Liigu sisu juurde

Parema jala reieluu peaks olema põrandaga risti. Tabata-ahelaid saate teha peaaegu kõigi kehakaalu liigutustega, mida soovite kasutada.

Milline on parim kardiotreening rasvapõletuseks? Ära raiska oma aega kardiotrenni tehes. Sulatage rasv kiiremini, kasutades BodySpace'i liikmete parimaid näpunäiteid!

Suure intensiivsusega intervalltreeningu HIIT 8 eelised Suure intensiivsusega intervalltreeningu HIIT 8 eelised Kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT kirjeldab iga treeningut, mis vaheldumisi toimub intensiivse treeningu ja väiksema intensiivsusega treeningu või isegi täieliku puhkeaja vahel. Näiteks hea starditreening on 1 minut joosta nii kiiresti kui võimalik ja seejärel 2 minutit kõndides. Korrake seda 3-minutist intervalli viis korda minutise rasvapõletustreeningu jaoks viis korda. See kõlab liiga lihtsalt, et olla efektiivne, kuid teaduse hinnangul on treeningstiil väärt. Loe edasi HIITi kaheksa tõestatud eelise kohta.

Küsisime oma BodySpace'i foorumi liikmetelt, milline kardio töötab kõige paremini, kui nad soovivad rasva sulatada. Meie sobivuse järgi ei tööta parim kardio - see on kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT. Siin on meie kogukonna populaarsemad protokollid.

Parimad südameharjutused rasvapõletuseks Kõik võitjad on nõus, et kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT on parim viis rasva kaotamiseks.

HIIT-i tegemiseks on palju erinevaid viise. Siin on nende kirkad. Jooks: Rajal või jooksulindil on sprint kardio üks raskemaid vorme. Vahelduv sprint jooksmise või kõndimisega. Hüppamine: Hüppamine on tõhus viis pulsi tõstmiseks ning see ei võta palju ruumi ega käiku. Kasutage hüppenööri või hüputage kasti või sammu peale ja välja.

Treeningud minutiline jooksulindi lööklaine Millal kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT tuli ja kogus populaarsust kui parim viis rasva põletamiseks lihast kinni hoides, inimesed hakkasid oma jooksulintidest pettuma. Need pikad kiiruskäigud tõusul - millest keegi tegelikult algust ei nautinud - muutusid järsku vähem ligitõmbavaks.

Ujumine: Kui teil on kombeks trenni teha, on ujumine suurepärane alternatiiv. See töötab ka kogu teie kehas ja on vähese mõjuga. Jalgrattasõit: Suurepärase treeningu saate teha nii seisva, lamava kui ka "päris" jalgrattaga. Proovige oma intervallide järel mäekorduseid: tehke käik kõvemaks ja püsti sadulast välja lihtsalt mitte lamaval. Elliptiline masin: Nagu ujumine, on elliptiline ka vähese mõjuga kardio suurepärane vorm. See on teie liigestel lihtne, kuid see on raske treening.

Juba tükk aega levitati, et madala intensiivsusega kardio on rasvapõletuseks parim. Uuringute kohaselt põletas see meetod kaloreid peamiselt rasvast.

Seda on hiljuti ümber lükatud, kuna on tekkinud uus ja põnev viis kardiotegemiseks. Parim südame kangekaelse rasva põletamiseks on teil jõusaalis vähem aega, kui võiksite oodata. Seda kardiot nimetatakse suure intensiivsusega intervalltreeninguks HIIT. Mõiste on üsna lihtne: vahetate madala või keskmise intensiivsusega intervallidelt väga kõrge intensiivsusega intervallidele.

Kui otsustate mõne treeningmasina näidu järgi, võite eeldada, et madala intensiivsusega 30—45 minutit liikudes põletaks HIIT-i abil rohkem hiit-i jooksulint poleb rasva kui 15 minutit või vähem. See pole aga tõsi, kuna paljud HIIT-ist põletatud kalorid tulevad pärast jõusaalist lahkumist.

  • Jooksuraja Kaalulangus: 4 Rasvapõletuse Strateegiat Kehakaalu Langetamiseks | Sobivus
  • Arevuse ravi kaalulangus
  • minutiline jooksulindi lööklaine - lihased ja vormisolek
  • 15 PARIMAT RASVAPõLETUSE HIIT-TREENINGUT: TREENINGKAVA NAISTELE - NAHAHOOLDUS -
  • Valge neeru uba ja konjac juur
  • 13 PARIMAT HIIT-TREENINGUT RASVA PõLETAMISEKS JA LIHASTE KIIREKS KASVATAMISEKS - SOBIVUS -
  • INTENSIIVSED INTERVALLID – HIIT TREENING – TREENIVA NAISE AJAKIRI NR 1
  • Milline on parim südame treenimine rasvapõletuseks? - Atleetvõimlemine

Ainult 15 minutit võib tunduda liiga hea, et kaalu langetamiseks tõsi olla, kuid see pole nii. Peate siiski meeles pidama, et see pole jalutuskäik pargis. See on väga nõudlik, kuid äärmiselt tänuväärne ja aja kokkuhoid. HIIT toetab teie ainevahetust, nii et hiljem põletate kaloreid.

narvi ploki kaalulangus kuidas kaaluda kahjumit 5kg 1 nadala jooksul

Te põletate rasva, kui kalorid ületavad sissetulevaid kaloreid, ja kulutades HIIT-i, kulutate rohkem kaloreid. HIIT-i saab sooritada paljudel erinevatel treeningmasinatel, aga ka väljas või rajal. Kõigis olukordades soojendage kindlasti umbes minutit. Kui olete valmis peeing partiide kaalulangus, alustate oma intervalle.

HIITi eelised

Alustage alustamist 30 sekundiga mõõduka tempoga ehk maksimaalselt umbes 50 protsenti pingutusest, siis minge 30 sekundit nii kõvasti kui võimalik ja korrake mõlemat sammu. Kui asute treenimismasinal, mitte jooksulindil, pöörake kindlasti intensiivsuse taset nii, et see oleks teile keeruline. Tehke esimest korda kokku intervalli. Teil on see keerulisem kui see kõlab.

Kui olete kulutatud, võtke veel 3—5 minutit jahtuda.

15 HIIT harjutust kaalulangetamiseks ja lihaste kasvatamiseks

See on kõik, mida peate tegema. Ainult minutit tegelikke töökomplekte ja olete teel tõsise hiit-i jooksulint poleb rasva heitmisele. Kui seda ei tehta treeningmasinal, saate ikkagi kasutada sama kontseptsiooni. Lihtsalt jookse, hüppa, uju või ükskõik mida soovid, ülaltoodud intervallidega. Teine koht: LJ57 15 minutit valu Milline on parim kardiotreening rasvapõletuseks?

Parim hiit-i jooksulint poleb rasva rasvapõletuseks on kõrge intensiivsusega treening, mis teeb töö võimalikult väikese ajaga korda.

slimming pahkluud kogu pildi salenemine

Kõrge intensiivsus tähendab tavaliselt seda, et kardiotreening hõlmab treenimist maksimaalsest pulsisagedusest umbes 75 protsenti või rohkem. Kõrge intensiivsusega südame peamine eelis on see, et võite lühema aja jooksul põletada rohkem rasva ja minimeerida katabolismi, mis võib tekkida liiga suure südame tõttu.

Kuna te teete südame tööd palju lühema aja jooksul kui siis, kui järgiksite madala intensiivsusega protokolli, tuleks tüdimistegurit oluliselt vähendada. Lisaks saate kustutada igavuse, kasutades treeningus mitmesuguseid masinaid.

Näiteks saate ühe kardio treeningu ajal vahetada jooksulint, elliptilise masina ja lamava või statsionaarse jalgratta vahel.

Kergejõustikutreener Kim Truman pani kokku astmelise intervallkava, mis parandab aeroobset võimekust.

Teie suure intensiivsusega intervalltreening peaks olema maksimaalselt umbes minutit. Lühikesed kõrge intensiivsusega perioodid katkevad kogu treeningu vältel keskmise intensiivsusega perioodidega. Mulle isiklikult meeldib teha sekundilisi voorusi, millele järgneb 1 minut puhkust. Enne kui intensiivseks muutute, kulutage aga minut või kaks soojenemiseks, töötades madala intensiivsusega tempos.

Kui olete end põhjalikult soojendanud, peaksite südame intensiivsust suurendama umbes 30 protsendini maksimaalsest pulsisagedusest umbes 30 sekundi jooksul, enne kui naasete mõõduka tempoga umbes minutiks. Kui kasutate jooksulindit, siis sprinditakse need 30 sekundit. Kui sõidate rattasõidumasinal, sõidate selle aja jooksul jõuliselt jalgrattaga.

Saate kohandada intensiivsuse suurendamise viisi ükskõik milliseks kardiotreeninguks. Ükskõik, mille valite, töötate 30 sekundit kõrge intensiivsusega, enne kui naasete umbes minutiks aeglasema tempoga. Enne treeningu lõppu võtke mõni minut jahtuda. Nii nagu te soojendasite paar minutit enne intensiivsuse suurendamist, peaksite ka paar minutit treeningu hiit-i jooksulint poleb rasva kulutama.

kaalulanguse eesmargi naited fifa slimming

Jahtumine on sama oluline kui soojenemine, kuna aitab soodustada taastumist ja vähendada valulikkust. Sageduse osas on kõige parem piirata neid intensiivseid kardioseansse mitte rohkem kui korda nädalas. See on liiga suur südamehaigus, sõltumata sellest, kui intensiivsel tasemel seda tehakse.

mis on ideaalne sudame loogisagedus rasva poletamiseks 30 naela kaalulangus 30 paeva jooksul

Hiit-i jooksulint poleb rasva koht: VeinMania kardiofiniš Milline on parim kardiotreening rasvapõletuseks? Paljud inimesed arvavad, et selle liigse rasva eemaldamiseks peate asuma "rasvapõletustsoonis" maksimaalne pulss 70—80 protsenti ehk MHR. Kuid ma olen kindel veendumus, et HIIT aitab põletada lisarasva, mis katab igasuguse hästi vormistatud füüsise. HIIT tähistab kõrge intensiivsusega intervalltreeninguid. See on väga intensiivne kardiovorm, mis lühendab teie aega jõusaalis.

dotti kaalulangus zone - dwlz restoranid kaalulanguse muutused

Ehkki treenimine 70—80 protsendi ulatuses teie MHR-ist maksimeerib treeningu ajal põletatud rasvakoguse, ei pruugi see olla parim viis kogu rasva kadu maksimeerimiseks. HIIT kasutab kõrge intensiivsusega 80—90 protsenti MHR ja madala intensiivsusega 50—60 protsenti MHR sagedasi vahelduvaid perioode, mis võimaldavad teil järgmise suure intensiivsusega intervalli jaoks taastuda.

JOOKSURAJA KAALULANGUS: 4 RASVA PõLETAMISE STRATEEGIAT KEHAKAALU LANGETAMISEKS - TERVIS -

Kuna HIIT on väga intensiivne, teete pingutust ja te ei pea südamele nii palju aega kulutama. See tähendab, et HIIT-treeningud kestavad ainult minutit, sõltuvalt sellest, kui intensiivsed on teie kõrge intensiivsusega perioodid.

Kuigi 60 minuti jooksul püsivas seisundis kardio põletab "rasvapõletustsoonis" korraga rohkem kaloreid, kaotate HIIT-i ajal rohkem rasva. Kõrge intensiivsusega löögid hoiavad teie ainevahetust kiiremini ja pikema aja vältel pärast treeningu lõppu. Kardiotegemise kõige tõhusama aja üle on juba minu pro a ana kaalulanguse teekond aega vaieldud.

Hommikune kardio on rasva põletamisel väga efektiivne, kuna olete tühja kõhuga.

1. Suure intensiivsusega intervalltreening (HIIT)

See tähendab, et teil pole veel toitu olnud, eriti süsivesikuid. Süsivesikute tarbimine suurendab teie insuliini taset, mis on tugev anaboolne hormoon, mis vähendab rasvapõletust. Paastunud kardio võib aga teie lihaskoe kahjustada, kuna keha lõhustab seda energia saamiseks. Seetõttu soovitan teil enne hommikust südamehaiget võtta grammi vadakuvalku või 6 grammi BCAA-sid, et suurendada rasvapõletust ja säilitada lihasmassi. Kui tõstate raskust ja teete samal päeval kardiotõstmist, tõstke enne südame tegemist üles.

Kui teie eesmärk on rasva kadu, on väga oluline ka hea ja järjepidev toitumine.