Liigu sisu juurde

Kerige rasvapõletuse, lihaste toonimise ja aja jooksul säästvate jooksulint treeningute jaoks ette, nagu treener ütles meile. Pange jooksulint tasaseks. Rasvapõletustsooni leidmiseks peate kõigepealt arvutama maksimaalse pulsi. Jooksurajal treenimisel on lisaks kehakaalu langetamisele ka muid eeliseid. Loe rohkem: Kui kaua peaks keegi jooksurajal jooksma?

lootus kaalulangus tlc

Jooksuraja kaalulangetamise kava alustamisel on oluline teada oma südame löögisagedust, et saavutada oma südame- ja rasva kaotamise eesmärgid. Jooksuraja rasvapõletustreening hoiab teie südame löögisagedust madalamates vahemikes ja hõlmab madala intensiivsusega püsiseisundiga treeningut, samal ajal kui kardiotsoon on suurema intensiivsusega treening. Näpunäide Kardiotreening jooksulindil on suurema intensiivsusega ja aitab saavutada metaboolset konditsioneerimist. Rasvapõletus on madalama intensiivsusega treening, mis põletab peamiselt rasva.

8 rasvapõletusega jooksulindi treeningut

Kuid see ei pruugi tingimata teha rasvade kaotamiseks paremat võimalust. Fat Burn Vs. Kardio Paljudel jooksulintidel on eelnevalt programmeeritud rasvapõletuse ja südame treeningud ning pulsikellad, mis aitavad teil saavutada soovitud treeningu intensiivsust.

Rasvapõletustsoonis treenides jooksulindil madala intensiivsusega, püsiseisundiga treeninguid, on umbes 70—80 protsenti teie põletatud kaloritest rasvast, soovitab Riiklik Spordimeditsiini Akadeemia. Loe rohkem: Kui kiiresti näen jooksulindi kasutamise tulemusi?

8 rasvapõletusega jooksulindi treeningut - Tervislik Eluviis

Kardiotsooni või suurema intensiivsusega treeningutesse liikudes lülitub teie keha üle suurema protsendi süsivesikute kasutamisele kütusena. Kuid teie keha põletab endiselt rasva ja sellel treeningutasemel jätkab keha ka pärast treeningut rasvade kalorite põletamist, soovitab Ameerika treeningnõukogu. Neid tsoone saab hinnata teie suhtarvu suhtes maksimaalne pulss, mille saate arvutada, lahutades vanuse st.

Rasvapõletustsooni sisenete siis, kui teie pulss on 60—75 protsenti maksimaalsest pulsist, soovitab A Healthier Michigan. Südame tsoon on 75—80 protsenti teie maksimaalsest pulsist.

Kardio Treeningvideo: Põletage Rasva Ilma Jooksulint | Sobivus

Ventilatsiooni läve arvutamine Rasvapõletuse ja kardiotsoonide määramise alternatiiviks maksimaalse pulsisageduse põhjal kaaluge selle kasutamist tajutav pingutus ja ventilatsioonilävi. See meetod võtab burning rasva jooksulint arvesse teie sobivuse taset.

Üks lihtne viis treeningu ajal oma ventilatsioonilävi määramiseks on kasutada jututesti. Rasvapõletustsooni sisenete siis, kui olete ventileerimiskünnise 1 burning rasva jooksulint VT1 ja ventileerimiskünnise 2 või VT2 vahel. Jõuate VT1-ni, kui treeningu ajal burning rasva jooksulint pole enam mugav.

kiirem viis rasvakahjustuse proovide sooki

VT1 ja VT2 vahel muutub rääkimine keerulisemaks. Kui teie koormustase liigub VT2 kohal, olete südame- või ainevahetuse konditsioneerimistsoonis.

Alumine rida Jooksuraja kaalulangus: 4 rasvapõletuse strateegiat kehakaalu langetamiseks Jooksurada on tohutult populaarne aeroobse treeningu masin. Lisaks sellele, et tegemist on mitmekülgse kardiomasinaga, võib jooksulint aidata teil kaalust alla võtta, kui see on teie eesmärk. Jooksurajal treenimisel on lisaks kehakaalu langetamisele ka muid eeliseid. Näiteks: Jooksurada saate kasutada aastaringselt. Treeningu ajal on võimalik vaadata oma lemmiktelesaadet.

Jututesti kasutades teate, et olete jõudnud VT2-ni, kui saate korraga rääkida ainult ühte või kahte sõna. See treeningutase pole mitte ainult füüsiliselt keeruline, vaid ka psühholoogiliselt keeruline jätkata treenimist, kui teil on nii hinge läinud. Kuigi saate kardiotreeninguid lühema aja vältel säilitada, on teile kasulik järelpõletus, kus keha põletab rasva ja ainevahetus on suurenenud ka pärast treeningu lõpetamist.

Rasvapõletav jooksulint, mis on tegelikult lõbus

Loe rohkem: Kui kaua peaks keegi jooksurajal jooksma? Hoiatus Suure intensiivsusega treenides on hingamine ära normaalne, kuid õhupuudus mitte.

eemaldage rasva jalgadele

Kui teil tekib õhupuudus, valu rinnus, pearinglus või peapööritus, peatage jooksulint ja pidage nõu oma arstiga. Jooksurada Fat Burn Jooksuraja kaalulangetamise kava alustamisel alustage kindlasti aeglaselt ja suurendage aja jooksul intensiivsust.

  • Kuidas teha kaalulangus kannada
  • Kaalulanguse nouanded ule 45
  • 3 rasva põletava jooksulindi treeningut - Koolitus
  • Lchf kaalulangus esimene nadal
  • See Fat Burning jooksulint treening on parem kui lihtsalt töötab | UUDISED
  • Kiire kaalulangus ja polvevalu
  • Jooksuraja kaalulangetamise kava alustamisel on oluline teada oma südame löögisagedust, et saavutada oma südame- ja rasva kaotamise eesmärgid.
  • Kas teil on igav joosta paigas?

Ärge proovige hüpata otse intensiivse kardiotreeningu juurde ja pidage enne treeningprogrammi alustamist alati nõu oma arstiga. Kaaluge eelprogrammeeritud treeningud alustamiseks jooksulindil. Jututesti abil saate reguleerida nii treeningu pikkust kui ka kiirust ja raskusi rasvapõletuse ja südame eesmärkide saavutamiseks.

360 slim fat burner arvustused

Kuigi kalorite ja rasvade põletamine on mis tahes kaalulangetamiskava oluline osa, sööge kaalulanguse säilitamiseks kindlasti tervislikult. Kiirendage kehakaalu langetamist, vähendades lisaks jooksuraja treeningutele ka dieedist kaloreid.

Viimased Artiklid.