Liigu sisu juurde

L-karnitiin aitab rasva, eriti pika ahelaga rasvhappeid, transportida rakkude mitokondritesse. Suure intensiivsusega jalgrattasõidu ajal oli L-karnitiini võtvatel katsealustel madalam piimhappe sisaldus ja kõrgem kreatiinfosfaadi tase, mis oli ATP üks peamisi ehitusplokke. Toitumisvõtted rasva kadu suurendamiseks Naiste rasva kaotuse vastases sõjas on veelgi olulisem nende toitumine. Lõpptulemuseks on kõrgem NO sisaldus veres, mis ei suurenda mitte ainult energiat treeningute ajal, vaid ka lihaste taastumist pärast treeningut.

Järeldus Meestel on rasva kadumise osas mõned eelised, mistõttu kipuvad nad kiiremini kõhnuma kui teie.

y3t rasva kadu kaalulanguse valjakutse teemad

Järgmiste näpunäidete abil saate oma lähenemisviisi kohandada ja saavutada rasva kaotamise edu. Kui olete naine, kes soovib rasva kaotada, olete tõenäoliselt juba suure vastumeelsuse tõttu märganud, et teie meeskaaslastel on palju lihtsam aeg kui teil.

Kahjuks on meestel rasva kadumise osas mõned eelised, mistõttu kipuvad nad kõhnemaks muutuma kiiremini kui sina.

  1. jõhkralt kõrge tasemega y3t treeningkava tõsiste hüvede saavutamiseks - lihased ja vormisolek
  2. Teie L-karnitiini juhised - Atleetvõimlemine
  3. Naiste rasvakaotus: muudatused, mida peate tegema! - Atleetvõimlemine
  4. Keha talumisel toimub nii mehaaniline kui ka süstemaatiline stress kõrge esindaja koolitus.
  5. Viited L-karnitiin on osaliselt rasvapõletuse ja jõudluse täiendus, millel on pikk ajalugu ja palju fänne.

See ei tähenda, et võiksite ka rätiku visata. Mõnevõrra kohandades oma lähenemisviisi, saate aru saada soovitud eeltingimusest, kui olete nõus vaeva nägema. Miks meestel on see lihtsam? On kaks peamist põhjust, miks mehed suudavad rasva kadu saavutada kiiremini kui naised.

Soovitatav

Esimene on tingitud asjaolust, et neil on tavaliselt metaboolne baasväärtus pisut kõrgem kui naistel, mis võimaldab neil sama palju kaalu kaotades süüa rohkem kaloreid muutes seega dieedi paremini juhitavaks või võimaldades neil kiirendada nende rasva kadu kiiremate tulemuste saamiseks. See on osaliselt tingitud meessoost keha geneetilisest ülesehitusest võrreldes emasloomadega, nii et selles osas pole midagi palju ära teha.

y3t rasva kadu toores toidu loetelu kaalulangus

Teine peamine põhjus, miks mehed näivad rasvata kaotades vaeva, on tingitud suuremast lihasmassist. Teie lihaskude on üks metaboolselt aktiivsemaid kudesid kehas, seetõttu mida rohkem seda teil on, seda kiirem on teie metaboolne baaskiirus. Pole mõistlik eeldada, et naisel areneb kunagi nii palju lihaseid, kui paljudel meestel, kuid see on asi, millega saate tööd teha ja miks on jõutreeningud tungivalt soovitatav naistele oma kaalukaotuse suurendamiseks.

Naise kehatüüp Naistel on tavaliselt kehatüüp, mis salvestab liigset keharasva reie, puusa ja alakõhu piirkonda, nii et kui need on teie probleemipunktid, ärge liiga imestage.

y3t rasva kadu kaalulangus treener baton rouge

Nendes piirkondades rasv kipub ka palju y3t rasva kadu kaduma, osaliselt seetõttu, mesi rasva poletamiseks lipolüüsi rasvade ainevahetuse kiirust kontrollivad retseptorirakud on nendes naiste piirkondades erinevad, mis raskendab ladustatud rasva muutumist mobiliseeritud. Kui mehed võitlevad selles osas rohkem alaselja rasvaga, siis naiste puhul on tüüpiline see, et reie alla kipub kõige rohkem reite. Lisaks erinevat tüüpi retseptoritele kogevad need naise keha piirkonnad ka verevoolu madalamat taset, vähendades veelgi selle piirkonna mobiliseeritud rasva kogust.

Harjutustehnikad rasva kadu suurendamiseks Naise keha nendes piirkondades esineva verevoolu vähenemise tõttu on üks viis rasvakaotuse suurendamiseks olla kindel, et teete toiminguid, mis muudavad vere liikuma. Jooksmine kipub seda üsna hästi tegema, nii et see on hea võimalus keharasva väiksemaks vähendamiseks mäkkejooks on veelgi parem, kuna see on suurema intensiivsusega.

Paljud naised peavad leppima tõsiasjaga, et keharasva kaotamiseks on vaja rohkem kardiotreeninguid, eriti kui nad lähenevad kõhnemale tasemele. Pidage siiski meeles, et ka palju naisi läheb sellega liiga kaugele. Kui teete päevas mitu tundi kardiot, võib keha, eriti alampiir, hakata veepinnal hoidma, andes teile tegelikult pehmema välimuse.

Semperfi5k

Sellises olukorras leiavad paljud naised, et pärast kardio vähenemist, mida nad teevad, näevad nad välja palju saledamad. Kaalutreening on ka naiste jaoks kohustuslik, kuna see suurendab vahetult pärast seanssi ainevahetuse kiirust, soodustades kiiremat rasva kadu.

y3t rasva kadu rasva poletamine hoorumine

Naised, kes panevad kardiotreeningule palju suuremat rõhku kui jõutreeningud, on need, kes kaotavad tavaliselt suurema osa lihasmassist, muutudes pigem pehmeks kui saledaks ja kindlameelseks. Toitumisvõtted rasva kadu suurendamiseks Naiste rasva kaotuse vastases sõjas on veelgi olulisem nende toitumine.

Y3T Hardcore Armday with IFBB PRO Coach Neil Hill / Flex Lewis Gym

See y3t rasva kadu ole midagi, mida kuulamine kõige rohkem naudib, kuid see on tõsiasi, millega tuleb nõustuda, kui soovite oma rasva kadu järgmisele tasemele viia. Kuna toitumine muudab kogu kalorikoguse osas kõige rohkem vahet, on palju lihtsam vähendada toidutarbimist ja proovida saavutada treeningu tase eriti kõrge.

y3t rasva kadu absoluutne salendav

Mõni naine proovib negatiivse kaloritasakaalu saavutamiseks lihtsalt aina rohkem kardiot teha, kuid see põhjustab sageli y3t rasva kadu või liigseid vigastusi. Naised, kes kasutavad pikema aja jooksul väga madala süsivesikute sisaldusega dieeti, näivad samuti märkavat, et rasva kadu hakkab aeglustuma, muutes selle veelgi heaks põhjuseks, et suurendada oma kalorite tarbimist kord kahe nädala jooksul.

Realistliku mõtteviisi hoidmine Lõpuks on hea mõte säilitada kogu protsessi vältel y3t rasva kadu mõtteviis. Ei ole otstarbekas eeldada, et teil õnnestub saavutada treenitav meessoost sarnane keharasva tase, kuna naised vajavad tõhususe tagamiseks vaid suuremat kogust olulist rasva.

Atleetvõimlemine

Nagu näete, on see dramaatiline erinevus, mis osutub mõnevõrra piiratud sellega, et proovite pääseda üksikkohta.

Järeldus Nii et pidage silmas neid punkte, kui olete naine, kes otsib rasva kadu. On tore, et soovite oma välimust ja enesetunnet y3t rasva kadu muuta, kuid on oluline meeles pidada, et naisena reageerib teie keha pisut teisiti kui meestel.

y3t rasva kadu kuidas poletada rasva maanteel