Liigu sisu juurde

Eakate isiku jaoks, taastades südame-veresoonkonna süsteemi pärast südameinfarkti, töötab sama kiirus. Teisest küljest, eriti kui teil on oma arsti õnnistus ja hoiate oma maha tõmmatud, nii et teie puusad jäävad korralikult joondatud, võib lühikest aega aidata lühikese aja jooksul kõndides jooksulint.

Igasugune treening on üldiselt parem kui ükski, kuid 10 kondimine jooksulint poletada rasva jooksulint ei aita iseenesest palju.

kaalulangus ei ole turoksiini

Kümnest minutist jooksulindil ei piisa üldise vormisoleku parandamiseks, kaalu säilitamiseks või piisavalt kalorite põletamiseks, et kaalulangetusplaanis mõlkuks, kui see pole osa üldisest treeningprogrammist. Minimaalne aeg Minimaalne soovitatav treeningkogus on 30 minutit mõõdukat aktiivsust viis päeva nädalas või vähemalt 20 minutit intensiivset tegevust kolm päeva nädalas.

top 5 fat burner foods

Mõõdukas jooksulindi treening on jalutuskäik, mis on pulsi kiirendamiseks piisavalt kiire. Jõuline jooksulindi treening on vähemalt sörkjooks, mis suurendab veelgi teie pulssi veelgi, kuna see kiirendab teie hingamist. Mõõdukas tempo võib olla 3 miili tunnis ja sörkjooks võiks olla umbes 5 miili tunnis.

Our Miss Brooks: Mash Notes to Harriet / New Girl in Town / Dinner Party / English Dept. / Problem

Kalorid Teie minutiline jooksulint ei kuluta eraldi nii palju kaloreid. Näiteks kui te kaalute naela. Kui suurendate oma kõndimistreeningut 30 minutini, võib 3,5 miili tunnikiiruse tunnis tempo põletada kalorit.

kuidas poletada kullastunud rasva maha

Suurendage sörkjooksu ja jooksutrenni 20 minutini ning võite põletada vastavalt ja kalorit. Jooksurajal saab kokku arvestada 10 minutit, kui see on üks treeninguseanssidest, mida teete treeningupäevadel.

Kui kaua peaksite jooksma jooksulint? Jooksurattad tõmbavad ka teid liiklusest välja. Kuid sobivuse eesmärgil on jalutuskäik väljaspool tõenäoliselt parem.

Treeningueeliseid saate ikkagi lõigata, kui jagate oma minutilise mõõduka treeningu kolmeks, minutiliseks seansiks või minutise hoogsa treeningu kaheks minutiliseks seansiks, vastavalt Ameerika Südameliidu andmetele. Kaalutlused Kui teie lühikeste jooksulintide taga on igavus, muutke intervalltreeningutega oma jooksulindi treenimine huvitavamaks.

mis on teie kaalulangus vordne

Intervalltreening hõlmab jooksuraja kiiruse, kallaku või mõlema suurendamist lühikeste purunemiste jaoks ning jätkates seejärel tavapärast tempot. Kui tavaliselt kõnnite näiteks nullkallakuga kiirusega 3,5 kondimine jooksulint poletada rasva tunnis, suurendage kiirust ühe minutiga kiiruseks 4,5 miili tunnis ja kallet 1 tasemele, seejärel pöörduge nullini kallakul tagasi kiirusele 3,5 miili tunnis.

Kui teie lühikeste jooksulintide põhjuseks on ajapuudus, võite lõuna- või töövaheajal treeningut libiseda jooksulindil või isegi ümber kvartali.

Järeldus Milline on parim rasvapritsitreening? Kardio muidugi! Aga kas teadsite, et kaks tavalist kardiomasinat, jooksulint ja elliptiline, suunatud erinevatele lihastele ja anda erinevaid tulemusi? Mõistes, millises kehaosas need kaks masinat töötavad, saate vastu võtta teadliku otsuse, millist masinat kasutada. See tahe aitab minimeerida vigastusi, aitab kaasa kehakaalu langusele, parandab lihastoonust ja tugevdab teie tuuma.

Teise võimalusena proovige ärgata 30 minutit varem, nii et teil oleks hommikul esimese asjana aega treenimiseks.

Lisage treening õhturutiini, kõndides või telerivaatamise ajal jooksulindil sörkides. Viimased Artiklid.

sahara ray kaalulangus