Liigu sisu juurde

Teie sõbrad lähevad välja, seal on alkoholi, on munchies ja te ei soovi midagi muud kui osaleda. Vööümbermõõt vähenes 4 cm võrra.

Kuidas kaalust alla võtta 10 päeva jooksul

HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on lühikese kestusega kõrge intensiivsusega südame vorm, võrdse vahega puhkefaas. Rasvapõletavad HIIT-treeningud on suurepärane võimalus maksimaalse rasva koguse põletamiseks lühikese aja jooksul.

See tähendab, et HIIT-i korral on lihased intensiivse treeningu väikeste puhangute ajal hapnikupuuduses. See omakorda aitab kehal rasva põletada isegi 24—48 tundi pärast seda, kui olete jõusaalist lahkunud!

Niisiis, kui otsite "treeningut", et kaotada klapp ja toon üles, siis HIIT see! Siin on 15 HIIT-harjutust, mis kulutavad 4 minutiga rohkem kaloreid kui 60 minutit kardio. Siin rasva kaotuse korstnad näidissoojendusrutiin.

10 paeva rasva kadumise valjakutse sliming palli hommikumantlid

Soojendusrutiin Pea kallutamine - 1 komplekt 10 kordust Kaela pöörded - 1 komplekt 10 kordust Õlgade pöörded - 1 komplekt 10 kordust Käeringid - 1 komplekt 10 10 paeva rasva kadumise valjakutse Randme pöörded - 1 komplekt 10 kordust Talje pöörded - 1 komplekt 10 kordust Hüppeliigese pööramine - 1 komplekt 10 kordust Püsivad varbad - 1 komplekt 10 kordust Külgmine lunge - 1 komplekt 10 kordust Kohapeal sörkimine - 3 minutit Seismine küljel - 1 komplekt 10 kordust Nüüd, kui olete andnud märku, et keha on ette valmistatud mõneks ägedaks treeninguks, võite alustada HIIT-harjutusi.

Olen koostanud kogu keha HIIT treeningu rasva kadumise kava jaoks, mida saate kasutada. Alustame 1. Samuti täitke kõik harjutused, enne kui kordate neid teist ja kolmandat korda suurema korduste arvuga. Harjutuste vahel ei tohi puhata. Burpees Burpees haarab kõik teie keha lihased. Siht: Vasikad, neljakordsed, reieluud, südamik, rind, õlad, triitseps, biitseps, tuharad ja latid.

Burpee tegemiseks toimige järgmiselt. Sammud Oletame osalist kükitamise asendit.

  • Kuidas u poletada arm rasva
  • Kaalulangus madala raua tottu
  • Päevane Väljakutse - Raudne Tervis
  • HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on lühikese kestusega kõrge intensiivsusega südame vorm, võrdse vahega puhkefaas.

Hoidke selgroog neutraalsena, raskus kannadel, õlgadel kinni pigistatud, tuharad välja lükatud ja käed ees. Kükitõmme ja puudutage põrandat mõlema peopesaga. Toetage alakeha, sirutades jalad taha. Hoidke varbad põrandal painutatud.

Tehke push-up. Painutage küünarnukid ja 10 paeva rasva kadumise valjakutse oma rinnaga põrandat ning seejärel pöörduge tagasi kükitõukeasendisse. Tehke konnahüpe, tuues mõlemad jalad peopesade lähedale ja tehes siis hüppe kükitades, tõstes käed pea kohal ja hüpates üles.

Kestus: minutit 2. Kõrged põlved Shutterstock Selle harjutuse peamine eesmärk on tõsta põlved nii kõrgele kui võimalik. See HIIT kulutab kindlasti palju kaloreid. Siht: alumised kõhulihased, neljakordsed, reieluud, puusaliigese painutajad, tuharalihased ja vasikad.

Siit saate teada, kuidas teha kõrgeid põlvi. Sammud Seisa sirgelt. Hoidke oma jalgu õlgade laiuselt ja vaadake otse ette. Hüppa, too parem põlv üles ja aseta parem jalg tagasi põrandale. Hüppa ja vii vasak põlv üles ja aseta vasak jalg põrandale tagasi. Tehke seda vaheldumisi ja suurel kiirusel.

See peaks välja nägema nii, nagu sörkiksite kohapeal, välja arvatud see, et põlved on kõrgemad. Harjutuse sooritamisel võite hoida käed ees sirutatuna ja lasta põlvedel oma peopesasid puudutada. Kestus: 2 minutit 3.

10 paeva rasva kadumise valjakutse anavar burn rasva

Nad kulutavad tohutult kaloreid ja töötavad järgmiste lihastega. Siht: Vasikad, quadid, reieluud, adduktorid, puusa painutajad, tuharad ja südamik Siit saate teada, kuidas teha jagatud hüppeid või hüppeid. Sammud Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses. Pange vasak jalg ette, hoidke selgroogu sirgena, painutage põlvi ja laskuge alla.

30-Päevane Väljakutse

Parema jala reieluu peaks olema põrandaga risti. Hüppa ja pane enne maandumist parem jalg ette, vasak reieluu risti põrandaga. Hüppa ja enne maandumist pane vasak jalg ette. Tehke seda suurema intensiivsusega. Tehke iga harjutust 45 sekundit ja tehke iga harjutuse vahel 15—20 sekundiline paus. Üles-välja hüpped tungrauad Shutterstock Tungrauad on lõbusad ja mitte kurnavad.

10 paeva rasva kadumise valjakutse ma eemaldan rasva sideaine

Ja väike modifikatsioon võib muuta need HIIT või anaeroobseteks harjutusteks. Siht: Vasikad, neljarattalised, reieluud, adduktorid, puusa painutajad, istmikud, õlad, latid ja südamik Siit saate teada, kuidas teha jagatud hüppeid.

10 paeva rasva kadumise valjakutse 87 naela kaalulangus

Sammud Seisa sirgelt, jalad puusa laiuses ja õlad lõdvestunud. Vaata otse edasi. Hüppa ja liiguta mõlemad jalad külgsuunas. 10 paeva rasva kadumise valjakutse liigutage käsi külgedelt üle pea. Hüppa uuesti ja vii käed ja jalad tagasi algasendisse.

Kas nädalavahetusel saab 10 naela juurde?

Hüppa ja liiguta mõlemad jalad külgsuunas ning liiguta käsi samal ajal külgedelt ette. Kestus: 45 sekundit [Loe: Kuidas tungrauad aitavad kaalust alla võtta] Puhkus - sekundit 5.

Mägironijad Shutterstock Kas soovite oma tuuma kujundada? Kas mägironijad. Siin on peamised ja sekundaarsed lihased, millega see harjutus töötab.

Parimad rasva kadumise ja kalorite põletamise treeningud

Siht: Alumised kõhulihased, ülakõhud, viltused, õlad, triitseps, latid, reieluud, tuharad, neljarattalised ja vasikad. Mägironijaid saate teha järgmiselt. Saa planku asendisse. Asetage käed õlgade laiusest veidi laiemaks ja hoidke südamikku kinni. Paremat põlve tõmmake rinna poole, puusasid tõstmata. Viige parem jalg tagasi oma asendisse ja tõmmake vasak põlv rindkere poole. Viige oma vasak jalg tagasi oma asendisse. Tehke seda suurema kiirusega puusasid tõstmata.

Kestus: 45 sekundit.