Liigu sisu juurde

Mis vahemikus peaksin treenima? Pole mõtet hinnata rasvapõletust tunnist tundi, vaid pigem päevast päeva, nädalast nädalasse jne — et sel oleks kehakoostisele märkimisväärne mõju. Sinu hommikune puhkepulss on juba alla 60 löögi minutis, mis näitab üpris head põhivastupidavust.

Mälumaht kuni 60 päeva koos päevase aktiivsuse jälgimise ja 1 tunni päevase treenimisega Taaslaetav aku Aku tööiga kuni 4 nädalat Bluetooth Smart muudab Polar Flow rakendusega sünkroonimise lihtsaks Spetsiaalse USB-kaabliga on lihtne andmeid arvutisse edastada Ööpäevaringne aktiivsuse jälgimine Ööpäevaringne aktiivsuse jälgimine registreerib sinu igapäevast aktiivsust erinevatel intensiivsustasemetel.

Pulsitreeningu tsoon

A jälgib sinu tehtud samme, põletatud kaloreid ja uneaega ning annab sulle teada, kui sa pole pikka aega aktiivne olnud. Aktiivsuse eesmärk Sinu päevase aktiivsuse eesmärk ja selle saavutamise juhiseid. Kasu aktiivsusest Annab sulle tagasisidet päeva, nädala ja kuu lõikes.

Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde? Tõlgi kirjeldus tagasi inglise Ameerika Ühendriigid keelde Tõlgi Take care of yourself, do basic things to lose weight, make yourself healthier and feel better physically and mentally. Activity is health! The best thing you can do for your health is to be active.

Mida rohkem liigud, seda enam võidab sellest sinu tervis. Tulemusi saad vaadata kas oma nutitelefonist või veebist. Füüsilise võimekuse test Polari füüsilise võimekuse test mõõdab sinu aeroobset võimekust puhkeasendis vaid viie minutiga.

Kuidas põletada rohkem rasvu?

Tulemus hindab sinu maksimaalset hapnikutarbimist VO2max. Füüsilise võimekuse testimine annab motivatsiooni ja inspiratsiooni treeningute alustamiseks, jätkamiseks või intensiivsemaks muutmiseks. Südame löögisagedus Seda funktsiooni koos Polari vööanduriga H7 kasutades mõõdetakse igat su südamelööki ja antakse teada, kas põletad fitness vs rasva poletamine sudame loogisagedus rasvu või parandad oma võimekust.

fitness vs rasva poletamine sudame loogisagedus

Vaata praegust südame löögisagedust löökidena minutis või protsendina oma maksimaalsest südame löögisagedusest. Kõige täpsema kalorite põletamise tulemuse annab südame löögisagedusel põhineva treeningu korral.

  1. Anavar fat loss stack
  2. Toode Ja Teenused Rasvapõletuse ja südame erinevus Paljud inimesed näevad vaeva tervisliku eluviisi säilitamise nimel, võib-olla nende kiire ja kopsaka rutiini tõttu.
  3. EE - Polar Eesti Mis on südame löögisageduse tsoonid?
  4. Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis?
  5. Ujumine vs jooksmine: mis on rasvapõletamiseks tõhusam?
  6. Kuidas põletada rasva jalutuskäiguga
  7. Tagamise kaalulangus
  8. Kui tõhus selline treening tegelikult on, selgitab teadliktreening.

Südame löögisageduse tsoonid Intensiivsuse hõlpsaks valimiseks ja jälgimiseks ning südame löögisagedusel põhinevate treeninguprogrammide kasutamiseks.

Nutikad Kalorid Täpseim saadaolev kaloriloendur, mis arvutab välja põletatud kalorite arvu. See arvutab treeninguseansi ajal kulutatud kalorite hulka sinu kaalu, pikkuse, vanuse, soo ning treeningu raskuse põhjal.

  • Fz 09 kaalulangus
  • Pulsitreeningu tsoon - Tervis -
  • Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Teie põlevad küsimused Ükskõik, milline on teie sobivus ja kaalujälgimise eesmärgid, on rasvade põletamine alati hea asi.

Kasu treeningust Saa motiveerivat tagasisidet kohe pärast treeningut — selleks sünkrooni oma A Polar Flow veebiteenuse või rakendusega. Aktiivsuslogi Aktiivsuslogi näitab sulle erinevaid soovitatava päevase aktiivsuse eesmärgi saavutamise fitness vs rasva poletamine sudame loogisagedus ja seda, kui aktiivne oled päeval olnud.

Aktiivsustsoonid Aktiivsustsoonide funktsioon jälgib su päevast aktiivsust viiel intensiivsustasemel: puhkamine, istumine, madal, keskmine ja kõrge. Igal tasemel veedetud aega saad vaadata Polar Flow veebiteenusest ja rakendusest.

Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis?

Passiivsushoiatus A hakkab õrnalt vibreerima, kui oled liiga pikalt istuma jäänud. Sammud ja teepikkus A loeb sinu päeva jooksul tehtud samme ning arvestab nende põhjal välja läbitud teepikkuse.

fitness vs rasva poletamine sudame loogisagedus

Une kestus ja kvaliteet A jälgib automaatselt su und, kui pikali heidad ja su liigutused aeglustuvad. Näidates sulle rahuliku ja rahutu une pikkust, annab Polar Flow sulle su unest üksikasjaliku ülevaade.

Nõnda saad analüüsida, kas su und mõjutavad ka muutused su igapäevaelus.

Polar flow veebiteenus ja rakendus Tasuta veebikeskkond ja -teenus, mis aitab sul paremini mõista oma aktiivsuse mõju ning näha pikema aja vältel tehtud edusamme. Analüüsi Polar Flow veebiteenusega hõlpsalt oma treeningu igat detaili ja mõista oma harjutusi paremini, et need veelgi tõhusamaks muuta.

Kiiranalüüs Polar Flow rakenduses Aktiivsus- ja treeninguandmete teadasaamiseks piisab ühest pilgust.

fitness vs rasva poletamine sudame loogisagedus

Treeningusihid Määra Polar Flow veebiteenuse abil detailsed treeningusihid ja sünkrooni need oma Aga. Treenimise ajal saad randmelt hõlpsalt juhiseid jälgida.

Kui väljud õigest südame löögisageduse tsoonist, hakkab A vibreerima ning annab visuaalse ja kuuldava märguande. Treeningupäevik Hoia oma aktiivsusel silm peal ja kavanda tulevasi treeninguseansse. Vali kuu või nädala vaade koos kuu või nädala kokkuvõttega. Heart Touch Vaata oma südame löögisagedust ilma ühegi nupuvajutuseta — liiguta A lihtsalt oma südame löögisageduse anduri juurde.

Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega

Spordiprofiilid Sinu A on varustatud erinevate spordiprofiilidega, et aidata sul jälgida tulemusi erinevate spordialade lõikes.

Spordiprofiile saad Ale lisada või sellelt eemaldada Polar Flow veebiteenuses.

Kuid ma ei tea, kui paljud inimeed tegelikult aru aavad, kuida ee töötab. Kuid ma ei tea, kui paljud inimesed tegelikult aru saavad, kuidas see töötab. Selles artiklis käsitlen kontseptsiooni ja seda, kuidas oma tsooni määrata. Peamine idee Pulsitreeningu tsoon on vahemik, mis määratleb treeningu intensiivsuse ülemise ja alumise piiri.

Vahetatav randmepael Erksavärvilisi randmepaelu saab hõlpsalt vahetada, nii et need peegeldaksid su tuju ja stiili. Lihtne laadimine.