Liigu sisu juurde

Ühe kalendripäeva kohta väljastatakse ühekordne pass meditsiinilise organisatsiooni külastamiseks. Rochesteri ülikooli meditsiinikeskuse kalkulaatori hinnangul põletab naelane inimene 44 miili tunnis mph kiirusega ühe tunni jooksul kõndides kalorit. Kui soovite end vormis hoida või kaalust alla võtta, on vaja regulaarselt treenida. Korda harjutust korda välja arvatud esimene lõik.

Kõndimise viisid

Video liitlaste kohta, mis aitavad teil matkat kaalust alla võtta: Kus? Me läheme seal, kus on võimalus, kuid parim koht on parkimispiirkond või kusagil rööbastee ja autode eest eemal.

Eriti oluline ei ole maanteel ega lugude ümber minna - need on gaaside tõttu kõige halvemad kohad.

Naan Kudikka Poren - Ratty Adhiththan feat. @Sahi Siva - Official Music Video - Tamil Rap

Ja kaalu vähendamiseks vajate hapnikku. Olulised üksikasjad kõndimise ja reeglite kohta, mis unustada Anita Lutsenko Jalutuskäik ei ole ainult kõndimine, kuhu me oleme harjunud, esmakordselt rakendamise ajal läheme, kui läheme harjumuse rakendamiseks. Kaalulanguse käimise eeskirjad: Jalutuskäik on peamiselt õige poos: õlad on eemaldatud, käed on küünarnukid painutatud, hoidke tempot - kiirus läheneb jooksmisele, jalga läheb Sock'is.

Keha on veidi kallutatud edasi, sammud on väikesed, soovivad reite ja perse tagasi. Sirge jalg visatakse edasi. Kiirus on nii, et saate rahulikult hingata.

Jalatsid kõndimiseks, kontsad ei ole parim. Saate taastada umbes kg kuus, igapäevaste jalutuskäigudega. Tunded, sa peaksid olema kuum ja higistamine. Jalutuskiirus on löögist minutis erinevalt, kaal ei muutu.

Vaikne jalutuskäik aeglaselt unistades, see on nagu tegelevad seemned pinkil. Mitmekesistama Kõndige slaidi all, kui soovite suurepärasemat perset.

Kuidas joosta jooksulint kehakaalu langetamiseks: tehnika, reeglid ja koormused

Teine välimus, järgige intervalli 1 minut kiiresti - 3 aeglaselt. Tase kõige arenenumate ja perfektsionside jaoks See ei pruugi tingimata, kuid see on väga soovitav ja teha sel kuul. Teid kaalutakse ja salvestab oma andmed ja seejärel kuus või kord iga kuu järel, et sa näed, et sa kaotad rasva või kõike muud.

Kui palju peaksite jalgsi minema, et kaotada kaalu 1 kg nädalas? Soovitav on minna päevas vähemalt 40 minutit.

Kogenud viis Te teate täpselt seda näitaja. Ja ta muutub iga langenud kilogrammiga.

Kõndimine on üks tõhusamaid madala intensiivsusega harjutusi ning ka odavaim ja mugavam viis tervise parandamiseks. Kuid paljud inimesed kõnnivad päevas vähem kui poole soovitatud sammude arvust.

Näiteks analüütika praktikas: Kui ma lähen iga päev 1 tund päevas - ma kaotan kaalu 0,5 kg võrra või ei kaota üldse kaalu. Mida see tähendab? Tõenäoliselt ma lähen või lähen väga aeglaselt. Kui mõõtmised cm ei muutu.

Füüsiline aktiivsus aitab selle ülesandega toime tulla. Tööle ja riigile: vastused peamistele küsimustele digitaalsete pääsmete kohta Alates

Millist väljumist: Analüüsige dieeti ja asendage väga kalorite tooted, muutke intervalli tavalist kõndimist ja kõndige uuesti 1 tund päevas. Samal ajal jätkake jalgsi tööle. Teine näide numbritega.

Ühesainsas meditatsioonis on spetsiiviline hingamine ja pole niivõrd tähtis hingamise sügavus- nagu siin rõhutad, vaid kaootilisus!

Kaal Praegune 97,5 kg kcal metabolismi. Kui eemaldate kalorite tooteid dieedist ja asendate need, siis töötab see välja kcal päevas.

See põletab eranditult suure hulga hapnikuga, mistõttu tõhusamalt mõõdukas tempo kõndides pikki vahemaid kui lühike või töötab.

Sest kui sa jooksed, hakkate längu ja keha ei magama, kui hapnikku vajab selle põletamiseks rasva põletamiseks. Me läheme pikki vahemaid järk-järgult suurendades neid ja samal ajal mõõduka tempoga. Millised on järeldused ja numbrid? Me saame kõndida 2 tundi päevas ja kinnitada, et sel juhul kaotab inimene kcal, jääb Toitlustus: kcal Tabelis arvudes kg, kui palju peaks kaotama kaalu, arvutatud: Kõigi erinevate kaalude arvutuste kokkuvõtlik tabel: Mida on vaja rasva põletamiseks nii tõhusalt põletada?

Jälgi pulsi, see on õiged piirid, mis asuvad soovitud vahemikus.

Kuidas kõndida 20 km päevas ja kaalust alla võtta

See näeb välja sellisel viisil nagu pildil. Mis 6 km konnitee kaalulangus parem jalgsi või töötab? Nüüd sa tead täpselt, kui palju teil on vaja kõndida kaalust alla ja saate iseseisvalt reguleerida oma kaalu langust ja suurendada kaalulangus parast tb-ravi või aeglustada.

Soovime teile õnne vähendamisel ja ootama alati isiklikke nõuandeid või vastuseid küsimustele!

Toitumiskool "Ideaalne kaal"

Kõndimist saab kasutada tõhusaks ja ohutuks vabastamiseks keha tarbetu liiteseadis, sest mitte iga inimene ei saa aktiivsetel spordialadel kaasata. Kõndimisel valib 6 km konnitee kaalulangus optimaalse koormuse enda jaoks, nii et see ei ole "katki". Isegi 6 km konnitee kaalulangus elustiiliga liigub inimene oma jalgadel päevas km kaugusel ilma seda märkamata.