Liigu sisu juurde

Kui soovid rohkem pingutada, suurenda käimiskiirust, vali erinevate variantide seast ning testi oma piire. Üks kehaosa korraga: mähi kas alakeha või ülakeha, säti kiletekk diivanile või voodile nii, et saad sellele mugavalt pikali heita, kui mähised peal ja endale ümber keerata. Üks hea viis on hoida veresuhkru tase ühtlane, süües palju madala glükeemilise indeksiga süsivesikuid ja kasulikke rasvasid, mida leidub kalas, avokaados, õlis ja pähklites.

Selleks ei ole vaja vahetada treeningmeetodit, vaid lisada intensiivsust.

XBOX ONE on siin! WTF? (1080p) HD!

Neli peamist võimalust selleks on kepid, lisakilod, intervall ning mäed — kõik neli suurendavad rasvapõletust.

Kepid ning lisakilod aitavad tõsta koormust, mille mõjul pulss tõuseb, muutud tugevamaks ning põletad rohkem rasvu. Sarnane mõju on mägedel ning intervalltreeningul.

Viimased uudised

Kui soovid rohkem pingutada, suurenda käimiskiirust, uks rasvapoletus erinevate variantide seast ning testi oma piire. Sa muutud tugevamaks, jõuad rohkem, sinu füüsiline konditsioon paraneb ning rasvapõletus suureneb.

uks rasvapoletus

Kepid — suurendavad efekti Kepid aitavad aktiveerida ka ülakeha, suurendades nõnda treeningefekti kuni 45 protsenti, seda muidugi juhul, kui kasutad keppe kõndides efektiivselt. Oluline on, et keppide kõrgus oleks õige.

  1. Poletage rasva rinnal
  2. ENNE PIDU ÜKS JALUTUSKÄIK! 4 nippi, kuidas jalutades rohkem rasva põletada - Tervis Pluss
  3. Kõige olulisem: ära pea dieeti!
  4. Põhireegel on lihtne: põleta kaloreid rohkem, kui Sa sööd!
  5. Kuidas eemaldada rasva madalamatest abs
  6. Millised rasva poletavad toidud
  7. Kuidas tren ace poletab rasva
  8. Rasvapõletuse saladused » Meravita

Kui kepi maha toetad ja käepidemest kinni hoiad, peab küünarnukk olema kraadise nurga all. Tõuka keppidega hoogsalt, jalgade väljaaste meenutab suusatamist.

uks rasvapoletus

Lisaraskused — kulutavad rohkem energiat Kinnita kätele, jalgadele või kehale lisaraskused, sest need aitavad põletada rohkem rasva ning muudavad sind tugevamaks. Alusta raskustega treenimist järk-järgult, kõndides uks rasvapoletus lühemaid distantse.

uks rasvapoletus

Intervall — annab rasvapõletusele hoogu Intervalltreeningu käigus vaheldub kiire tempo aeglasega. Kõnni mõned minutid eriti kiiresti, et seejärel taas normaalse kiirusega jätkata.

Rasvapõletus kehamähis – Thermo-Fatburn

Tempo vaheldumine kiirendab põletusprotsessi. Kui tavalise kiirusega peaks kilomeetri läbimiseks kuluma 12 minutit, siis kiirkõnniga kulub sama vahemaa läbimiseks vaid 7 minutit. Käies kiirustega mängimine suurendab rasvapõletust kuni 50 protsenti.

uks rasvapoletus

Kiirkõnd muudab ka südame tugevamaks ning parandab kopsumahtu. Alusta alati rahuliku kõnniga minutitet lihased soojaks saaksid, seejärel võid alustada intervallidega. Ka lõpus peaksid viimased minutit läbima rahulikus tempos, et lihaseid lõdvestada.

uks rasvapoletus

Näited intervallitrenniks: 5x1 minutit kiiret kõndi vaheldub 2-minutilise aeglasema kõnniga; 5x2 minutit kiiret kõndi vaheldub 2-minutiliste aeglaste kõndidega. Mäed — tugevdavad lihaseid Kõnnid kiires tempos, kuid vali marsruut, kus leidub künkaid ja mägesid. Mitmekesine profiil on hea viis tugevdamaks lihaseid ning käivitamaks rasvapõletust.

Kui muidu oled harjunud tasasel teel jalutama, siis proovi leida marsruut, mis sisaldaks ka uks rasvapoletus maastikku.

Viimati foorumis

Mine künkast üles kiirkõnnis ning alla tule aeglasemalt, et hoiduda vigastustest. Võid ka samast mäest mitu korda üles-alla kõndida.

uks rasvapoletus

Eriti hea tulemuse saavutamiseks on hea kõndida liivas, sest see kulutab peaaegu kaks korda nii palju kaloreid kui kõval pinnal jalutamine.