Liigu sisu juurde

Ükskõik kui väike kogus on, annab selle märkimine selge ülevaate, kui palju lisakaloreid te tarbite. On arvamusel, et õlu soodustab kehakaalu suurenemist. Inimkeha on loodud liikuma, mitte päev läbi toolil istuma. Rasvu tuleks kasutada mõsitlikult ja kõigile ei pruugi nende täiendavalt söömine sobida. See tähendab, et kui tasakaalustate kogu piimatoodetest ja muudest piimatoodetest pärinevate valkude tarbimist, võite oma dieeti lisada piimatooteid, kui need ei ole kalorikad. Kuid nad ei tohi.

Teadused, kuulsused ja sobivusgurud vannuvad nende dieetide järgi. Kuid ma ei oleks üllatunud, kui teaksin, kas te ei vähenda süsivesikutevaese dieedi korral kaalu. See on levinud probleem, millega dieedipidajad ühel hetkel silmitsi seisavad.

valtige kaalulangust rasva poletamine kondimine jooksulint

Ja enamasti ei saa nad aru, miks see juhtub. Selles artiklis loetletakse 17 põhjust, miks kaalulangus seiskub madala süsivesikusisaldusega dieedil, ja viise, kuidas kohe flabi kaotama hakata.

Fresh articles

Põhjused, miks süsivesikutevaene dieet ei kaalu kaotada 1. Teil pole realistlikku eesmärki Shutterstock Kas soovite kiiresti kaalust alla võtta?

kas nitro tech poletada rasva slaidiplaadi kaalulangus

Enamasti see ei toimi. Kaalu langetamisel peate olema realistlik. Järk-järguline kaalukaotus on tervislik, efektiivne ja jätkusuutlik võrreldes kiire kaalulangusega. Niisiis, ebareaalse eesmärgi seadmise asemel seadke realistlik eesmärk.

17 põhjust, miks te ei kaota madala süsivesikusisaldusega dieeti

Realistlik kaalulangus lchf-i oma päevikusse: "Ma tahan nädalaga kaotada 2 kilo. Kaotada vahemikus 0,5—1,4 realistlik kaalulangus lchf-i nädalas on realistlik 1. Sa ei saa aru, et kaotad kaalu Mõnikord ei piisa kaalust, et teada saada, kas te kaalust alla võtate. Peate hindama oma keha rasvaprotsenti, realistlik kaalulangus lchf-i liigne rasv on see, millest soovite vabaneda. Tegelikult, kui te realistlik kaalulangus lchf-i treenite, on täiesti võimalik, et te kasvatate lihasmassi ja just see lihasmass on kaalunumbril kaaluna.

Veelgi enam, ebatervislik kehapilt võib tekitada tunde, et te kaalust alla ei võta, samas kui tegelikkuses olete flab kaotanud ja näete välja toonuses.

Sööte liiga palju pähkleid Shutterstock Pähklite üle on lihtne pähklid kätte saada. Nad on täis tervislikke rasvu, vitamiine, valke ja mineraale, kuid on ka kõrge kalorsusega. Kuna need on väikesed, krõmpsud, maitsvad ja hea võimalus suupisteks, on lihtne pähklitega üle parda minna ja neid palju tarbida, tundmata end liiga täis. Niisiis, jälgige päevas tarbitavate pähklite kuidas poletada 100 g rasva. Te ei vähenda piisavalt süsivesikuid Võite eeldada, realistlik kaalulangus lchf-i tarbite õiges koguses süsivesikuid, kuid tõde on see, et mõned on süsivesikute suhtes tundlikumad kui teised.

Veelgi enam, puuviljad ja köögiviljad sisaldavad ka häid süsivesikuid ning nende kehakaalu languse vältimiseks peate piirama nende tarbimist. Alustage vähem kui 50 grammi süsivesikute tarbimisest päevas ja kui teie kehakaalu langus jälle seiskub, langetage see 20 grammi süsivesikuteni päevas. Sööge kindlasti tervislikke rasvu, valke, häid süsivesikuid ning võtke realistlik kaalulangus lchf-i ja mineraalseid kaalulangus janes. Tarbid liiga palju piimatooteid Shutterstock Piimatooted nagu jogurt, juust, piim ja koor sisaldavad palju valke, mis muutuvad glükoosiks metaboolse raja kaudu, mida nimetatakse glükoneogeneesiks.

Selle tulemuseks on omakorda insuliini taseme realistlik kaalulangus lchf-i.

Teema: Treenin aga kaal ei alane

Ja kui see insuliinitempo teatud aja jooksul jätkub, muutub keha insuliiniresistentseks ja glükoosimolekulid jäävad verre ning keha ei kasuta neid ära. See takistab lõpuks teie kaalulangust. See tähendab, et kui tasakaalustate kogu piimatoodetest ja muudest piimatoodetest pärinevate valkude tarbimist, võite oma dieeti lisada piimatooteid, kui need ei ole kalorikad.

Te ei hoia makrode protsenti Kui olete madala süsivesikusisaldusega dieedil, on väga oluline, et jääksite makroprotsendi juurde. Dieedid nagu Keto ja HFLC on loodud viisil, mis kutsub esile keha ketoosi ja kasutab suhkru, süsivesikute ja valgu kaudu saadava glükoosi asemel energiaallikana rasva. Kui te ei järgi rasva: süsivesikute ja valkude suhet, ei saa te soovitud tulemusi.

Niisiis, pidage kinni dieedigraafikust ja näete, kuidas juhtub ime! Teil ei ole toitvat toitu Shutterstock Realistlik kaalulangus lchf-i loodate töödeldud, madala süsivesikusisaldusega baaridele ja toitudele?

kas 24-tunnine kiire poleb rasva bhb rasva kadu

Siis on ilmne, miks te kaalust alla ei võta. Keha toitmiseks tarbige tõelisi toite nagu kala, pähklid, munad ja köögiviljad. Tarbitud madala süsivesikusisaldusega toidu tarbimine töötab ainult siis, kui kasutate seda tõelise toiduga. Sa petad sageli Ah! Paljud dieedipidajad petavad liiga sageli - mõni teeb seda teadlikult ja mõni teadmatult. Parim viis ennast liiga sageli petmast takistada on märkida üles, mida kogu päeva jooksul sööd.

rasva poletavad jalad poletage habeme rasva

Ükskõik kui väike kogus on, annab selle märkimine selge ülevaate, kui palju lisakaloreid te tarbite. Proovige kasutada toidu jälgimise rakendust või kirjutage see lihtsalt päevikusse. Sööte liiga palju puuvilju Shutterstock Puuviljad on head, kuid sisaldavad ka puuviljasuhkrut.

ideaalne kaalumise kaotus lean fat burner arvustused

Sellistel puuviljadel nagu mango, viinamarjad ja arbuus on kõrge glükeemiline indeks ja see võib põhjustada veresuhkru kasvu. Kontrollige oma osa puuviljade söömise osas ja valige madala süsinikusisaldusega dieedil madala geograafilise tähisega puuviljad, näiteks õun, kiivi, greip, apelsin, mustikas ja maasikas.

Jälgite pimesi kellegi teise dieeditabelit See on kaalu langetamise üks levinumaid põhjuseid.

skinny ules rasvapoleti kunstlik magusaine rasva kadu

Kui järgite dieeti, mis on teie sõbra jaoks toiminud, ja eeldate, et see töötab teie jaoks samamoodi, peate pettuma. Realistlik kaalulangus lchf-i, rääkige registreeritud dieediarstiga, et teada, millist madala süsivesikusisaldusega dieeti järgida, ja kohandage makrode suhet nii, et see teie jaoks sobiks. Te ei tegele piisavalt Kui soovite olla vormis, ei saa te endale lubada 6 nadala kaalulanguse valjakutse. On aeg panna Garfield endasse.

Kui olete just trenni alustanud, alustage treenimisest tundi nädalas 1 tund iga päev. Kui teie vastupidavus suureneb, tehke tunni jooksul nädalas segu kardio- HIIT- ja jõutreeningutest. Mida rohkem treenite vormis olemiseks, seda rohkem olete sõltuvuses treenimisest ja vormis hoidmisest. Istud suurema osa ajast Ja sa arvasid, et püsti tõusmine on koolis karistus!

Põhjused, miks süsivesikutevaene dieet ei kaalu kaotada

Tegelikult on pikkade tundide istumine teie keha jaoks karistus. Pidev passiivsus või istumine kontor, kohv, restoranid, reisimine jms võivad põhjustada löögi saamise ja diabeedi, südamehaiguste, kõrge vererõhu ja isegi vähi riski 1.

Proovige iga realistlik kaalulangus lchf-i tagant ringi liikuda, et hoida oma ainevahetus aktiivne ja lisaraskused eemal. Sa oled stressis Shutterstock Stress on aeglane tapja. See on mürk teie kehale ja vaimule. Stress toob kaasa kortisooli taseme tõusu, mis omakorda põhjustab kõhu rasva suurenemist, unetust, põletikku, valet seedimist jne. Peate tuvastama stressi tekitajad ja nendega vaeva nägema.

Peaksite endale eraldama realistlik kaalulangus lchf-i 20 minutit päevas. Sa ei maga piisavalt Piisav uni võib ka teie kaalulangust takistada.

See tõstab kortisooli taset, mis põhjustab põletikku ja põhjustab põletikust tingitud kehakaalu tõusu. Seega peaksite magama vähemalt 7 tundi. Minge ka kella Sa tarbid nähtamatuid kaloreid Shutterstock Lisandid, säilitusained ja kunstlik suhkur on kõik teie tervisele kahjulikud. Paljud madala süsivesikusisaldusega pakendatud toidud sisaldavad nähtamatuid kaloreid ja takistavad kehakaalu langetamist.

Hautatud kapsas on kasulik kaalu kaotamiseks

Parim on vältida kõiki pakendatud toite ja valida selle asemel mõned omatehtud madala süsivesikusisaldusega retseptid. Kaotate kaalu, tunnete end paremini ja säästate palju raha. Sa näljutad ennast Enese näljutamine ei ole kaalu langetamise viis. Kaalu kaotamise asemel jõuate lõpuks kaalus juurde. Söö korda päevas ja joo vett 20 minutit enne iga sööki. Te olete ravil Shutterstock On võimalus, et te ei kaota kaalu, kuna kasutate ravimeid, mis segavad teie madala süsivesikusisaldusega dieediplaani.

Peaksite oma arstiga nõu pidama, kas see nii on. Paluge tal välja kirjutada mõni muu ravim, mis ei sega teie praegust kehakaalu langetamise kava. Need on 17 põhjust, miks realistlik kaalulangus lchf-i ei suuda süsivesikutevaese dieedi korral flabi kaotada.