Liigu sisu juurde

Kalorite jälgimine on oluline samm ülesöömise vältimiseks. Nutikad kirkad on näiteks grillitud spargel, hautatud spinat, marineeritud seened ja krudiidiga hummus.

On palju harjutusi, mis võivad tõsta südame löögisagedust kuni 50 kuni 85 protsendini maksimaalsest - ja kui kiiresti burped poletavad rasva seda seal - et anda teile sama kasu tervisele.

Head kardioharjutused kodus - Teostada

Soovitatav on, et üksikisikud teostaksid mõõduka intensiivsusega aeroobset treeningut vähemalt 30 minuti jooksul enamikus nädalapäevades. On palju erinevaid viise, kuidas su süda pumbata ilma väljamõeldud varustuse või suure treeningruumita.

Millised on lihtsad rasvapõletused harjutused?

Proovige seda nelja treeninguga aeroobset ringkonda, et saada produktiivset kardio treeningut oma kodu mugavalt. Mägironijad See harjutus on olnud aastakümneid keskkooli jõusaali ja sõjalise väljaõppe põhiteguriks ning headel põhjustel saavad mägironijad verd kiiresti!

Mägironijad on kombineeritud harjutus, mis tähendab, et saate treenida nii jalgu kui ka ülakeha, et treenida rohkem aega. Jooksev liikumine on uskumatu jalgade ja gluteerimise jaoks, kuid ilma pikema sõiduga seotud suure mõjuta.

hoivatud ema kaalulangus suur w

Kuidas seda teha: alustage ülestõstetud asendis, kui käed on sirged ja mõlemad jalad on taga. Kõigepealt painutage põlve, tõmmake see rinnale, asetades jalgpalli puusa alla põrandale.

slimming icon png

Nüüd pikendage painutatud jalga tagasi, kui sa tõid teise põlve rinnale. Jätkake vahelduvaid jalgu, kuna liikumine muutub plahvatusohtlikumaks. Viis kuni kuus komplekti 15 kuni 20 kordust peaksid olema piisavad, et keha ülejäänud ringi jaoks soojendada.

  1. Kõhutantsule omased harjutused on efektiivsuses võrreldavad kardiokoormustega.
  2. Kuidas eemaldada rasv kõhust ja külgedelt - Põhjused
  3. Mehe Elu Burpee: üks harjutus nende kõigi valitsemiseks Kui ma keskkoolis jalgpalli mängisin, oli minu ründeliini treeneril harjutus, mida talle meeldis karistuseks kasutada.
  4. Kas s4 poletab rasva
  5. Kaalulanguse jalgrattarakendus
  6. Mehed võivad vormist välja minna ja kaalus juurde võtta mitmel põhjusel.

Loe lähemalt: 5 Rasva sulamist mägironijate variatsioone. Nuppude hüppamine See sageli tähelepanuta jäetud liikumine on üks parimaid kogu keha aerobilisi treeninguid, mida saate teha.

slim n lift slimming vest

Nagu mägironijad, töötavad hüppeliistud kui kiiresti burped poletavad rasva alumise keha sh vasikad kallal, stimuleerivad ülakeha, kui liigutad käed üles ja alla ning tõstavad kiiresti südame löögisagedust rasva põletamise vahemikku. Kuidas seda teha: seista käega küljel, mõlemad jalad õlgade laiusega, sirge ja õlad tagasi. Seejärel painutage põlvi veidi ja hüpige, avades mõlemad jalad laiad ja tõstke mõlema käe pealt mõlemalt poolt.

Järgmisena laske maapinnal jalad laiad ja käed sirgelt. Lõpuks hüpata uuesti ja tõsta mõlemad jalad kokku, kui käed on jälle alla.

Burpee: üks harjutus nende kõigi valitsemiseks

Nagu jooksmine, saab hüpata tungrauad aja jooksul, mitte repsi; proovige töötada kuni 10 minutit hüppeliistudega mõõduka kiirusega hea aerobilise treeningu jaoks. Burpees Burpee on hiljuti tagasi tulnud tänu CrossFiti kasvavale populaarsusele ja muudele funktsionaalse koolituse vormidele.

amway wow kaalulanguse ulevaated

Kasutage Burpeesi kiireks, rasvapõletuseks, intervallikoolituseks kodus või mujal, kus tunnete end nagu tõsine kardioõpe.

Selle petlikult lihtsa liikumise leiutas algselt füsioloog, kes nimetas Royal H. Burpee See kasvas populaarseks pärast seda, kui Ameerika Ühendriikide relvajõud kasutasid seda, et kiiresti hinnata II maailmasõja ajal värbajate sobivust, kiirust, koordineerimist ja tugevust.

Head kardioharjutused kodus

Burpees on nii tõhusad, et kolmest kümnest kordusest koosnevad komplektid 2-minutilise puhkeajaga komplektide vahel olid teisel kohal, et teha lahingköite VO 2 max saavutamiseks ja südame löögisageduse tõstmiseks vastavalt uuringule, mis avaldati Tõhusa kardioloogilise treeningu jaoks peaks seda tegema neli või viis komplekti kordust.

Kohapeal töötamine Paigaldamine pakub palju samu hüvesid nagu jooksurajal või väljas, kuid seda saab teha peaaegu kõikjal, kus on piisavalt ruumi seista.

Hea kardio treeningu trikk on põlvedel; On oluline, et põlved tõstetaks pidevalt vööst kõrgelt, et tuua kiiresti ja hoida südame löögisagedust, mis on piisavalt kõrge aeroobse konditsioneerimise jaoks.

tervisliku kaalulanguse valjakutsed

Veenduge, raske rebane rasvapoletaja maandub jalgade pallidele, et vältida liigset mõju põlvedele.

Viis minutit jooksmist on suurepärane võimalus siseruumide südameõpetuse lõpetamiseks. Populaarsed Kategooriad.