Liigu sisu juurde

Et seda teha, istuge põrandale oma kõhtu üles, painutage jalgu põlvili, pange oma lõdvestunud sirged käed torso peale või kadestage oma pea ja lukustage see lukku. Buttock-sild Täitmine: Lie lameda pinnaga oma kõhtu üles. Sellisel juhul on parem neid ise teha. See on märgatavalt muutunud ja noorenenud, see muutub siledaks ja pingeliseks. Ärge unustage võtta pausid nii, et lihaseid, mida te kasutate, taastatakse. Füüsiliste harjutuste kogum soovitud tulemuse saavutamiseks ei õnnestu.

Jooga kehatoonile 45 minutit Sweaty Betty on Inglise kaubamärgiga spordirõivaste võrgustik, mis on 15 aastat olnud üks Suurbritannia tippbrände. Oma toitude reklaamimiseks avasid nad youtube'i kanali, kust leiate tüdrukutele tõhusaid treeninguid. Channel Sweaty Betty pakub igasuguseid koormaid erinevatelt treeneritelt maailmas. Põhimõtteliselt on kogu koolitus suunatud kehakaalu langetamisel, kalorite põletamisel, lihaste tugevdamisel, probleemsetest bum ja reie kaalulangus vabanemisel.

Pakume teile Sweaty Betty 13 treeningut, mida peaksite proovima, kui otsustate kodus kaalust alla võtta. Mõni programm ei sisalda soojendust ja haakimist. Sellisel juhul on bum ja reie kaalulangus neid ise teha.

Vaade: venitusharjutused ja venitusharjutused. Intensiivne treening kehakaalu langetamiseks 1. Reie ja tuhara treening 30 minutit Suurepärane treening probleemsete alade jaoks ilma inventuurita pakub treener Janine George'i.

  • Kaalulangus kala tacos
  • Technispa slimming

Treening koosneb kolmest harjutusvoorust, umbes samal ajal. Esimeses voorus ootate kükid, kopsud ja jalatõsted, huvitavate ja ettearvamatute harjutuste muudatustega. Teises voorus on harjutused põrandal: silla- ja jalatõstukite variatsioon kõigil neljal käel.

Kolmas voor hõlmab südamekoormust: põhimõtteliselt ootate kaalulangetamiseks plyomeetrilisi harjutusi. Intervalltreening kehakaalu langetamiseks 35 minutit Tõhus treening rasva põletamiseks ja probleemsetest piirkondadest vabanemiseks pakub populaarset treenerit Simone de La Rue.

Programm on üles ehitatud intervalli põhimõttel, lihaste tugevdamiseks on teil vaheldumisi kardiointervallid ja toniseerivad harjutused. Body By Simone - minutiline tantsutreening 3. Kardiotreening probleemsetest kohtadest eemal 30 minutit See treeningsari Ultimate inglise treener Kim Hartwelli juhendamisel. Tund sobib teile ideaalselt, kui soovite kaalust alla võtta, rasva põletada ja probleemsetest bum ja reie kaalulangus vabaneda.

Leiate palju südame harjutusi, mis suurendavad teie südame löögisagedust ja puhuvad ainevahetust: põlvede tõstmisega jooksmine, burpee, uisutaja kükid, mille hüppelöögiga löödi latti, plüomeetriline hüppamine, rihmas kõndimine.

bum ja reie kaalulangus

Harjutusi korratakse harjutuste vahel mõne ringina, et saaksite veidi puhata, kuid olge valmis töötama suurel kiirusel. Ülim rannakeha treening 4. Intervalltreening kõhule 30 minutit See treening on mõeldud täiendava kõhurasva põletamiseks ja südamelihaste pingutamiseks.

NAINE, KES MUUTIS OMA KEHA, PALJASTAB, KUIDAS SINA SAAD OMA PÄTT TOONI ANDA - TERVIS JA HEAOLU

Tund on täiesti põrandal, kuid te olete väga dünaamilised harjutused, nii et olge valmis väga tõhusalt, et töötaksite kõhu kangekaelse rasvaga. Vaheldate kõikvõimalikke plangute variatsioonid ja erinevad harjutused tagaküljel kõhulihaste tugevdamiseks. Väga energiline treening, samal ajal kui kõhulihased töötavad 25 minutit iga sekund! Intervalltreening reitele ja tuharatele 30 minutit Veel üks treening sellest sarjast Kim Hartwellilt, bum ja reie kaalulangus nüüd tuharate ja jalgade jaoks.

Leiate paar ringi treeningut kalorite põletamiseks ja alakeha lihaste toonustamiseks. Kõiki kolme pooletunnist videot saate vahetada: Ülim rannakere Ultimate Abs, Ultimate Bumilusa saleda keha kujundamiseks.

Ultimate Bum treening 6.

Intervalltreening kehakaalu langetamiseks 30 minutit Treener Susan Dyson soovitab teil kaalulangetamiseks ja füüsilise vormi parandamiseks selle rasvapõletuse holyblue-programmi läbi viia 3 korda nädalas. Väga huvitav ja ebatavaline! Te sooritate iga harjutust kolm korda, kuid iga kord lisatakse see kimpu. Kokku pakub programm 9 harjutustsüklit: hüppamine, baaris kõndimine, kopsud, UPS-i ülesanded, Supermani omad, hüpped Jack, burpee, uisutaja, sprint. Treening jätkub intensiivsusega, kuid ülejäänu arvelt kantakse harjutuste vahel piisavalt lihtsalt üle.

13 parimat harjutust probleemsetele aladele ja dieedile YouTube'i kanalilt ja Sweaty Betty'lt

Programm töötab ilma soojenduseta, pidage meeles, et käivitage see ise. Intervalltreening kehakaalu langetamiseks 20 minutit See minutiline HIIT-treening sobib suurepäraselt neile, kes armastavad kiiret ja tõhusat programmi keha toniseerimiseks, lihaste tugevdamiseks ja rasvade põletamiseks.

Kompleks koosneb kahest harjutusvoorust, iga ringi korratakse 2 ringina. Teil on vaja hantleid 3 kuni 5 naela.

bum ja reie kaalulangus

See treening ei ole soojendus ega jahutus, nii et proovin neid ka ise. Higielu minutiline HIIT-treening 8. Intervalltreening kehakaalu langetamiseks 40 minutit Chiara on tuntud treenerina, kes eelistab visokointensivne intervallkoormusi. Tema kogu keha HIIT-programm, mis on loodud maksimaalsete tulemuste saavutamiseks ja kiire rasva kadu, töötab teie keha kõik lihased.

Teema: kaal langeb aga talje ei kahane

Teil on vaheldumisi südame 30 sekundit ja lihastoonuse harjutused 60 sekundit. Te olete pidevas liikumises ja töötate kõigi lihastega selliste harjutustega nagu kükid, hüpped, kopsud, plank, vajutus, surumine.

  • Sa kaalulangus
  • Kaalulangus kui

Kuigi kogu treening on kaalulangus. Teid ootamas 2 suurt ringi. Valmistuge selle suurepärase tegevusega 40 minutit higistama! Chiara minutiline HIIT-treening 9.

Leandro Carvalho ülevaade Brasiilia tagumikust ja uued väljaanded

Intervalltreening probleemsetest kohtadest parimad viisid rasva poletamiseks magamise ajal 40 minutit See on veel üks sarnane intervalltreeningutega, pärit Simone de La Rue'st, mis sisaldab ka paar erinevat segmenti probleemsetele aladele.

Barna vähese mõjuga treening 45 minutit See on vähese mõjuga harjutus, mida tehakse pilatese ja barnychi harjutuste kombinatsiooni parimate traditsioonide kohaselt. Treener Paola Di Lanzo pakub kõhule, kätele, reitele ja tuharatele mõeldud harjutusi, mis aitavad teil probleemsetest piirkondadest lahti saada. Üsna dünaamiline, muudate positsiooni seistes, lamades selili, rihmasmis suurendab pulssi ja kulutab rohkem kaloreid.

Balleti vähese löögiga treening 40 minutit Seda programmi tutvustavad kaks endist tantsijat ja brändi Sleek balletikoolituse tehnika loojad.

Kuidas suurendada tuharaid ja reite kodus - Artroos

Treening sisaldab kardioelemente, seega tegelete ka rasvapõletuse ja südame vastupidavusega. Viimased 10 minutit harjutusi on põrandal. Südameid pole, nii et programm on peaaegu kõigile võimalik. Treeningu esimene pool seisab ja ootab teie kombineeritud treeningut, mis töötab samaaegselt keha ülemise ja alumise osa lihaseid.

bum ja reie kaalulangus

Teine pool on põrandal ja sisaldab pilatese stiilis harjutusi. Treening toimub ilma soojenduseta, siis tehke seda ise. Jooga kehatoonile 45 minutit Kui teil on šokis vastunäidustused ja tema jalad ja tuharad vajavad pingutamist, pöörake sellele programmile tähelepanu. Ootate alakehale keskenduvat joogatrenni, mis sisaldab populaarseid asanasid lihaste tugevdamiseks, liigeste avamiseks, tasakaalu parandamiseks ja paindlikkuse arendamiseks.

bum ja reie kaalulangus

Jalalihased ja tuharalihased põlevad!