Liigu sisu juurde

Lihaskangus on kõrvalmõju avaldatud pingele, mis Sa lihastele treeningu käigus esitasid. Kuidas seda kasutada 1. Hüppa ja liiguta mõlemad jalad külgsuunas ning liiguta käsi samal ajal külgedelt ette. Soojendusrutiin Pea kallutamine - 1 komplekt 10 kordust Kaela pöörded - 1 komplekt 10 kordust Õlgade pöörded - 1 komplekt 10 kordust Käeringid - 1 komplekt 10 kordust Randme pöörded - 1 komplekt 10 kordust Talje pöörded - 1 komplekt 10 kordust Hüppeliigese pööramine - 1 komplekt 10 kordust Püsivad varbad - 1 komplekt 10 kordust Külgmine lunge - 1 komplekt 10 kordust Kohapeal sörkimine - 3 minutit Seismine küljel - 1 komplekt 10 kordust Nüüd, kui olete andnud märku, et keha on ette valmistatud mõneks ägedaks treeninguks, võite alustada HIIT-harjutusi. Parema jala reieluu peaks olema põrandaga risti.

Sageli on raske nende seas eristada, millised on õiged või milliseid üldse uskuda. Selleks, et asja Sinu jaoks lihtsamaks teha, toon välja 5 väidet, millest tasub lahti lasta ja seeläbi oma treeningtulemusi parandada.

Account Options

Müüt 1: Kõige parem viis rasva põletada on teha palju kardiotreeningut! See on vist üks levinuimaid uskumusi, millega inimesed septembris kaalulangetusteekonda alustavad. Treeningnõustamistel kuulen päris tihti lauseid, kui olen selgitanud jõutreeningu ja toitumise olulisust, et plaan on teha 3 aeroobset treeningut nädalas.

toon see ules rasva poletamine 21 kaalulanguse napunaited

Või siis küsi endalt — kas see on Sind enne edasi viinud? Kui mitte, siis tasub sammu tagasi astuda ja oma tegevus üle vaadata, jah, treeneri abiga.

toon see ules rasva poletamine kaalulanguse hommikusoogi ideed on lihtne

Üldiselt küll, igapäevased aeroobsed treeningud suurendavad kaloridefitsiidi hulka, üheskoos tervisliku toitumisega, mis on vajalik kaalu langetamiseks. Kaalu langetamine algab köögis, lihasmassi kasvatab aga jõutreening.

Arvustused

Ja muideks, jõutreening ei tähenda sugugi üksnes suurte raskuste tõstmist jõusaalis. Kindlasti on teatud olukordades treeningu intensiivsus ja lihasvalu omavahel ühendatud, ent lihasvalu või -väsimus üksinda kindlasti ei näita tõhusat treeningut.

Lihaskangus on kõrvalmõju avaldatud pingele, mis Sa lihastele treeningu käigus esitasid. Ennekõike see esineb järgmistel päevadel juhul, kui Sa alustad täiesti uue treeningprogrammiga, lisad oma treeningusse uusi harjutusi, suurendad treeningu intensiivsust või kordad sama tegevust ebapiisava puhkeajaga.

Müüt 3: Sa pead iga päev trennis käima!

Kirjutage oma ülevaade

Antud väide pühi kohe peast ja planeeri oma nädalasse julgelt mitu puhkepäeva juurde. Treeningu käigus me lõhume oma lihaskiude, et seejärel need saaksid end nii-öelda tugevamalt üles ehitada.

toon see ules rasva poletamine nao salendav tooriist

Selleks on toon see ules rasva poletamine anda kehale aega, et taastuda eelmisest treeningust. Sihi vähemalt üks, veel parem 2 või 3 aktiivset puhkepäeva nädalas — mine jalutama, naudi värsket õhku ja kvaliteetset pereaega.

Müüt 4: Jõutreeninguga saab suured lihased… Seda kuuleb muidugi ennekõike naiste käest.

15 HIIT harjutust kaalulangetamiseks ja lihaste kasvatamiseks

Kuigi antud teemast on palju räägitud, siis tasub ikka aeg-ajalt meelde tuletada, et naistel ei ole kehas nii palju testosterooni nagu meestel, mistõttu ka lihasmäeks kasvamine on keeruline. Ja olgem ausad. Müüt 5: Treeningu pikkus peab olema vähemalt 60 minutit!

Seetõttu Su naaber jooksebki 10km, eks?

Viimased blogipostitused

Sest 5km on liiga kuidas eemaldada rasva koheselt aeg, pole õige trenngi. Õnneks see päris nii ei ole. Esiteks, 30min on parem kui 0.

toon see ules rasva poletamine rasva poletamine kohvivaba proov

Ka 20min on parem kui 0. Kui Sa suudad toon see ules rasva poletamine treeningu, mis esitab lühikese ajaga Su kehale piisava väljakutse, siis sellest piisab. Lühikesed ja intensiivsed kardiotreeningud on siinkohal päästjaks.

Brené Brown: How to “Brave the Wilderness” \u0026 Find True Belonging

Näiteks Tabata, kus teed 20sek intensiivset tööd ja seejärel 10sek puhkad. Üks blokk koosneb 8st seeriast, mis teeb kokku ühe bloki pikkuseks 4min. Võta eesmärgiks 5 erinevat blokki ja oled korraliku trenni kirja saanud.

toon see ules rasva poletamine seljavalu kaalulangus soogiisu kaotus

Kristiina Lauri Kristiina alustas treeningutega juba 6-aastaselt, mil seadis sammud tantsutrenni ning kergejõustikusse. Esimesest sammust on saanud harjumus, hobi ning seejärel ka töö.

Hiina taimne Kohvi eeterlik õli kaalulangus väga lihtne

Juba üle 5 aasta on ta tegelenud inimeste treenimisega, juhendades nii rühma- kui ka jooksutreeninguid. Ta on läbinud Fitness Academy of Finland personaaltreenerite koolituse, osalenud mitmetel täiendkoolitustel ning omab joogast ja pilatesest inspireeritud treeningu BodyBalance eliittreeneri taset.

toon see ules rasva poletamine hifi slimming

Personaaltreeningute juures peab Kristiina oluliseks individuaalset lähenemist ja korrektset tehnikat, sest vaid nii näeb tulemusi ja jõuab püstitatud eesmärkideni! Personaaltreening 1x —