Liigu sisu juurde

Kui teil on raskusi kehakaalu ja terviseprobleemidega, siis järgige neid nõuandeid. Uus grupp alustab Ja kõik selle sain ma ilma treeninguta.

Osa sellest on lihtsalt vanad nõuanded, millest on ammu loobutud; Mõni on traditsiooniline mõtlemine, millel ei olnud kunagi teaduse aluseks, ja mõni on midagi muud kui soovmõtlemine.

Köögiviljad Kaalulangus - 6-pack Abs Muutmine 8. Päev

Sõltumata sellest, kust nad tulid, on siin 6 kaalulangetust, mille saate puhata üks kord ja kõik. Sõida oma tagumik meie käepärase juhendiga maha!

Müüt nr 1: rasva söömine teeb rasvaks Shutterstock Võimalik, et peame sööma pandud rasva nimetuse muutma millekski erinevaks soovimatust peast, mida kanname vöö ümber, sest see seos on nii paljude inimeste mõtetes nii tugevalt sulandunud, et seda pole võimalik kiiluda. Ausalt öeldes toetasid seda väärarusaama juba kümmekond aastat teadlased, teadlased, valitsus, isegi juhuslikud võõrad inimesed tänaval, kuid proovime uuesti: rasva söömine ei muuda teid rasvaks.

Isegi USA põllumajanduse ning tervishoiu ja inimteenuste osakonnad tõstsid päevase rasva tarbimise piiri. Kas vajate inspiratsiooni?

6 nadala kaalulanguse valjakutse

Proovige hea rasva kokaraamatut Põhitoimimiseks ja tervislikuks ainevahetuseks vajate rasva. Ühes Ameerika Meditsiini Assotsiatsiooni ajakirjas avaldatud uuringus leidsid teadlased, et kui dieedipidajad järgisid neli nädalat madala rasvasisaldusega dieeti, võttis nende ainevahetus dramaatilise nina sukeldumise, jättes neile põletama vähem kaloreid - summa, mis põletati 30 nädala jooksul -minutiline intervalltreening - päevas.

See lõhkus ka olulisi hormoone, mis hoiavad kolesterooli ja insuliini taset kontrolli all. Reaalse kaalulanguse saavutamiseks järgige pikapeale asetatud kõrge rasvasisaldusega Vahemere mudelit.

(Shocking result once per day) to lose 2.5 kilos per day from rumen fat and buttocks flabby

SEOTUD: kuhu läheb rasv, kui te kaotate kaalu Müüt nr 2: kaalulangus on seotud kalorite sisaldusega ja kalorite hulgaga Shutterstock Seda numbrilist lähenemist kaalukaotusele on evangeeliumina nimetatud ka nii kaua, et selle välja pressimine meie kollektiivsest teadvusest on väljakutse, kuid proovime ikkagi.

Siit edasi: meile on juba aastakümneid räägitud, et iga naela kehakaal võrdub kalorit, nii et kui te päevas lõikate või põletatekaotate naela nädalas nagu maagia.

Osa sellest on lihtsalt vanad nõuanded, millest on ammu loobutud; Mõni on traditsiooniline mõtlemine, millel ei olnud kunagi teaduse aluseks, ja mõni on midagi muud kui soovmõtlemine. Sõltumata sellest, kust nad tulid, on siin 6 kaalulangetust, mille saate puhata üks kord ja kõik.

Alles nüüd teame, et see võrrand on natuke suitsu ja peegleid, sest brokkoli ja lõhe kujul olev kalorit mõjutab teie isu, ainevahetust, energia ja rasva ladustamist palju erinevalt kui kalorit friikartulitest ja juustukoogist.

Kuna kiudaineid kiudaineid sisaldavates lihaspiima rasva kadu ei lagundata ja valk on teie keha seedimiseks palju tööd, ei saa te endisest isegi kõiki kalorit. See ei tähenda, et teil on kalorite osas unarusse pääsemine tasuta.

Köögiviljad kaalulangus - 6-pack abs muutmine 8. päev

Kodune õppetund on aga see, et peaksite panema neid arvestama tervete töötlemata toitude kujul, nagu köögiviljad, kala, linnuliha ja liha, pähklid ja seemned, puuviljad ja täisteratooted. Ausalt öeldes on selle aja jooksul olnud tõendeid selle kohta, et päeva varasemast söömine võib aidata kaalujälgimisel. Kuid kindlaid järeldusi on olnud väga raske teha.

Uus grupp alustab Jaanuari algus — 74,8 ja täna hommikuse seisuga 60,3. Olen nii õnnelik ja rahul, kuid sammun vapralt edasi, et saavutada oma unistus, 55kg. Kadunud on ka migreenivalud ja metsik energiapuudus. Ja mis pagana müstika nende rõivanumbritega seal poes toimub?!

Ja muidugi, on mõned 6 nadala kaalulanguse valjakutse kõhna ja hilinenud söögikorraga eurooplased, kes tõendavad, et see raske ja kiire reegel on kõike muud. Teaduslikus plaanis leiti ühes Iisraeli Heebrea Ülikooli uuringus, et moslemeid harrastaval ramadaanil kus nad paastuvad 6 nadala kaalulanguse valjakutse ajal ja söövad süsivesikutevaeseid õhtusööke on tervislikum isu ja küllastushormoonid ning väiksemad vöökohad, võrreldes neile, kes sõid suurema osa oma kaloritest ja süsivesikutest päeva alguses.

Neid järeldusi kajastas üks Itaalia uuring, mis leidis ka, et need, kes sõid põhitoidukorda pärast kuut, põletasid rohkem rasva kui varem söönud.

6 nadala kaalulanguse valjakutse

Üks toidukordade ajamise reegel, mis võib teie kehakaalu positiivselt mõjutada, on teie toidutarbimise piiramine tunnise aknaga. Hiirtega tehtud uuringud leidsid hiljuti, et isegi kui loomad sõid sama palju kaloreid, olid hiired, kelle toidutarbimine piirdus tunnise aknaga, tervemad ja kõhnemad kui neil, kel ajalised piirangud puudusid.

2. Õige kogus valku

Nimelt, kui hiired vahetasid uuringu teises pooles kohti, langesid vaba söömise ajal rasva sisse pakkinud hiired kiiresti pärast seda, kui nad hakkasid sööma kombeid.

Müüt nr 4: võite sellega lihtsalt mööda sõita! Shutterstock Korrake pärast mind: te ei saa halva dieediga hakkama saada.

Köögiviljad kaalulangus - 6-pack abs muutmine 8. Kui teil on raskusi kehakaalu ja terviseprobleemidega, siis järgige neid nõuandeid. Olen pikka aega tervislikus seisundis. Olen ikka veel.

Seda me kõik teame, aga ometi ei taha me kõik uskuda. Vabandust, see on tõsi. Sellepärast võtavad mõned inimesed kaalukaotuse nimel sõitma asudes isegi kaalu - nad kompenseerivad neid üle.

6 nadala kaalulanguse valjakutse

Neid kalorit, 6 nadala kaalulanguse valjakutse tunni jooksul rattaga põletate, on pärast seda muffini ja suure lattiga üsna lihtne kustutada. 6 nadala kaalulanguse valjakutse on oluline; kaalulanguse osas on see, mida oma taldrikule paned, seda enam.

6 nadala kaalulanguse valjakutse

Shutterstock Dieedikud armastavad deemoneid. Tänapäeval on paljud, kes on lubanud oma ellu tagasi rasva, lükanud äärekivi süsivesikud, süüdistades seda suurt glükogeeni allikat oma vöökoha hädade pärast.

1. Ühilda vahepala ühe toidukorraga

Ehkki on tõsi, et miljonid ameeriklased läksid süsivesikute hulluks - ja nägid, et skaalal on arvud suurenenud - siis madala rasvasisaldusega ja kõrge süsivesikute sisaldusega hulluse ajal kuuluvad süsivesikud siiski ratturite toitumisse.

Enam kui 23 itaallase uuringus leidsid teadlased, et pasta söömine oli seotud väiksema vöökohaga ja vähendas rasvumise tõenäosust.

  1. Галилей всегда говорит и ведет себя так, чтобы показать, какой он самостоятельный, - однажды во время урока заметила Никки, обнаруживая понимание фундаментальной основы, о которой шла речь в тот день.
  2. 6 kaalulangusreeglid unustamiseks | Tervis ja toitumine

Muidugi on võtmeks mõõdukus ja süsivesikute kvaliteet. Teises uuringus leiti, et kaalust alla võtta üritanud inimesed, kes sõid täisteratooteid, kaotasid 12 nädala jooksul rohkem rasva kui rafineeritud nisutoite söövad inimesed. Pidage ka meeles, et süsivesikuid on paljudes vormides, sealhulgas puuviljad, kaunviljad, oad ja köögiviljad.