Liigu sisu juurde

Selleks ajaks, kui see kõik on öeldud ja tehtud, võib see võtta 10—15 sekundit, võib-olla 20 olenevalt sellest, kui raske see oli. Inimesed on võimelised sööma —4 korda rohkem toitu, kuid keha assimileerub ja töötleb energiaks ainult esimese portsjoni ning liigsest toidust moodustub nahaalune rasv. Kui palju kaalu peaksid nad nädala jooksul laskma laskma? Ma arvan, et see on teie dieediarsti töö oluline osa. Olenemata sellest, millised rasvad valite, tarbige neid mõõdukalt. Kalorid võivad pärineda süsivesikutest, rasvast ja valgust.

Podcasti sponsorid Casper madrats. Külastades saate madratsite ostmiseks 50 dollarit www. Sportlikud rohelised. Kõige täiuslikum täistoidulisand, lisaks maitseb see fantastiliselt. Pea üle AthleticGreens.

Leidke parimad ametikandidaadid, postitades oma töö enam kui le peamisele töölevõtmise saidile, klõpsates lihtsalt ZipRecruiteris. Saate oma esimese postituse tasuta külastades ZipRecruiter. Salvestatud koos ClearCast. Sobivuse ja toitumise osas võib toitumise osa tekitada palju segadust. Seal on nii palju teavet selle kohta, milline on parim dieet, mida järgida, ja sageli on see nõu vastuoluline. Minu tänane külaline on siin, et sellest segadusest osa saada.

Tema nimi on Robert Santana. Ta on registreeritud dietoloog, toitumis- ja liikumisteaduste doktorikandidaat, alustava winstrol fat loss doseerimine treener ja toitlustustreener Barbell Logic Online Coaching'is. Täna saates arutame kõiki asju toitumise ja toitumise üle.

MC Kelvinho e MC Kadu - Nois Não Pode Errar (Lançamento 2020)

Alustame suure pildiülevaadega kolmest peamisest makrotoitainest, mida meie keha kasutab, ja teaduse nende mõjust kehale. Robert tutvustab meid selle kaudu, rasva kadu ei ole lineaarne meie keha jaotab toitaineid, kui me neid tarbime, ja selgitab täpselt, kuidas me paksuks saame ja kuidas me rasva hoiame. Selle käigus tühistab Robert tänapäeval palju populaarseid ideid, mis inimestel toitumise osas on, näiteks süsivesikute söömine teeb paksuks ja rasvade söömine on lihtne viis keharasva kaotamiseks.

Tegelikult väidab ta, et kui proovite lihasmassi kasvatada ja soovite selle käigus veidi keharasva kaotada, peate võib-olla sööma rohkem süsivesikuid kui praegu. Seejärel tutvustab ta rasva kadu teadust ja toob praktilisi näiteid selle kohta, milline peab toitumine välja nägema, kui soovite kaalust alla võtta, säilitades samal ajal ka lihased.

Räägime ka sellest, kuidas kaalust juurde võtta, mis on rohkem lihaseid kui rasva, ja lõpetame vestluse, arutades minu kogemusi kehakaalu langetamisel, mida ma söön päevast päeva ja miks pole kuuepakuliste kõhulihaste proovimine tingimata tervislik eesmärk. Siin on palju teavet. Vaadake meie saate märkmeid aadressil AOM. Robert liitub minuga nüüd ClearCast. Robert Santana, tere tulemast saatesse. Robert Santana: Aitäh.

Täname mind. Brett McKay: Niisiis, olete alustava jõu treener, kuid olete ka registreeritud dieediarst ja ühtlasi minu isiklik toitumistreener. Võib-olla saame rääkida mõnest kraamist, mida olete minuga teinud, kuid enne, kui selleni jõuame, räägime teie taustast. Ilmselgelt kangitreener, toitumine. Ma olen uudishimulik. Mis tuli esimesena? Kas see oli kangitreening või dieedi osa või algasid prodotto multi slim omamoodi korraga?

Milline on normaalne rasva kadu määr??

Robert Santana: Ma peaksin ütlema, et ilmselt tõstmine, sest see pärineb lapsepõlvest. Dieedikraam tuli hiljem, aga ma kippusin dieedikraami natuke kergemini mõistma, ma arvan. Mul võttis kauem aega, et koolitusele tõeliselt kätte saada. Brett McKay: Nüüd mõtlen, et olete jätkanud, lisaks registreeritud dieediarstile jätkasite ka oma haridusteed. Saate doktorikraadi, õige, toitumisteaduses? Robert Santana: See on õige.

Kraad on tegelikult kuidagi huvitav. See on interdistsiplinaarne, nii et see on liikumis- ja toitumisteadustes. Nii et olen veetnud aega mõlemas piirkonnas. Olen käinud mõnes toitumiskursuses.

Atleetvõimlemine

Olen käinud mõned treeningtunnid. Olen aidanud toitumisuuringuga. Praegu juhin treeninguõpet. Mul on praegu selles kõiges oma pea. Brett McKay: Kas on midagi, millele olete eriti keskendunud? Robert Santana: Minu väitekirjaprojekt keskendub tõstmise mõjudele sisuliselt arterite jäikusele. Põhimõtteliselt, kuidas tõstmine mõjutab teie artereid selle võhiku versiooni jaoks.

Brett McKay: Okei. Noh, alustame toitumisega, sest arvan, et minu kogemuse põhjal arvan, rasva kadu ei ole lineaarne see on paljude inimeste jaoks sama, ütlesite, et toitumine tuli teile lihtsalt, kuid arvan, et paljude inimeste jaoks on toitumine meeldib tervise kõige raskem või segasem osa, sest seal on nii palju teavet ja see muutub pidevalt.

Me räägime sellest.

rasva kadu ei ole lineaarne isa poja kaotus

Ühel korral on see selline: 'Hei, süsivesikud on suurepärased. Sa pead karbo koormama. Süsivesikud on kurjad. Peate tegema Paleo või Atkinsi või midagi muud. Räägime kõigepealt suure pildi ja laseme sellel ülejäänud arutelu juhtida. Toitumise ja jõudluse osas keskendute peamiselt suurtele makrotoitainetele, milleks on valk, süsivesikud ja rasv. Lähme läbi. Mida teeb üks neist makrotoitainetest meie jaoks füsioloogiliselt ja jõudluse mõttes?

3 Nippi Stagnatsiooni Platoo Ületamiseks

Robert Santana: Muidugi. Valk on see, mida tõstjad kõige rohkem tunnevad. Selle põhjuseks on asjaolu, et mõtlete valkude, lihaste peale. Nii et lihased koosnevad valkudest, kuid kui proovite lihaseid üles ehitada, peate need lõhustama, et need saaksid suuremaks kasvada.

See, kuidas juhtub, on see, et hakkate lisama rohkem lihasvalke ja see nõuab täiendavat valku kui keegi, kes on põhiliselt istuv.

Nii et kui soovite mõelda valgule, siis mõelge ka taastumisele. Sa tahad mõelda põhimõtteliselt keha valgu ehitamisele. Selle sammu võrra kaugemale on see, et me ei räägi ainult lihastest, vaid juustest, nahast, küüntest, kõigest, mis on tingitud teie valgu tarbimisest.

Leiate näiteks eakate inimeste hulgast, näiteks kui nad ei söö piisavalt valke, mida kipuvad, muutub nende nahk habras.

rasva kadu ei ole lineaarne kahju rasva kaela

Nende juuksed muutuvad habras. Nad muutuvad nõrgemaks ka põhjustel, millest enamik minu kliente mõistaks, ja lihtsalt neile rohkem valku andes näete, et nende juuksed kasvavad veidi täidlasemaks, küüned kasvavad natuke paksemaks, nahk paraneb jne. Valgud ehitavad asju. Nii tahadki valgule mõelda. Mis puutub süsivesikutesse, siis see on teie energiaallikas.

Dieedimuutused Üritate kaalust alla võtta ja tegelikult läks teil kuni viimase ajani väga hästi.

Siin lähevad asjad teabega kuidagi naljakaks. Tavaliselt hoiame ladustatud rasva kadu ei ole lineaarne umbes korralikku süsivesikute tükki, nii et kui tahate mõelda süsivesikute söömise peale, pean ma osa sellest oma lihastesse ja maksa talletama.

Seda nimetatakse glükogeeniks. Glükogeen on teie salvestatud glükoosivorm. Selle sammu võrra edasi muutuvad kõik süsivesikud glükoosiks. Seda nad teevad. Nad muundatakse glükoosiks ja seejärel salvestatakse suur osa sellest, nii et keskmisel kilogrammisel inimesel on umbes grammi glükoosi varustatud lihasglükogeenina, umbes 75 grammi hoitakse maksa glükogeenina.

Nii et süsivesikute saatus on energiasalvestuse osas üsna suur. Nüüd peate ka selle asetama tegevuse konteksti. Süsivesikutel on lineaarne suhe tegevuse intensiivsusega, nii et mida intensiivsem on tegevus, seda põhimõtteliselt, mida raskem sa liigud, seda raskemini surud, seda kiiremini sa jooksed, seda raskem sa oled teatud määral ja ma lähen selle juurde tagasi, siis hakkate rohkem süsivesikuid tarbima.

Nii et kui te lähete kergele tööle, on see tõenäoliselt ühtlane segu ja siis, kui see tempo muutub üha kiiremaks, loodate rohkem süsivesikutele. Nii et soovite mõelda, mida raskem on teie tegevus, seda rohkem süsivesikuid tavaliselt vaja läheb. Tõstvas kontekstis on teil oma kolm energiasüsteemi. Teil on oma ATP fosfokreatiin ja see on põhimõtteliselt süsteem, mis vastutab kiire, kiire ja plahvatusohtliku tegevuse eest.

rasva kadu ei ole lineaarne keskmine nadalane kaalulangus ohuke kiiresti

Nii et võib-olla teie esimene esindaja viiest komplektist, kasutate peamiselt ATP-d ja fosfokreatiini. Ja siis, kui teete komplekti 8, 10, 12, hakkate seda lihasglükogeeni kasutama ja siis, kui hakkate saama üle 20 korduse või hakkate tegema aeroobset treeningut, olete nüüd oksüdatiivne ainevahetus, nii et kasutate head rasva ja süsivesikute segu, kuid vähemalt alguses algab see ATP fosfokreatiinist, seejärel üleminek glükogeenina glükoosiks.

Süsivesikuid vajate sisuliselt mis tahes spordialadel tegutsemiseks. See pole lihtsalt tõstmine. Kui olete jooksja, vajate süsivesikuid. Kui olete jalgrattur, vajate neid. Kui olete tõstja, kui olete jalgpallur ja see on sellepärast, et tegevus on intensiivsem kui puhata.

Järgmisena lähen rasvaks, kuid põhimõtteliselt, kui puhkate ja olete segatud dieedil, saate mõlemast ühtlase segu. Põletate rasvu ja süsivesikuid. Üldiselt, kui tegevus muutub intensiivsemaks, loodate rohkem süsivesikutele. See jätab mulle rasva, siis milleks rasva kasutatakse? Noh, seda kasutatakse paljude asjade jaoks.

Viited Sponsor: Pole tähtis, kuidas te seda lõikate, pole rasva kadu midagi lõbusat.

Meie kehas on neid asju, mida nimetatakse membraanideks ja neid membraane leidub kõigis meie rakkudes ning nende membraanide terviklikkus sõltub rasvast.

Rasv moodustab palju neid membraane. Teiseks on meil teatud vitamiinid, mis vajavad imendumiseks rasva. Teil on A-vitamiin, D-vitamiin, E-vitamiin ja K-vitamiin. Need on teie rasvlahustuvad vitamiinid.

Nende imendumiseks peate tarbima rasva, nii et see on number kaks. Ja siis number kolm, see on rasva esmane ladustamine ja enamiku inimeste seas on kõige populaarsem see, et hoiate seda energiana. Rasv on teie energiahoidla. Kui soovite kasutada teaduslikku terminit, saab see kõige hõlpsamini muundatud keharasvaks, mis on põhiliselt triglütseriid. Mõni teie vaatajaskond teab ilmselt, mida see tähendab, mõni mitte, kuid põhimõtteliselt hoiab rasv peamiselt rasvana ja siis kasutatakse seda ka teiste füsioloogiliste protsesside jaoks.

Brett McKay: See on hea, omamoodi üldine vaade sellele, mida need mikroelemendid teevad. Lähme selle üksikasjadesse.

  1. Parimate kaalulanguse konkurentsieeskirjad
  2. 15 nõuannet rasva sulatamiseks nagu või - Atleetvõimlemine
  3. Kui indikaator on märkimisväärselt alla 20, näitab see kehakaalu puudumist, mis kujutab endast ka terviseohtu.
  4. 3 Nippi Stagnatsiooni Platoo Ületamiseks 💪💪 Kõik Kasutaja Fitness Ja Tervislike Eluviiside -
  5. Naissoost kaalulangus raputab
  6. Mis on parimad rasvapoletid
  7. Kalorid on toidus sisalduv energia.
  8. Testide abil saab välistada võimalikud põhjused või diagnoosida.

Räägime süsivesikutest, eks? Ütlesite, et kasutame süsivesikuid intensiivse treeningu, suure intensiivsusega jooksu, tõstmise jms tegemiseks. Ütleme rasva kadu ei ole lineaarne, et kui tarbite süsivesikuid, siis kuidas meie keha saab aru, millal jagada süsivesikud ladustatud glükogeeniks või millal neid süsivesikuid, rasva kadu ei ole lineaarne tarbisite kohe energia kasutamiseks?

Kas sellel on mõtet? Robert Santana: Jah. Hea küsimus. Oletame, et sa sööd ja teed trenni, siis tõenäoliselt ei kasuta sa seda, mida sööd. Tõenäoliselt kasutate kõigepealt oma salvestatud glükogeeni, sest sinna on lihtsam pääseda.