Liigu sisu juurde

Jookse või sörkige tavapärases tempos 60 sekundit ja seejärel suurendage intensiivsust 30 sekundit. Muidugi ära unusta sellise suhteliselt koormava intervall-treeningu eel lihaseid korralikult soojaks võimelda ja jooksuringi järel venitada. Tegelikult on see üks parimaid rasvapõletus- ja üldhooldusharjutusi, mida saate teha. Kui soovite joosta kiiremini, peate ka kiiremini treenima.

Igasugune treening on üldiselt parem kui ükski, kuid 10 minutit jooksulint ei aita iseenesest palju.

Kümnest minutist jooksulindil ei piisa üldise vormisoleku parandamiseks, kaalu säilitamiseks või piisavalt kalorite põletamiseks, et kaalulangetusplaanis mõlkuks, kui see pole osa üldisest treeningprogrammist. Minimaalne aeg Minimaalne soovitatav treeningkogus on 30 minutit mõõdukat aktiivsust viis päeva nädalas või vähemalt 20 minutit intensiivset tegevust kolm päeva nädalas.

rasva poletamine tempo jooksulint kuidas poletada rasva oma puusadele

Mõõdukas jooksulindi treening on jalutuskäik, mis on pulsi kiirendamiseks piisavalt kiire. Jõuline jooksulindi treening on vähemalt sörkjooks, mis suurendab veelgi teie pulssi veelgi, kuna see kiirendab teie hingamist. Mõõdukas tempo võib olla 3 miili tunnis ja sörkjooks võiks olla umbes 5 miili tunnis.

rasva poletamine tempo jooksulint kiire kaalukaotus magu

Kalorid Teie minutiline jooksulint ei kuluta eraldi nii palju kaloreid. Näiteks kui te kaalute naela.

rasva poletamine tempo jooksulint kuidas poletada rasva kogu paeva

Kui suurendate oma kõndimistreeningut 30 minutini, võib 3,5 miili tunnikiiruse tunnis tempo põletada kalorit. Suurendage sörkjooksu ja jooksutrenni 20 minutini ning võite põletada vastavalt ja kalorit. Jooksurajal saab kokku arvestada 10 minutit, kui see on üks treeninguseanssidest, mida teete treeningupäevadel.

rasva poletamine tempo jooksulint mao pingutamine parast kaalulangust

Treeningueeliseid saate ikkagi lõigata, kui jagate oma minutilise mõõduka treeningu kolmeks, minutiliseks seansiks või minutise hoogsa treeningu kaheks minutiliseks seansiks, vastavalt Ameerika Südameliidu andmetele. Kaalutlused Kui teie lühikeste jooksulintide taga on igavus, muutke intervalltreeningutega rasva poletamine tempo jooksulint jooksulindi treenimine huvitavamaks.

Intervalltreening hõlmab jooksuraja kiiruse, kallaku või mõlema suurendamist lühikeste purunemiste jaoks ning jätkates seejärel tavapärast tempot.

rasva poletamine tempo jooksulint slimming salon nimed

Kui tavaliselt kõnnite näiteks nullkallakuga kiirusega 3,5 miili tunnis, suurendage kiirust ühe minutiga kiiruseks 4,5 miili tunnis ja kallet 1 tasemele, seejärel pöörduge nullini kallakul tagasi kiirusele 3,5 miili tunnis.

Kui teie lühikeste jooksulintide põhjuseks on ajapuudus, võite lõuna- või töövaheajal treeningut libiseda jooksulindil või isegi ümber kvartali.

Teise võimalusena proovige ärgata 30 minutit varem, nii et teil oleks hommikul esimese asjana aega treenimiseks.

Keharav näib olevat kergeti liatav ja eda on rake eemaldada.

Lisage treening õhturutiini, kõndides või telerivaatamise ajal jooksulindil sörkides. Viimased Artiklid.

  • Kaalulangus tahelepanu
  • Kategooria: Tervislik Eluviis Isegi kui olete kardisõltlane, saate seda teha siseruumides jooksmine jooksulint võib muutuda eriti igavaks, muutes selle viimaseks, mida teha soovite.
  • Kuidas trenniga rohkem kaloreid põletada Miks mitmekuulise hoolika trennitegemise järel kaaluosuti ikka jonnakalt ühe ja sama koha peal püsib?
  • Põhjuseid, miks ei õnnestu jooksmisega kaalu langetada
  • 555 poletada rasva
  • Kaalulangus valjakutse voida raha
  • Press Neli müüti kardiomasinate kohta 07 Mai Tund aega trenažööril garanteerib rahulolutunde, eriti kui ekraanile ilmuvad numbrid näitavad, et põletasid äsja kalorit.
  • Põletada rasva - Vihjeid -