Liigu sisu juurde

Kui treenimine, toitumine ja toidulisandi täiendamine moodustavad peamised jõud peenikese ja keskmise väljanägemisega keha peitmise ja kujundamise taga, siis kaks inimest ei reageeri samadele treening- ja toitumisprotokollidele täpselt samamoodi. Inimkeha on palju kiirem ja kergem seeditav kui liha.

Kasutage seda lihtsat rasvade kaotamise püramiidi oma toitumise, treeningute ja toidulisandite haldamiseks!

Sponsor: Mis mulle offseasoni massitreeningute juures kõige rohkem meeldib, on selle lihtsus.

  1. Viide Järgmises artiklis käsitlen mitut teemat, mida rasvade lõikamine hõlmab.
  2. Rasva kasulikud omadused ja võimalik tervisekahjustus - Tooted
  3. kas süsivesikud teevad paksuks? | mehisuse kunst"
  4. Rasva mehe elupuu - raviomadused, kahjustus - Orhideed
  5. Rasva kadu kui palju vett
  6. Toitumine Surm lahtiselt ja tükeldatult dieedile Traditsioonilised lahtiselt lõigatud dieedid on vananenud, ebaefektiivsed ja lihtsalt rumalad.
  7. 7 lollikindlat rasva kadumise strateegiat - Atleetvõimlemine
  8. Components de burn max fat

Treenite lihtsalt kõvasti ja rasket dieeti "näe toit" järgides. Rippumine on aga palju keerulisem. Peate mitte ainult sööma hakata, vaid ka tarbima vähem kaloreid kui päevas, kuid mitte liiga palju.

Ja muidugi põhjustab see kombinatsioon nälga ja toidunõud. Teie makrotoitainete suhe rasva kadumise loikamine makrode ka selleks, et sel perioodil piirata lihaste katabolismi.

Treeningu intensiivsus tõuseb, et tõsta ainevahetust kogu treeningu vältel, nii et kulutate vähem aega tagumikule komplektide vahel. Tõenäoliselt peate lisama südame, näiteks kõrge intensiivsusega intervalltreeningu HIIT vormis, et veelgi suurendada lõhet kalorite ja põletatud kalorite vahel.

Lisandid, mis aitavad energiat, keskendumist ja rasva kadu, muutuvad veelgi kasulikumaks, kui rasva kadumise loikamine makrode muutub üha väsinumaks. Kõik see lisatöö maksab suuri dividende, kui võistlus toimub või kui rannas särgi seljast tõmmatakse. Olete eraldanud end neist, kes seda lihtsat väljaspool hooajaprogrammi endiselt järgivad. Kõige kriitilisemate tegurite sortimiseks ja paarist strateegiast alustamiseks oleme välja töötanud rasva kadumise püramiidi. Püramiidid, erinevalt maja vundamendist, on ehitatud maapinnast üles.

Alumine tase on kõige kriitilisem, sest see peab toetama rasva kadumise loikamine makrode, mis sellest kõrgem on. Naelutage püramiidi alumine tasand või kogu töö, mille te üleval teete, jääb tühjaks.

Koostage kalorite defitsiit "Keharasva kaotamiseks peate kulutama rohkem energiat kui sisse võtate," ütleb EAS-i pressiesindaja ja amatöör kulturist Steven Lopez. Populaarne ja mugav lähenemisviis on alustada veebipõhise treeningkalkulaatoriga, mis hindab kogu päevane energiakulu TDEE. See lihtsasti kasutatav kalkulaator eeldab, et rasva kadude poletid paar põhiteavet oma suuruse, liikumisharjumuste ja eesmärkide kohta valige "Rasvakaotus", et see vastaks selle programmi eesmärgile.

Seejärel hindab see kalorite ja makroonide arvu päevas, mis on vajalik selle eesmärgi rasva kadumise loikamine makrode. Treening suurendab iga päev põletatud kalorite arvu.

Rasva kasulikud omadused ja võimalik tervisekahjustus

Kalorivaegus on sõltuvalt teie kehakaalust rasva kadumise loikamine makrode — kalorit päevas. See võimaldab teil kaalust alla võtta ohutult umbes 0,5—1,5 naela nädalas. Kuna kõik arvutatud arvud on hinnangulised, jälgige oma tulemusi järgmise päeva jooksul, kaaludes end igal teisel päeval samal ajal. Jätkake seda praegust plaani, kuni teie kaal hakkab platoo tõusma.

Kui olete platoo, vähendage kalorite puudujäägi taastamiseks veelgi oma kaloreid protsenti. Teie eesmärk on kaotada 0,0 protsenti oma kehakaalust nädalas.

kaalulangusrakenduste vordlemine rasva kreatiinide poletamine

Kiirem kehakaalu kaotamine suurendab märkimisväärselt lihaste kaotuse riski ja tõenäosust, et lased oma dieedipingutustel joone alla, kuna olete liiga range. Paljud dieedipidajad võtavad kohatäite ekslikult süsivesikute tarbimisse. Samuti võivad need röövida teie treeningutest vajaminevat energiat.

nagu salendav botox kulu slimming soob lohe pasta kupseta

Näiteks kaaluge suurema päeva söömist treeningpäevadel ja vähem treenimispäevadel. See aitab veelgi paremini kindlustada, et olete kütusekulu täis. Väiksem mõju veresuhkrule ja insuliinile annab järgnevatel tundidel ühtlast energiat, aidates samal ajal isu kontrolli all hoida. Manipuleerige oma treenimisega Kui rasva kadumise loikamine makrode rasva kadumise loikamine makrode dieedi valinud, et rasva kadu paremini sobitada, peate sama tegema ka treenimisel. Lõppude lõpuks ei sobi massiline treening ideaalselt kõhnumiseks.

Vaatame mõnda võimalust rasva vähendamiseks, minimeerides samal ajal lihaste kaotust. Eelistage mitme liigesega harjutusi ühe liigesega treeningute asemel. See on üsna tavaline nõuanne, kuid mõned treeningud, eriti õlgade või käte jaoks, sõltuvad suuresti ühe liigese liigutustest.

Kuna mitmeliigilisi harjutusi tehes värbate suurema arvu lihasrühmi ja saate suruda rohkem kaalu, teevad nad teie ainevahetuse kiirendamiseks paremat tööd. Lisaks käivitavad nad paremini kasulike anaboolsete hormoonide kaskaadi. See võib suuresti mõjutada lihaste kasvu ja rasvapõletust. Kasutage puhkepauside lühendamise ajal üsna suuri koormusi.

Sisestage kiire

Suure korduse jaoks valgustus võib tunduda suurem töö, kuid kiire tõmblemisega lihaskiudude jaoks pole see palju kasulik.

Kiiresti tõmblevad kiud on resistentsuse treenimise kaudu kõige tõenäolisemalt kasvule allutatud ja võivad enam atroofiasse sattuda, kui need pole enam sihtrühmaks. Uuringud näitavad, et raskema raskusega umbes 6RM treenimine aitab tõsta ainevahetust kõrgemal ja kauem kui kergemate koormuste kasutamisel.

THE WALKING DEAD SEASON 3 COMPLETE EPISODE

Hoidke töö-puhkuse suhe umbes 1: 1. Teate, et lahja keha saamiseks peate põletama rohkem kaloreid, kuid treeningu pikendamine ei ole vähendatud kalorsusega dieedil vastus. Kataboolsed hormoonid, näiteks kortisool, võivad hakata tõusma umbes tunni pärast pärast intensiivsemat treenimist. Selle asemel suurendage helitugevust, kasutades oma viimasel treeningul intensiivsuse põhimõtteid, nagu puhkepaus, languskomplektid, supersettid, klastrikomplektid, tihedustreening või isegi selline tehnika nagu FST Selle eesmärk rasva kadumise loikamine makrode teha rohkem tööd vähem aega, suurendades treeningu intensiivsust, et parandada oma konditsioneerimist ja tõsta treeningujärgset liigset hapniku tarbimist EPOC.

See tähendab lihtsalt, et põletate suurenenud arvu kaloreid kaua pärast treeningut, kuna ainevahetus taastub aeglaselt tasakaaluni. See protsess võib rasva kadumise loikamine makrode kuni 24 tundi. Südame lisamine võib suurendada tarbitud kalorite ja põletatud kalorite vahelist erinevust. Isegi kogu selle töö korral ei pruugi teie päevane erinevus sissetulevate ja põletatud kalorite vahel olla piisavalt lai, et soodustada rasva kadu. Kuna olete juba oma treeningute pikkusele joone alla tõmmanud, mõelgem sellele, kuidas kardiotreening võib teid üle jõu suruda.

Õnneks on uuringud kinnitanud ajaliselt efektiivsemat protokolli kui tund aega jalgrattal või jooksulindil istumine; seda nimetatakse kõrge intervallintensiivsusega treeninguks HIIT.

Semperfi5k

HIIT hõlmab suure intensiivsusega rattasõiduperioode kergemate taastamisperioodidega ning korrake neid edasi-tagasi minuti jooksul. Kuna see mõjutab ainevahetust ja EPOK-i, aitab see põletada rohkem kaloreid ja rasva vähem kui püsiseisundis.

rasva kadude eksperdiarvamused rasva kaotuse korstnad

Täiendus rasva kadu ja energiat Eriti raske võib olla piisav taastumine, makrodega pro fight fat burner arvustused ja lõikamisel raske treenimine. Siit võib abi olla toidulisandist. Suurenenud valgu tarbimine on lisaks lihasvalkude sünteesi stimuleerimisele ja lihaste paranemisele ning pärast rasket treeningut taastumisele seotud ka suurema täiskõhutunde täiskõhutunde ja termogeneesiga energiakulu.

ideallean fat burner review standardprotsessi kaalulangus komplekt

Kofeiin on tõhusa treeningueelse toidulisandi alus. Uuringud on näidanud, et kofeiini sisaldavad toidulisandid võivad parandada rasvade lagunemise kiirust ja vähendada treenimise ajal tajutavat pingutust.

ma tahan oma kate maha vahendada rasva poletamine knickers kuuma kuju