Liigu sisu juurde

Kuna see on kõhus, pole vistseraalne rasv nii käsnjas ja vetruv kui nahaalune rasv - peale surudes on pigem tunda, et see on kõvem. Ülevaated Nagu näete, on puusade kaalu kaotamiseks palju erinevaid viise, mida teha. Sisepinna jaoks. See teave ei anna teile veel praktiliselt midagi.. Teavet selle kohta, kuidas seda saiti kasutate.

Kõhupiirkonda kogunenud rasvapolster on tervisele väga ohtlik.

poletage rasva oma reide maha

Keharasv mõjutab tervist erinevalt, sõltuvalt sellest, kuhu poletage rasva oma reide maha peamiselt koguneb. Suurem osa üleliigsest rasvast, mis on näiteks kätel, jalgadel või istmikul, on subkutaanne, ent kõhurasv on suurema tõenäosusega vistseraalne, kirjutab Hello Healthy.

Subkutaanne ehk nahaalune rasv on käsnjas ja seda saab näpistada. See on lihase ja naha vaheline kiht, mis hoiab keha soojas ja mis toimib kui pehmendav polster, milles talletatakse tagavarakaloreid. Vistseraalne rasv talletab samuti kaloreid, kuid seda ei saa näppude vahele võtta, sest see asub organite vahel ja nende sees.

Kuna see on kõhus, pole vistseraalne rasv nii käsnjas ja vetruv kui nahaalune rasv - peale surudes on pigem tunda, et see on kõvem. Rasv ei ole kõigest kalorite talletaja - see on eluskude, mis mõjutab ka hormoonide tootmist ja vallandumist ning seeläbi organite tööd.

poletage rasva oma reide maha

Kuna vistseraalne rasv on organite juures, on hormoonide töö häiritud. Kui vistseraalset rasva on rohkem, võib see tõsta halva kolesterooli taset ja vererõhku. Samuti võib see muuta tundlikumaks insuliini suhtes, mis tõstab teise tüübi diabeedi riski.

Kuidas kahjulikku rasva ära tunda? Isegi kui sa oled sale, võib sul siiski olla kõhupiirkonnas vistseraalset rasva - peen figuur ei tähenda tingimata, et oled täiesti terve.

Kuidas kaotada reie sisemist rasva: harjutused, näpunäited ja palju muud

Kõige täpsemini saab keharasva analüüsida kompuutertomograafia-uuringuga, kuid on ka mõned nipid, kuidas ise umbkaudu aimu saada, mis olukord kõhurasvaga on. Õunad ja pirnid. Need kaks puuvilja aitavad visuaalselt paika panna, kuhu rasv su kehal kõige rohkem koguneb. Pirnitüüpi keha puhul tagamise kaalulangus rohkem rasva puusadel, reitel, istmikul. Õunatüüpi poletage rasva oma reide maha on enamik üleliigsest rasvast rinnal ja kõhul, mis viitab ohtlikule vistseraalsele rasvale.

See on kiire abinõu nende kahe rasva eristamiseks, aga kindlasti mitte täiuslik meetod. Kõhuümbermõõdu mõõtmiseks aseta mõõdulint puusakondi kohale, mis peaks olema kohakuti ka nabaga.

Rahune ja ole enda vastu aus, ära tõmba kõhtu sisse.

Salendav toit reites

Mõõda korda, et keskmises mõõdus kindel olla. Meeste kõhuümbermõõt peaks jääma alla cm, naistel alla 89 cm. Puusa ja vöökoha suhe. Esiteks mõõda kõhuümbermõõt eelneva õpetuse järgi. Jaga kõhuümbermõõt puusaümbermõõduga - meestel peaks tulemus jääma alla ühe, naistel alla 0,8.

poletage rasva oma reide maha

Tunne oma pere terviseajalugu. Kui sinu vanematel või õdedel-vendadel on olnud insuliiniresistentsust, südamehaigusi või maksa steatoosi, mis pole seotud alkoholi liigtarbimisega, võib olla, et sul ladestub teistest suurema tõenäosusega vistseraalset rasva.

Sel juhul tasub kõhurasval eriti hoolsalt silma peal hoida, kuid kuna nende haiguste taust on keeruline, aruta probleemi oma perearstiga.

Kuidas kaotada jalgade rasv 30 päeva jooksul

Vistseraalsest rasvast vabaks Kui su mõõdud on normaalsed, pole sul tõenäoliselt vaja vistseraalse rasva pärast muret tunda.

Keskendu oma kaalulangetuseesmärkidele nii, nagu soovid. Kuna vistseraalne rasv on maksale nõnda lähedal, on sellest õnneks enamasti ka kõige lihtsam vabaneda.

poletage rasva oma reide maha

Pigem on nahaalune rasv see jonnakas tüütus, millest lahti saamiseks peab tõsiselt vaeva nägema. Selleks on vaja muuta kogu elustiili tervislikumaks. Ära jälgi ainult kaalu.

Lihtsaim viis jalgade rasva kaotamiseks 30 päeva jooksul

Kaalulangetamise puhul tasub peale enda iganädalase kaalumise jälgida ka mõõtusid. Peale puusa- ja kõhuümbermõõdu pane iga nädal kirja ka oma kaelaümbermõõt.

poletage rasva oma reide maha

Pinguta iga päev minutit. Regulaarne vastupidavustreening aitab väga hästi vistseraalse rasva vastu. Hästi sobivad näiteks jooks, rattasõit, aerutamine, ujumine või kepikõnd - tegevused, mis hoiavad pulssi üleval. Söö mitmekülgselt. Jälgi, et su toidus oleks täisteravilju, värskeid puu- ja aedvilju ja lahjat valku. Kaalu ei tohiks langetada liiga palju lühikese aja jooksul, tervislik kaalulangus on umbes pool kuni üks kilo nädalas.

Kindlasti väldi suhkru ja alkoholi tarbimist, sest need on ühed suurimad vistseraalse rasva põhjustajad.

rasvade põletamise dieet salenemist meetodi poolest Vinnitsa naistele menüüs

Maga rohkem, stressa vähem. Lihtsam öelda, kui teha, kuid selleks, et füüsilise poole eest hoolitseda, peab ka vaim terve olema. Unehäired ja stress võivad saboteerida su kaalulangetuspüüdlusi ja tervist, mistõttu peaksid esmajärjekorras võtma tähelepanu alla korraliku ööune saavutamise.

Stressi maandamise tehnikatest on populaarsed näiteks mediteerimine ja jooga. Ära unusta, et puhkust pole vaja vaid tervise, vaid ka üldise meelerahu ja sinu õnnetunde jaoks.