Liigu sisu juurde

Õnneks on olemas palju uusi paastumist käsitlevaid uuringuid mis viitab sellele, et see võiks olla teaduslikult toetatud viis kehakaalu langetamiseks koos kalorite vähendamisega. IF ei tähenda, et söömisaknas võidakse süüa igasugu kräppi, mis kätte satub.

Kunstlike magusainetega nt maitsestatud veed ja soodsad joogid kalorivabade jookide osas on natuke ebakindlust. On tõendeid selle kohta, et mõned kunstlikud magusained põhjustavad insuliinivastust, mis nüristaks teie võimet rasva põletada ja oleks vastuolus paastu olekuga, kuid see on teadusringkondade arutamiseks.

Et olla ohutud, soovitan paastu ajal mitte jooma kunstlikult magustatud jooke. Kui olete viimase paari tunni paastu ajal absoluutselt suremas millegi muu kui vee, tavalise kohvi või tee järele, vali vahuvesi, mis on väga kergelt maitsestatud loodusliku lubjaga.

Dieedi olemus

Kas mul on vaja päeva jooksul söögikordade väärt kaheksa tundi kokku tõmmata? Mis puutub "toitmisaknasse" AKA on rõõmus aeg, mil söötesiis soovite jõuda sama kalorite ja makrotoitainete kogusummani, nagu te varem olite - st rasva, süsivesikute ja valkude kogused - eeldusel, et olite juba kindel toitumisplaan, mis vastas muidugi teie eesmärkidele.

Kindlasti ei taha alahinnata toitumisakna ajal, või kahjustate teie jõudlust jõusaalis ja teie võimet ehitada või säilitada lihasmassi. Saate sisse kõiki oma toitaineid, eriti valku.

Atleetvõimlemine

See on eriti oluline kulturistidele ja kõigile, kellel on tugevuse suurendamise eesmärke. Teoreetiliselt sööd sa päevas sama palju kaloreid ja makrosid, lihtsalt erineva söögikorraga kui tavaline toitumisprogramm iga paari tunni tagant.

Muidugi saate alati kaloreid ja makrosid näpistada, kui ja kui teie füüsiline ja treeningueesmärgid muutuvad. Mis on vahelduva paastumise eeliseid? Suurem rasvade põletamine: Teadusuuringud on näidanud, et suhteliselt pika aja jooksul paastumine võib põhjustada suurema rasvapõletuse ja kiirendatud rasva kadu isegi siis, kui kogu päevane kalorikogus jääb samaks.

Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine. Eelistatavalt tuleks paastuda kõige kiiremal ja tegusamal päeval, mil söömiseks aja leidmine on niigi raskendatud. Paastumise ajal on ka aju töövõime ning produktiivsus maksimaalne. Planeerimise mõttes kõige lihtsam viis, kuna paastumist rakendatakse vaid korda nädalas.

Enamik inimesi leiab, et neil on toitmisakna ajal võimalik saada veel paar oma lemmiktoitu ja näevad ikkagi tulemusi. Seetõttu on IF paljudele inimestele nii ahvatlev dieet.

Kategooriateta Vahelduva paastu 7 teadusega toetatavat kasu Kas arvate, et saate hommikusöögi ajal imelihtne ja jääte selle trendi juurde? Uurige, kas vahelduva paastu eelised on seda väärt. Tervisliku Toitumise Palju dieedid kehakaalu langetamiseks kaasata iga hammustuse hoolikas jälgimine.

Järgimine: Muud põhjused, miks nii paljud inimesed armastavad IF-d, on see, et sellega on suhteliselt lihtne harjuda ja sellega kinni pidada ning see on dieet, mida te ei pea kunagi katkestama. Võite teha vahelduvat paastumist ilma kahjulike tervisemõjudeta.

Selle asemel näete IF-ist tegelikult kasu tervisele. Kuidas vahelduv paastumine suurendab rasvade põletamist võrreldes tavaliste dieetidega?

Mis juhtub teie kehaga vahelduva tühja kõhuga dieedil

Paastumisel lülitab keha sisse geenid, mis kodeerivad teatud lahtihaakivaid valke ja ensüüme, mis suurendavad rasva oksüdeerumist - see tähendab, et see lülitab sisse keha rasvapõletusmehhanismid. Lahastatavad valgud "torkavad auke" lihasrakkude mitokondritesse. Mitokondrid on pärit enamusest teie energiast, eriti puhkeolekus.

kas sa poletad rasva vahelduva paastumise ajal

Neisse aukude tekitamisega toodavad teie mitokondrid vähem energiat ja peavad seega sama palju energiat ATP kujul tootma palju rohkem kaloreid. Teisisõnu, tühja kõhuga võite kütuseallikana kasutada rohkem kaloreid, mis võib aidata teie kaalu langetamise püüdlustes. Mida peaksin sööma pärast esimest paastuaega? See on hea küsimus. Vahelduv paastumine võimaldab teil teiste dieetidega võrreldes oma söömisega veidi vabam olla, kuid see ei muuda tõsiasja, et oluline on kõrge valkude tarbimine, lisaks tervislikud rasvad ja keerulised süsivesikud.

Paastu lõppedes soovitan kõrge valgusisaldusega sööki, mitte süsivesikutega kooki.

kas sa poletad rasva vahelduva paastumise ajal

Palinski-Wade'i sõnul ei soodusta paast mitte ainult kaloridefitsiiti, vaid suurendab ka teie ainevahetust mida oleme teile juba öelnud! Kuid see on tõeline üks-kaks lööki kaalulangetamiseks. Kaks hiljutist Muidugi on üks hoiatus. Paastumine koolitab teie keha ümber Tänu meie jahimeeste-korilaste esivanematele on meie keha loodud vahelduvaks paastumiseks. Kuid tänu meie tänapäevasele söömisviisile on meie keha selle fakti täiesti unustanud.

Kui koolitame oma keha ümber perioodilise paastumisega uuesti kohanema - või saame paremini hakkama süsivesikute põletamise režiimi ja rasvapõletusrežiimi vahel, nagu Schaub ütleb - võime saada tõsiseid eeliseid, sealhulgas kaalukaotus.

Thurlow nõustub: 'Paastumisega kaasnevad madalamad insuliinitasemed võimaldavad meil saada paremat tunnetust ja vaimset selgust ning kasutada ära midagi, mida nimetatakse autofaagiaks, mis on nagu haigete ja häiritud rakkude kevadine puhastamine. Traditsiooniline dieedipidamine võib selle saavutamise raskendada. Kober ütleb, et paastumine on näidanud end lihasmassi säilitamisel tõhusamalt kui kalorite piiramine.

Veelgi enam, lihasmass on otseselt seotud ainevahetuse kiirusega.

kas sa poletad rasva vahelduva paastumise ajal

See tähendab, et mida rohkem on teil lihasmassi, seda rohkem kulutate puhkeolekus kaloreid. Kuna enamikku inimesi saab piiratud aja jooksul süüa vaid nii palju toitu, pole kalorite lugemine - või piiramine - vajalik.

Põhimõtteliselt, kui kuulate näljahäda, ütleb teie keha teile, kui palju kaloreid vajate. Kui kiirelt keha ketoosiseisundi saavutab, on individuaalne. Tavaliselt võtab see aeg 1—2 päeva.

  • Kategooriateta Mis juhtub teie kehaga vahelduva tühja kõhuga dieedil Vahelduv paastumine, kuigi see on nüüd populaarne dieet, on inimese loomus.
  • Samuti võid mõelda, et mida see sulle annab?
  • Paastumine_FB Live – Toitumisteraapiakeskus
  • А не могли бы они чуть задержаться.
  • Mis on intermittent fasting ehk vahelduv paastumine? - SIIM MESIPUU
  • Но действовать мы должны .
  • Он является сюда каждое утро через два часа после рассвета и болтается повсюду.
  • Элли у нас гениальная, - объявила Эпонина.

Siinkohal on oluline teada, et ketoos ei ole kahjulik seisund, küll aga võib ketoosiseisundisse mineku ajal tunda väsimust, pearinglust või ärrituvust. Samuti võib kaasneda halb hingeõhk, suus võib olla metallimaitse. Tihti aetakse segamini ketoos ja ketoatsidoos, mis on eluohtlik seisund.

  • Kaalust alla võtta ajakava järgi.
  • Kas peaksin proovima vahelduvat paastu?
  • Intermittent Fasting - Paljas Porgand
  • Tervise toetamiseks ja kaalu alandamiseks on kõige sobivam viis muuta toitumine ja eluviis tervislikuks elu lõpuni.
  • Mis juhtub teie kehaga, kui paastute - Tervisliku Toitumise
  • Paastumisel on ilmselt sama palju pooldajaid kui kriitikuid ning kõigile toidust loobumine või tavapäraste toidukoguste piiramine ei sobi.
  • Kaota üleliigseid kilosid magades Uuendatud
  • Viited Vahelduv paastumine võib parandada rasva kadu ja lubada süüa rohkem petuvaid toite kui traditsiooniline dieet, kuid kuidas seda teha ja kuidas see toimib?

Ketoatsidoos tekib äärmuslikust insuliini puudusest tingitud ketokehade kuhjumisel suhkruhaige organismis ning muudab vere happeliseks. Kui inimene õigel ajal abi ei saa, võib ketoatsidoosi surra.

Sa põletad rasva

Ketoatsidoosi oht on suurem esimese tüübi diabeetikute hulgas, kes pole ravi saanud, kaugele arenenud teist tüüpi diabeetikutel või pikaajalise alkoholiprobleemidega isikutel. Ketoatsidoos on väga harva esinev ning seda pole vaja paastujal karta. Kriitikud jällegi väidavad, et tegelikkuses pole toksiinidest vabanemiseks paastuda vaja, kuna organism teeb seda juba loomulikul teel.

Maks, kopsud, neerud, käärsool ja meie nahk hoolitsevad selle eest, et keha talletunud toksiinidest vabastada. Otsus, kas organismi paastumise näol toetada, tuleb aga teha igaühel endal. Mitmeid teisigi positiivseid kasutegureid on paastumisel veelgi.

kas sa poletad rasva vahelduva paastumise ajal

Paast aktiveerib meie kehas kasvu- ehk noorusehormooni Paastumise üheks positiivseks mõjuks on kasvuhormooni hGH ehk Human Growth Hormone tõus, mis leiab aset kehas 14 tundi pärast viimast toidukorda. Kasvuhormoon on inimkehas toodetud aine, mille roll on kasvu reguleerimine, lihaste ja organite kasvu arendamine ning rasvade, süsivesikute ja valkude ainevahetuse korraldamine.

Sa põletad rohkem rasva

Sportlaste seas on kasvuhormooni kunstlik tarvitamine keelatud, kuna see mõjutab sportlaste sooritusvõimet. Kasvuhormooni kasutamist on raske tuvastada, kuna pole leitud testmetoodikat, et seda uriiniproovist avastada. Ilutööstus seostab kasvuhormooni igavese nooruse hormooniga.

Lihtsalt öeldes aitab kasvuhormoon püsida kauem nooremana.

Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma

Lisaks paastumisele tõuseb kasvuhormooni tase veres ka füüsilise koormuse ja korraliku une ajal. Positiivne mõju meie tervisele ja heaolule Näiteks aitab paastumine alandada triglütseriidide taset veres, mis on vajalikud energia tootmises, kuid nende kõrge tase näitab, et veres on liiga palju rasva, mis pole organismile kasulik.

kas sa poletad rasva vahelduva paastumise ajal

Tagajärjeks võib olla suurenenud risk haigestuda südame-veresoonkonnahaigustesse. Samuti on paastumise üheks kasuteguriks nn halva kolesterooli vähenemine organismis. Esimese 48 tunni jooksul eralduvad veres suures koguses nn õnnehormoonid endorfiinid, millel on positiivne mõju meie üleüldisele heaolule.

Endorfiinide vabanemine on vastuseks ainevahetuslikule stressile kehas.

Rasva põletamine

Samuti ollakse arvamusel, et paastumine on kasulik immuunsüsteemi tugevdamiseks, kuna vähendab kehas vabade radikaalide hulka. Vabad radikaalid on oksüdandid, mis on oma olemuselt üliaktiivsed ühendid. Need on vajalikud normaalseks ainevahetuseks ja rakkude talitluseks, kuid liigses koguses muutuvad kehale ohtlikuks. Samuti aitab paastumine reguleerida põletikku kehas ning võib aidata takistada vähirakkude teket.

  1. Во всяком случае, - сказал он остальным, - через маленький тоннель нам не выйти.
  2. Teaduse poolt toetatud vahelduva paastu eelised - Tervisliku Toitumise
  3. Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik - Mahlad May
  4. Parim sudame loogisageduse tsoon poletada rasva jalgrattasoit
  5. Vahelduvpaast. Kaota üleliigseid kilosid magades - Terve Elu Keskus
  6. Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma - Atleetvõimlemine

Paastumine annab puhkust seedeelundkonnale, millel on positiivne mõju meie üleüldisele tervisele. Hiirte peal tehtud katsed näitavad, et vähem toidukordi mõjusid positiivselt nii aju- kui südametegevusele ning aitasid reguleerida suhkrusisaldust veres.

Siinkohal on oluline aga märkida, et on olemas rida uuringuid, mis kinnitavad kui oluline on tervislik tasakaalustatud toitumine ja piisav füüsiline koormus, et aeglustada või ennetada vanusest tingitud terviseprobleeme.

Mil määral paastumine vananemisprotsessi aeglustab ja kuidas täpselt tervist mõjutab pole aga paikapidavate uuringutega kinnitatud. Veepaastu ajal tuleks juua 2—3 liitrit vett päevas. Paastu erinevad liigid Paaste võib klassifitseerida ka selle järgi, mida toitained, vedelik paastuja paastuajal tarbib.

kas sa poletad rasva vahelduva paastumise ajal

Paastumine ei pruugi tähendada, et tuleb toidust täielikult loobuda, vaid võib ka piirata tavapärast toidukogust ning teha muutusi oma toitumismustrites. Siin on loetletud mõned peamised paastu liigid: Kuivpaast — tegemist on kõige ekstreemsema paastuliigiga, mis välistab igasuguse toidu ja joogi teatud ajaperioodiks maksimaalselt 72 tunniks.

Selle paastu juured on religioossed ja spirituaalsed ning see on soovituslik ainult arsti range kontrolli all. Võib tarbida ka looduslikke taimeteesid, näiteks punasest ristikheinast, kummelist, kibuvitsast ja ingverist.

Lihasmassi kasvatamine

Perioodiline paastumine ja selle alaliigid Perioodiline paast on äärmiselt populaarne, kuna see ei tähenda toidust täielikult loobumist, vaid tuleb järgida reegleid, millal süüa tohib. Perioodiline paast annab meie keha seedesüsteemile aega puhata. Kriitikud on arvamusel, et selline paastumine ei mõju hästi ainevahetusele, sama palju on aga ka uuringuid, mis väidavad vastupidist ning toovad välja just selle positiivset mõju ainevahetusele. Kuna paastumise puhul tuleb kindlasti lähtuda organismi eripärast, siis soovituslik on järele proovida ning vaadata, kuidas keha sellisele perioodilisele paastumisele reageerib.

Perioodilise paastuga võiks alustuseks proovida kord nädalas või kord kuus.

Selle paastu puhul on reegel: 16 tundi ilma toiduta ning 8 tunni jooksul võib süüa.