Liigu sisu juurde

Teie keha ei hakka kaloreid nii tõhusalt põletama, kuni te midagi sööte. Need joogid sisaldasid lisatud suhkrut, mis viib teid ainult kaugemale rasva kadumise eesmärgist. Valige enamasti puljongipõhised valikud ja kui valite koorepõhise supi, siis vali kindlasti madala rasvasisaldusega variant. Muidu saboteerite oma kaalulangetamise jõupingutusi. Ainevahetus on protsess, mille käigus keha kogub ja kasutab energiat kaloreid kõigeks alates toitainete imendumisest rakus kuni maratoni jooksmiseni.

02 Z28 rev up

Tühjad toidud, mis sütitavad teie ainevahetust Mõned toidud, maitseained ja vürtsid kiirendavad otseselt teie ainevahetust ning soodustavad seetõttu rasva kadu ja kehakaalu alandamist. Siin on mõned suurepärased kõhupõletused, mille eesmärk on regulaarselt süüa: Õunad: See vili on rikas flavonoidse kvertsetiini poolest, mis on tõestanud, et see blokeerib beebi rasvarakke küpsemisest. See on ka võimas põletikuvastane võitleja. Kaneel: Seda vürtsi on uuringutes leitud, et muuta rasvarakud insuliinile paremini reageerivaks, aidates veresuhkru taset paremini reguleerida.

Ingver: On leitud, et sellel vürtsil on termogeenne toime ja see aitab seedimist. Roheline tee: Rohelises tees sisalduval peamisel polüfenoolil EGCG on näidatud, et sellel on termogeensed omadused ja see suurendab rasva oksüdeerumist. Tulised piprad: Kapsaitsiinirikkad on need paprikad kehale termogeense toimega, kiirendades ainevahetust ja kaloripõletust.

rev up metabolismi ja rasva kadu

Neid võib kasutada värskelt või jahvatatud ja helvestena. Punased ja lillad viinamarjad: Need puuviljad on rikkad resveratrooli poolest.

  1. Keha salendav bikiin
  2. Muu Paranda oma ainevahetust kõhurasva vastu võitlemiseks Kalorite tõhualt metabolieerimine võib põhjutada tervilikumat kehakaalu ja kõhurava vähenemit.
  3. Viited Kas tunnete, et teie kaalulangus liigub tigu tempos?
  4. Kompassi kehakaalu langetamise kulud
  5. Как это могло случиться.

Uuringud on näidanud, et see polüfenool aitab suurendada ainevahetust ja pärssida östrogeeni tootmist, mis võib aidata vähendada keha rasva ja suurendada lihasmassi. Supp: Teadusuuringud on leidnud, et isikud, kes söövad suppi, mitte tahkeid toite, tarbisid kogu päeva jooksul vähem üldkaloreid.

PARANDA OMA AINEVAHETUST KõHURASVA VASTU VõITLEMISEKS - ELU -

Kaloritarbimise vähenemise põhjuseks võib olla suppi kõrge vedelikukogus. Kuid olge konserveeritud suppide naatriumi sisaldus. Kodune supp on parim igal võimalusel. Kui valite konserveeritud supi, valige kindlasti madala naatriumisisaldusega sort.

Ja jälgige ka oma valikut supi sisse; koorepõhised supid võivad olla rikkalikult küllastunud rasva ja palju kaloreid. Valige enamasti puljongipõhised valikud ja kui valite koorepõhise supi, siis vali kindlasti madala rasvasisaldusega variant.

rev up metabolismi ja rasva kadu

Söö oma teed parema ainevahetuse juurde Muutes oma toitumisharjumusi ja käitumist lihtsate muudatustega, saate oma ainevahetust kiirendada ja seetõttu põletada iga päev rohkem kaloreid. Siin on mõned lihtsad muudatused, mida saate teha: Sööma! Kõlab piisavalt lihtsalt, eks? Kes ei taha rohkem süüa? Uuringud on näidanud, et väiksema söögikorra söömine iga kolme kuni nelja tunni järel kiirendab nii ainevahetust kui ka kaalukaotuse arengut.

Üles: 7 lihtsat viisi ainevahetuse suurendamiseks! - Atleetvõimlemine

Kui ootate söögikordade vahel liiga kaua, hakkab keha mõtlema, millal järgmine söögikord saabub. Nii et teie keha läheb omamoodi nälgimisrežiimi; see salvestab rasva harvaesineva võimaluse korral, et teist sööki kunagi ei tule. See kaitsemehhanism on kasulik nälja ajal, kuid ei pea dieeti. Selle rasvasisalduse säilitamise mehhanismi tõttu ei kaota need, kes kaloraaži drastiliselt piiravad, palju kaalu. Seega pole oluline mitte ainult regulaarselt süüa, vaid ei taha kunagi oma portsjoneid liiga dramaatiliselt lõigata olenevalt vanusest ja pikkusest alla — kalorit päevas.

Muidu saboteerite oma kaalulangetamise jõupingutusi. Kraavige lihtsaid suhkruid. Võite proovida ka mägironijaid, hüppeid ja muid keharaskusi. HIIT-kardio on väga intensiivne, seega veenduge, et tasakaalustaksite seda ülejäänud programmiga.

Tühjad toidud, mis sütitavad teie ainevahetust

Kaks kuni kolm seanssi nädalas peaks olema enam kui piisav, et saaksite näha rasvakaotuse tulemusi, mida otsite, ilma et see takistaks tõsteseansse või jõutreeningu eesmärke. Suurema termilise mõju tõttu võib valk aidata mis tahes kaalulangetuse dieeti. Lisaks on valk tõenäoliselt kõige küllastavam makrotoitaine, mis tähendab, et see võib aidata teil pika aja jooksul täisväärtuslikuna püsida.

Veelgi rohkemate boonuspunktide saamiseks valige roheline tee. Ehkki roheline tee võib sisaldada pisut vähem kofeiini kui teie keskmises kohvitassis, sisaldab see katehhiine nagu EGCG, mis võib aidata teie ainevahetust kiirendada ja selle tulemusel tõhusat kaalulangust viia. Ajakirjas "Journal of Nutrition" avaldatud uuringus märgiti, et rasvunud inimestel, kes tarbisid katehhiini sisaldavat rohelise tee jooki ja kes tegelesid kolm päeva nädalas mõõduka intensiivsusega treenimisega, täheldati kõhurasva suuremat kaotust võrreldes grupiga, kes tarbis kofeiinijooki ilma katehhiinid.

Isegi vähene dehüdratsioon võib kahjustada teie ainevahetust. Enamik inimesi ei saa sageli isegi aru, et nad on dehüdreeritud, kuni see on jõudnud raskemasse staadiumisse.

Selleks, et saaksite piisavalt H2O-d, proovige iga söögikorra jaoks 8-untsi klaasi vett ja hoidke läheduses veepudelit. Nagu Hoffmann märgib, võib vesi joomine aidata ka nälga ohjeldada, samas kui väljajätmine võib tunda peksmist, isegi kui te pole näljane.

rev up metabolismi ja rasva kadu

Viimaseks pidage meeles, et mitte kõik joogid pole võrdselt loodud. Jahu kustutamiseks ärge tuginege energiajookidele, kõrge kalorsusega kohvijookidele, soodale, puuviljamahlale ega muudele kalorisisaldusega jookidele. Need joogid sisaldasid lisatud suhkrut, mis viib teid ainult kaugemale rasva kadumise eesmärgist. Ärge langege moehullu. Selle asemel, et süsivesikuid täielikult välja lõigata või oma toitumisharjumusi drastiliselt muuta, mis pole tavaliselt jätkusuutlik, järgige Hoffmanni nõuandeid.

Lõppude lõpuks, ükskõik kui hea dieet tõotab tulla, on see mõttetu, kui te ei suuda sellest kinni pidada.

Atleetvõimlemine

Kui krahvidieedid võivad tulemusi anda peaaegu kohe, on kaotatud tolli ja kilo alla võetud tolli pikkus sageli väga lühike. Nutika ja pikaajalise lähenemisviisi abil arendate tervislikke harjumusi, millest võite aastaid kinni pidada.

See kehtib eriti juhul, kui teil on krooniline stress. Hoides stressitaseme madalamal, muudate pikemas perspektiivis hõlpsamaks muutmise lihtsamaks.