Liigu sisu juurde

Üks CLA toimimise viis on rasvarakkude ümbruses leiduva ensüümi lipoproteiinlipaasi pärssimine, kus see korjab vereringest rasva ja hoiab seda keharasvana. Ärge sööge tervet pitsat, võtke vaid paar viilu, säästke maitset ning nautige. Ühes uuringus leiti, et hommikusöögiks munade tarbimine vähendas nälga ja toidu tarbimist rohkem kui 24 tunni jooksul, võrreldes hommikueinet sisaldavate hommikusöögiga.

Kahjuks ei ole ainult ühte vastust, kuidas aastate pikkuseid õlleõhtuid, kiirtoidu ja salatikastmete söömist nüüd tagasi teha.

Siin on 20 võimalust, mida te võite oma monster absolute zero kaalulangus dieedis kasutada, et rasvaprotsenti vähendada. Suurt rolli mängivad teie treeningud jõusaalis ning jooksurajal- neid tuleb teha regulaarselt ja suhteliselt palju. Aga siinkohal astume eemale jõusaalist ning seame sammud kööki, et esitada praktilist nimekirja, kuidas te saate oma toitumisharjumusi muuta ning saada terve tugeva keha.

Muuda oma elustiili.

10 valearusaama

Kui alustad kaalulangetamiseks dieeti, siis sa võid seada endale võimatud eesmärgid. Dieeti kuulub lõpupäev, mil enamus inimesi pöördub tagasi oma eelnevate elukommete juurde. Kui sa tahad rasva kaotada ja seda lõplikult eemale hoida, siis sa pead tegema muutused, millega sa saaksid elada lõputult. Ärge ärge piirake kaloreid liiga rangelt ja leidke treeningprogramm, mis paneks teid parajalt proovile ning sisaldaks edasiarenuks 6 nadal 20 kaalulangus ning piisavalt varieeruvust, et sa saaksid seda kasutada ka tulevatel aastatel.

Jooge rohkem vett. Vesi on keskus, kus enamus raku tegevus toimub, kaasaarvatud rasvade transportimine ja põletamine. Suure hulga kalorivaba vee joomine tekitab täiskõhu tunde ja vähendab söögiisu. Jooge vähemalt 0,6l vett 10kg kehakaalu kohta.

Kandke alati 0,5l veepudelit endaga kaasas ning täidke seda vajalik arv kordi päevas. Sööge vähem kaloreid, kui tarvitate.

Milline treening võib nahaalust rasva põletada?

Esmalt tuleb välja arvutada, kui palju kaloreid sa päevas kulutad, treeninguid mitte arvesse võtta. Järgmiseks tuleb määratleda treeningutel kulutatud kalorite arv.

How to Raise Your HDL \u0026 Lower Your Triglycerides (NOT what you Think)

Pool tundi keskmise intensiivsusega aeroobikat kulutab kalorit ja pool tundi jõusaali raskusi tõstes kulutab kalorit. Liitke päevane kalorite arv ja treeningutel kulutatud kalorite arv kokku ja hoidke päevane kalorite tarbimine alla seda summat. Vähenda süsivesikuid. Tarbides liiga palju energiarohkeid toite, nagu kartulid, riis, pasta ja leib-sai ja eriti veel ühel söömaajal koos pakutakse kehale rohkem kui ta vajab ning ülejääk talletatakse kehas rasva näol.

IFBB proff Mike Matarazzo väidab, et energiarohkeid toite ei tohiks täielikult poletada rasva puhkuse ajal jätta, vaid vähendada päevane norm korrani ja mitte rohkem kui üks tassitäis pastat, riisi või kartuleid korraga. Söö täielikku tasakaalustatud hommikusööki. Piirake suhkru tarbimist.

Lihtsate süsivesikute söömine, nagu suhkur, täidab lihast ja maksa glükoosi varusid peale raskuste tõstmist jõusaalis, kuid tarvitades suhkrut muul ajal, tarretub see kehas rasvana. Rahuldage oma magusavajadust aeg-ajalt, kuid proovige selle asemel siiski puuvilju tarbida. Asendage suhkrut sisaldavad toiduained nagu karastusjoogid ja mahl, kohvi ja dieetlimonaadiga.

poletada rasva puhkuse ajal

Süsivesikute rikkad ja vaesed päevad. Toitainete eksper ja endine kulturist Chris Aceto soovitab süüa umbes 2 grammi süsivesikuid 1kg kehamassi kohta, nii umbes päeva need on vähese süsivesikute arvuga päevad ja järgnevad päeva kahekordistage süsivesikute arv. Korrake seda skeemi. Kui te kaalute kg, siis sööge g madala süsivesikute arvuga päeval ja g süsivesikute rikkal päeval.

Jooge musta kohvi enne trenni. Kohvi mõjutab tervislikke rasvu ning valke, kui seda juua toidukorra või snacki kõrvale. Ärge kasutage koort ja suhkrut mis lisavad mittevajalikke kaloreid ja rasvaning hoiduge kohvi joomisest muudel aegadel peale trenni, sest see väheneb selle mõju rasvade põletamisel trenni ajal.

Kuidas saada kuu aja jooksul lame kõht

Hoiduge suurtest kalori langustest. Sihtige tagasihoidlike kalorilanguste suunas. Sööge korda päevas. Dieedil olevad inimesed tihti vähendavad päevaste toidukordade arvu, üritades kaloreid langetada- väga vale!

poletada rasva puhkuse ajal

Suurem toidukordade arv kulutab suurema arvu kaloreid Termogeensuse suurenedes, keha temperatuur tõuseb ," ütleb Aceto. Arvutage kui palju kaloreid te päevas soovite kulutada nõuanne 3 ning jaotage need võrdselt 6 toidukora vahel. Tarbige CLA-d. CLA konjugeeritud linoolhape on tulnud kulturistide seas moodi kui rasvapõletaja.

33 toitu kehakaalu langetamiseks ilma dieedita

Mitmed uuringud poletada rasva puhkuse ajal peal on näidanud mõõdukat effekti rasva põletamisel. Proovige 3 grammi päevas. Kaaluge efedriini kasutamist.

Efedriin on koostisosa taimes efedra, teisiti tuntud kui ma-huang. Efedriin suurendab keha poolt kasutatavatekalorite hulka, stimuleerides närvisüsteemi, mis põhjustab rasva rakkude kasutamist kütusena.

Efedriin säästab ka valku säästed aminohappeid lihaste jaoks. Ärge kunagi ületage soovitatavat päevast doosi ning konsulteerige arstiga poletada rasva puhkuse ajal tarbimist.

poletada rasva puhkuse ajal

Tähele panna kõiki vastunäidustusi! Toimetus ei soovita võistlussportlastele kes läbivad dopingukontrolle. Kasuta kreatiini. Kreatiin on võimas lihase kasvataja, mis aitab samuti rasva põletada. Lisatud lihasmass kreatiini kasutamise jooksul, tõstab teie metabolismi taset puhkuse ajal, täites teie rasvapõletamise kaminat.

DÜNAAMILISED DUOSID

See on kriitiline kaalu langetamise jooksul. Kui keha saab vähe kaloreid, võib see vähendada lihasmassi ning metabolismi taset. Alustage laadimiskuuriga 5päeva, iga päev grammi jaotatuna võrdselt korra vahel. Peale 5 päeva võtke grammi päevas koos einega, peale trenni. Suurendage juurviljade tarbimist. Juurviljad sisaldavad maksimumi koguse toitained minimaalse kalorite arvuga, jättes täiskõhu tunde vähemate kaloritega.

Tarvitage 5 korda päevas juurvilju, kas snackina, võileiva peale või kana kõrvale. Tellige oma järgmise burgeri kõrvale friikartulite asemel juuviljad. Ärge lootke liialt rasvapõletajate peale.

Kahjuks ei ole ainult ühte vastust, kuidas aastate pikkuseid õlleõhtuid, kiirtoidu ja salatikastmete söömist nüüd tagasi teha. Siin on 20 võimalust, mida te võite oma järgmises dieedis kasutada, et rasvaprotsenti vähendada.

Rasvapõletajad aitavad rasva vähendada, kuid nad ei korva halbu söömisharjumusi. Kui te kasutate tooteid mainitud nõuannetes ilma treeningu ja korraliku toiduta, siis te pigem koguterasva, kui vähendate seda. Rasvapõletajad pole imetabletid! Kasutage neid korraliku treeningu ja toidukavaga. Tarbige grammi kiudaineid päevas. Kiudaine imeb vett ning võtab kõhus rohkem ruumi, peletades eemale näljatunnet.

Klii puder, kaeratangud ja oad on suurepärased kiudaine allikad.

poletada rasva puhkuse ajal

Vaadake toiduainete siltidelt kiudaine sisaldust. Elimineerige rämpstoit. Sööge korralik kogus valke. Paljud kulturistid liialdavad valguga, kui nad on dieedil. Kuid valkudes on samuti kalorid, mis võib talletuda rasva näol, kui liiga palju tarbida.

Sööge päevas grammi valku 1kg kehakaalu kohta. See pakub küllaldaselt aminohappeid, et säilitada lihasmass, samal ajal hoides täielikku kalorite arvu kontrolli all.

poletada rasva puhkuse ajal

Sööge rohkem tervislikke rasvu. Soovitavalt kasutage avokaadosid, rasvast kala, oliive, pähkleid ja seemneid, ning õlisid nagu oliivi ja linaseemne.

Sööge pettuse toite ainult hea maitse saamiseks. Kui te armastate mõnda kindlat toitu, siis te ei tohiks seda endale keelustada.

Hoiduge halbadest toitudest.

Kuidas põletada rohkem rasva?

Mida te ei armasta või mis ei meeldi nii palju. Ning kui te sööte petutoite, siis sööge seda ainult maitse saamiseks. Ärge sööge tervet pitsat, võtke vaid paar viilu, säästke maitset ning nautige.

Jagage ülejäänut teistega!