Liigu sisu juurde

Igapäevane minutiline jalutuskäik ei kuluta siiski piisavalt kaloreid, et nädalas üks kilo kaotada. Viie, kuue ja isegi seitsme miili jooksmine tundub piisavalt lihtne, kuid millegipärast on kaheksa miili minu vaimne ristmik. Lisaks sellele, kui teil on õiged tossud, võib see aidata teie sammu parandada ja pikema vahemaa peal käimise mugavamaks muuta. Kui nädala jooksul on kõik öeldud ja tehtud, võib see minimaalse vaevaga tekitada olulise kaloripuuduse. Iga inimene õhuke strateegia tuleb arvestada nende keha, eesmärkide ja eluviisiga.

Kui palju kaloreid pole möödudes möödas?

Mõõt on keskmiselt kuni sammusõltuvalt teie pikkusest ja sammu pikkusest. Kuidas põletada rohkem kaloreid kõndides Kui soovite kõndides rohkem põletada kaloreidon nende kalorite arvu tootvate metaboolsete ekvivalentide MET uuringud näidanud, kuidas seda teha.

8 min rasva poletamine 38 lbs kaalulangus

Te põletate rohkem kaloreid kõndides rohkem miili. Jalutuskäigu ajal kiiremini on vähe mõju iga kilomeetri kohta põletatud kaloritele, kuid see võib olla vahepeal erinev, kuna teete sama aja jooksul rohkem distantsi.

Kui teil on jalgsi ainult 15 minutit või 30 minutit, siis on kiire strateegia kiire strateegia. Running and racewalking põletada rohkem kaloreid miili kohta. Käitamine põleb rohkem kaloreid kilomeetri kohta kui kõndiminetõenäoliselt tänu tõusufaasi jõupingutustele, mis tõstab mõlemat jalga maapinnast samal ajal jooksmise ajal.

Mõõt on keskmiselt kuni sammusõltuvalt teie pikkusest ja sammu pikkusest. Kuidas põletada rohkem kaloreid kõndides Kui soovite kõndides rohkem põletada kaloreidon nende kalorite arvu tootvate metaboolsete ekvivalentide MET uuringud näidanud, kuidas seda teha.

Saate põletada rohkem kaloreid, lisades käivitusintervallid teie kõndimise treeningutele. Ratsutamise tehnikaga kasutate tavaliste jalutuskäikude või jooksu ajal tavalisi jalgsi või jalgsi kasutades rohkem lihaseid, mille 8 miili paevas kaalulangus põletakse rohkem kaloreid miili kohta.

jrf fat burning metaboolne rasva kadu tuup

Kurnatööde, treppide ja jooksutsoonide lisamine kõndimise treeningule annab põletamiseks rohkem kaloreid ja suurendab intensiivsust treeningule. Võite ka põletada rohkem kaloreid jalgsi kasutades fitness kõndides postidmis lisab ülemise keha lihaste jõupingutusi oma kõndimise treening. Nagu graafikud näitavad, põletate rohkem kaloreid miili kohta, kaaludes rohkem.

kuidas poletada rasva parast liha anavar ja rasva poletamine

Teil võib tekkida kiusatus kaaluda kaalu või panna kaalutud seljakott. Kuid peaksite kaaluma, et see seaks teie liigeste ja jalgade vastu rohkem pingeid.

Parem on lihtsalt vahetada mõni minut täiendavat minutit, et erinevus oleks aset leidnud. Kas põletad küllaldaselt kaloreid, et kaotada kehakaalu?

Jooksev kommentaar: 8 miili ristmik

Saate kasutada seda kehakaalu langetamise kalkulaatorit, et näha, milline peaks teie kaloritee eesmärk sõltuma sellest, kui füüsiliselt aktiivne olete. Kaotada üks nael nädalas peate põletama umbes kalorit päevas kui sööte.

  1. Kui palju kaloreid põletatakse möödudes?
  2. Filmide lõppstseen toimub räpplahingus, kus räpparid ja MC-d astuvad juhuslikult lavale, et sülitada improviseeritud sõnade ja rütmide kombinatsioone.

Saate seda teha, suurendades oma kalorite põletamist või sööge vähem kaloreid või mõlemat. Seda on lihtsam saavutada, kombineerides aktiivsuse suurenemist ja vähem söömist.

rasvapoleti ilma kreatiinita rasva kadu blitz

Kasutades iga päev kuni kalorit põlema, on hea kaalutreeningu osa. Sõna alguses Füüsilisest aktiivsusest rohkem kalorite põletamise võti on leida see, mida te nautida ja teete pidevalt.

8 viisi magamise ajal kaalu langetamiseks

Kuigi võite arvata, et numbrid on väikesed, lisanduvad need kokku. Kui te naudite oma koeraga jalgsi või on mugav jalutada oma töölõikude 8 miili paevas kaalulangusteete tõenäolisemalt selle ja jätkate seda.

Päeva teatud arvu sammude löömine ja korporatiivse kõndimisega seotud väljakutsed on aidanud parandada igapäevast kehalist aktiivsust. Tegelikult soovitab USA tervishoiu- ja inimteenuste osakond täiskasvanutel liikuda rohkem ja istuda kogu päeva jooksul vähem ning nad nõuavad, et mõni füüsiline aktiivsus oleks parem kui ükski. Kui proovite oma kaalu juhtida, võib kõndimine olla kasulik kaalujälgimisvahend. Siin on kõik, mida peate teadma kehakaalu langetamiseks kõndimisest, sealhulgas meie näpunäited oma sammu maksimeerimiseks.

Ärge jätke ära meeldiva jalutuskäigu mõtlemist, et jõuate hiljem jõusaali jõudmiseni, et leida, et "hiljem" kunagi ei tule. Leidke viise, kuidas jalutada kogu päeva.

rasvapoleti samal ajal katkendlik paastumine kuidas slim oma polvi

Harilik käimine on mõõduka intensiivsusega treening. Terviseohtude vähendamiseks ja tervisliku seisundi säilitamiseks soovitavad tervishoiuasutused 10 minutit kiirust jalgsi korraga, kolm korda päevas või ühe minutilise jalutuskäigu päevas.

Kui jalgsi kokku 2 kuni 3 miili päevas, siis ei põle mitte ainult kaloreid, vaid ka tervist. Meditsiin ja teadus spordis ja harjutustes.

  • Kõndimise tervislik kasu on teada ja see on harjutus, mida on lihtne alustada.
  • Kaalust alla võtmiseks vajalik kõndimise summa Kui peate kaalust alla võtma, võib kõndimine kindlasti käivitada mis tahes kaalulangetusprogrammi, eriti iga päev 10 miili kaugusel.
  • KAS PäEVAS KAHEKSA MIILI KõNDIMINE AITAB KAALUST ALLA VõTTA? - TERVIS -

Haiguste ennetamise ja tervise edendamise amet. Related Content.