Liigu sisu juurde

Nagu kõige puhul, on ka siin oluline tavaline lähenemine, nii et te ei loobuks alguses. Vältige toitu, mis ei tee midagi muud kui teie keha kahjustamist, näiteks friikartulid, pitsa, burger, õline ja rasvane toit, praetud kana jne. Lõbutsege ja võtke Vahemere dieediga kaalust alla. Et edukalt kaalust alla võtta, peate olema püsiv ja püsima oma plaanis pikemas perspektiivis. Tervislik kaalukaotus on kaalulangus ühtlases tempos. Valige tervislikud alternatiivid kõigi põhiliste toidugruppide hulgast, muutke oma elustiili, harjutades kergeid venitusharjutusi ja meditatsiooni, ning püüdke selle dieedi eeliste maksimeerimiseks magada vähemalt 7 tundi päevas.

Ma kohe ausalt Lihastreening kindlasti aitaks ka kaasa — võib-olla saaks seda teha kodus?

Kaalut alla võtmine võib tunduda uure eemärgina, kuid tegelikult aate 2 kuu jookul 14 kg kaalut alla võtta aboluutelt, kui ööte targalt ja lülitate treeningu oma iga Sisu Nõuanne Kaalust alla võtmine võib tunduda suure eesmärgina, kuid tegelikult saate 2 kuu jooksul 14 tervislik kaalulangus eelarvest kaalust alla võtta absoluutselt, tervislik kaalulangus eelarvest sööte targalt ja lülitate treeningu oma igapäevarutiini.

Sellise kaalu langetamiseks 9 nädala jooksul on vaja planeerimist ja otsustamist ning saate seda teha tõelise pingutusega.

Choco Lite ohutu kaalulangus, efektiivne, kust osta ja kui palju - Eesti (Mai 2021)

Sammud 1. Sel viisil alustatud kaalulangetamist käsitlev artikkel võib olla veidi vähem põnev, kuid on hädavajalik, et jõuda otse asja juurde: 2 kuu jooksul 14 kg kaotamine on "liiga raske". Arstid ja toitumisspetsialistid eeldavad, et nädalas peaks kaalust alla võtma vaid 0,5—1 kg. Isegi kui kaotate 9 järjestikuse nädala jooksul 1,5 kg nädalas, pole te tervislik kaalulangus eelarvest oma 14 kg eesmärki saavutanud.

kaalulangus relvade ja jalgade

Tervislik kaalulangus on kehas kogunenud rasvade järkjärguline vähendamine ilma aktiveerimiseta näljarežiim. Kui vähendate kaloreid nii palju, et keha arvab, et olete näljane, hakkab see kaotama lihaseid, mitte rasvu. Ja see pole tervislik viis kaalust alla võtta.

Kas teie laps peab kaalust alla võtma? Näpunäited kehakaalu langetamiseks Toidud, mida tuleks kaalust alla võtta ja mida tuleks vältida Teismeliste kaalulangetamise plaanid ja dieedid Rasvumine pole ainult välimusega seotud probleem. Liigsel kehakaalul on tagajärjed tervisele ja see võib muuta inimese elu vähem mugavaks 1.

Kaalu langetamine vähem süües on väga keeruline ja liiga vähe tervislik kaalulangus eelarvest on ka ebatervislik, kui valite valeks toiduks lõikamiseks. Rasv on hädavajalik, kuid liiga palju rasva tarbimine on ka ebatervislik.

Valku kasutatakse lihaste, kõõluste, naha ja elundite ehitamiseks. Kui vähendate liiga palju kaloreid, on teie kehal raskem kaalust alla võtta. Seda nähtust nimetatakse söömisest adaptiivne soojuse teke. Võib-olla on see keha enda ellujäämismehhanism, võib-olla keha tervislik kaalulangus eelarvest säilitada piisavalt kaalu, et end mugavalt tunda.

Ohutu kaalukaotus

See kõlab hullumeelselt, aga mis iganes see ka pole, kaalu langetamiseks peate võtma kaloreid. Tea, kui palju kaloreid pead kaalu langetamiseks põletama. Igale 0,5 kg kaalule vastab umbes kalorit.

valge neerude bean maaratleb

See tähendab, et kui soovite kaotada 0,5 kg, peate põletama rohkem kaloreid kui päeva jooksul. See on väga suur arv. Võrdluseks: kui kulgete keskmise kiirusega 1,6 km, võite kulutada — kalorit. Ja nii tuleb ühe naela kaotamiseks joosta umbes 48 kilomeetrit - rohkem kui maraton.

rasva kaotuse looduslikud napunaited

Tavalised maratonijooksjad kaotavad pärast iga võistlust enam kui 3 kg, kuid suurema osa sellest kaotusest umbes 2,7 kg moodustab vesi. Siit saate teada muid kaalulangusega seotud tegureid. Õnneks on kaalu langetamiseks palju võimalusi: lihaste kadu, rasvade kadu ja dehüdratsioon. Suurem osa kehakaalust, mida soovite jack3d rasva kadu kuu jooksul kaotada, on tingitud dehüdratsioonist ja see on hea.

Kui suudate ühendada tervisliku eluviisi regulaarsete treeningute ja Sparta harjutustega harjutus, mida arvatakse kasutataks Vana-Kreeka armeessaate saavutada pealkiri välja.

Näidis 1300 kalorite dieediplaanist

Motiveerituna püsimiseks seadke nädala ja tervislik kaalulangus eelarvest eesmärgid. Paljud inimesed hakkavad harjutama ja loobuvad, sest nad ei näe koheseid tulemusi. Üle 7 kg kaalust alla võtta kavandades teeb neid lihtsalt heidutama järgmine asi: nad loobuvad kiiresti poolel teel, sest seavad liiga kõrge eesmärgi. Selle asemel, et suruda ennast kaalulangetada soovivate inimeste meeste dilemmasse, jagage oma eesmärgid väiksemateks, paremini hallatavateks eesmärkideks, nii et kui te ei näe koheseid tulemusi, ei heidutaks teid.

Tervislik kaalulangus eelarvest soovite 2 kuu jooksul kaotada 14 kg, jagage oma eesmärk 7 kg kuus või 1,5 kg nädalas. Baasainevahetus näitab, kui palju kaloreid päevas kulutate. Tegelikult on see suhe tegur, mis teeb päevas kalorit.

Nagu me kõik teame, on eduka kaalukaotuse võti võtta vähem kaloreid, kui suudate kulutada, seega on korrigeerimisel oluline teada, kui palju kaloreid päeva jooksul warrenton ideaalne kaalulangus. Dieet, mille eesmärk on kehakaalu langetamine.

BMR-i arvutamine on väga lihtne.

kuidas eemaldada ekstra kohtu rasva

Sisestage mis tahes otsingumootorisse lihtsalt fraas "ainevahetuse kiiruse kalkulaator", seejärel sisestage asjakohane teave, näiteks sugu, vanus, pikkus ja kaal. Ärge jätke sööki vahele.

kui palju rätikuga toit miinus 60 ei tööta kaalust alla võtta

Ehkki eduka kaalukaotuse võti on süüa vähem kaloreid kui suudad ära kulutada, ei tähenda see veel söögikordade vahelejätmist. Söögikordade vahelejätmine aktiveerib isegi näljarežiimi vt eespool ja muudab liigsöömise palju vastupandamatumaks.

Söö rasvavaba valku. Valgurikkad dieedid on kaalulangetamiseks hädavajalikud. Paljud uuringud on näidanud, et valgurikka dieedi järgijad tarbivad vähem kaloreid ja tunnevad end rohkem rahul vähem näljasena kui tervislik kaalulangus eelarvest dieedi alustamist. Valgurikkad toidud hõlmavad järgmist: Lahja liha nagu kalkun ja kanarind Kala, nagu tuunikala Rasvavabad piimatooted, näiteks kooritud piim, kodujuust teatud tüüpi kodujuust või madala rasvasisaldusega jogurt Sojatooted nagu tofu Kaunviljadest meeldivad punased oad ja läätsed Lihtsate süsivesikute asemel eelistatakse kompleksseid süsivesikuid.

Lihtsate ja keeruliste süsivesikute vahel on palju erinevusi.

  1. Kuidas kaalulangus kodus
  2. Viis võimalust väiksema kehakaalu saavutamiseks Avaldatud: 23 aprill, Kaalukaotus ja tervisliku kaalunumbri säilitamine tundub tänapäeval paljudele keeruline.
  3. Teismeliste kaalulangus: lihtsad näpunäited ja plaanid selle saavutamiseks - Healths -
  4. Kuidas kaotada 14 kg 2 kuuga (koos fotoga) - Vihjeid -
  5. Kaalulanguse eesmark nadalas

Lihtsad süsivesikud, nagu saias, vahustatud gaseeritud jookides ja küpsistes, on lihtsa keemilise struktuuriga ning keha seedib neid väga kiiresti ja lihtsalt; Liigsed lihtsad süsivesikud kogunevad rasvana. Komplekssetel süsivesikutel, nagu maguskartulil, pruunil riisil ja suvikõrvitsal, on keerulisem keemiline struktuur, keha omastab need pikema aja jooksul; seetõttu tunnete end kauem täisväärtuslikumana ja vähendate süsivesikute võimalust rasvaks koguneda.

Kas teie teismeline peaks kaalust alla võtma?

Niisiis, vali lihtsad süsivesikud keerukate süsivesikute asemel: Valige saia asemel täisteraleib Valige täistera pasta tavalise pasta asemel Valige valge riisi asemel pruun riis Valige köögiviljad nagu brokkoli tärklise asemel nagu kartul Valige suhkru, gaseeritud jookide ja kommide asemel pähklid pähklid, nagu mandlid, kastanid jneoad ja köögiviljad.

Valige tervislike rasvade asemel ebatervislikud.

kiire kaalulangus hiv

Kõik rasvad pole halvad. Tegelikult on kahte tüüpi "tervislikke" ja kahte "ebatervislikku" rasva. Kasutage dieedil tervislikke rasvu, et püsida kehakaalu langetamise ajal tervena. Monoküllastumata rasvad ja polüküllastumata rasvad peetakse tervislikuks ja seda saab lisada igapäevasesse dieeti. Monoküllastumata rasvade näited on avokaadod, pähklid, oliivid ja kõrvitsaseemned.

TERVISLIK PIZZA? CANT BE!

Polüküllastumata rasvade hulka kuuluvad lõhes ja linaseemnes leiduvad oomega-3 rasvhapped. Vältima küllastunud rasv ja transrasvad. Need rasvad pole mitte ainult ebatervislikud, sest suurendavad kolesterooli hulka veres, suurendades seeläbi südame-veresoonkonna haiguste riski, kuid neil pole ka toiteväärtust.

Neid rasvu tuleks vältida, eriti dieedi ajal. Sööge tasakaalustatult. Isegi kui teil on tervislik toitumine, võite ühte tüüpi toitu üle süüa ja eirata teiste toitude kasulikkust tervisele. Kui soovite kaalust alla võtta, hoidke tasakaalustatud toitu, süües palju värskeid puu- ja köögivilju, täisteratooteid, kaunvilju ja seemneid, kala ja tailiha.

Püüdke vältida rasvaseid toite, töödeldud toite, kiirtoite, rämpstoitu, komme ja küpsetisi. Atkini madala süsivesikusisaldusega dieedid soovitavad meil piirata oma tegelikke süsivesikuid ja lisada rohkesti valku, isegi mõnda rasva. Neid dieete järgivatel inimestel soovitatakse süüa madala glükeemilise indeksiga GI toite. Atkinsi dieedi näide on see, et võite süüa võileibu liha ja köögiviljaga, kuid mitte leiba.

Järgige Tervislik kaalulangus eelarvest Beachi dieeti.

Viimased uudised

Kuigi South Beachi dieedil on üsna sarnane Atkinsi dieediga, on sellel kaks suurt erinevust: Keelake täielikult "ebatervislikud" rasvad, kuid ergutage tervislikke rasvu; Süsivesikud ei kuulu komplekti. Selle asemel julgustab selline lähenemine dieedipidajaid tarbima madala suhkrusisaldusega süsivesikuid või madalat glükeemilist indeksit. Lõbutsege ja võtke Vahemere dieediga kaalust alla.

Selle dieediga soovitatakse dieedipidajatel süüa Hispaanias, Itaalias, Kreekas ja Kreeta tervislik kaalulangus eelarvest populaarseid toite. Siinsed inimesed söövad sageli: Mõõdukas koguses kala ja linnuliha, söö vähem punast liha Paljud köögiviljad ja hooajalised toidud Magustoit värskete puuviljadega Juust ja piim Väikesed, mõõdukad veinikogused Proovige kaalupunktide kaalukaotuse programmi Pro Points kontoga.

Kaalujälgijad on kaalulangetusprogramm, kuhu iga inimene saab registreeruda. Seetõttu antakse neile konto "Pro punktid", millel on teatud arv punkte, mis põhinevad mitmel teguril, nagu vanus, sugu ja kaal. Toitu hinnatakse olemasoleva skaala järgi. Igaüks võib süüa kõike, kui nende toitude üldskoor jääb lubatud piiridesse. Kaaluge taimetoitlaseks saamist.

kaalulangus jalad norgad

Uuringud on näidanud, et 5-aastase perioodi jooksul pärast taimetoitlust on nad üldiselt kergemad kui need, kes söövad liha. Taimetoit ei ole siiski tervisliku toitumise sünonüüm. Seal on palju taimetoitlasi, mis võivad ikkagi kaalus juurde võtta. Seetõttu kaaluge taimetoitlaseks olemist, kui arvate, et tervislik kaalulangus eelarvest aitab teil tervislikumalt toituda. Harjuta vähehaaval ja iga päev.

Tume šokolaad - madala rasvasisaldusega külmutatud jogurt Tervislik ostunimekiri kaloritoiduga Mis tahes toitumiskava järgimiseks peate probleemide vältimiseks oma ostunimekirja planeerima nädala ette. Peaksite püüdma kaasata tervislikud valikud kõigist toidugruppidest. Valige teraviljahelbed ja toidud nagu täisteraleib ja -pasta. Korja terveid seemneid ja kaunvilju nagu punaseid aedube, limaube, musti ube ja erinevaid läätsesid.

Kaalukaotuse võti peitub püsivuses. Iga päev järjepidev jalutamiseks, spordi mängimiseks või muudeks harjutusteks võtmine aitab kaalust alla võtta kahel põhjusel: Kaotate kehakaalu aeglaselt, selle asemel et lühikese aja jooksul liiga palju kaalust alla võtta. Lihtsam on treenida ja kaotada 0,1 kg päevas kui 2 korda nädalas treenides ja päevas 0,5 kg kaotades.

See aitab teil harjumust hõlpsalt kujundada. Kui olete harjumuseks saanud, on teil rohkem motivatsiooni iga päev trenni teha ja raskem tasa teha, kui peate ühel päeval trenni lõpetama.

Tervislik ostunimekiri 1300 kaloritoiduga

Harjuta koos sõbraga. Sõpradega liikumine on suurepärane võimalus motivatsiooni säilitada. Te ei jäta oma treeningut vahele, kui teate, et teie sõber ootab jõusaalis. Pealegi on see ka suurepärane võimalus nende kahe suhet tugevdada.