Liigu sisu juurde

Söö nagu sportlane Paljud meist arvavad, et meie võimekuse parandamine ja spordivõimaluste saavutamine tähendab toitumist. Kiud on ühend, mida sisaldavad ainult taimed. Te nimetate seda nii: vesi, naatrium, süsivesikud ja muud ohtlikud muutused on kuulutatud aeg-ajalt kui kindlad viisid, kuidas viimastel päevadel määratlus ja täius jõuda. Ja siis on neid kangekaelseid või eksiteele sattunud isikuid, kes ei ole vormis, kuna nad arvavad, et nad on piisavalt kõhnad nagu nad on. Kiudained on ka loomulik ja lihtne viis käärsoolevähi, kuumahaiguste ja diabeedi ennetamiseks. Uuringud on esitanud erinevaid soovitusi vee tarbimise kohta, mis põhineb paljudele teguritele, sealhulgas vanusele, tervislikule seisundile, aktiivsuse tasemele ja elanikele.

Video: Kuidas rasvaladestuste arvel kiiresti kaalu kaotada? 2021, Mai

Ja muidugi põhjustab liigne nälg tugevat toidunõud - ja tavaliselt vale tüüpi toitude järele. Liiga näljaseks jäämine viib ka söömiseni liiga kiiresti.

  • Kiudaine rasva kadu? - Atleetvõimlemine
  • Kas kohvi on hea rasvapoletaja
  • Alumine rida Alates varjatud rämpstoiduks peksmisest kuni rasva kaotamise arusaamiseni, siin on mõned kõige levinumad ja välditavad viisid, kuidas inimesed treenivad oma treeninguedu.
  • Kaetud kaalulangus
  • Allmax fat burn

Liigset nälga saab vältida regulaarselt söödes. Mitte ainult väikesed, sagedased söögikorrad ja suupisted ei kontrolli söögiisu, vaid aitavad ka teie ainevahetust kiirendada suurepärane kärsitus! Iga paari tunni tagant söömine ei pea hõlmama põhjalikult valmistatud toite ja suupisteid.

Viited Kiud rasva kaotamiseks, kas olete hull? See on õige, kiudained võivad aidata teil rasva kaotada.

See ei pea hõlmama ka pikkade söögikordade maha istumist. Piisab lihtsast suupistest, näiteks hommikueine ja lõuna vahel peotäie mandlite haaramine või pärastlõunal mõne toore köögivilja nokkimine. Oluline on lihtsalt ära hoida näljatunde vargsi.

Kõhtrasva vastu võitlemiseks kulub rasva. Kõlab nagu oksümoron, kas pole? Aga see on tõsi.

rasva kadude sooki prep

Kuid see on tõsi ainult siis, kui see on hea rasv. Nii head kui ka halvad rasvad on olemas. Head rasvad kaitsevad teie südant, vähendavad haiguste riski ja soodustavad isegi kõhurasva kadu.

  1. Kui sööd nii, et kehakaal tiksub pidevalt tõusujoones, sisaldab sinu toit tõenäoliselt liiga palju süsivesikuid ja soola.
  2. Hea kaalulangus konkurentsi ideed
  3. Põleta Rasva Nende Tervislike Suupistetega
  4. Rasvade kadumine naha all
  5. Kuidas saada spordi toitumisvõimalustega
  6. Mis on teie rasva poletamine sudame loogisagedus
  7. Rasva poletamine t sark
  8. Maitsestatud tailiha kalkun Toiteväärtuse ajastamise kasutamine Sportlased teavad, et nad söövad mitu korda päevas, et saavutada ja säilitada oma sportimiseks optimaalne sobivus.

Kiud on ühend, mida sisaldavad ainult taimed. Kiudaineid, mida tarbime taimsest toidust, nimetatakse dieetkiuks.

rasva kadude sooki prep

Dieetkiud pärinevad ainult taimsest toidust st terad, kaer, puuviljad jne ; seda ei ole kunagi loomses toidus st liha.

Dieetkiud võib jagada kaheks vormiks - lahustuvaks ja lahustumatuks kiuks. Ehkki kiudainete päevane soovitatav kogus pole, soovitavad terviseeksperdid tarbida 20—35 grammi kiudaineid päevas. Keskmiselt tarbib enamik ameeriklasi päevas vaid 12 grammi kiudaineid.

rasva kadude sooki prep

Lahustuv kiud Nagu nimest järeldub, lahustub lahustuv kiud vees. Need kiud seonduvad sapphapetega ja eritavad neid peensoolest.

Toidu ajakirja hoidmine

Ülejääv kolesterool kõrvaldatakse maksas sapphapetena. Seejärel transporditakse sapphapped peensooles, kus need aitavad lipiidide seedimisel. Samuti on nende lagundatud toodete imendumiseks hädavajalikud sapphapped. See sapphapete sidumine aitaks vähendada kolesterooli taset veres.

rasva kadude sooki prep

Samuti on öeldud, et lahustuvad kiud aitavad reguleerida veresuhkru taset. Lahustumatu kiud Lahustumatu kiud, nagu nimigi viitab, ei lahustu vees. Maitsestatud tailiha kalkun Toiteväärtuse ajastamise kasutamine Sportlased teavad, et nad söövad mitu korda päevas, et saavutada ja säilitada oma sportimiseks optimaalne sobivus.

rasva kadude sooki prep

Seda nimetatakse ka toitainete ajastamiseks. Uuringud näitavad, et väikese söögikordade vahelejätmine kogu päeva jooksul võib suurendada ainevahetust, stimuleerida lihasvalkude sünteesi kasvu ja soodustada rasvade kadu.

Samal teemal

Samuti on näidatud, et säilitab vere glükoosisisalduse suhkru taset, suurendab energiat ja hoiab meid päeva jooksul rahul. Looduslike kulturistite ja sporditegelaste harrastajatele on tavaline, et toitainete ajastus on viis, kuidas aidata lahja ja sportlikku välimust luua. Vastavalt Rahvusvahelise Sporditegevuse Ühiskonna ajakirjale paraneb sportlik jõudlus, kui süsivesikuid ja valke tarbitakse õigel ajal enne ja pärast treeninguid.

Mõned sportlased ja aktiivsed täiskasvanud otsustavad küpsetada hommiku- lõuna- ja õhtusööki tarbivate kolme suurema rasva kadude sooki prep päevas. Söö nagu sportlane Paljud meist arvavad, et meie võimekuse parandamine ja spordivõimaluste saavutamine tähendab toitumist. See on see, mida oleme jõudnud läbi eduka turunduse. Tõde on, et paljud neist toitest piiravad liiga palju kaloreidon toitainete puudus ja võivad põhjustada rohkem kahju kui kasu.

Planeerige ja valmistage oma sööki

Keha on tõhus masin ja vajab optimaalse tervise ja sobivuse tagamiseks energiat. On näidatud, et oluliste toitainete sisalduse kaotamine vähendab meie rasva kaotamise, lihaste säilitamise ja alandatud ainevahetusega seotud võimeid.

rasva kadude sooki prep

Söömine nagu sportlane tähendab õiget söömist, mitte söömist vähem, saavutamaks soovitud keha. Kui otsustate sööma mitmesuguseid toitainetega tihedaid toite, et toetada aktiivset eluviisi, on see, kui teil on suurepäraseid tulemusi.

Vastavalt Rahvusvahelise Sporditegevuse Ühiskonna ajakirjale, et säilitada lihaseid, kaotada rasva ja säilitada sportlikku võimekust, töötavad väikse kalorsusega defitsiidid kõige paremini.