Liigu sisu juurde

Üks populaarsemaid meetodeid on harjutuste seeria kordamine 30 sekundi jooksul, enne kui teete kiire pausi, et hingata ja lasta kehal taastuda. Teine populaarne meetod on mõne minuti jooksul mõne väikese harjutuse tegemine enne väikese pausi tegemist, kuid see on väga intensiivne! Jooksurada on ülipopulaarne aeroobne treeningmasin. HIIT pole suurepärane mitte ainult rasva kaotamiseks, vaid ka teie südame-veresoonkonna tervisele, kuna see tugevdab mitte ainult teie aeroobset, vaid ka anaeroobset võimekust! Näiteks pikamaajooks on aeroobne ja loeb püsiva kardiona. Teie jaoks sobivate liikumiste valimine Võite kasutada mitmesuguseid erinevaid käike.

HIIT-südame osas on palju hype, peamiselt seetõttu, rasva poletamine hiit-i rutiinne see põletab väidetavalt vähem kaloreid rohkem kaloreid. Tegelikult reastas Ehkki kehalise aktiivsuse juhistes soovitatakse rasva kadumise maksimeerimiseks tavaliselt viis päeva nädalas rasva poletamine hiit-i rutiinne 30 minutit jõulist tegevust, väidavad HIITi eksperdid, et vähem treeninguid on sama tõhus, kui intensiivsuse tase on piisavalt kõrge.

Kas HIIT cardio on liiga hea, et olla tõsi?

Algajate juhend HIIT-i jaoks: kuidas valida HIIT-treeningu jaoks parimad käigud - Elu -

Kas saate samade tulemuste saamiseks kärpida minutilise sörkjooksu 3-minutiliseks hüppelukkude seansiks? Vaatame HIIT-kardiot üksikasjalikumalt ja vaatame, kuidas see püsib tavalise püsiseisundi kardioga, analüüsides samal ajal, kas see on thong salendav puksid rasva kadu kui püsiseisundi jaoks. Kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT on tänapäeval moes. Mis on HIIT kardio?

HIIT on seotud suure intensiivsusega.

Kuidas HIIT-i rattal teha

See tähendab, et iga kardiotreeningu korral sooritate mitu lühemat harjutust, mis on segatud aeglasemate intervallidega. Näiteks spurtite kaks minutit nii kiiresti kui võimalik ja seejärel aeglustate järgmise kahe minuti jooksul sörkimist ning korrake seda järjestust. HIIT kardiot saab teha mitmel viisil.

Võite teha jooksurutiini sprindivahemikega, vahele jätta rutiini või lisada muid liitliigutusi.

Lisage intensiivsuse intensiivsusega intervall koolitus

Näiteks saate teha Burpeesi või Jumping Jacks'i intervallide vahel aeglaselt sörkides igaühe vahel. Enamik HIIT-i rutiinidest koosnevad liikumistest seda saab teha kõikjalt nagu mägironijad, kükihüpped, Burpees jne.

kudzu kaalulangus profiili kaalulangus hind

Kui teete HIIT-kardiot, ei peaks teil olema võimalik vestlust pidada. Treeningu ajal peaksite saama regulaarselt vestelda, ilma et te end liiga hingeldaks.

kaalulangus seljavalu tottu golden puramiidi rasva kadu

Teine oluline erinevus on see, et HIIT cardio on peamiselt anaeroobne tegevus. See tähendab, et teie keha kasutab lihastes salvestatud glükoosi ilma hapnikule liiga tuginedes.

Algajate juhend HIIT-i jaoks: kuidas valida HIIT-treeningu jaoks parimad käigud

Siin on teie hapnikutarve suurem kui hapnikuvaru, nii et teie keha peab energiat vabastama ilma hapnikuta. See tähendab ka seda, et tunnete end väsinumana kiiremini, sest anaeroobse treeningu korral vabaneb palju piimhappeid anaeroobse energia vabanemismehhanismi jääkaine.

Mõelge, kui hingetuna ja väsinult tunnete end pärast sprinti erinevalt pikamaajooksust.

pingutage rinnad parast kaalulangust kuidas suunata rasva kadu

Püsiseisundis või LISS madala intensiivsusega püsiseisundis südame on aeroobne. See tähendab, et energia eraldamiseks on vaja hapnikku.

Energia vabanemine on pika aja jooksul mõõdukas, ühtlane. Näiteks pikamaajooks on aeroobne ja loeb püsiva kardiona.

Viimane kõige olulisem eristamine on lihaste tüüp, mida igaüks neist kasutab. HIIT cardio toetub rohkem teie kiiresti tõmbuvatele lihastele. Seda tüüpi lihaseid kasutatakse lühikeste ja intensiivsete kuidas kergendada lihtsat jaoks.

LISS cardio tugineb aeglastele lihastele, mida kasutatakse vastupidavusharjutustes.

310 naela kaalulangus kahju rasva kaela

Aeglaste lihastega lihased on palju lahjemad kui kiiretel lihastel, mistõttu sprinterid näevad välja palju lihaselisemad kui pikamaajooksjad.

Lõppkokkuvõttes on kaalulangetamise teekonna kõigi jaoks suur küsimus, milline meetod on rasvade kaotamisel efektiivsem. Sellel teemal on viimase kümne aasta jooksul läbi viidud palju uurimusi. Kehamassi, keharasva protsenti ja kõhu nahaalust rasva mõõdeti kõik treeningrühmades.

Kuidas HIIT-i rattal teha

HIIT-rühma keskmine kestus oli 36 minutitsamas kui mõõduka südamerühma jaoks oli aega 68 minutit. Teises Nad järgisid minutilist HIIT-seanssi 12 nädala jooksul.

kaaluvaateid kaotavad esimesel nadalal kaalulangus toidu kontrollnimekiri

Diabeetikutel täheldati nahaaluse rasva suuremat vähenemist. Poole ajaga võite põletada sama koguse rasva.

Kas HIIT on kaalulanguse jaoks tõesti parem kui madala intensiivsusega süda?

HIIT on veelgi parem, kui teil on diabeet või insuliiniresistentsus, kuna see toob kaasa positiivseid hormonaalseid muutusi. See on suurepärane 2. Veel üks HIITi eelis? See tõstab teie ainevahetust isegi pärast seda, kui olete trenni teinud, sest see tõstab rasva poletamine hiit-i rutiinne puhkepulssi.

4 viisi kaalu langetamiseks jooksulindi treeninguga

Arvukad uuringud kinnitavad seda nähtust, et HIIT cardio suurendab kalorite põletamist 24 tunni jooksul pärast treeningut. Niisiis, te kulutate rohkem energiat, kui puhkate tundide jooksul pärast treenimist, rohkem kui LISS-i kardio. Seega, kui see on teie eesmärk, siis HIIT cardio tapab kaks lindu ühe kiviga kaotades samal ajal rasva ja kasvatades lihaseid.

Need on füüsiliselt ülimalt intensiivsed.

Kõrge intensiivsusega intervall koolitus

Need on ka teie liigestele karmid tänu sellistele harjutustele nagu Burpees või Squat Jumps tekitatud suurele löögijõule. Niisiis, kui olete alles alustamas oma tervisekäiku või teil on nõrgad liigesed, ei pruugi HIIT cardio olla parim koht alustamiseks.

Kui olete juba suhteliselt heas vormis ja hõivatud inimene, on HIIT cardio ideaalne. See kulutab lühikese aja jooksul palju kaloreid ja veelgi enam pärast treeningut.

nv sprinkles kaalulanguse ulevaated millal alustate kaalukaotuse margamist tervikuna30

Kui teil on aga liigestega seotud probleeme nagu artriit või kannatate vigastuste käes, on parem jääda LISS südame juurde.