Liigu sisu juurde

Ja vein ja õlu lisavad veelgi. Õpi liikumisrežiimi jälgima. Vesi aitab suurendada teie energiakulu või teie keha põletatud kalorite arvu vähemalt 60 minutit. Leidke, prindi ja riputage külmkappi tabeli mängu. Kolmas päev: süsivesikud Puuviljad on lubatud. Pooltoodete populaarsus, mitmesugused suupisted ja kondiitritooted on endiselt päris kõrged.

Dieet õige toitumine Mis on õige kaalulanguse õige pakkumise olemus. Dieet õige toitumine Et mõista, mida see tähendab, on vaja järk-järgult ja kuulata spetsialistide arvamusi. Õpi, et see on õige toitumine, kuidas järgida põhiprintsiipe ja valutult vahetada tervisliku toidu. Nii et kaalulangus on muutunud reaalsuseks teie jaoks, proovige maitsvate, madala kalorsusega roogade menüü ja retseptid!

Mida kiiremini te kõnnite ja mida rohkem te kaalute, seda rohkem kaloreid kulutate. Kiirem kõndimine võimaldab põletada tunnis rohkem kaloreid. Jalutamine võib aidata teil kaalust alla võtta Iga päev 1 tunni kõndimine aitab teil kaloreid põletada ja kaalu kaotada. Naised suurendasid 6 kuu jooksul järk-järgult oma kõndimise kestust, jõudes maksimaalselt 1 tunnini päevas, kuid kogesid vähest kaalukaotust, kuni kõndisid vähemalt 30 minutit päevas. See tulemus näitab, et kõndimise aeg võib olla seotud kehakaalu langusega.

uks tund kaalulanguse rutiin vip kaalulanguse ulevaated

Veel ühes uuringus märgiti, et rasvunud naised, kes kõndisid kolm päeva nädalas 50—70 minutit, kaotasid 12 nädala jooksul umbes 6 naela 2,7 kgvõrreldes naistega, kes ei kõndinud 4. Koos dieediga Ehkki kõndimine võib aidata teil kaalust alla võtta, on see palju tõhusam, kui seda kombineerida piiratud kalorisisaldusega dieediga. Kui mõlemad rühmad kaotasid märkimisväärses koguses kehakaalu, siis kõndimisrühma liikmed kaotasid keskmiselt umbes 4 naela 1,8 kg rohkem kui need, kes ei kõndinud.

Huvitav on see, et kaalulangust võib mõjutada ka see, kas kõnnite pidevalt või lühemate puhangutega. Need, kes tegid kaks lühemat trenni päevas, kaotasid 3,7 naela 1,7 kg rohkem kui need, kes tegid 50 minutit pidevat kõndimist.

uks tund kaalulanguse rutiin parim kaalulangus nutribullet shake

Sellest hoolimata ei näita muud uuringud olulisi erinevusi kehakaalu languses pideva ja vahelduva kõndimise vahel 7, 8. Seega peaksite valima, kumb rutiin teile kõige paremini sobib.

Kui palju kaalu saate kaotada, kui kõndida 1 tund päevas? Kaalu kaotamiseks peate pidevalt sööma vähem kaloreid kui päevas kulutate.

Kaalulangus: miks ma ei saa kaalust alla võtta?

Võite suurendada treeninguga põletatud kalorite arvu nt kõndiminevähendada tarbitud kalorite arvu või mõlemat. Sageli öeldakse, et 1 kilo 0,45 kg kehakaalust võrdub kaloriga. Selle teooria põhjal peaksite vähendama oma kalorite tarbimist päeva võrra 7 päeva jooksul, et kaotada 1 nael 0,45 kg nädalas. Kuigi see reegel ei arvesta nii madalama rasvasisaldusega inimeste kui ka kehakaalu langusega kaasnevate kalorikulu vähenemisega, on enamiku kehakaalu alandada soovivate inimeste jaoks vajalik kalorite defitsiit kalorit päevas 9, 1011, 12, Osa sellest puudujäägist on võimalik saavutada 1 tunni päevas kõndimisega, samal ajal saate ka tarbitud kalorite arvu järk-järgult vähendada.

Kas 5-tunnine kõndimine võib kaalust alla võtta?

Sõltuvalt teie kalorikogusest võib kalori puudujääk päevas põhjustada kaalukaotust 0,5—2 naela 0,2—0,9 kg nädalas Mõni neist kaloritest saate põletada tund päevas päevas kõndides. Muud kõndimisest saadav kasu tervisele Lisaks kaalukaotusele on kõndimisel mitmeid muid eeliseid, eriti kui kõnnite mitu korda nädalas 30—60 minutit.

Nende tervisemõjude hulka kuuluvad 5, 14, 15, 16 : alanenud LDL halb kolesterool paranenud meeleolu vererõhu langus Need eelised vähendavad südamehaiguste, II tüüpi diabeedi ja üldise suremuse riski ning parandavad elukvaliteeti 17, 18, 19, Lisaks on lisaks minutilisele kõndimisele lisaks tavalisele igapäevasele tegevusele aja jooksul kaalu vähenemine väiksem.

See on tähelepanuväärne, kuna täiskasvanud saavad aastas juurde 1,1—2,2 naela 0,5—1 kg 21, 22, Kuidas kõndima hakata Jalutamine on suurepärane liikumisvorm, millega enamik inimesi saab tegeleda.

Miks Vitamiinid ja mikroelemendid aitavad kaalust alla võtta

Kui soovite iga päev treeningute jaoks kõndida, on oluline alustada aeglaselt ja suurendada treeningu kestust ja intensiivsust järk-järgult. Kui alles alustate, võib pikka aega kiire kõndimine teid väsitada, valutada ja motiveerida.

Selle asemel alustage kõndides mugavas tempos 10—15 minutit päevas. Sealt saate oma kõndimisaega suurendada iga nädal 10—15 minuti võrra, kuni jõuate 1 tunnini päevas, või teistsuguse aja jooksul, mis teile sobib. Pärast seda saate soovi korral kõndimiskiiruse suurendamise nimel tööd teha.

Raputage oma rutiini Nagu iga treeningrežiimi puhul, on uks tund kaalulanguse rutiin rutiinseid asju nii sageli kõigutada, et rutiin oleks uks tund kaalulanguse rutiin ja väljakutsuv.

Tervisliku toitumise põhimõtted kaalu vähendamiseks

Siin on mõned näpunäited. Muutke oma marsruuti. Jalutage jalgrattaradadel, mõnes muus naabruses või kohalikus kaubanduskeskuses või minge marsruudile, mida tavaliselt kõnnite tagurpidi. Jagage oma kõndimise aeg.

Kui teie eesmärk on kõndida 60 minutit päevas, jagage see aeg kaheks minutiliseks jalutuskäiguks. Muutke oma kõndimisaegu.

Laadige oma rutiin üles! Ajakiri

Kui kõnnite regulaarselt hommikul, proovige õhtuti või vastupidi. Jalutage partneriga. Partneriga jalutamine annab vastutuse ja võib hoida teid motiveeritud. Kuulake audioraamatuid või netisaateid. Heliraamatu või oma lemmikhäälingusaate kuulamise abil saate end lõbustada.

Video: Aeg filmitud videomaterjal üles laadida | Elu ühes päevas 2020 2021, Mai

Premeerige ennast. Premeerige ennast aeg-ajalt uute jalutusjalatsite või rõivastega. Kaalu langetades on oluline suurendada ka kõndimise intensiivsust. Selle põhjuseks on asjaolu, et teie keha vajab samade füüsiliste toimingute tegemiseks väiksema kehakaalu korral vähem kaloreid kui raskema kehakaaluga 12, 24, Ehkki see võib tunduda ebaoluline, on 50 vähem kaloreid päevas vähem nädalas põletatud kaloreid.

Kaalulanguse toitumine

Suurendades oma jalgsi intensiivsust, võite põletada rohkem kaloreid. Proovige oma tempot tõsta või kõndida järskudel mägedel, ebatasasel maastikul või pehmetel pindadel, nagu liiv või rohi Ehkki üks treenimise jaoks kõndimise eeliseid on see, et see ei vaja erivarustust, võib käeharjutuste või kaalutud vestiga kõndimine intensiivsust tõsta 27, Kui hakkate kaalust alla võtma, suurendage kõndimise intensiivsust või kestust, et vältida kaalulanguse takerdumist.

Alumine rida Jalutuskäik on suurepärane treeningvorm ning iga päev 1 tunni pikkune kõndimine võib aidata uks tund kaalulanguse rutiin ja pakkuda muid tervisega seotud eeliseid. See on efektiivne, kuna aitab suurendada põletatud kalorite arvu.

Hinnake oma kaloraaži

Samal ajal peate tähelepanu pöörama kogu kaloraažile. Pidage meeles, et peaksite oma kaalukaotuse eesmärgi saavutamiseks liikumist intensiivistama. Raviskeemi raputamine võib aidata teil ka motiveerida.

uks tund kaalulanguse rutiin kohv vs fat burner