Liigu sisu juurde

Olenemata sellest, kas olete esmakordne treenija või treeningusõltlane, on Cassey teie YouTube'i tüdruk. Sama võib öelda ka tema YouTube'i videote kohta ja nagu kõik ülejäänud need tipptasemel kanalid, sobib ka tema igasuguste treenijatega. Ja kui teil on oma tööga tegelemiseks aega vähem kui veerand tundi, on Athlean-X looja Jeff Cavaliere, M. Ja kui olete tippsportlasena välja töötanud, saate vaadata tema ekspertide näpunäiteid, mis käsitlevad selliseid teemasid nagu ACL-pisarate vältimine ja kõhulihaste tekitamine lihtsalt seistes.

Kodu Sobivus See minutiline rasvapõletajate kodutreening on puhas piinamine See minutiline rasvapõletajate kodutreening on puhas piinamine Nüüd, kui me oleme kõik väljapool Zoomi õnnetundi karantiini, ku pole eltielu, pole tegelikult mingit vabandut, et pole võimalik treenimiek aega leida. Kuid igak juhuk, k Sisu: Nüüd, kui me oleme kõik väljaspool Zoomi õnnetundi karantiinis, kus pole seltsielu, pole tegelikult mingit vabandust, et pole võimalik treenimiseks aega leida.

rasva poletamine athlean x

Cavaliere uusim kodutreening on mõeldud alakeha, ülakeha ja südamiku põletamiseks - seda kõike vaid 15 minutiga, vaja pole varustust. Ta kirjeldab treeningut kui "piinamist", kuid see on omamoodi mõte: suruda ennast ja tunnetada neid mõjusid mõne minutiga. See on isegi üles ehitatud nii, et igaüks saab hakkama, hoolimata tema individuaalsest võimete tasemest.

rasva poletamine athlean x

Telli meeste tervise pood kohe Kogu treening on jaotatud sammudeks, mis kestavad 30 sekundit. Kui olete algaja, soovitab Cavaliere proovida teha esimesed 3 käiku vaid 15 sekundit korraga.

Kui olete arenenum, tehke neid 20 või 25 sekundit.

rasva poletamine athlean x

Seega, kui töötate algaja tasemel ja teete harjutust 15 sekundit, tähendab see, et saate selles sekundises aknas veel 15 sekundit puhata. Kui teete neid 20 sekundit, siis ülejäänud 10 sekundit puhkate jne.

rasva poletamine athlean x

Treeningu igas segmendis on neljas ja viimane harjutus "läbipõlemine", mida tuleb teha kogu 30 sekundi jooksul - siin hakkate seda väsimust tõesti tundma. Treeningu alakeha segment koosneb jagatud kükist külgsuunas, põrk-kükist, vangide käigust ja "läbipõlemise" liigutusest, küljetuulest.

Ülakeha liigub hõljukhüppe, astmelise tõukejõu, surutatava varba kraani rasva poletamine athlean x hõljumisimpulsi järgi.

rasva poletamine athlean x

Tuumaliigutusteks on keeratav kolb, must lesk põlviliug, külgmised mägironijad, lõpetades V-sit impulsi läbipõlemisega. Cavaliere viib treeningu läbi reaalajas allolevas videos, kaasa arvatud ajatemplid, et teaksite, millal puhata ja millal järgmist käiku alustada: See sisu imporditakse YouTube'ist. Võimalik, et leiate sama sisu muus vormingus või võite leida rohkem teavet nende veebisaidilt.

rasva poletamine athlean x