Liigu sisu juurde

Kui inimene on instrumentaalselt irratsionaalne, siis ta tegutseb oma eesmärkidele vastu. Kui sa tahaks kõigest väest juurde võtta, siis sa jälgiksid kaloreid ja sööksid iga päev vähemalt kcal sisse, ja voila, poleks juttugi kiirest ainevahetusest või muust müüdist. Pärast lugematuid ebaõnnestunud katseid kaalust alla võtta nõustusid nad proovima Eestis populaarseimat meetodit — Stockholmi dieeti.

Home Nr. Kas kõndimine on kaalu langetamiseks sobiv treening? Kui räägitakse treeningutest, mis sobivad kaalu langetamiseks, siis unustatakse sageli ära lihtne kõndimine.

Tõeliselt tõsise haiguse üks tunnuseid on isutus ja teine lõputu väsimus - kohe üldse ei taha süüa ja pole tahtmist ega jõudugi mitte midagi teha. Kuni sul ikka söögiisu on, ei ole sul ilmselt mingit surmatõbe küljes. Aga arsti juurde mine ikkagi - vähemalt saad kindla teadmise, mis selle justkui põhjuseta näiva kõhnumise taga on. Tõenäoliselt on see hõlpsasti kõrvaldatav. Mõtle ise ka stressivõimalusele.

Nüüd on aeg seda mõtteviisi muuta. Kuid selleks, et kõndimisest kaalu kaotamiseks päriselt kasu oleks, pea silmas mõningaid põhimõtteid.

küll ma näen NÜÜD hea välja, eksole

Tee rohkem kui oled teinud seni Ei ole ühtegi võluvalemit mitu sammu päevas või mitu kilomeetrit nädalas aitaks kaotada kindla hulga mine kaalulangus nuud, kuid alustades on esimene võti selles, et sa teeksid rohkem kui oled teinud seni. Kui istud päev otsa kontorilaua taga, siis võib igaõhtune jalutuskäik peale sööki täiesti reaalseid tulemusi tuua.

mine kaalulangus nuud

Kui sul on juba töö, kus oled terve päev jalgel, aga kaal ei vähene, siis sellest järelikult ei piisa — peaksid kõndima rohkem. Palju on räägitud sellest, et 10 sammu päevas on hea tervise aluseks. Kui sinu eesmärk on kaalu kaotada, siis soovid ilmselt rohkem, mine kaalulangus nuud alustama ei pea tingimata 10 st sammust. Stardiplatvorm pane mine kaalulangus nuud arvestades oma seinist harjumust — kui teed tavaliselt päevas sammu, siis ära sea eesmärgiks kohe järgmisel päeval 10 sammu kõndida.

mine kaalulangus nuud

See võib esialgu isegi hirmutav tunduda. Võta alguses sihiks sammu päevas, järgmisel nädalal jne.

Sunni ennast tagant Parim viis liigsetest kilodest vabaneda on esitada endale väljakutseid ning kombineerida aeglasem kõndimine kiirema tempoga. Uuringud on näidanud, et nn intervallkõndijad kaotavad rohkem kaalu kui need, kes käivad kogu aeg samas tempos.

Kuulsuste dieet on nüüd kõigile kättesaadav! Salene lihtsalt kodust lahkumata nagu nemad - Delfi

Tee kõndimisest oma asi Sa ei pea iga päev kõndima tund aega, et tulemusi saavutada ehkki on hea, kui seda suudaksidkuid on oluline, et harjutaksid end iga päev käima. Muuda kõndimine oma igapäevaseks rutiiniks, millekski, mida teed lõpuks sellele mõtlemata, isegi kui käid mõned päeval ainult 10 või 15 minutit.

mine kaalulangus nuud

Ideaalis võiksid teha nädalas kaks või kolm intervallkõndi, paar pikemat vähemalt tund aega kestvat kõndi ning ülejäänud päevadel võid jalutada lühemalt. Lühemad jalutuskäigud võid teha koos perega, koeraga, sõbraga või lihtsalt omapäi pead tuulutades.

Mine kaalulangus nuud on see, et sa ei jätaks kõndimist oma päevaplaanist välja, tee seda alati, kui võimalik.

Kuulsuste dieet on nüüd kõigile kättesaadav! Salene lihtsalt kodust lahkumata nagu nemad

Kaubanduskeskuse parklas jäta auto kõige kaugemasse nurka, kõnni paar bussipeatuse vahet pigem jalgsi, lifti asemel vali trepp jne.

Võimalusel käi üldse palju treppidel — see põletab rohkem kaloreid kui tasasel maal käimine ning arendab ka jala- ja tuharalihaseid. Leia tõusud ja künkad Kergel tõusul kõndimine tõstab pulssi, põletab rohkem rasva, aktiveerib tuharalihased ja reielihased.

Mida suurem on tõusunurk, seda suurema koormuse saad, kuid erinevalt jooksmisest ei koorma kõndimine liigeseid.

Kuidas alustada? Kui olete otsustanud kaalu langetada, siis kõigepealt peaksite välja selgitama selle, kui palju teil on ülekaalu ning milline oleks tegelik tervislik kehakaal. Nende arvude põhjal seadke endale eesmärk, milline oleks soovitud kaal arvutage, kui palju peaks selle saavutamiseks olema teie tarbitav päevane energiakogus pange paika, kui pika aja jooksul võiksite oma soovkaalu saavutada Eesmärk Eesmärgiks võiks alguses võtta suurima kehakaalu, mis on veel normaalkaal. Kaalulangetamise käigus võib soovkaalu vähendada.

Seega vali marsruut, kus mis ei kulge vaid tasasel maal. Pane ennast kirja mõnele spordiüritusele Paljudel võistlustel saab jooksmise kõrval osaleda ka käijana.

Tavaliselt on distantsid kas 5 km või 10 km, aga kõndima saab minna ka poolmaratonile või koguni maratonile.

mine kaalulangus nuud

Uuri võimalusi! Kui paned end mõnele üritusele kirja, on see heaks motivatsiooniks, et käimisega regulaarselt tegeleda.

Tõsta tempot Sa ei pea hakkama selleks jooksma, et oma liikumistempot tõsta.

mine kaalulangus nuud

Tempot saad tõsta ka kõndimisele hoogu lisades. Kui seda teed, siis saad põletad rohkem kaloreid. Tõsta tempot ja hoia seda! Refereeritud ajakirjast MensHealth.