Liigu sisu juurde

Uued fookused moodustuvad aeglaselt, kuid kasvavad ja arenevad kiiresti. Paku piisavalt vett. Kui palju rasva võite päevas põletada? Seetõttu on oluline säilitada lihaseid koos rasvade põletamisega ja see nõuab integreeritud lähenemist, mis ühendab nii õige toitumise kui ka füüsilise tegevuse. Vasakus veerus on loetletud tegevused, mida saate teha teatud koguse rasva põletamiseks.

poletage rasva naha all

Kuidas öelda, kas teil on liiga palju nahaalust rasva Üks viis ülekaalulisuse kindlakstegemiseks on kehamassiindeksi KMI mõõtmine, poletage rasva naha all annab teie kehakaalu ja pikkuse suhte: normaalkaal: KMI 18,5 kuni 24,9 ülekaal: KMI vahemikus 25 kuni 29,9 rasvumine: KMI on vähemalt 30 Teine viis rasva liigsuse kindlakstegemiseks on talje suuruse mõõtmine.

On tehtud ettepanek, et meestel, kelle vööümbermõõt on üle 40 tolli, ja naistel, kelle vööümbermõõt on üle 35 tolli, võib olla suurem rasvumisega seotud haiguste tekke oht. Kuidas vabaneda nahaalusest rasvast Kaks kõige sagedamini soovitatavat meetodit liigse nahaaluse rasva eemaldamiseks on dieet ja füüsiline aktiivsus.

poletage rasva naha all

Dieet Dieedi kaudu nahaaluse rasva kaotamise põhiprintsiip on tarbida vähem kaloreid kui põletate. Toitumises on mitmeid muudatusi, mis aitavad parandada tarbitud toidu- ja joogiliike.

poletage rasva naha all

Ameerika Südameassotsiatsioon ja Ameerika Kardioloogiakolledž soovitavad tervislikku toitumist, milles on palju puu- köögivilju, kiudaineid, täisteratooteid ja pähkleid. See peaks sisaldama ka lahja valke soja, kala või linnuliha ning selles peaks olema vähe suhkruid, soola, punast liha ja küllastunud rasvu. Kehaline aktiivsus Üks viis, kuidas teie keha energiat salvestab, on nahaaluse rasva kogunemine.

Aeroobne tegevus on soovitatav viis kalorite põletamiseks ning hõlmab kõndimist, jooksmist, jalgrattasõitu, ujumist ja muid pulsisagedust suurendavaid liikumispõhiseid tegevusi. Paljud inimesed, kes suurendavad oma aktiivsust nahaaluse rasva kaotamiseks, osalevad ka jõutreeningutel nagu raskuste tõstmine.

Seda tüüpi tegevused suurendavad tailiha, mis võib kiirendada teie ainevahetust ja aidata kaloreid põletada.

poletage rasva naha all

Väljavaade On palju positiivseid põhjuseid, miks teie kehas on nahaalune rasv, kuid liigse koguse omamine võib teie tervisele kahjulik olla. Veetke aega oma arstiga, et teha kindlaks teie jaoks sobiv rasvakogus ja - kui te pole just ideaalsel tasemel - aidata teil koostada optimaalse tervise tagamiseks toitumis- ja tegevuskava.

Toimetaja Valik.

poletage rasva naha all