Liigu sisu juurde

Jätkake, kuni jõuate viie lõpetatud vooruni. Step-Up osa ei tohiks teid läbi põletada, kuid see peaks teie jalad väsimusest valmistama. Kui inimesed mõtlevad südamele, siis nad aukuvad sageli ühte neljast kategooriast: jooksmine jooksulint , elliptiline, trepiastur või jalgrattasõit. Seejärel sõitke kergelt 40 sekundit, seejärel nii raskelt kui võimalik 20 sekundit. Jump Squatsil laske end maksimaalselt 30 sekundiga, sest see läheb raskeks.

И мгновение спустя уже не смогла вздохнуть. Орел быстро остановил машину. - Где. - произнесла Николь, вынырнув из тумана. - Мы стоим рядом с замкнутой областью, где обитают Майкл, Симона и их семья, - проговорил Орел.

Seejärel sõitke kergelt 40 sekundit, seejärel nii raskelt kui võimalik 20 sekundit. Korrake seda 3—4 vooru ja saite just 10 minutiga kardiotreeningu.

Suurim nihe praegu? Reynoldsi olemasolevad Attack DB ja Assault DB sobivad juba kruusa jaoks, kuid need sobivad tõesti kõige paremini tsüklokrossi ratasteks. Uus ATR-seeria, mida on värskendatud

Edenemine: Kui soovite selle keerukamaks muuta, saate iga liikumise jaoks aega pikendada kahe minutini, lisada sammudele rohkem kaalu või lisada lisavooru. Sel juhul valisin suusaergi.

Quincy and Amanda assault bike WOD.

Mõistes, et igal jõusaalil pole ühte neist, saate laiendada oma võimalusi trepiastmele, Jacobsi redelile, sõudmisrattale, rattarattale jne. Tehke maksimaalset pingutust, kuni jõuate 10 kalorini. Jump Squatsil laske end maksimaalselt 30 sekundiga, sest see läheb raskeks.

Saada sõbrale

Korda ringi. Edenemine: Kui tunnete end sadistlikuna, saate suurendada kalorite arvu 12 või 15 peale.

assault bike rasva kadu

Silmus Selle rutiini jaoks on vaja paksu bändi ja kohta, kuhu bänd ankurdada. Valige ükskõik milline kolm harjutust, et neid paaritada ja jätkake igaüks 20 sekundit. Selleks valisin hüppekükid, kõrged põlved ja karude indekseerimise.

assault bike rasva kadu

Seal on ka muid võimalusi, nagu laiad hüpped, ämblik roomamised või mägironijad, nii et saate sellega loovalt tegeleda. Pärast 20 sekundit ühe harjutuse korral tehke kiire üleminek järgmisele.

2. 10 kalorit + hüppekükid

Edenemine: Proovige selleks püramiidirutiini. Valige oma kolm harjutust. Esimese seeria jaoks tehke iga liigutuse jaoks 10 sekundit.

Järgmise seeria jaoks tehke iga liigutuse jaoks 20 sekundit. Siis Nüüd lülitage järgmine seadistus tagasi 20 sekundiks, seejärel 10 sekundiks.

assault bike rasva kadu

See on üks püramiidikomplekt. Kettlebelli kompleks Kompleks hõlmab rida erinevaid vastupanuharjutusi, mis on kokku pandud ilma puhketa. Saate teha palju erinevaid tavasid, mis hõlmavad liigutuste või modaalsuse muutmist.

Näiteks oleksin võinud selle rutiini jaoks kasutada kangit või liivakotti.

Kirjutage oma ülevaade

Selle kompleksi jaoks valisin Rumeenia Deadlifts, Kettlebelli kiiged, puhastusvahendid ja kükid, igaüks neist 8 korduse jaoks. Korrake seda korda, et pulss tõepoolest tõusta.

Konditsioneerimistreening Pärast dekadentlikku ööd Bostoni põhjaotsas, mis lõppes cappuccino ja cannoli'ga, tundsin vajadust liikuda ja järgmisel päeval liikuma jääda.

Edenemine: Selle rutiini saate muuta keerukamaks, suurendades kaalu või vahetades välja a kangikompleks. Seda režiimi saate muuta ka harjutuste muutmisega.

assault bike rasva kadu

Uus ATR-seeria, mida on värskendatud Lisateavet parimate varustuse kohta, mis muudaks iga sõidu vingeks, tellige juba täna Bicycling ajakirjast! Uutel ATR-velgedel on laiem ja tugevam velg ning neil on võimalused peaaegu iga kruusateratuuri seadistamiseks välja arvatud veljepidurid. SEOTUD: 6 seiklusmatku, mis viivad teid sinna Rattad on intrigeeriv segu: 40 mm sügavused ilma torudeta süsinikujaamad, mille sisemuses on 23 mm läbimõõduga avarad rehvipõhjad, mis Reynoldsi sõnul sobib paremini tsüklokrossiga sõitjatega võrreldes kruusateel sõitjate laiemate rehvidega.

Vastupidised 24 kodarat ees ja taga peaksid aitama vastupidavust ja sõidu mugavust karedamal maastikul ning raskused on vastavalt 1, g ja 1 g, kui suurus on c ja b.