Liigu sisu juurde

Ära unusta, et normaalne kaalulangetamise tempo on kuni grammi nädalas. Tuleb tarbida piisavalt valgurikast toitu: 1—1,5 grammi kehakaalu ühe kilogrammi kohta. Kas sinu eesmärk on langetada pelgalt kaalunumbrit või siiski rasvaprotsenti, et ka parem välja näha?

Väga alahinnatud tegur kaalulangetuse puhul!

Kuidas Kaotada Kõht Rasva 1 Nädal?

Pane tähele, kohe kui unetunde kipub nappima, ei järgne ka hommikul oodatud kaalulangust. Tihti õnnestubki mul kaal langema saada alles peale nädalavahetust- sest just siis saan 2 ööd järjest mõnusalt välja puhata.

Stress Ja sellest tulenevalt liigne kortisooli tase veres. See hormoon soodustab rasva kõhule ladestumist. Teisalt soodustab stress veel ebatervislikumate toitude söömist, mis otseselt tõstab lisaks kehakaalu. See on ka põhjus, miks paljud naised tunnevad end menstruatsioonile eelneval ajal eriti suure ja kohmakana.

mitte kaalulangus parast nadalat

Paljud võtavad seetõttu vee arvelt pisut kaalus ka juurde. Üldjuhul on keha erinevatest dieetidest kurnatud.

Keskmine Eesti naine on vähemalt paar korda elus dieeditanud. Arvan, et ei eksi, kui ütlen, et 75 protsenti naistest peavad hakkama toitumiskava jälgides sööma rohkem kui enne.

Mis saaks olla veel parem - kõht täis ja kaal langeb?

mitte kaalulangus parast nadalat

Kahjuks on keha toimimine selliste «näljadieetidega» ajutuselt rikkis. Seepärast võib korraliku toiduplaani järgi toituma hakkamine põhjustada ajutist kaalu tõusu.

Taastumise aeg on väga individuaalne ja võib varieeruda kahest nädalast kuue kuuni.

Kõige rohkem sõltub see inimese kaloraažist dieedi ajal, dieedi kestusest, algsest kaalust ja kehakaalu kaost. Kui inimene peab dieeti, mille jooksul oli saadud energiahulk väiksem kui põhiainevahetuseks vajalik, vajaks ta sel ajal lisaks vitamiine ja mineraalaineid. Taastumiseks tuleb tasapisi suurendada igapäevast kaloraaži — kcal võrra ööpäevas, järgides endiselt tervisliku toitumise põhimõtteid. Näiteks põhitoidukordade kõrvale lisada üks puuvili, tõsta kahe supilusika võrra täisterakruupide kogust või salatisse panna rohkem oliivõli.

Taastumise ajal on väga oluline jälgida kehakaalu.

Kaalulangetuse esimesed kaks nädalat: kuus põhjust, miks paanikaks ei ole põhjust

Taastumise ajal jääb inimene mõneks ajaks energiadefitsiiti. Kui kaal on stabiliseerunud, võib kaloraaži suurendada.

mitte kaalulangus parast nadalat

Samas näen oma praktikas inimesi, kes ei saa kaloraaži tõsta, kuna kaalu kipub juurde tulema. Kahjuks sõltub väga palju ainevahetusest, mis ei allu meie tahtele ja teoreetiliste teadmistele.

Haavavalu korral võtke arsti määratud valuvaigistit. Nii õmblusniitidega haav kui ka eemaldatud niitidega haav võib avaneda, seetõttu vältige raskuste tõstmist ning piirake füüsilist koormust kolme nädala jooksul peale operatsiooni. Haavapõletik tekib pärast bariaatrilist kirurgiat harva. Normaalne haav võib olla kipitav, hell või tuim, nahapinnast veidi kõrgem või kergelt punetav, haava ümbruses võib esineda sügelemist või verevalumeid.

Võtke ühendust arsti või õega, kui haav ad on muutunud erepunaseks, haava piirkond on turses ja kuumab. Suitsetajatel on neli korda suurem risk mao-peensoole ühenduse haavandi ja ahenemise tekkeks peale mao bypass operatsiooni võrreldes mittesuitsetajatega. Suitsetamine võib põhjustada ka mao- ja sooleärritust.

Kaal kui vihavaenlane

Võite tunda hirmu, olla ebakindel või tujukas. Ebamugavustunnet võivad tekitada ka sotsiaalsed olukorrad, kuna pole võimalik süüa ja juua nii nagu varem.

mitte kaalulangus parast nadalat

Pärast operatsiooni toimuvad Teie elustiilis suured muutused. Ebareaalsed eesmärgid, oodatust väiksem kaalulangus, toitumise muutumine koos hormonaalsete muutustega ja kaalulangusest tekkiv üleliigne nahk võivad viia operatsioonijärgse depressioonini. Bariaatrilistel patsientidel esineb teistest sagedamini varem diagnoosimata ja ravimata psüühikahäireid ärevus, depressioon, söömishäiredmis võivad pärast operatsiooni süveneda.

Asjakohase psühholoogilise ja psühhiaatrilise abiga on need reeglina seljatatavad ja mööduvad. Suhted perekonna ja sõpradega võivad muutuda, sest nad ei ole harjunud nn uue Teiega.

mitte kaalulangus parast nadalat

Muidugi jõin ma ka teed ja vett hästi palju. Trenni tegin ka igapäev. Käisin hommikuti jooksmas ja õhtul ka.

mitte kaalulangus parast nadalat

Tore oleks jooksu ajal teha paus kuskil kus on need asjad mille peal saab harjutusi teha. Merilin Viimati kaalusin vist 62kg maikuus. Toitusin tegelikult tavapäraselt, aga kuna oli palju tegemist, siis sõin ainult siis kui kõht oli tühi ja selleks ette nähtud ajal.