Liigu sisu juurde

Samuti saab süüa suppi ja muud süüa mida iganes sa tahad, et ei ole mõtet hakanud. Toitu süsivesikuvaeselt — soovitatavalt kuni 20 g süsivesikuid päevas 2. Kaalulangus võib põhjustada ka seda, et inimesed hoiavad dieediga vaimses toitumises head või halba toitu ja tunnevad halba toitu süües. Kindlasti saavad aga ühe aastaga LCHF-toitumise abil kaalumured murtud ning tõenäoliselt enamus tervisehädad samuti lahendatud.

FOTO: Shutterstock Kaalulangetus võib osutuda müsteeriumiks — kord langeb kaal ilusti, siis jälle jääb toppama või tuleb mõni kiloke juurdegi ja tekitab frustratsiooni.

FOTO: Shutterstock Kaalulangetus võib osutuda müsteeriumiks — kord langeb kaal ilusti, siis jälle jääb toppama või tuleb mõni kiloke juurdegi ja tekitab frustratsiooni. Kiirdieedid ega nälgimine siin ei aita, vaid toitumine peab olema mitmekesine. Nälgimine või enesepiitsutamine ei peaks olema kaalulangetuse alustala, sest see viib tihti loobumiseni. Keskendu täiskõhutundele.

Kiirdieedid ega nälgimine siin ei aita, vaid toitumine peab olema mitmekesine. Nälgimine või enesepiitsutamine ei peaks olema kaalulangetuse alustala, sest see viib tihti loobumiseni. Keskendu täiskõhutundele.

soo toeline toidu kaalulangus

Kaalulangetuse ja nälgimise vahele ei saa tõmmata võrdusmärki, sest kaal langeb ka siis, kui sööd normaalselt. Nälgimine ongi tihtipeale põhjus, miks dieet ei õnnestu.

soo toeline toidu kaalulangus

Parim variant on süüa regulaarselt toite, mis sisaldavad nii valke muna, kala, lahja lihaköögi- või puuvilju, tervislikke rasvu oliiviõli, avokaado, pähklid ning kvaliteetseid süsivesikuid kartul, maguskartul, täisteraviljad, oad, läätsed.

Selline lähenemine täidab kõhu ning tagab ka vajalikud vitamiinivarud. Kuna kõht saab tervislikku ja samas piisavalt toekat toitu täis, ei peaks tekkima isu patutoitude pagaritooted, pitsa, frititud toidud, jäätis, maiustused jm järele, mis kuidagi kõhtu ei täida.

soo toeline toidu kaalulangus

Ära tähtsusta süsivesikute rolli üle. Mitmed teadusuuringud kinnitavad, et läbimõeldud, pisut madalama süsivesikute osakaaluga dieet tagab rasvapõletuse. Samas on teisigi selliseid edukaid toitumisviise, näiteks taimetoitlus ning Vahemere maade dieet.

soo toeline toidu kaalulangus

Süsivesikute piiramisega ei pea aga äärmuslikuks minema. Kui ketodieet näeb ette grammi süsivesikuid päevas, siis leebem number, mida tihti kaalulangetuses aluseks võetakse, on umbes grammi süsivesikuid päevas.

Kas Kaalulangus Raputab Tõesti?

Tähtis on, et need süsivesikud oleks kvaliteetsed, mitte suhkrurikkad. Igasse päeva peaks kuuluma vähemalt peotäit tärkliserikkaid süsivesikuid ning puu- ja köögivilju.

Raamatuvestlus dr Rangan Chatterjeega

Head süsivesikuallikad. Väikses klaasis veinis, siidris või õlles on minimaalselt kalorit, ent tuleb tõdeda, et tihtilugu ei piirduta ühe klaasikesega. Sama kehtib kange alkoholi puhul.

Samal teemal

Pole vahet, kas jood mitu klaasi toidu kõrvale või napsutad sõpradega peol veelgi rohkem — soo toeline toidu kaalulangus on see, et alkohol sisaldab hulgaliselt tühje kaloreid, mille hulka on meil raske hoomata. Paratamatult häirib alkohol soo toeline toidu kaalulangus, eriti kui inimene kasutab seda stressi või argimurede leevendamiseks.

soo toeline toidu kaalulangus

Mõistlikum on ära õppida muud emotsioonide valdamise tehnikad jooga, jalutamine, meditatsioon, lemmikloomaga mängimine jpmet vältida alkoholi ning tagada edukam kaalulangus. Õpi toidutegemist nautima.

Kas kaalulanguskraanid töötavad pikaajaliselt?

Kõige paremini saad oma toiduportsjone ja söökide kvaliteeti hallata siis, kui teed ise süüa. See on üks parimaid viise, kuidas tagada iseenda ja oma pere tervis.

Ei, kaal langeb jah, ainult et mille arvelt?

Söögivalmistamisse võib kaasata terve pere ning viia end kurssi tervislike toitude retseptidega, mida on tohutult palju ning sugugi mitte nii keerulisi. Oluline on välja saada oma mugavustsoonist ning mõista, et toiduvalmistamine pole sugugi nii keerukas ja aeganõudev, ka lihtsaid retsepte leidub piisavalt.

Loe veel:.

  • Algajatele on minu soovitus endiselt võtta vabalt, teha liberaalset LCHF-i, jätta oma menüüst välja põhilised kurjajuured, nagu maiustused, magusad joogid, puuviljad, saiad, leivad, makaronid, riisid, kartulid - ja kaal hakkab kindlasti langema, söö vaid kõht täisrasvastest toodetest mõnuga täis.
  • LCHF Eesti: Kui kaal ei lange
  • Peale kuut mitte söömine. Kogemused?
  • Kuidas muuta meie keha sale
  • Eemaldage keharasv kiiresti
  • Muutused keha parast kaalulangus
  • Lihtne nõks, mis aitab selgitada, kas sa puhkad öösiti korralikult välja