Liigu sisu juurde

Viimased Artiklid. Kuid elliptilisel treenimisel on vähem mõju ja see ei aita teie luid tugevaks muuta. Jooksuraja plussid Shutterstock Mitmekülgne Jooksurada saab kasutada kõndimiseks aeglane või kiire , jooksmiseks kiirusega 6 mph või sprindiks.

Tundide viisi ratta või jooksulindi peal veetes, hakkab su keha lagundama lihaseid, mille nimel oled eelnevalt kõvasti vaeva näinud. Selle asemel, et tunde päevas treenida, lase professionaalil endale sobilik ja efektiivne treeningkava koostada ning ära unusta premeerida end puhkepäevadega, mil su keha tegelikult lihast ehitab!

#2 Söö süsivesikuid!

Tänapäeval istuvad inimesed telefonis igal võimalusel ning kulutavad kümneid minuteid ise sellest aru saamatagi. Nii võib kohata jõusaalis inimesi, kes treenivad kõvasti, kuni telefon teeb piuksu ja end seejärel online-i unustavad. Ära võta telefoni kaasa või lülita see lihtsalt välja! Nii ei anna sa võimalust millelgi end treeningu ajal segada. Sama kehtib ka sõbrannade kohta. Naised on jutupaunikud ja paratamatult jäävad jõusaalis lihastemägede peale kihistama või teiste naiste vormi kadestama.

Leppige sõbrannaga kokku, et treeningu ajal te üksteist ei sega või jäta sõbrannatamise aeg kohvikutesse! Äkki sa vaid arvad, et toitud väga tervislikult ja treenid korralikult?

#1 Söö piisavalt!

Vaata kogu oma igapäev kriitilise pilguga üle: kas sa ikka liigud piisavalt, teed sa trenni hingeldama panevalt, kas maiustad liiga tihti või sööd toite, mis sinu toitumiskavasse ei peaks kuuluma? Kui siit ja sealt tuleb väike kõrvalekalle, siis ei saagi oodata märkimisväärseid tulemusi.

Kui su peamine eesmärk on kaalust maha võtta, siis võiksid pikki kõnnakuid rasvapõletustsoonis teha korda nädalas.

  1. Sõltumata tehnikast antakse liigeste ja kõõluste soojenemise soojenemisele 3 minutit.
  2. Järeldus Milline on parim rasvapritsitreening?

Aeg-ajalt too oma ellu vaheldust lühema kestuse ja suurema intensiivsusega treeningutega. Raskemad trennid parandavad ka su kõndimise kiirust, aitavad lihasmassi kasvatada ja põletavad tubli annuse kaloreid lühema aja jooksul.

Suspense: The Name of the Beast / The Night Reveals / Dark Journey

Kõrgema intensiivsusega trennid sobivad ka nendeks päevadeks, kui aega on vähe. Mida kõnnitrenniks vaja on? Esiteks on sul vaja häid jalanõusid, mis on mugavad ja pakuvad jalale piisavalt toestust.

  • Kas jooksulint on parem välimine jalutuskäik? - Dieet ja kehakaalu langus
  • Kõndimine jooksva salenemise jaoks. Kõndimine jooksulint. Klasside aeg
  • Kuidas põletada rohkem rasva? - Paljas Porgand
  • Kõige tähtsam asjaolu kõndimisel, mis aitab kõhurasva põletada 8.

Lisaks on sul lihtsam, kui saad pulssi mõõta kas pulsikella või pulsivööga, et ei peaks iga natukese aja tagant oma pulssi ise mõõtma. Ja siis on see kõik loomulik. See mugavus ja kasutusmugavus muudavad teid kiiresti jooksulindil käimiseks või jooksmiseks.

Mis annab figuuri jooksulint

Suurepärane alakeha jaoks Jooksurajal kõndimine või jooksmine on suunatud vasikatele, reieluu, nelipealihasele, tuharalihastele, kõhulihastele ja südamelihastele.

Nii et see on suurepärane treening alakehale. Kui alakehas on liigne rasvade akumuleerumine, aitab jooksurajal vaheldumisi jooksmine flabi tõhusalt kaotada.

rasva poletamine kondimine jooksulint

Tugevdab luid Jooksmine nõuab vahelduvate jalgade tasakaalu hoidmist. See tähendab, et teie jalad kannavad teie keha raskust vaheldumisi.

rasva poletamine kondimine jooksulint

Lisaks teevad jooksmise kalle ja kiirus teie keha kaalu topelt või mõnikord kolmekordistavad. Õige poosiga jooksmine vahelduvatel päevadel tugevdab luid. Parandab südame tervist Jooksurajal kiire käimine ja kõndimine aitab pulssi üles pumbata ja aktiveerib kopse, mis aitab parandada teie südamelihaste tervist ja suurendab vereringet.

  • Kõige tähtsam asjaolu kõndimisel, mis aitab kõhurasva põletada - Tervis - sõlepland.ee
  • KAS 10 MINUTIT JOOKSULINT AITAB MIND? - TERVIS -
  • Kuidas kaalust alla võtta jooksulint mees või naine - klasside ja treeningprogrammide eelised
  • Kaalulangus Jooksuraja jõudlus Figuuri saledamaks muutmise paljude võimaluste hulgas pole jooksmine viimane koht.
  • 8 rasvapõletusega jooksulindi treeningut - Tervislik Eluviis

Ühe perioodi jooksul saate pikka aega joosta ilma hingetõmbeta. Tegelikult saate teha mis tahes muud tüüpi kardiot näiteks välispordi harrastamineilma et te tunneksite liiga kiiresti hinge.

Video: Calling All Cars: Ice House Murder / John Doe Number 71 / The Turk Burglars 2021, Mai

Jah, jooksulindil jooksmisel või käimisel on palju eeliseid, kuid on ka mõned puudused, millest peaksite teadlik olema. Siin on miinused jooksulindi kasutamisest kalorite põletamiseks. Jooksuraja miinused Rüht võib mõjutada Vöö suurus võib põhjustada kõndimise või jooksmise viisi muutmise.

Ja aja jooksul võib see põhjustada kehahoia probleeme, mis võivad põhjustada alaseljavalusid ja liigesevalu.

rasva poletamine kondimine jooksulint

Liigenditel pole lihtne Jooksurajal kiiresti või aeglaselt pikema aja jooksul jooksmine võib olla põlvili raske. Selle põhjuseks on see, et teie põlved peavad teie keha kaalu kahekordseks või kolmekordseks kandma.

Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust. Kuid tulemus on otse vastupidine!

Nad neelavad ka šoki, mis tuleneb teie jalgade platvormi puudutamisest. Töötab ainult alakeha Jooksurajal kõndimine või jooksmine on suurepärane alakeha treening. Igasugune treening on üldiselt parem kui ükski, kuid 10 minutit jooksulint ei aita iseenesest palju.

Minimaalne aeg

Kümnest minutist jooksulindil ei piisa üldise vormisoleku parandamiseks, kaalu säilitamiseks või piisavalt kalorite põletamiseks, et kaalulangetusplaanis mõlkuks, kui see pole osa üldisest treeningprogrammist.

Minimaalne aeg Minimaalne soovitatav treeningkogus on 30 minutit mõõdukat aktiivsust viis päeva nädalas või vähemalt 20 minutit intensiivset tegevust kolm päeva nädalas. Mõõdukas jooksulindi treening on jalutuskäik, mis on pulsi kiirendamiseks piisavalt kiire.