Liigu sisu juurde

Peale selle peate treenimise kaudu kaloreid põletama. Võite viidata järgmisele toitumiskavale: 1. Kardiotreeningut tehke vähemalt 30 minutit. Rasva maos viivitamatult edasi lükata, järk- järgult muuta meie vöökohtade kontuure. Valgurikas kreeka jogurt, kooritud piim ja isegi madala rasvasisaldusega juust võivad teid täita ja vähendada kaltsitriooli - hormooni, mis suurendab teie vajadust lisarasva järele. Nii saate kõik ülejäänud ning teil on ka aega varahommikul sörkjooksu tegema ja ka hommikusööki sööma.

Kuidas 2 nädala jooksul kõhurasva kaotada

Hoiatus Kiire kaalu langetamine võib olla ebatervislik ja võite lõpuks uuesti kaalus juurde võtta. Lisaks on ülekaalulistel inimestel kaalulangetamine edukam kui neil, kellel on vaid väike rasvumine. Ravimiga saate nädalaga kaotada kuni 4,5 kg, muutes oma dieeti ja treeningukorda. Kaalu langetamise või mitte eesmärkide saavutamiseks on ka muid viise, kuid pidage meeles, et sellised meetodid nagu kalorite vähendamine, nende dehüdratsioon või füüsilise aktiivsuse suurendamine võivad põhjustada tervisele halbu tagajärgi.

Rääkige oma arstiga kõigist äärmuslikest kaalukaotuse plaanidest, mille kavatsete eelnevalt vastu võtta. Sammud Meetod 1 4: arvutage paberil Arvutama. Eesmärgi seadmisel on oluline teada, kuhu minna.

Enne kui hakkate kaloreid lugema, peate täpselt teadma, kui palju kaloreid peate kaotama, et nädalas kaotada 4,5 kilo.

Kuidas põletada rasva ja püsida tervena

Selle arvu 10 võrra vähendamiseks on teil 7 päeva aega. Kombinatsioon ülimalt rangest dieedist, treeningust ja kehas saadaval olevast vähendatud veekogusest lähtudes teie keha suurusest - mida paksem olete, seda lihtsam on teha aitab teil seda saavutada.

  • Slimming west
  • Kardio Pilt: Shutterstock Kiirema kehakaalu langetamiseks võite minna kardiovaskulaarsetele harjutustele.
  • Rätiku näo tõmbamine - Segage treeningukava nende tõhusate seljaharjutustega, kasutades selleks hantleid ja kangid.
  • _Нет_!.

Lisaks kõigub teie kehamass umbes 1 kg päevas, võttes seda lisaks arvutustele ka tolerantsivahemikuks. Õnneks kontrollib keha kaloreid mitte ainult dieet: ka trenn.

Hoiatus Kiire kaalulangusrežiim lubades kiireid ja muljetavaldavaid tulemusi, on väga atraktiivne, kuid see ei ole tervisele kasulik. Dieedid, mis panevad teid tundma nälga või sunnitud teatud toite vähendama, aitavad teil kaalust alla võtta, kuid teie keha kaotab elutähtsa lihasmassi ja veekaalu ilma palju rasva põletamata.

Selles intensiivses ja kiireloomulises kaalukaotuse režiimis on mõlemad vajalikud. Kirjutage kaalulangetuspäevik. Kui olete sunnitud jälgima, mida sööte, hoiate teid teadlik sellest, mida otsustate oma kehasse lisada.

poorake oma rasva poletada 4 nadalat oine rasvapoletaja

Pea päevikut ja pane kirja kõik asjad, mida sel nädalal sööd ja jood. Pane ennast vastutavaks.

poorake oma rasva poletada 4 nadalat kuidas kaalulanguse paastumine

Iga päeva lõpus vii päevik sugulase, sõbra või treeneri juurde. Kui teate, et peate teiste kommentaaridega tegelema, saate väliseid motivatsioone, mida te ei saa endale luua. Kui nad on valmis aitama, paluge neil koos teiega oma dieedist iga päev logida.

Sa ei salvesta lihtsalt seda, mida sööd! Salvestage ka oma harjutus! Nii poorake oma rasva poletada 4 nadalat oma jõupingutusi kokku pandud ja ootamatuid tulemusi. Jagage teistega. Mõnikord võib olla üksi olles raske olla enda suhtes range.

poorake oma rasva poletada 4 nadalat kui tostete kaalu kas te poletate rasva

Teil on selliseid mõtteid nagu "Oh jumal, kui sa sööd kommi, siis sa sured". Ärge tehke seda, leidke sõber ja laske neil teie tööd teha.

Muutke kogu oma sotsiaalne tegevus aktiivsemaks. Restoranis einestamise asemel saate süüa koos pere ja sõpradega. Kui ümbritsevad inimesed aitavad teid ja ei pane teid kiusatuste alla, tuleb edu kergemini.

poorake oma rasva poletada 4 nadalat rasvaskaotus 4 mannekeenid

Madala energiatihedusega toitude söömine on lihtsaim viis kalorikoguse vähendamiseks ikka hoidke täiskõhutunnet ja pöörake seejärel nälg tagasi. See on saladus, mis aitab teil saada köögiviljadega täidetud toitu, välistades toidud, mis pole kaalulangetamiseks kasulikud ja tunnevad end siiski täis. Energiatihedus on teatud toidukoguses sisalduvate kalorite või energia kogus.

poorake oma rasva poletada 4 nadalat rasva poleti kohurakk

Kui toidul on madal energiatihedus, annab see vähem kaloreid ühe grammi toidu kohta. See tähendab, et kui ostate neid toite, võite neid süüa hommikust pärastlõunani ja ikka ei näe puusad paksuks minemas.

Lõppude lõpuks on kalorit praetud kana ikkagi vähem kui sama palju kaloreid sisaldav köögiviljade mass. Põhimõtteliselt täidavad sellised toidud nagu puu- ja köögiviljad teid kiiremini, ilma et neelaksite palju kaloreid. Valk ja süsivesikud sisaldavad 4 kalorit grammi kohta; sisalduv rasv 9.

Millised toidud aitavad põletada rasva maos ja külgedel

Kiudained sisaldavad umbes 1,5 ja 2,5 kalorit ning loomulikult sisaldab vesi 0 kalorit. Energiasäästliku dieedi säilitamiseks varuge puuvilju, köögivilju, täisteratooteid, värsket piima ja tailiha kõrge poorake oma rasva poletada 4 nadalat ja kiudainerikast toitu ning vältige töödeldud toite.

Lihtsaim viis töödeldud toidu vältimiseks on jätta kõrvale kiirtoit ja restoranitoit.

poorake oma rasva poletada 4 nadalat rasvakahjumi labimurre

Kui te ise seda küpsetate, teate täpselt, mida teie kehasse pannakse. Söö 5 söögikorda päevas. Lisaks 3 väikesele toidukorrale lisage suupisteid hea tervisega.

  • Slimming jawline
  • Kettlebelli pullover See artikkel ilmus algselt
  • Aitab alla teil Millised toidud aitavad põletada rasva maos ja külgedel Millised toidud aitavad E- vitamiini puudust ravida?
  • Mida sa vajad Kõhu rasv ehk siseelundite rasv on äärmiselt kahjulik rasvatüüp, mis ümbritseb kõhuorganeid.

Teie söögid tunduvad väiksemad, kuid te tunnete end rohkem täis. See põhineb ka teadusel. Söömisel suureneb toidu termogeenne toime lühendatult TEFkõrge TEF-efekt kiirendab ainevahetust, vähendab näljatunnet ja vähendab lõppkokkuvõttes kehakaalu.

Kuna peate sööma sagedamini, tuleks toidukorrad jagada väikesteks portsjoniteks. Sa ei söö rohkem; see lihtsalt jaotab selle päeva jooksul osade kaupa ühtlaselt. Teie rämpstoit peaks olema tervislik ja jagatud sobivateks portsjoniteks. Söö puuvilju, täisteratooteid või madala rasvasisaldusega jogurtit.