Liigu sisu juurde

Teie keha vajab valkude seedimiseks palju energiat ja valk aitab teil ka lihaseid üles ehitada. Kerige alla, et teada saada, kuidas kaloraaži hõlpsalt vähendada. Rasva langetamiseks peate põletama rohkem kaloreid kui sööte. Tarbi sööki rohkem kui 3 korda: Ainevahetuse hüppeliselt kiirendamiseks pluss energiataseme hoidmiseks pidage iga kahe kuni kolme tunni järel väikseid söögikordi. Valige magustatud jogurti lisatud maitsega tavaline jogurt või väga vähese suhkruga jogurt. Harjutage päevas kokku minutit ja püsige hüdreeritud.

Mida sa vajad Kõhu rasv ehk siseelundite rasv on äärmiselt kahjulik rasvatüüp, mis ümbritseb kõhuorganeid.

Kuidas kaotada kõhurasva 2 nädala jooksul

Kõhurasvade kahanemise esimesed kaks nädalat on esmatähtsad, kuna toitumise ja kehalise aktiivsuse muutused võivad lühikese aja jooksul näidata märkimisväärseid tulemusi. Siit saate teada, kuidas keha kõhurasva koguneb ja kaotab, ning seejärel muutke oma harjumusi, et minimeerida liigset rasva.

Muud võimalused lameda kõhu saamiseks kuus Kuidas saada kuu jooksul lame kõht Kõhurasvast on raske lahti saada. Uuringud näitavad, et liigne kõhurasv suurendab südamehaiguste, II tüüpi diabeedi ja hüpertensiooni riski 123. Kõhu rasv on naistel madalama keharasvaga võrreldes ohtlikum 45.

Sammud 1. Nagu muud keharasvad, ei saa ka kõhurasva individuaalselt kaotada. Üleliigset keharasva tuleb vähendada rasvade kogunemisega elunditele sobiva dieedi ja füüsilise koormuse kombinatsiooniga. Ära nälga jää. Liiga vähe süües ihkab keha rasvarikkaid toite, nii et sööge hommikusööki, suupisteid ja tervislikke toite.

Mida teha, et saada lame kõht kuus

Naised peaksid sööma mitte rohkem kui kalorit päevas ja mehed mitte rohkem kui kalorit. Ärge pöörake tähelepanu ainult dieedile ja liikumisele.

Kuigi dieet ja füüsiline koormus on olulised, on magu ja stress sama olulised kõhurasva kaotamisel. Ebapiisav uni ja stressirohke meel põhjustavad kehas rohkem kortisooli sisaldava hormooni tootmist, mistõttu keha vajab kõhu jaoks rasva.

Ärge kaotage kaalu ainult detox-meetodil või ainult vedelat dieeti pidades. Detox-meetod on efektiivne ainult koos tervisliku toitumisega, samas kui kaalulangetamiseks mõeldud vee joomine ei anna pikaajaliseks kehakaalu langetamiseks vajalikke toitaineid. Valige tervislikud toitumisharjumused, nagu värskete toodete, täisteratoodete ja rasvavaba valgu söömine. Ärge oodake regulaarset kehakaalu langust. Esimese 2 nädala jooksul väheneb teie talje suurus rohkem kui järgmisel nädalal, isegi kui peate kinni kaalulangetamise ajakavast.

Kui ületate oma ideaalkaalu 6,8 kg, näete poletage kohurasva kahe nadala jooksul 2 nädala jooksul kohe märgatavaid tulemusi ja seejärel väheneb teie vööümbermõõt järgmise ajaperioodi jooksul järk-järgult.

Chennai jõulupühade jaoks on vaja külastada 9 kirikut Kas soovite esitada endale väljakutse? Kui jah, siis vähendage kõhurasva 2 nädala jooksul?

Pidage meeles, et kõik rasvad ei ole võrdsed. Rasv koguneb kõhu ümber, mida nimetatakse vistseraalseks rasvaks, ja see suurendab diabeedi, südamehaiguste ja vähi riski.

Teadlaste sõnul on teil reied, puusad ja käed rasva kogunenud, siis olete siiski tervislikum kui õllekõht.

poletage kohurasva kahe nadala jooksul

Ideaalis on kogu teie valgu poletage kohurasva kahe nadala jooksul rasvavaba, näiteks munavalge, kala, kana või lahja punane liha.

Teie keha vajab valkude seedimiseks palju energiat ja valk aitab teil ka lihaseid üles ehitada.

Kuidas saada kuu jooksul lame kõht

Lihaste treenimine aitab teil rasva kaotada. See suurendab teie ainevahetust, põletab rasva kiiresti, kui lihased moodustuvad. Pea seda treeningu kavandamisel meeles.

BANANA \u0026 SALT TO REMOVE ALL YOUR STRETCH MARKS / World's best Remedy for Stretch mark Removing

Söö teaduslikult. Asenda valge leib, pasta, rasvane liha ja suhkrud köögiviljadega. Pood igal pühapäeval. Kõndige toidupoes või supermarketis ringi, et korjata erinevaid värvilisi tooteid.

Kuidas 2 nädala jooksul kõhurasva kaotada

Järgmise 2 nädala jooksul peaksite ostma ainult täisteratooteid, puuvilju, köögivilju ja rasvavaba valku poletage kohurasva kahe nadala jooksul toite. Lisage dieedile madala rasvasisaldusega piimatooteid. Valgurikas kreeka jogurt, kooritud piim ja isegi madala rasvasisaldusega juust võivad teid täita ja vähendada kaltsitriooli - hormooni, mis suurendab teie vajadust lisarasva järele.

Söö päevas vähemalt grammi jogurtit ja vali suhkrut sisaldavate toodete asemel suhkruvabad või madala suhkrusisaldusega tooted.

poletage kohurasva kahe nadala jooksul

Töödeldud terad asendage täisteratoodetega. Selle asemel, et süüa lihtsalt täisteraleiba, sööge aga kinoat, kaera, õunu, banaane, linaseemneid ja riisi. Need kiudaineallikad on head seedimiseks, kiirendavad seedesüsteemis olevate jäätmete kõrvaldamist ja aitavad ka rasvade kaotamisel. Lisage rasva valikuliselt. Lähinädalatel asendage kogu oma rasv monoküllastumata rasvaga.

Kui palju kõhurasva kaotate kuu aja jooksul?

Seda tüüpi rasva võib leida pähklitest, oliividest ja oliiviõlist, linaseemnetest ja avokaadost. Valige portsjonid, mis sisaldavad rikkalikult täisteratooteid, valke ja monoküllastumata rasvu.

poletage kohurasva kahe nadala jooksul

Näiteks valgurikas smuuti koos kreeka jogurti, mandlivõi ja kaeraga või tükk täistera leiba, millele on lisatud maapähklivõi, hoiab teid pikka aega täis, pakkudes samal ajal teie lihastele piisavalt toitaineid saab. Liigse rasva lahustumise osas kehas pole kõik kaalulangetamise harjutused võrdsed. Järgmise 2 nädala jooksul valige kõrge intensiivsusega harjutused, nagu sörkjooks, samm, jalgrattasõit, sõudmine või hõlpsalt keerulised treeningud õues.

Järgmise 2 nädala jooksul tehke jõuharjutusi 6 korda. Nii harjutad 3 korda nädalas ja harjutad ülepäeviti. Alustage 1,8—2,3 kg raskuste harjutustega, seejärel tõstke 3,2 kg üles, kui suudate seda taluda. Valige masinakoolitus vabade raskuste asemel, kui te ei tea, millised raskused teile sobivad. Spordi ajal pigistage alati kõhulihaseid, kuid ärge painutage selga.

Kodu Vihjeid Kuidas kaotada kõhurasva 2 nädala jooksul Kuidas kaotada kõhurasva 2 nädala jooksul Kui kõhu ümbru on veidi ravane, on ee normaalne. Ehkki kahe nädala jookul on või Sisu: Näpunäited Kui kõhu ümbrus on veidi rasvane, on see normaalne. Siiski on mõistetav, kui soovite kõhtu lamedamaks muuta, et see õhem välja näeks. Ehkki kahe nädala jooksul on võimatu kogu kõhurasva kaotada, võite kaalu ja üldise keharasva kaotamise kaudu kiiresti kõhurasva kaotada.

Kõhu krõmpsud ehitavad lihaseid ja aitavad teil saada õhuke vöökoht. Tõstke raskusi korraga vähemalt 30 minutit.

poletage kohurasva kahe nadala jooksul

Võite alustada lihtsate ja populaarsete harjutustega, nagu biitseps, surumine, kangid, biitseps, rindkere sirutused, raskused rindkere tasemel. Jagage harjutus 8 ja 10 liigutusega kolmeks osaks. Peaksite kasutama piisavalt raskeid raskusi, et lihaseid väsitada ja pärast kolme treeningkorda puhata. Tehke kõrge intensiivsusega intervalltreeninguid HIIT.