Liigu sisu juurde

Traditsioonilise ravi eesmärk oli kliiniline kompenseerimine - hüperglükeemia, ketonuuria, sagedase ja raske hüpoglükeemia sümptomite puudumine. Jõin pigem õhtuti ja mõne klaasi, kui oli janu. See juhtub eriti kiire kaalulanguse dieedi väga varajases staadiumis, kui on võimalik tunnistajana kg kaotust vaid ühe nädala jooksul. Kõigi statistikate põhjal, mida Ameerikas rasvumise kohta kuulete, võiksite kaalulangetamist pidada olemuslikult heaks asjaks.

See on jube, kuid juhtub.

Esiteks, mida peetakse "kiireks" kaalulanguseks?

Kaks kõige tavalisemat sooleparasiiti on giardia ja krüpto Krüptosporiidium. Ja reisides jooge kindlasti puhast vett ja veenduge, et restoranides käitletaks toitu korralikult. Varajane tuvastamine ja teadlikkus on võtmetähtsusega, kui depressioon ja muud psühholoogilised seisundid näiteks ärevus võivad põhjustada kehakaalu langust. Võib esineda ka kaasnevat söömishäireid, nii et ka seda tuleks inimesele hinnata.

Isegi maratoni joostes tugineb keha mingis osas anaeroobsele energiatootmisele. Anaeroobne ja aeroobne mehhanism pole nagu lüliti, et vahepeal töötab üks ja siis teine, ühel hetkel rasv põleb ja teisel mitte. Rahulik, ajaliselt pikem treening võib küll kulutada rohkem energiat trenni ajal, aga energiakulu pärast trenni võib olla tagasihoidlikum kui lühema intensiivsema treeningu puhul.

Põhjuseks on intensiivsema treeningu suurem järelpõletusefekt. Mida intensiivsemalt treenid, seda märgatavam see efekt on. Kui tahad kulutada ka pärast trenni, puhkeseisundis rohkem energiat, tuleb trennis tugevalt pingutada. Kuidas kahandada rasvamassi? Vaatenurgast, kui palju kulutab inimene protsentuaalselt energiat rasvade ja süsivesikute arvel, oleks rasvapõletuseks kõige parem tegevus magamine.

Ent magamine kulutab väga vähe energiat rapid kaalulanguse maaratlus absoluutväärtuses ka rasvu. Rasvapõletuse seisukohast ei ole niivõrd oluline rasvade ja süsivesikute kasutamise suhe treeningul, kuivõrd kogu treeningu mõju üldisele energiakulule.

teadliktreening – Lehekülg 2 – lepland.ee

Kuigi ühtlase tempoga pikalt kestvas aeroobses treeningus n-ö rasvapõletustsoonis kasutatakse energiatootmiseks protsentuaalselt rohkem rasvu, on energiakulu ja selle mõju rasvapõletusele hoopis ulatuslikum intensiivsemate treeningute, näiteks intervalltreeningu HIIT puhul. Pole mõtet hinnata rasvapõletust tunnist tundi, vaid pigem päevast päeva, nädalast nädalasse jne — et sel oleks kehakoostisele märkimisväärne mõju.

Rahulik treening võib olla kehale vähem koormav kui intensiivne ning seda jõuab rohkem teha, kuid ajaühiku kohta on see vähem produktiivne. Eesmärk põhivastupidavus? Selles artiklis räägime rasvapõletustsoonist rasvamassi vähendamise kontekstis. Vastupidavusspordis on rasvapõletustsoonil teine tähendus. Vastupidavussportlased otsivad pulsitsoone, kus nad suudavad kõige kauem pidevat kehalist tööd teha. Keha rasvavarud on suuremad kui süsivesikuvarud ning eesmärk on võimalikult palju süsivesikureservi säästa, et võistluse lõpus oleks veel jaksu intensiivselt spurtida.

Põhivastupidavuse arendamiseks kasutatakse ühtlusmeetodit, mille puhul on pulss ühtlane ja alla anaeroobse läve ning tööd tehakse suhteliselt kaua. Rapid kaalulanguse maaratlus keskmiselt võib põhivastupidavustrenn olla pulsiga — ja kestusega 30—90 minutit. Et individuaalselt sobiv pulss täpselt teada saada, tehakse koormusteste. Kui oled alustaja Oled mitu kuud teinud kardiotreeninguid ühtlase aeglase pulsiga ja täpselt sama sagedusega igal nädalal. Treeninguid alustades nägid selgelt, kuidas kehakaal kukub, kuid nüüd on see toppama jäänud.

Sa küsid: mis on valesti, miks kaal enam ei lange? Algul oli rapid kaalulanguse maaratlus treenitus väga väike ja igasugune energiakulu tuli eesmärgile kasuks. Paraku pole kulutused võrreldes energiatarbimisega enam piisavalt suured. Seega tuleks treeningukoormust kasvatada.

Mida teha? Oletame, et sinu kardiotreeningu intensiivsus ja kestus on seni olnud lööki minutis ja 45 minutit. Sul on valida, kas suurendada nüüd oma treeningute intensiivsust või kestust. Näiteks proovi treenida intensiivsusega lööki minutis ja 45 minutit või lööki minutis ja 50 minutit. Kui oled edasijõudnu Oled teinud pikka aega samas rasvapõletustsoonis trenni ning kaal ei taha enam muutuda.

Sinu hommikune puhkepulss on juba alla 60 löögi minutis, mis näitab üpris head põhivastupidavust. Otsige lihtsalt täistera sorte. Veenduge, et kõigi täisteratoodete esimene koostisosa oleks tõesti täistera nt täistera, kaer, kinoa, farro, pruun riis. See kõlab tobedalt, eks? Kahjuks on enamik leiba, mida me traditsiooniliselt näeme, nii töödeldud ja pleegitatud toitainetega, see pole isegi leib!

Mõned head võimalused on ise valmistamine, idandatud teraleiva ostmine näiteks Hesekiel või isegi leiva ostmine riiuli asemel pagariärist. Pidage meeles, et see, et oleme valinud tõelisema leivavormi, ei anna teile rohelist tuld tarbimiseks enne, kui te ei saa hingata. Sööge mõõdukalt ja kasutage ära selle toitumine ja võime teid täita, 'lisab ta. Köögiviljades on ka palju kiudaineid - toitaineid, mis toetavad tervet seedetrakti ja hoiavad meid terve päeva täis ja rahulolevana, 'ütleb Miller.

Konserveeritud või külmutatud valimisel järgige koostisosade loendit vaadates köögivilju, kus pole lisatud koostisosi, eriti soola. Püüdke iga söögikorra ajal köögivilja süüa. Veelgi parem, proovige täita pool oma taldrikust kaalulangus parast stomi poordumist. Need lisavad teie toidule mahtu ja toitumist ilma palju kaloreid.

Näiteks võite valida värsked tomatid või valida pasta jaoks Ragu. Tomat on aga just maast korjatud ja on palju vähem reisinud nii miile kui ka läbisõiduks kuluvat aegaet teie kätte saada, ja seetõttu on selle toiteväärtus suurem, 'selgitab Hayim. Ehitage sealt koos lahjad rapid kaalulanguse maaratlusnagu krevetid ja kalkun, ning tõsta oma taldrik täisteratoodetega välja mõtle pruunile või metsikule riisile ja kinoale.

Aeg avada uus google doc või luua telefonis märkus, inimesed. Selle asemel, et keskenduda nendel päevadel kaloriarvestusele, kirjutage lihtsalt üles, mida sõite, ja märkused iga päev oma enesetunde kohta, 'ütleb Bedwell.

Saada sõbrale

Selle asemel proovige lillkapsa pudru. Kokkuhoid tassi kohta: umbes kalorit ja 4,5 grammi küllastunud rasva. Samuti saate purustatud lillkapsas rohkem kiudaineid. Veel häid uudiseid: see sobib inimestele, kes väldivad gluteeni ja piimatooteid, ning sobib hästi ka Paleo dieedipidajad'kommenteerib Cassetty. Hoiduge paljudest dieedil maamiinidest!

Minge ette, laadige plaat üles

Muidugi, mõned rapid kaalulanguse maaratlus esmatarbekaubad asuvad seestpoolt, kuid nende eesmärk on saada enamik toidukaupu perimeetrist. Vähem toitaineterikast toitu annab tühje kaloreid ja kipub kergem või valgem välja nägema, sisaldama rafineeritud suhkrut või suures koguses ebatervislikke rasvu.

Vaadake 46 parimat supermarketi näpunäidet. American Heart Association soovitab omada mitte rohkem kui milligrammi naatriumi päevas, 'ütleb Miller. Klenbuterooli tuleks kasutada ainult siis, kui rasva kadu, tuleks eriti kiirendada. Koos viimase ajani on see võimalik Parim steroid tsükli põletavad rasva ja kaalulangus tingitud Klenbuterool kuid nende vastuvõtt on palju kenamaks Loomulikult on isegi uimastid, mis olid algselt mõeldud teistel eesmärkidel.

Mis on insuliin

Toimeained, mis on valmistatud kasutamiseks on tegelikult kliiniliselt hinnatud ja valmistada vastuvõtt probleeme Mis Niatsiin pakkuda The Body Hea vereringe. Näiteks, klenbuterool, mis leiutati bronhiaalastma raviks. See on ülim toode kiire kvaliteediga salendav ja ka kaalulangus.