Liigu sisu juurde

Suurbritannia Plymouthi Ülikooli teadlased jagasid ülekaalulist täiskasvanud kahte gruppi, vahendas MyFitnessPal spordiblogi. Toit peab aeglaselt närima.

See lihtne mõtteviis võib tagada järjepideva kaalulanguse 9. Mantra «kui seda näed, suudad ka selle saavutada» võib toimida ka kaalukaotuse puhul, selgus äsja meditsiiniajakirjas International Journal of Obesity avaldatud uuringust.

Suurbritannia Plymouthi Ülikooli teadlased jagasid ülekaalulist täiskasvanud kahte gruppi, vahendas MyFitnessPal spordiblogi.

tervisliku kaalulanguse tehnikaid rasva poletamine duss

Üks grupp õppis motiveeriva intervjueerimise tehnikat, mis hõlmas koostööd nõustajaga, kes toetas neid oma harjumuste muutmisel.

Teine grupp astus sammu edasi ning õppis ära funktsionaalse kujutlemise tehnika FIT. Kick start fat burn tehnika põhineb teoorial, et mõtteline kujutluspilt omab rohkem emotsionaalset kaalukust kui muu mõtteviis. Kui selge pilt soovitud tulemusest on silme ees, siis võib seega ka kaalulangetuse teekond kergem näida.

tervisliku kaalulanguse tehnikaid 1 kg kaalulangus 3 paeva jooksul

Kuue tervisliku kaalulanguse tehnikaid pärast selgus kontrollkaalumisel, et FIT tehnika järgijad olid kaotanud keskmiselt neli kilo. Seevastu teine grupp oli kaotanud keskmiselt vaid 2,2 kilo. Kui hiljem uuesti kuue kuu möödudes kohtuti, oli FIT grupp kaotanud kaalust veel keskmiselt üle kahe kilo, teine grupp oli aga veidi kaalus juurdegi võtnud.

tervisliku kaalulanguse tehnikaid 2 kivi kaalulanguse pildid

See viitab sellele, et eesmärkide paikaseadmine tervisliku kaalulanguse tehnikaid ideaalkeha visualiseerimine hoidis FIT grupi paremini rajal ning tagas püsiva kaalulanguse. Uuringutega on samuti leitud, et visualiseerimise tehnika võib isegi aidata isusid taltsutada, suurendada puu-ja köögiviljade tarbimist ning suunata kaalulangetuskava järjepidevalt järgima.

tervisliku kaalulanguse tehnikaid kuidas poletada rasva kondimist

Kui inimene kasutab ära oma visualiseerimise võimet, aitab see justkui tema kavatsusi tegudeks teisendada — näiteks kui söön väiksemaid portsjone, siis viib see pikemas perspektiivis soovitud kaalukaotuseni,» lisas psühholoogiaprofessor Barbel Knauper. Tagasi üles.