Liigu sisu juurde

Samuti võib selline paastumine probleeme tuua neile, kel söömishäirete taust, seepärast pole paast neile ka soovitatav. Tean, et suudan selleta.

Peaasi et iga teine päev tarbid vaid kilokalorit — taas peaaegu et ükskõik millisel kujul.

Vahelduvpäeva paast: põhjalik algajate juhend

Ja joo palju vett. Teaduslike uuringutega on kinnitatud, et kõnealune dieet töötab — sest sellest ei tüdine. Muidu olevat inimeste peamine dieedimurdmise põhjus tüdimus — kaua sa jaksad paljast kapsast järada, kui silmapiiril on nii palju head toitu. Algus ja süümekad.

Esimene päev uuel dieedil toob süümepiinad. Kas ma tõesti tahan nii väikese toidukogusega oma seedimist aeglustada? Hommik toob juba palju kilokaloreid — koogieksperimendi toodang, valge šokolaadi kook tuleb ära proovida.

Hiljem joon agaralt vett ja lõuna paiku hammustan riisileivakest eriti õhukese lahja singiviiluga.

Teema: Vahelduv-paast

Õhtu saabub külas, kus laual on kukeseenekaste, värske kartul ja ohtralt salatit. Annan endale aru, et olen kilokalorit kindlalt ületanud.

tahtmatu kaalulangus ja lihaste kaotus

Kaloreid oskan lugeda juba maast madalast, olen Enne magamaminekut hiilib kolme liitri vee ärajoomisest hoolimata ligi korralik peavalu.

Uni tuleb valuvaigisti abil. Teine päev — tohib kõike süüa! Väga isu nagu polegi. Annan allesjäänud koogi naabritele.

kuidas vahendada reite

Ise aga ostan endale süümekateta kõige rasvasema ja magusama jäätise. Söön selle ära ja tunnen, et rohkem nagu ei tahakski. Lõunaks on kartul paari kotletiga. Üks vahelduva paastumise populaarsemaid versioone on toitumine 5: 2.

Paastumine kui organismi puhastaja

See võimaldab viis päeva piiramatult süüa ja kaks päeva tavaliselt mitte-järjestikusedmis söövad väga madala kalorsusega dieeti, tavaliselt umbes kcal. Toitumise suurim kaebus on paindlikkus kohandada seda oma elustiiliga.

Ennustust vahelduva paastumise vastu soodustasid loomkatsete andmed, mille kohaselt võib paastumine aidata vähendada diabeedi, südame-veresoonkonna haiguste ja teatud vähivormide riski. Kuid mõned uuringud on tegelikult uurinud vahelduva paastumise mõju inimestele kauem kui kuus kuud. Pikaajaliste uuringute läbiviimine, mis kontrollivad dieeti, on rasked, sest inimestel on raske neid kinni pidada ja tulemusi võivad mõjutada välised tegurid.

See hiljutine uuring viidi läbi nädalase perioodi jooksul, mistõttu on see seni üks pikemaid vahelduvaid uuringuid. Teadlased jagasid osalejat kolme gruppi.

Kikkpoksija Hendrik Themas räägib intermittent fasting’ust

Kolmandat kontrollrühma ei teavitatud oma dieeti muutma. Esimese 12 nädala jooksul töötas koolitatud toitumisspetsialist osavõtjatega tihedalt, et kindlustada neile eraldatud toitumise.

Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine. Eelistatavalt tuleks paastuda kõige kiiremal ja tegusamal päeval, mil söömiseks aja leidmine on niigi raskendatud. Paastumise ajal on ka aju töövõime ning produktiivsus maksimaalne. Planeerimise mõttes kõige lihtsam viis, kuna paastumist rakendatakse vaid korda nädalas.

Siinkohal peab meeles pidama lisaks seda, et toitumine peab tervislikuks jääma elu lõpuni, isegi juhul, kui paastuga on saavutatud teatud hetkel positiivne muutus.

Kohe, kui minna tagasi ebatervisliku menüü juurde, tulevad kaal ja terviseprobleemid tagasi. Kas paastumise ajal võib trenni teha, kui on soov ka kaalu langetada? Paastu ja trenni kombineerimine aitab efektiivsemalt kaalu langetada, samuti vähendada südamehaiguste riski võrreldes ainult ühe metoodikaga.

kuidas slim down days

Uuringutest on ka see välja tulnud, et paastumise ajal võib energiatase suureneda. Aga loomulikult tuleb lähtuda individuaalsest enesetundest.

keele kaalulangus poletamine

Kui alles alustatakse paastuga, siis võib tunda energiapuudust. Kui keha harjub, tuleb energiat juurde. Kuidas paastust välja tulla? Lühiajalise paastu puhul ei ole vaja järgida erilist väljatulekut, soovitatav on mitte liialdada toiduga ja teha tervislikke valikuid. Kui jutt käib pikaajalisest paastumisest, siis seda tuleb teha järelvalve all ja paastust väljatuleku määrab paastu juhendaja.

Kuidas elada nii, et ei peaks üldse paastuma? Nii ongi kõige õigem elada. Toitumine peab olema pidevalt tervislik, tasakaalus, öine tsirkulatsioonirütm paigas, öine söögipaus vähemalt 12 h.

AUTORIKÜLG | Martin Hanson: paastu-usk, mille sakrament on nälg

Kuna meie tänapäevases elus on liigselt ebatervislikku toitu ja süüakse üle - siis inimesed saavad abi paastumisest. Normaalse toitumise ja hea tervise juures ei ole paastuda vaja. Kuidas paastu ajal näljatunnet leevendada? Paastu ajal võib juua 0 kaloraažiga jooke - vett, musta kohvi, teed. Kindlasti ei soovita seda kellelegi, sest see on kehale suur stress, mida tunneb alles hiljem.

kuidas poletada rasva minu kaela

Pärast treeningut tuleb süüa ja energivarusid taastada. See, mida ma tegin, oli enesehävituslik, aga hea on, et õppisin sellest. Kuidas on muutunud sinu enesetunne võrreldes varasemaga tänu intermittent fasting'ule?

Paastumine_FB Live 14.05

Enesetunne on kergem, hindan seda eriti treeningutel. Tunnen ka vabadust, sest ei pea kogu aeg otsima ja mõtlema toidule. Tean, et suudan selleta. Päeva jooksul on energiatase stabiilsem, sest pärast sööki tahaks teinekord ju pikutada, seedimine on samuti energiakulu ning sellelegi tuleb aega anda.

rasva kaotus meelese voimsuse tottu

Kuidas sa koostad oma menüü - kas võid süüa kõike ja kas piiranguks on ainult kaine mõistus? Menüü peab meeldima ja maitsema. Seeläbi on see ka säilitatav. Kui keegi tahab oma vormi parandada, siis võibolla läheb ta mõne treeneri, nõustaja juurde ja saab ette range menüü, mis pole talle absoluutselt pole omane.

EKSPERIMENT | Kas vahelduvpaast on vaeva väärt?

Teoreetiliselt ta jälgib seda režiimi ja jõuab oma soovitud tulemuseni, kuid mis edasi? Jätkatakse vanade harjumustega ja jõutakse tagasi samasse kohta või halvemassegi.

Seetõttu valin võimalikult palju naturaalset toitaineterikast toitu, kõike mis kasvab. Söön ka seda, mis lihtsalt meeldib — komme, pizzat, jäätist jm.

Inimese ainevahetus on nii keerukas süsteem, et isegi ühel ja samal inimesel ei ole ka baasainevahetus iga päev ühesugune, rääkimata sellest, et keha reageerib erinevatel eluperioodidel isegi ühele ja samale toidule erinevalt. Tavaliselt vastatakse sellele küsimusele, et sa sööd liiga palju mis mõnikord on ka tõsi ja liigud liiga vähe mis pole kehakaalu alandamisega kuigivõrd seotud. Kui oled jõudnud keskikka, võid ühel päeval avastada, et jookse või ära jookse, söö nii mõistlikult ja tervislikult kui vähegi oskad, aga kehakaalu see grammigi ei kõiguta. Ma ei teadnud siis veel midagi hormoonidest ja uskusin lihtsat matemaatikat, millega tervisenõustajad meid alailma eksitavad — söö vähem ja liigu rohkem, negatiivne kaloribilanss viib kaalu languseni. Täna ma tean, et nii lihtne see kahjuks ei ole.

Kõik sõltub kogustest. Tähtis on ka valida toite, mis on kergesti seeditavad. Kuna treenin palju, siis saan ka sellevõrra rohkem süüa. Kuid tuleb meeles pidada, et halba toitumist maha ei treeni, veel vähem paastu. Too palun näiteks mõni enda hiljutise kahe päeva menüü ja söömise kellaajad?