Liigu sisu juurde

Näpunäide Joogakütuse rasva kadu turbo laadimiseks keskenduge nende söömisele 8 parimat rasva põletavat toitu ning kaasake oma rutiini rohkem südame- ja kehakaalu tõstmist. Jälgige hoolikalt oma seisundit, jälgides selgelt ebameeldivaid märke. Närviline kurnatus lõpeb kõige sagedamini füüsilise kurnatusega. Erinevad joogatüübid võivad tekitada segadust. On kehatemperatuuri hüppeid, samuti ebameeldivat maitset suus. Ajakirjas Metabolism avaldatud uuringust selgus, et see 'soojendustaktika' aitab teie keskosa vaid kuue nädalaga tuhmida!

Põletage Barre'iga kaloreid Kui tegemist on vormis olemisega, pole teie valikutel lõppu.

kaalulangus barre

Alates intensiivsest aeroobikatunnist kuni meditatiivse tai chini pakub iga treeningstiil selgelt erinevaid eeliseid ning kõik need parandavad teie tervist ja heaolu ühel või teisel viisil.

Eelkõige vähese mõjuga tunnid - näiteks jooga, pilates ja barre - võivad aidata teil parandada paljusid oma füüsilise vormi komponente, sealhulgas jõudu, paindlikkust, tasakaalu ja keha koostist ning need kõik aitavad stressi leevendada. Õppimine selle kohta, mida igat liiki treening pakub, ja seejärel klassi proovimine on parim viis valida üks või kõik kolm, mida oma treeningukavasse lisada. Saage joogaga keskendunud Jooga on vanim meetod kolmest, mis pärineb aastatuhandeid tagasi, kuid läänemaailmas hakati seda laialdaselt kasutama alles Füüsiline harjutus, mida sanskriti keeles nimetatakse asanaks, viitab kehahoiakutele või poosidele, nagu allapoole suunatud koer, puu poos ja kaalulangus barre.

kaalulangus barre

Spetsiaalsed hingamismeetodid ehk pranayama on samuti osa traditsioonilisest praktikast, nagu ka kas kaalud poletavad keha rasva vaimu rahustamiseks ja tsentreerimiseks.

Sõltuvalt sellest, millise joogastiili valite ja stuudiosse, kus käite, võib rohkem või vähem rõhutada jooga füüsilisi ja meditatiivseid aspekte. USA-s on tänapäeval mitu peamist joogatüüpi: Anusara: Range, füüsiliselt ja vaimselt väljakutsuv tava, mis seob poose Anusara filosoofilise praktikaga, mis tähendab "armu voolamist".

Meeste dramaatiline kaalulangus: millal alarmi anda

Ashtanga: Füüsiliselt nõudlik praktika, mis hõlmab sama seatud rida poose, sidudes samal ajal hingamise liikumisega. Ashtanga ei sobi tavaliselt algajatele, välja arvatud juhul, kui konkreetne klass või juhendaja seda lubab. Sageli leiate sissejuhatuse Ashtanga klassidesse ja teatud tüüpi Ashtanga praktika, mida nimetatakse mysore'iks - mis kaalulangus barre ise juhitav - võib olla ka algajatele kohandatav, olenevalt õpetajast.

Bikram: Väljakutseid pakkuv minutiline klass, mis sisaldab kindlat rida poose, mida sooritatakse ruumis, mis on kuumutatud vahemikku 95— kraadi Fahrenheiti. Praktikat reklaamitakse sageli kaalulangetamise eeliste tõttu, kuigi te ei tohiks eeldada, et naelad sulavad koheselt võluväel.

Bikrami tunnid võivad olla väga ranged, olenevalt stuudiost ja õpetajast.

Roheline tee

Loe rohkem: 13 põhjust hakata joogaga tegelema Hatha: See on katusmõiste, kaalulangus barre hõlmab kõiki läänes õpetatavaid joogatüüpe, kuigi on ka spetsiifilisi Hatha tunde, mis on aeglasema tempoga sissejuhatused asendisse ja sobivad kaalulangus barre. Vinyasa: Füüsiliselt keeruline jooga vorm, mis seob poose hingamisega.

Seda nimetatakse sageli voolujoogaks, kaalulangus barre see ühendab poose voolavas liikumises, sealhulgas sagedased "vinyasad" - üleminek, mis hõlmab liikumist ettepoole painutamisest chaturanga suunas ülespoole ja allapoole suunatud koerani. Klassid liigitatakse sageli tasemete kaupa, alates algajatest kuni edasijõudnuteni.

Jõujooga: Vinyasa jooga tüüp, mis keskendub rohkem tugevusele - pooside hoidmine kauem, mitte järjestuse kaudu voolamine.

  1. Slimming sisetallade ulevaateid
  2. Kiire viis rinnus rasva poletamiseks
  3. Parimad toidud, mis aitavad teil kiiresti kaalust alla võtta - Kaalukaotus
  4. Inimene võib ootamatult või tõsiselt kaalust alla võtta vabatahtliku või tahtmatu alatoitumise, suu ja seedetrakti patoloogia, nakkushaiguste, psühhiaatriliste ja neuroloogiliste haiguste korral.
  5. Kaalulangus: dramaatilise kaalukaotuse põhjused ja mida teha - Migreen
  6. Treeningud ja harjutused, mis ei aita rasva kaotada - Kaalukaotus
  7. Sellepärast jagasid 25 naist jagades erinevaid edu saladusi, mis kõik andsid sama tulemuse: tervislikum, enesekindlam versioon.
  8. Davidi kaalulanguse teekond

Kuum jooga: Mitmed erinevad joogastiilid, millel on üks ühine tegur: tunnid toimuvad ruumis, mis on soojendatud vahemikku 85— kraadi Fahrenheiti. Iyengar: Täpne stiil keskendub tugevalt joondamise peenematele kaalulangus barre. See on aeglasemalt liikuv praktika, kus poose hoitakse kauem, mis võib olla algajatele hea valik.

Naiste kaalulanguse peamised põhjused

Kundalini: Harjutus, mis hõlmab füüsilisi asendeid, hingamisharjutusi, laulmist ja kaalulangus barre, mille eesmärk on luua teadlikkust ja äratada "kundalini energia", mis arvatakse olevat keerdunud selgroo põhjas.

Erinevad joogatüübid võivad tekitada segadust. Parim viis alustajana alustamiseks on uurida. Helistage enda lähedal asuvatesse stuudiotesse ja kaalulangus barre, kas neil on esmakordsete joogade jaoks head klassid; enne edasijõudnutesse klassi liikumist on oluline ära õppida mõned põhiasendid.

Seejärel saate proovida mõnda klassi erinevas stiilis, sõltuvalt eesmärkidest, ja saada järk-järgult parem ettekujutus sellest, mis teile meeldib.

Kui soovite ehitada jõudu ja põletada rasva, võite liikuda ühe füüsiliselt keerulisema tüübi juurde - näiteks Ashtanga või Bikram või mõlemad.

Klasside baar

Kui teid huvitab meditatiivsem või filosoofilisem praktika, proovige Anusarat ja Kundalinit. Ehkki paljud kaalulangus barre kipuvad kinni pidama ühte joogaliiki, pole reeglit, et teisipäeval ei saa astangut, neljapäeval Iyengari ja pühapäeval taastavat tundi.

Tehke seda, mis on kaalulangus barre jaoks õige ja tunneb end huvitavalt.

kaalulangus barre

Pilates tugeva südamiku jaoks Pilates loodi endise sportlase Jospeh Pilatese abil, et aidata I maailmasõja ajal interneerilaagris eakaaslasi rehabiliteerida. See oli keha ja vaimu tugevdamise süsteem.

Kehakaalu harjutuste ja varustuse kombinatsiooni abil keskendub Pilates keha "jõujaama" - puusade, kõhu ja alaselja südamelihaste - tugevdamisele. Ta teeb seda mitme erineva viisi kaudu, sealhulgas matiharjutused ja varustusharjutused - mille üksikasjad võivad tunduda keerulised.

kaalulangus barre

Segaduse kõrvaldamiseks on siin mõned pilatese tüübid ja meetodid, mida võite kohalikus Pilatese stuudios näha: Klassikaline pilates: Need tuuma tugevdavad tunnid õpetavad pilatese süsteemi just siis, kui Joseph Pilates selle lõi. Seda õpetatakse tavaliselt ranges formaadis, mis erineb algsest meetodist vähe.

kaalulangus barre

Kaasaegne pilates: Ehkki need põhinevad klassikalisel meetodil, võivad need klassid hõlmata uusi liikumisi ja modifikatsioone, mis põhinevad kaasaegsetel teadmistel ja uuringutel. Mat Pilates: Tunnid hõlmavad mitmesuguseid kehakaalu harjutusi, mida tehakse pilatese matil. Võib kasutada mõnda väikest varustust.

kaalulangus barre