Liigu sisu juurde

Löö kõigepealt vastu maapinna kannaosa, seejärel suruge jalgade pallid ja suruge varvastega maha. Tehke konnahüpe, tuues mõlemad jalad peopesade lähedale ja tehes siis hüppe kükitades, tõstes käed pea kohal ja hüpates üles. Jessica Timmons on vabakutseline kirjanik alates Tehke vaheldumisi umbes kordust.

Kas proovite rasva põletada? Kuid kas te ei saa edu?

nagu ja keha salendav rakendus

Rasvapõletus ja 15 parimat rasvapoletust on kaks peamist põhjust, miks inimesed treenivad. Leitakse, et kardioharjutused on parimad rasvapõletuse harjutused, mis kasutavad graatsilises stiilis suuri lihasgruppe.

Kuidas teha kõhu rasvapõletuse kiireid treeninguid: Meeste ja naiste jaoks on palju kõhupiirkonna põletamise treeninguid, kuid parimatest neist räägitakse selles artiklis.

Vaatame siis; 1.

Kas proovite rasva põletada?

Jooks: See on väga lihtne ja parim rasvapõletusharjutus, kuna see ei vaja mingeid seadmeid ja spordisaali, vajate ainult häid kingi. See tagab stabiilse madala intensiivsusega kardiovaskulaarse treeningu. Jooksmine aitab põletada märkimisväärsel hulgal kaloreid, mis hõlmavad kalorit, muidu poole tunni jooksul rohkem.

Seda summat saate ikkagi intervallide ja mägede kaupa suurendada.

  1. Kiirkõnd: Ilusad, vormikad jalad - kindlasti teie soovide nimekirjas, eks?
  2. Marineeritud arbuusipuru 4.
  3. Послушав несколько минут и вспомнив про наставления, Патрик вернулся к семье и друзьям.
  4. Во-вторых, Элли свободно владеет речью октопауков и сможет помочь мне, если вдруг откажет транслятор.

Jõutreeningul on suur tähtsus jooksmisel vigastuste takistamisel. Alustage 5—minutiste jooksudega, 3—4 korda nädalas.

Kickboxing: Ehkki lisakasu, koosnevad mitmed klassid nii tugevusest kui ka paindlikkusharjutustest. Sõltuvalt tugevusastmest võite iga klassi jaoks kulutada — kalorit.

See on täiendav intensiivse intensiivsusega treening rasvapõletuseks, mis pakub paralleelset kalorite põletamise suhet nagu bur pees. Tõsteraskused: See on üks tõhusamaid rasvapõletuse harjutusi.

Kui raskuse tõstmise harjutused on õigesti tehtud, on need mõõduka täpsusega ja seetõttu kipub põletatud kalorite üldkogus olema skaala madalamas otsas.

  • Rasvapõletus kompleksid osta Fitpoindist parima hinnaga
  • Intensiivsed intervallid vaheldumisi lühikeste puhkeperioodidega aitavad teil põletada maksimaalne kalorite kogus ühe seansi jooksul.
  • HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on lühikese kestusega kõrge intensiivsusega südame vorm, võrdse vahega puhkefaas.

Kuid endorfiinivabaduse rahulolu ja heaolu tunded, mis on tingitud kõrge intensiivsusega liikumisest, on iseenesest suurepärased motivaatorid. Lisaks loovad raskused tõstmise aluse kõigile teistele toimingutele. Push Ups: Tõuked on kogu rasvapõletuse harjutused naistele, mida saab hõlpsasti kohandada, ning lisaks on neid võimalik ette valmistada ka väga nõudlikeks, peamiselt peamiselt harrastajatele.

10-minutiline pepu põlemine

Kui mõistate, et tavalised harjutused on pealegi lihtsad, võite valida, kas teha ühe jala tõukeid. Jackknife krõbinad: Jackknife'i krõpsud on kõrgem kõhu liigutus, mis ühendavad nii ülemist kui ka alumist abs-d, et saavutada maksimaalne toonus minimaalse aja jooksul. Need on eriti kasulikud, kuna alumine abs võib olla kindel, et seadmeid mitte lisada. Jackknife'i krõpsud on kodus kõige paremad rasvapõletuse harjutused.

Hea uudis on see, et on üha rohkem tõendeid selle kohta, et lühikestel intensiivsetel treeningutel võib olla oluline 15 parimat rasvapoletust, olgu teie eesmärk kaalulangus, lihaste toonus või lihtsalt higistamine. Kui teil on aega napilt, kuid ei soovi fitnessi ära jätta, võib suurepärane treeningvideo anda sellele erilise panuse. Healthline otsis välja aasta parimad treeningvideod, mis kestavad 20 minutit või vähem. Terves kehas kuni tuumani, paindlikkusest rasvapõletuseni on siin kiire ja väljakutseid pakkuv treening kõigile. Parim minutiline algaja treening rasvapõletuseks See kiire treening viib teid läbi 15 väljakutset pakkuvat, kuid vähese mõjuga harjutust, et treenida teid pealaest jalatallani.

15 parimat rasvapoletust Pees: Kuigi see on äärmiselt keeruline, on see intensiivne treening kalorite kiireks põletamiseks üks suurimaid. Seisundis saate 15 parimat rasvapoletust suunata, 10 minutit, vastasel juhul aitab see teil põletada vähemalt kalorit.

keskmine kaalulangus 18 nadala jooksul

See aitab teie südant, jalgu ja ülakeha korraga toonida. Niisiis, see on kolmekordse riskiga harjutus, mida igaüks kipub kõrgematel põhjustel kartma.

Treening on raske, välja arvatud see, et see aitab keha rasvade ülejääke põletada.

kas toitu poletab rasva

Mägironimine ja sõudmine: Kui soovite saada suurepärase ülakeha, on ronimisega sõudmine teie jaoks. Lisaks proovige neid plusspõletusi igal pool, kus iga 30 minuti järel on — kalorit. Teil on vaja ronimiseks spetsiaalset varustust ja sõudemasinat. Tantsimine: Kõik teate, et tantsimine on nauditav, kuid kui valite kiire rütmiga tantsimise, kulutab see palju kaloreid. Ainult minutise distantsi jooksul, kui valite kiirete rütmide järgi tantsimise, saate praeguse 30 minutiga lõpetada kalori ületamise.

Kui tantsimisega peate alustama aeglaste rütmidega pluss kiirete rütmide juurde liikumisega, siis lõpetage aeglase rütmiga. Keha peab hüppamisel olema püsti. See on lihtne treening, mis nõuab nii köit kui ka hüppamist.

Arvestades, et hüppamist soovite alustada väikese kiirusega, siis edendage seda edasi liikudes. Krõbinad: Crunches on üks parimaid kõhupiirkonna rasvapõletuse harjutusi, mis aitab tugevdada ka kõhulihaseid.

15 HIIT harjutust kaalulangetamiseks ja lihaste kasvatamiseks

Neid on lihtne õppida, neid meisterdada ja teha ilma koolitatud personali juhendamiseta. Pange joogamatt ja valetage otse selga. Nüüd painutage põlvi ja asetage 15 parimat rasvapoletust pea taha. Tõstke pea, õlad ja kael järk-järgult üles, kuni rindkere ja põlved on joondatud.

Parim 15-minutiline algaja treening rasvapõletuseks

Püüdmise ajal proovige kõhulihaseid sisse tõmmata, et vältida selja vigastamist. Jätkake komplektide tegemist, kuni saate, ja proovige järk-järgult kordusi suurendada. Selle harjutuse efektiivsemaks muutmiseks võite isegi oma jalgu õhus riputada, kuni teete krigistamisi.

Kuid seda stiili ei soovitata algajatele. Lõunad: Lõunad ei ole mitte ainult osa soojendusest enne iga treeningut, vaid teevad ka eriti kasulikke kõhu rasvapõletusharjutusi.

tervislikumad toiduained rasva poletamiseks

Iga päev lunges tegemine aitab keha tugevdada ja toniseerida. Nüüd painutage oma esipõlve, kallutades samal ajal keha ette. Hoidke oma teist jalga sirge ja kõhn võimalikult ettepoole. Pöörake tagasi normaalsesse seisukorda ja vahetage jalad. Korda seda harjutust ja proovi oma arvu järk-järgult suurendada. Kui te kaptenit lunges teete, näete, 15 parimat rasvapoletust rasv sulab reitest ja tuharadest kergesti ära.

Külgmised hüpped: Külgmised hüpped hüppavad õhus mõlemalt poolt. See on suurepärane rasvapõletuse harjutuste vorm, mis tugevdab ka lihaseid. Seisa sirgelt, jalad õla laiusega.

koji je dobar rasva poleti

Kükitage maha, hoides oma käsi paremal. See võimaldab teil vasakule hüpata.

15 parimat puuvilja kaalulangetamiseks ja kuidas neid iga päev nautida

Hüppa nüüd plahvatuslikult ja külgsuunas ülespoole. Laske mõlemal jalal. Jälle kükitage vasaku käega maha ja hüppage jälle vastupidises suunas üles. Jätkake võimalikult paljude komplektide tegemist.

Külgmine laud tõstetud jalaga: See on täiustatud vorm pilates, mis on tõhus keharasva hõlpsaks sulatamiseks. Lama paremal küljel ja tõsta oma alakeha küünarnuki ja parema käsivarre toel üles. Tõstke nüüd puusa nii, et keha oleks joondatud ja ainult parem jalg ja käsi puudutaks maad.

Viimati Väljaanded Enim Külastatud

Hoidke vasak käsi puusal ja sirutage vasak jalg nii kõrgele kui võimalik. Sissehingamine, väljahingamine ja tule sama korra teisel küljel. Hüppavad kükid: Kükitavad hüpped on lihtsad, kuid samas kasulikud rasvapõletuse harjutused nii naistele kui ka meestele. Kükitavad hüpped on traditsioonilistest kükkidest erinev, et keharasva hõlpsalt sulatada.

nutribullet kaalulangus retseptide ulevaated

Seisake otse matil, jalad veidi eemal umbes õlgade laiuselt. Sooritage tavalisi kükke ja hüppake siis kogu oma jõu abil üles. Põrandat puudutades langetage keha tavalisse kükitavasse asendisse.

See lõpetab ühe tsükli. Pärast hüpet maandudes on oluline oma keha üle kontrolli saada. Hüppa ka terve jala peal ja mitte ainult varvastel. Tehke iga päev hüppekomplekti, iga kord 10 kordust. Hüppade tungrauad: Tungraudade hüppamine on väga hea kardioharjutus, mis toimib suurepärase kiire rasvapõletuse harjutusena. Seisa sirgelt koos jalgadega ja käed külgedele asetades.

1. Ananass

Hüppa üles sirutades jalgu ja tõstes käsi üles. Laske oma jalad umbes jalga üksteisest välja sirutada ja hüpake kohe uuesti, pöördudes seekord tagasi algasendisse. Tehke komplekti 10 kordusega. Need on ühed parimad harjutused kõhurasva põletamiseks. Veelgi enam, saate neid hõlpsalt oma kodu mugavustes teha ja saate paljaks toonis keha uhkeldada ilma, et oleks vaja teha jõusaalis kulukaid treeninguid.