Liigu sisu juurde

See aitab teil kaalust alla võtta, mis on rasv, kaotamata lihaste kasvu. PM Tervis Kaal pole ainuke asi, millega enda vormi mõõta. Kui kaal näitab vähem, on veel vara rõõmustada, sest see on nii lihtsalt higistamisest tingitud veekao arvelt. Viimased Artiklid.

Geneetika Lihastõusu ja kaalukaotuse seos on ilmselt üks tervise ja vormisoleku kõige valesti mõistetud aspekte. Kehale lihaste lisamine aitab teil keha rasvaprotsenti mitmel viisil vähendada; need mõjud on aga sageli kaudsed ja võivad tekitada segadust.

PM Tervis Kaal pole ainuke asi, millega enda vormi mõõta. FOTO: panthermedia.

Только считают необходимым подыскать правильное занятие.

Sellest ei maksa heituda, sest number kaalul ei pruugi kohe tähendada, et oled kaalus juurde võtnud. Ajakiri Shape avaldab kolm olukorda, mil kaalunumber võibki oodatust suurem olla ja selles pole midagi imelikku.

Lihas kaalub rohkem kui rasv — mis on tegelikult selle ütluse taga? Kilo rasva kaalub muidugi sama palju kui kilo lihast, mida siis selle all mõeldakse?

Treeningujärgne «veekaal». Kui kaalud end pärast intensiivset kardio treeningut, võib kaalunumber olla nii oodatust lihaste tugevus ja kaalulangus kui ka väiksem.

lihaste tugevus ja kaalulangus

Kui kaal näitab vähem, on veel vara rõõmustada, sest see on nii lihtsalt higistamisest tingitud veekao arvelt. Kui number kaalul on suurem, võib keha lihtsalt vett kinni pidada.

lihaste tugevus ja kaalulangus

Ilmselt ka jood trenni ajal ning seegi mõjutab numbrit kaalul. Inimese keha sisaldab protsendi ulatuses vett ning kaal võibki olenevalt veetarbimisest või -kaotusest päeva jooksul mitme kilo jagu kõikuda.

Treeningujärgsed päevad. Kaal võib püsida dnp rasvapoleti ulevaade kõrgemana isegi kuni paar päeva pärast treeningut.

lihaste tugevus ja kaalulangus

Seegi on normaalne ega tähenda, et oled selle arvelt ümaramaks läinud. Kuna inimese kehamass koosneb lihastest, rasvast, luudest, sidekudedest ja paljudest muudest osadest, siis treening lihaste tugevus ja kaalulangus põhjustada nende massi ajutise suurenemise kuni 15 protsendi ulatuses.

Kõik, mis kehaga treeningu ajal toimub veetarbimine, lihaste jõuline kasutamine, higistamine, venitamine, verevool jpm mõjutab samuti kaalunumbrit ning sugugi mitte halvas mõttes.

Seotud tooted

Lihastreeninguga kaasas käiv kaalutõus. Levinud on müüt, et lihased kaaluvad rohkem kui rasv.

lihaste tugevus ja kaalulangus

Tegelikult kaalub kilo rasva sama palju kui kilo lihast, ent kuna lihas on rasvast tihedam, on ka kilo lihaste ruumala väiksem kui kilol rasval.

Kui asud jõutreeninguga lihast kasvatama, siis võib kehakaal suureneda, samal ajal kui rasvamass väheneb. See juhtub aga nädalate või pigem isegi kuude, mitte üksikute päevade möödudes.

lihaste tugevus ja kaalulangus

Seega kaalunumbris lihaste muutused nii kergesti ei avaldu. Mõistlikum oleks jälgida oma tugevust ja progressi harjutuste sooritamisel ning lasta aegajalt teha kehaanalüüs, mis mõõdab kenasti lihas- ja rasvamassi.

lihaste tugevus ja kaalulangus

Viimase järgi saab aru, kas oled treeninguga õigel teel.