Liigu sisu juurde

Tere, kaalulangus! Sõitsin läbi asula Tallinna poole, kuni jõudsin tehnopargi-eelsele ristmikule. Ühel hetkel olin Vaidas. Arvatust enam suhkrut on peidetud ka mõnedesse leibadesse, purgisuppidesse ja erinevatesse kastmetesse. Proovige võtta eesmärgiks eine, mis sisaldab — kalorit, 10—18 grammi rasva, vähem kui 4 grammi küllastunud rasva, mitte rohkem kui mg naatriumi, 5 grammi kiudaineid või rohkem, 10—20 grammi valku. Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!.

Mõned väidavad, et võti on süüa vähem ja treenida rohkem, teised ütlevad, et madala rasvasisaldusega toidud on lahenduseks, kolmandad ütlevad, et tuleks vähendada süsivesikute tarbimist. Tegelikkuses pole dieeti, mis sobiks kõigile — mis ühe heaks töötab, ei pruugi seda teha teise puhul. Ometi on mõned abinõud, mis sobivad kõigile, kes soovivad kaalu langetada. Mõõda kehakoostist Apteegist on võimalik saada nö lisatuge oma kaalulangetamisele ja seda mitte ainult toodete kujul.

Näiteks suuremates Apotheka apteekides on võimalik lasta määrata oma kehakoostist.

5 märki, et peaksid kaalulangust tõsiselt võtma

Kui olete saanud teada oma hetkeolukorra, tasub koos Apotheka toitumisnõustajaga läbi mõelda, mida tuleks teha, et oma eesmärgid saavutada. Olles järginud soovitusi ja teinud vajalikke muudatusi, on tervislik viis kaalulanguse alustamiseks minna uuesti mõne kuu möödudes apteeki ja lasta uus kehakoostise määramine teha. Tulemused on kindlasti motiveerivad. Kontrolli emotsionaalset söömist Tihtipeale ei söö inimesed vaid sellepärast, et nad on näljased.

Liiga sageli sööme lihtsalt sellepärast, et tunneme end ärevalt, igavleme, tunneme end üksi, oleme närvilised või stressis. Kui hakkad enne iga ampsu analüüsima, kas sööd vaid sellepärast, et sul oli stressirohke päev või on kõht tõesti tühi, hakkab ka kaalunumber muutuma.

Mida teha aga siis, kui tunned, et oled…? Stressis — leia tervislikum viis iseenda maharahustamiseks.

  • Foto: depositphotos.
  • Kuidas kaalust alla võtta tervislike meetoditega (fotodega) - Vihjeid -
  • Kuidas alustada?
  • Viide Kaalukaotustööstus on trendis rohkem kui kunagi varem.
  • Viper kaalulangus

Proovi näiteks joogat, meditatsiooni või lihtsalt kuuma vanni minekut. Energiapuuduses — proovi teisi värskendamismeetmeid: kõnni ümber maja, kuula energilist muusikat või tee väike uinak. Tunned end üksikult või on lihtsalt igav — selle asemel, et haarata lohutustoidust, helista hoopis sõbrale, kes sind naerma ajab või mine jalutama.

Ameerika Südameassotsiatsiooni ajakirjas avaldatud uuring Tiraaž leidis, et 1,5 untsi mandlite tarbimine päevas erinevalt süsivesikute tihedast muffinist koos südametervisliku toitumisega aitas parandada uurimuses osalejate kolesterooli ja lipiidide profiili.

Uuringust selgus ka, et mandlite söömine vähendab ka kõhurasva. Uuringud on näidanud, et pistaatsiapähklid pole ka suupisted halvad. UCLA inimtoidukeskus teadlased jagas uuringus osalejad kahte rühma, millest mõlemat söödeti kolme kuu jooksul peaaegu ühesuguse madala kalorsusega dieediga. Umbes kuu aega pärast uuringut oli pistaatsiarühm vähendanud oma KMI punkti võrra ja parandanud kolesterooli ja triglütseriidide taset, samas kui kringlisööjad jäid samaks.

simulaator kaalust kuidas kaotada kaalu nädala jooksul ilma probleemideta alla võtta

Cayenne'i pipra toimeaine kapsaitsiin, mis annab sellele vürtsikuse, kiirendab teie ainevahetust kaalulangust soodustaval viisil. Tegelikult on uuringu kohaselt American Journal of Clinical Nutritionneed, kes täiendasid dieeti kapsaitsiiniga, tarbisid järgmise söögikorra ajal kalorit vähem.

Suur bataat sisaldab umbes 4 grammi küllastustunde suurendavat valku, 25 protsenti päevasest kõhtu täitev kiud ja kordne A-vitamiini soovitatav päevane tarbimine. Veelgi enam?

tervislik viis kaalulanguse alustamiseks

See on vähem kui kalorit. Tegelikult avaldati aastal Journal of Nutrition leidis, et juba kahe nädala pärast kaotasid need, kes rüüpasid iga päev neli kuni viis tassi rohelist pruulimist, lisaks minutilisele treeningule rohkem kõhurasva kui need, kes ei imenud. Teadlased omistavad rohelise tee vöökohtade kokkutõmbumisele jooke katehhiinid - teatud tüüpi antioksüdante, mis takistavad kõhurasva ladustamist ja hõlbustavad kiiret kaalulangust.

Uuringu kohaselt Hiina integreeriva meditsiini ajakiriregulaarselt oolongi teed rüübanud osalejad kaotasid kuue nädala jooksul tervislik viis kaalulanguse alustamiseks kilo. Arvatakse, et tee antioksüdandid eemaldavad kahjulikud vabad radikaalid ja parandavad luude tervist. Tegelikult avaldati aastal 30 mehe uuring Farmakoloogia leidis, et vaid kaks supilusikatäit päevas vähendas kuu jooksul vööümbermõõtu keskmiselt 1,1 tolli võrra.

Ligikaudu kalorit supilusikatäie kohta on kookosõli millel on mitmekülgne kõrge suitsupunkt ideaalne toiduvalmistamise kaaslane, kui te seda iga päev ei kasuta ja keerate muudes toiduõlides, kaalulangus haavandilise koliidi tottu südametervislikus EVOO-s.

Teadlased omistavad tumeda šokolaadi kehakaalu langetamise võimet flavonoididele, südamele kasulikele ühenditele magusas maiuses, mis ütlevad Harvardi teadlased võib vähendada diabeedi, südamehaiguste ja suremuse riski. Nagu pähklid, on ka tume šokolaad põhjustanud küllastust. Šokolaadi järele jõudes veenduge, et valisite vähemalt protsendilise kakaoga tahvli.

Kõik vähem sisaldab rohkem kõhupuhitusega suhkrut ja oluliselt vähenenud flavonoidide sisaldust. Tegelikult ajakirja Lisaks on näidatud, et antotsüaniin, spetsiifiline flavonoidühend, mis annab punastele puuviljadele värvuse, vähendab rasva säilitavaid geene. Haara pudel V8! Aastal avaldatud uuringu järgi Toitumispäeviktomatimahla tarbimine võib aidata kaalulangetamist, sest see suurendab puhkeoleku energiakulu REE - puhkehetkel kulutatud energiahulka.

Pärast kaheksanädalast soolase tomatimahla joomist kaks korda päevas suurendasid uuringus osalenud 95 naist kellel kõigil esinesid menopausi sümptomid oma REE-d keskmiselt üle kalori päevas. Lisaks sellele, et maapähklid pakuvad teile kõhtu salendavaid monoküllastumata rasvu, kõhtu täitvaid kiude ja ainevahetust soodustavat valku, sisaldavad maapähklid ka genisteiini - ühendit, mis aitab rasvumise geene tagasi lükata ja vähendab teie keha võimet rasva säilitada.

Tegelikult on poole tassi portsjon kraami tervislik viis kaalulanguse alustamiseks protsenti rohkem valku kui tavalises nisus ja vaid kalorit. Ajakirjas avaldatud uuring European Journal of Clinical Nutrition leidis, et Kamuti söömine vähendab kolesterooli, veresuhkrut ja tsütokiine mis põhjustavad põletikku kogu kehas. Kamuti võime stabiliseerida veresuhkrut ja vähendada põletikku muudab selle suurepäraseks kaalulangetamise põhitoiduks, eriti kui seda kasutatakse toitumises puuduvate rafineeritud terade asemel.

Kui ohtlik võib olla ülim kaalulangus?

Tegelikult on uuring aastal Toitumispäevik leidis, et osalejad, kes sõid lõunaga pool värsket avokaadot, teatasid pärast seda tundide kaupa protsendilise vähenenud soovi süüa. Samuti on trendikas röstsaiaga täidis küllastumata rasvu, mis näivad takistavat kõhurasva ladestumist, küllastavaid kiudaineid ja vabu radikaale tapvaid antioksüdante. Kui Penni osariigi ülikooli teadlased võrdlesid monoküllastumata rikkaid õlisid nagu kõrge oleiinisisaldusega rapsiõli või avokaadoõli nendega, kes tarbisid lina-saflooriõli segu, leidsid nad, et need, kes kasutasid vaid kolm supilusikatäit monoküllastumata rikka õli päevas kaotas vaid kaks protsenti kõhurasvast vaid ühe kuuga.

Täpsemalt öeldes on tervislikud rasvad tervislik viis kaalulanguse alustamiseks kehakaalu langetamise sõbrad. Kaaluge extra virgin oliiviõli lisamist oma dieeti ja võite näha, et skaala hakkab teie kasuks kallutama. Üks Naiste tervise ajakiri uuringus avastati, et EVOO-ga rikastatud dieet aitas osalejatel kaotada rohkem kaalu kui madala rasvasisaldusega dieedil.

Nagu maapähklid ja avokaadod, arvatakse, et ka neitsioliiviõli kõhu lõhkamise võime on selles sisalduvate monoküllastumata rasvade tulemus.

tervislik viis kaalulanguse alustamiseks

Alustuseks võib see enne sööki joomist tagada, et sööte vähem. Ajakirjas avaldatud Suurbritannia uuring Rasvumine mis palus osalejatel enne söömist 16 untsi H2O-d maha suruda, leidis osalejad, et nad kaotasid 90 päeva jooksul keskmiselt 2,87 naela - mis tähendab aastaga peaaegu 12 naela!

Vesi aitab teil veelgi rohkem rasva lõhkeda, sest see on palju parem joogivalik kui dieedisooda või puuviljamahl, mis mõlemad on täis kunstlikke magusaineid, mida saab kõhurasvale ülikiiresti pakkida. Lisaks sellele, et sidrun võib lisada kõrgest klaasist H2O värvi ja maitset, võib see soodustada ka kaalulangust.

Ainult üks erksatest tsitrusviljadest sisaldab terve päeva C-vitamiini, toitainet, millel on võime vähendada näljatunnet ja rasva säilitavat stressihormooni kortisooli. Lisaks sisaldavad sidrunid ka polüfenoole, mis teadlaste sõnul võivad ära hoida rasvade kogunemise ja kehakaalu tõusu. Uskuge või mitte, isegi koor on kasulik, sest see on tugev pektiini allikas - lahustuv kiud, mis on tõestatud, et see aitab inimestel tunda end täiuslikumana, kauem.

tervislik viis kaalulanguse alustamiseks

Aastal avaldatud uuringu kohaselt Ameerika Toitumiskolledži ajakiri osalejad, kes sõid vaid 5 grammi pektiini, kogesid rohkem küllastust. Lisaks sellele, et sellel on vähem kaloreid kui enamikul alkohoolsetel jookidel, on eriti punane vein hea allikas nende vöökohale kahanevate flavonoidide kohta, mida leidub ka punastes puuviljades.

Resveratroolil, mis on punases veinis leiduv konkreetne flavonoid, arvatakse olevat südame tervisele kasu, sest see aitab vältida veresoonte kahjustusi ja vähendab teie halba kolesterooli.

KAOTAGE SELLE JOOGIGA 1 NÄDALAL 5 PUNKTI! - Dieeti ei võeta

Pea lihtsalt meeles, et imeda mõõdukalt. Ajakirjas avaldatud uuringu järgi Füsioloogia ja käitumineoli kofeiiniga kohvi tarvitanud inimeste keskmine ainevahetuse kiirus tervislik viis kaalulanguse alustamiseks protsenti suurem kui kofeiinivaba.

Kui rohke vee joomine on suur osa mõnes dieediprogrammis, siis teised rõhutavad vähem kogust ja rõhutavad vee võtmise tähtsust ainult üldistel tervislikel põhjustel. Mõned eksperdid väidavad, et näljane vee joomine aitab teil end täis tunda ja nii kontrollib teie kõht teie aju kontrolli, mida peate sööma.

Vältige magusaid jooke, karastusjooke, energiajooke ja spordijooke. Lisaks rohkele vee joomisele, sealhulgas kohv ja tee, lahutage osana oma magusainetest. Piirake dieedijookide, rasvata piima, puuviljamahla ja alkoholi tarbimist.

Emotsionaalne või mugav söömine takistab toitainete söömist. Mõelge tervislikele toitudele, mis teile meeldivad ja mis võivad minevikus asendada ebatervislikke ja mugavaid toite. Uurige oma lemmiktoitude tervislikud retseptid, et te ei tunneks end nii piiratud. Pöörake tähelepanu sellele, kuidas toidud teid füüsiliselt tunnevad.

Video: Собирайтесь со мной! 🌸 Как я справляюсь с расизмом в Америке, моё здоровье и т.д. 2021, Mai

Täna küpsetise söömine võib küll maitseda, kuid järgmisel hommikul ei pruugi see nii hea tunne olla. Söö aeglaselt. Söömise aeglustumisel hakkab kõht täis saama. Pidage kellegagi vestlust või pange kahvli hammustuste vahele, et teie kõht saaks öelda, et teie aju on täis.

Lugege silte. Olge teadlik sellest, mida kavatsete süüa, ja lugege toitumissilte, et veenduda, et sööte seda, mida olete plaaninud. Mõni pakend võib turustamise eesmärgil olla eksitav, seetõttu on toitumisalase teabe vaatamine hädavajalik.

Räägi toidust teisiti. Kahtlemata on mõned toidud mõnusamad kui teised. Võtke uute toiduainete kogumise üle kontrolli, eemaldades sõnad "Ma ei saa seda süüa" ja öelge selle asemel: "Ma ei söö seda". Toidust rääkimise viisi muutmisega saate kontrollida toitude valimist, mida te tavapäraselt ei söö.

Viimased uudised

Selle asemel, et rääkida toitudest, mida te enam ei saa, rääkige kõigist lisatavatest toitudest, näiteks puuviljadest, köögiviljadest, lahjadest valkudest jne. Oma mõtteviisi muutmine piiratusest lisamiseks võib suuresti muuta. Harjutage tervislikumat toitumist iga päev ja kogu päeva.

Sööge hommikusööki, planeerige ette, et teaksite, mida nälja tekkimisel süüa, vältige telerivaatamise ajal juhtuvat ülesöömist ja sööge kõigepealt tervisliku toidu valikuid.

Muud rutiinid, mis võivad aidata, hõlmavad väiksemate söögikordade või suupistete söömist kogu päeva jooksul 3 suurema söögikorra asemel.

Kaaluge ennast kord nädalas. Skaala võib aidata teil oma plaani vastavalt vajadusele kohandada ja eesmärgi saavutamiseks õigel rajal püsida. Pange endale abiks sahver ja köök. See, mida tervislik viis kaalulanguse alustamiseks oma kapis või mille poole saate hõlpsasti jõuda, ei pruugi alati olla parim valik. Hoidke puuvilju letil ja hakitud köögivilju külmkapis. Lihtne juurdepääs tervislikele valikutele aitab vältida ebatervislikke suupisteid.

Milline on parim viis toitumise alustamiseks

Vähendage kiusatusi. Vabane küpsistest ja jäätisest. Kui teil on ahvatlevad toidud käe-jala juures, saate oma plaanist eemale hoida. Kasutage väiksemaid plaate.

Väiksemad taldrikud võivad aidata portsjonite kontrollimisel, vähendades söögi ajal tarbitavate kalorite arvu. Söö alati pigem taldrikult kui karbist, kotist või pakist. Pakenditest ülesöömise vältimiseks võite suupistete toiduportsjonid eelnevalt sorteerida ja jätta need oma sahvrisse.

Supermarketites on ka palju eeljaotatud võimalusi. Saage palju magada. Lisaks suurendab vajaliku une saamine kaotatud rasva hulka võrreldes inimestega, kes magavad vähem kui 6 tundi öösel. Pärast tagasilööki saate uuesti rajale. Elu juhtub. Pulmad, kaetud taldrikuga õhtusöögid, sünnipäevapeod, suupisted päeval päeval või öösel linnas võivad kõik hõlmata selliste kalorite söömist või joomist, mis pole teie plaanis. Mõelge, mida oleksite võinud teha teisiti, ja planeerige juba ette, et oleksite järgmine kord valmis nendeks keerukateks sündmusteks.

Vältige mõtteviisi "kõik või mitte midagi".

tervislik viis kaalulanguse alustamiseks

See, et sa korra sassi ajasid, ei tähenda, et sa käest ära läheksid ja sul oleks kõik, mida tahad. See juhtus, mine edasi ja ära ole nii kõva enda vastu.

Küsi abi. Rääkimine oma kaalulangetusplaanist sõprade ja perega aitab teil keskenduda oma eesmärgile. Võib-olla on teil mõni sõber, kes soovib koos teiega kaalust alla võtta. Saadaval on ka tugigrupid, mis võivad pakkuda julgustust ja isikupäraseid näpunäiteid nende võitluste kohta. Eesmärkide jagamine võib takistada ka teisi halbu mõjusid, kui teate, et kaalute tõsiselt kaalulangetamist. Konsulteerige oma arstiga, et teha kindlaks, kas retseptiravimid on teie jaoks sobivad.

FDA on hiljuti heaks kiitnud mitu ravimit, mis võivad aidata kaalulangetamist. Retseptiravimite kasutamine sõltub teie olemasolevast raviskeemist, kõikidest tervislikest seisunditest ja kaalust, mida peate kaotama.

Vältige ilma retseptita saadaval olevaid tooteid, välja arvatud juhul, kui arst on sellega nõus.

Kaalu langetamise viisid tervislike meetodite abil

Käsimüügis olevaid kaalulangetustooteid ei ole uuritud ja nende efektiivsust pole uuritud nagu retseptiravimeid. Teie arst võib teie jaoks kaaluda käsimüügiravimeid, kuid enne seda tüüpi toodete proovimist on oluline seda oma arstiga arutada. Kaaluge operatsiooni.

tervislik viis kaalulanguse alustamiseks

Mõne inimese jaoks on kirurgiliste võimaluste kaalumine kõige ohutum ja tõhusam viis kaalulangetuse eesmärgi saavutamiseks. Ainult teie arst saab teie seisundit korralikult hinnata ja teha kindlaks, kas need võimalused sobivad teile.

Tavaliselt viiakse läbi neli protseduuri, mis aitavad inimestel kaalust alla võtta.

Seda tüüpi protseduure nimetatakse bariaatriliseks operatsiooniks. Olemasolevad protseduurid pakuvad kahte põhifunktsiooni. Selle kahe funktsiooni hulka kuuluvad piirangud, mis piiravad füüsiliselt maos sisalduva toidu hulka, ja malabsorptsioon, mis lühendab peensoole, et vähendada keha omastatavate kalorite ja toitainete hulka.

Neli tavaliselt läbiviidavat protseduuri nimetatakse mao möödaviiguks Roux-en-Y, laparoskoopiliseks, reguleeritavaks mao ribaks, varruka gastektoomiaks ja kaksteistsõrmiksoole lülitamiseks koos biliopankrease kõrvalekaldega.