Liigu sisu juurde

Kui neid maitsvaid asju on sama palju kui eelnimetatud kiudainete allikaid, siis maitsenäsakesed ei harju uut toitu hindama ja väikese koguse kiudainete mõju jääb ka ajaliselt lühikeseks. Peamine söögikord langeb aga õhtule, mil süüakse esmalt köögivilju ning seejärel valku ja rasva. Paastumise näol on tegemist iidse saladusega. Varem lihtsalt sõin, kui mul selline tunne oli. Laadige alla rakendus MyPlate, et hõlpsasti jälgida kaloreid, püsida keskendunud ja saavutada oma eesmärke!

Alustuseks ütlen, et minu lemmik söögikord päevas on hommikusöök. See annab mulle energiat hommikul ja paneb mind eelolevaks päevaks valmis. Isegi kui olen hommikusöögi lõpetanud, ootan lõunasööki. Ma armastan süüa. Kuid hiljuti oli mu poti kõht veidi kontrolli alt väljas ja mul oli vaja sellega midagi ette võtta. Ma ei kuulu dieedile, seega otsustasin proovida, mis hoiab Terry Crewsi tipus: vahelduv paast.

Mis on vahelduv paastumine? Tõenäoliselt olete vahelduvast paastumisest varem kuulnud. Mitmed uuringud on leidnud sellele märkimisväärset kasu. Health Line'i andmetel hõlmavad need eelised järgmist: madalam insuliinitase, kehakaalu langus, väiksem diabeedirisk, madalam oksüdatiivne stress ja põletik, südame tervise paranemine, uute neuronite sagenenud suurenemine ajus ja see võib aidata vältida Alzheimeri tõbe.

Ma pole teadlane, kuid need eelised kõlavad peaaegu liiga hästi, et olla tõsi!

rapid kaalulangus kohuvalu poletage rasva jalgade vahel

Niisiis, kuidas harjutate vahelduvat paastu? Kõige populaarsem viis on mitte süüa 12—18 tundi päevas.

Kuidas vahelduv paastumine toimib?

See tähendab, et viimane söögikord võiks olla kell 19 ja esimene söömine kell Kella 12—19 on lubatud süüa nii palju kui soovite. Vahelduva paastumise kaalulangus 2 kuud tehnika valisin.

Muud meetodid hõlmavad ühe või kahe päeva möödumist ilma 2 korda nädalas söömata.

  • Vase kaalulangus
  • Kuidas jaada jooksulint alla
  • Intermittent Fasting - Paljas Porgand
  • Madala kalorsusega toidud vahelduva paastumise dieedi hõlbustamiseks Madala kalorsusega toidud vahelduva paastumise dieedi hõlbustamiseks Kalorite kärpimine vahelduva paastumise või igapäevase pikaajalise kaloripiirangu kaudu võib kõlada vaieldavalt, kuid see on dieeditehnika, mida on juba mõnda aega kasutatud ja viimasel ajal auru kogumine.
  • Mis on parim tervislik rasvapoletaja
  • Intermittent fasting edulugusid? - Perekooli Foorum

Siin juhtus see, kui proovisin vahelduva paastumise kaalulangus 2 kuud aega vahelduvat paastu 1 Nii hilja söömise rütmi sattumine oli raske, kuid nädala pärast peaksite sellega harjuma.

Ma ei hakka valetama, ma nägin esimestel päevadel vaeva. Mulle meeldib töötada varahommikul, kuid selleks ajaks, kui see jõudis kella ni, tundsin end nii näljasena, et see tõmbas mind häirima. Olen keto dieeti varem proovinud ja arvasin, et see on halb.

nv ii slimming 5 in 1 ulevaates kohu rasva eemaldamise viisid

Kuid vahelduva paastumisega oli mu energia täielikult tühjaks läinud. Nagu öeldud, oli see eufooriline kogemus, kui see jõudis kell Kuid mõne päeva kuni nädala möödudes harjusin sellega ja see oli palju lihtsam.

Tegelikult, kuna mul polnud vaja mõelda söömise peale, oli mu mõte selge ja keskendusin lihtsalt tööle. Hommikukohv lõi mind väga tugevalt, sest mul polnud süsteemis toitu. Seega, kui proovite vahelduvat paastumist, võib olla parem sellest aeglaselt võõrutada. Näiteks võiksite esimese päeva jooksul süüa kell 9 hommikul, teisel päeval kell 10, kolmandal päeval kell 11 jne.

Kuna ajavahemik, mida sain süüa, oli tavapärasest lühem, ei söönud ma kuskil nii palju kui varem. See oli katkendliku paastu üks peamisi eeliseid. Vähema söömise kaudu hakkasin kaalust alla võtma ja tundsin end kõhus vähem punnitatuna.

kiire rasva kadu hommikusook 10 parimat voimalust rasva poletamiseks

Asjaolu, et ma tundsin end varem ülespuhutuna, viitab sellele, et mul oli kalduvus üle süüa. Nii et see oli tervitatav muudatus. Kui palju kaotasin kuu aja jooksul? Hakkasin sel ajavahemikul jõusaali tugevalt lööma 2 põhjusel. Tund aega ainsana pidin tegema jõusaali. Ma ei pidanud hommikusöögi pärast muretsema.

Intermittent Fasting

Minu mõtteviis oli sõna otseses mõttes: üks tund jõusaali ja pääsu pole! Vahelduva paastu võtmine tähendas, et olin oma tervisega seotud. Ma teadsin, et treenimine on minu jaoks hea, nii et ma surusin ennast rohkem kui tavaliselt. Hea uudis on see, et ma ei märganud tühja kõhuga jõusaali tegemisest mingit halba mõju. Tegelikult oli jooksmine veidi lihtsam, sest tavaliselt tundsin end kergemini. Et vahelduva paastumise kaalulangus 2 kuud selge: seda ma "tundsin".

Ma tundsin end lihtsalt kõhnemana, kui sõin vähem ja kui ma ennast peeglist vaatasin, tundusid mu lihased väiksemad. Võib-olla oli see lihtsalt sellepärast, et kaalusin alla.

  • Meeste fitness best fat burner
  • Eemaldage rasva umber suu umber
  • Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik - Mahlad May
  • Kuidas alustada kiirusega 5: 2 Mis puutub katkendlikku paastumisstrateegiatesse, siis 5: 2 meetod on ülipopulaarne.
  • Kaalulangus teeb hiit-i
  • ÜHE KUU PROOVISIN VAHELDUVAT PAASTU. MIS JUHTUS. - PSÜHHOLOOGIA -

Võib arvata, et vahelduv paast mõjutab teie seltsielu, kuna te ei saa süüa hiljem kui kell Kuid see ei pea olema nii. Selle vältimiseks vaatasin, et ma ei sööks iga päev tunnise venituse ajal.

5: 2 paastu eelised

Nii et kui sööksin kell 21, võiksin järgmisel päeval süüa järgmisel päeval kell See tähendab, et saate igal ajal nautida koos teiste inimestega väljas söömist. On uuringuid, mis viitavad sellele, et vahelduv paast parandab teie immuunsüsteemi. Ma ei haigestunud selle aja jooksul, nii et see on pluss. Ma ei oska öelda, kas mu immuunsüsteem on paranenud. Pean seda artiklit värskendama kuue kuu pärast, kui saan sellest kindlasti teada. Ilmselt pole see teaduslik viis välja töötada, kui vahelduv paast parandab teie immuunsüsteemi.

See on väga subjektiivne. KuidMul oli kombeks ka ninas sageli nuuskida ja neid on harvemaks jäänud.

kuidas libiseda jalad kiiresti top 10 parimat toitu rasva poletamiseks

Pidage meeles, et see võib olla tingitud ka asjaolust, et olen hommikul aeroobika- ja jõutreeningutega päris kõvasti trenni teinud 7 Mulle on meeldinud söömiskord. See aitas mu elu struktureerida. Mul pole kunagi olnud söömiskorda. Varem lihtsalt sõin, kui mul selline tunne oli.

Nii et vahelduv paast oli tore, sest see tõi minu ellu mingi struktuuri. Teadsin, et ärgates tegelen tunnikese jõusaaliga, siis keskendun paariks tunniks tööle ja pärast seda saan lõpuks süüa. Tundsin, et see struktuur on mind palju produktiivsemaks muutnud.

Eelarvamused, mida peate enne vahelduva paastu proovimist lahti võtma 1 Teie ainevahetuse kiirus aeglustub.

Lihasmassi kasvatamine

Mõned inimesed arvavad, et kuna te ei tee pidevalt suupisteid, aeglustub teie ainevahetuse kiirus ja lõpuks saate kaalus juurde. Tõsi on see, et kui ei söö paar tundi tavalisest rohkem, siis EI muuda sinu ainevahetust. Tegelikult, nagu ma eespool ütlesin, kaotasin selle vahelduva paastu kuu jooksul kaalu. See, et ma kaalusin, ei tähenda, et ka sina seda teed. Mind aitas see, et mu söömisaeg oli piiratud, nii et lõpuks söödi vähem.

Kuid mõned inimesed võivad selle väikese ajaperioodi jooksul rohkem süüa. See sõltub tegelikult teie kogu kaloraažist.

Alustuseks ütlen, et minu lemmik söögikord päevas on hommikusöök. See annab mulle energiat hommikul ja paneb mind eelolevaks päevaks valmis. Isegi kui olen hommikusöögi lõpetanud, ootan lõunasööki. Ma armastan süüa. Kuid hiljuti oli mu poti kõht veidi kontrolli alt väljas ja mul oli vaja sellega midagi ette võtta.

Söögi osas peate ikka olema ettevaatlik, täpselt nagu teeksite siis, kui te ei tee vahelduvat paastu. Kui sööte oma söögiajal halvasti, ei pruugi vahelduv paast teie jaoks suur olla.

Tegelikult ei pea te näljavalude pärast muretsema, sest uuringute kohaselt ei tee need teile midagi halba. Tühja kõhuga võimlemine on ekspertide sõnul tore.

kaalulangus halvad polved quaker valge kaera kaalulangus

Tegelikult võib sellega kaasneda isegi märkimisväärne kasu tervisele. Tundsin end kergemini, kui jooksin hommikul ilma toiduta ja mu kaalulangus therapy newton ma oli korras.

Uuringud on ka näidanud, et hommikune jooksmine on teie ajule kasulik. Minu jaoks hoopis vastupidi.

Mis on intermittent fasting ehk vahelduv paastumine?

Nautisin oma toite palju rohkem, sest teadsin, et läheb kaua aega, enne kui uuesti söön. Sõin mõistlikumalt. Ainuüksi vahelduv paast ei põhjusta teie vormi.

Peate ka trenni tegema. Minu potike on endiselt suur, kuid see on okei Lõpptulemus oli päris suurepärane.

5: 2 paastu dieedi algaja juhend kaalulanguse jaoks

Lõpuks kaotasin 3 kg vaid ühe kuuga. Minu poti kõht on kahjuks endiselt olemas. Ehk pean õllejoomise lõpetama!

How to Lose Belly Fat FAST - Dr. Berg

See ärritav poti kõht väheneb aeglaselt! Kuid tunnen end kogu päeva jooksul keskendunumana ja pingelisemana, nii et arvan, et jätkan seda. See, et ei pea muretsema selle vahelduva paastumise kaalulangus 2 kuud, mida hommikul süüa, on tohutu pluss ja mu elu on tasakaalukam. Kui soovite saada inspiratsiooni vahelduva paastu proovimiseks, vaadake seda Terry Crewsi videot, milles selgitatakse, kuidas ta sellega hakkama saab.

See inspireeris mind seda proovima ja loodan, et see suudab teie jaoks sama teha.

Dieedi olemus

Pärast seda videot tutvume sellega, mida teadus ütleb vahelduva paastu kohta. Vahelduv paast: mida teadus ütleb Vahelduval paastumisel on palju eeliseid, kuid need kaovad sageli inimestel, kes keskenduvad ainult kaalulangetamise aspektile. Ja jah, see võib aidata teil kaalust alla võtta, kuid vahelduv paast on see, kuidas lähtestada toidu tarbimist ja varustada oma keha vajaliku seisakuga.

Siin on mõned vahelduva paastu paljudest teaduslikest tervislikest eelistest, millest te ei pruugi teada. Kõige lihtsamalt öeldes on see, mida teete, oma keha ümber programmeerimine, et toetuda iseendale, et jätkata kõrgel tasemel toimimist, isegi kui see kestab vaid natuke.

Vahelduva paastumise kaalulangus 2 kuud unustanud, et meie keha ei pea iga päev kaloreid tarbima, kui meil on piisavalt vett.