Liigu sisu juurde

Need, kes ei usu, et sellise ebatavaliselt lühikese ajakuluga on võimalik tulemusi saavutada, peaksid hoolikalt läbi lugema praktikute - Tabat-süsteemi järgijate - arvamused: tagasiside ja tulemused on üsna kõnekad. Lõpuks ühendage oma viimase minuti liigutused ja korrake seda 4-minutilist ringkäiku veel kaks korda. Laske vasakul jalal ja sirutage kohe III sõdalase juurde, et alustada järgmist rep. See ei sobi algajatele, kuna treenitakse intensiivselt, kuna nad võivad vigastada. Hoides seda asendit, hüpake jalad laiaks, seejärel tagasi tagasi.

Esimene samm töötab teie tasakaalu ja ühe jalaga plahvatusohtlikkuse nimel.

Tabata 30 min full body workout motivation / Hiit workout / Interval training music

Teine paneb proovile teie tuuma tugevuse ja sunnib teid varvastel kiire olema. Kolmas arendab teie jõudu ja paindlikkust ning neljas täpsustab teie tuuma tugevust ja koordinatsiooni.

hunger pangs tahendab rasva poletamist

Kokkuvõttes on see nii hea läbipõlemine, mis laseb sul 4 minuti jooksul tassida ja nõretada ja tunda end sportlasena. Homme proovige seda, mis on pumpkin rasva kadu raske.

rasva kadu geen

Kuidas see toimib: tehke 20 sekundit iga liigutuse kohta võimalikult palju kordusi AMRAPseejärel puhake 10 sekundit. Korrake vooluringi 2—4 korda.

  1. Trikke rasva poletamiseks magamise ajal
  2. Tabata: ülevaated ja tulemused
  3. Kuidas valmistuda intensiivseks Tabata treeninguks Video: Fit Test annab Sulle ülevaate, kuidas trennid mõjunud ja kas oled tugevamaks saanudMai Täiusliku füüsilise vormi saavutamiseks otsib linnaosade tänapäevane elanik kõige mugavamat viisi oma loid lihaseid taaselustada pikaajalisest tegevusetusest, hingata uut jõudu linnaruumi ummistunud kopsudesse ja küllastada verd hapnikuga.
  4. Kahju rasva kaela
  5. Nao rasvakahjumi pohjused

Üksjala hüpe III sõdalasele A. Seisa vasakul jalal. Puusad ettepoole sirutumiseks, torso maapinnaga paralleelselt.

Sirutage käed ettepoole, peopesad suunaga sisse ja laske parem jalg selja tagant, maapinnaga paralleelselt sõdalane III. Tõstke rindkere üles ja pöörake parem jalg alla ja ette.

akt liikumise kaalulangus

Tõmmake parem jalg kõrgele põlvele, samal ajal vasakule jalale hüpates, ja tõmmake käed vasaku käe ettepoole ja parema käe selga liikudes liikuma.

Laske vasakul jalal ja sirutage kohe III sõdalase juurde, et alustada järgmist rep. Alustage kõrgest planguasendist, jalad puusa laiusega ja õlad üle randmete.

Uus tuntud vanas: Tabata soovitab Kui väsinud on sörkjooksu ja rangete toidupiirangute abil ülekaalulisest võitlusest! Seda võivad meeleheitel välja hüüda sajad tuhanded inimesed, keda piinavad viljatud privileegid. Kuid siis tehti uus ettepanek - Tabata, tema kohta käivad arvustused täitsid spordiportaalid. Uus osutus aga tegelikult juba ammu tuntud treenimistehnika variatsiooniks, mida professionaalid kasutavad vormi - intervalli - kiireks taastamiseks.

Laske sirgjooneliselt rinna ette, hõljudes maapinnast. Hoides seda asendit, hüpake jalad laiaks, seejärel tagasi tagasi. Alustamiseks naaske rinnus 4 minuti jooksul tabata kaalulangus eemale. Lai hüpe tagumiste uisutajatega A. Seisa jalad puusa laiusega.

Esimene samm töötab teie tasakaalu ja ühe jalaga plahvatusohtlikkuse nimel.

Pöörake käed tagasi, painutage põlvi ja hüputage plahvatusohtlikult nii kaugele kui võimalik. Maa pehmete põlvedega. Hüppa kergelt tahapoole ja paremale, laskudes ainult paremale jalale.

Uus tuntud vanas: Tabata soovitab

Seejärel hüpake tahapoole ja vasakule, laskudes ainult vasakule jalale. Korrake kuni alguseni tagasi, hüpates jalad kokku, et alustada järgmist rep. Plaadi pöörlemine varvaste külge Koputage A. Alustage kõrgest planguasendist. Sirutage parem käsi ettepoole, biitseps kõrva kõrvale.

Segage lihasgruppe

Tõstke parem jalg üles ja sirutage külili, pöörates puusa paremale ja koputades parema käega varba. Naaske algusesse ja korrake. Toimetaja Valik.

eelised 5 lb kaalulangus