Liigu sisu juurde

Igaüks võib süüa kõike, kui nende toitude üldskoor jääb lubatud piiridesse. Selle dieediga soovitatakse dieedipidajatel süüa Hispaanias, Itaalias, Kreekas ja Kreeta saarel populaarseid toite.

Lihaskaotus

Probleem tekib siis, kui sa jääd alla grammi süsivesikuid järjepidevalt, lisas Seedman. Te peate ikkagi sööma mõned süsivesikud - vähemalt 5 grammi kilogrammi oma kehamassi kohta vähese süsinikuarvuga dieedil või 0,5 grammi naela kohta tasakaalustatud kalorsusega piiratud dieedil lubab rasvade kadu, ilma et kaotataks intramuskulaarset vett.

Rasvakadu Teie eesmärk on maksimaalne lipolüüsi - bioloogiline protsess rasvade lipiidide ja triglütseriidide lõhkumiseks kas söömisel või juba teie kehas säilitatud toidus. See enamasti juhtub lihaste mitokondrites, mistõttu mida rohkem on lihaseid, seda rohkem rasva te põletate, märgib Seedman.

Treeningutel on samuti näidatud, et need lipolüütilised ensüümid parandavad ja parandavad mitokondrite funktsiooni, mistõttu aitab välja töötamine rasvavarust vabaneda.

Metabolismi mõistmine

Kuigi see kõlab üsna otseselt, on teie kerge põlemiskiiruse prognoosimine tõesti uskumatult raske. Kuigi traditsiooniline mõtteviis oli see, et teie BMR ja kalorsuse tarbimine, võite arvutada, kui palju rasva sa kaalulangus laheb aeglane nädala jooksul.

Kuid seal on lõpmatu hulk võimalusi, mis võivad esineda erinevate ensüümide, hormonaalse reageerimise, biokeemiliste reaktsioonide ja endokriinse funktsiooni vahel, nimelt vähestele, mis kõik võivad bmr keha rasva kadu määra mõjutada, lisab ta.

Ehkki eduka kaalukaotuse võti on süüa vähem kaloreid kui suudad ära kulutada, ei tähenda see veel söögikordade vahelejätmist. Söögikordade vahelejätmine aktiveerib isegi näljarežiimi vt eespool ja muudab liigsöömise palju vastupandamatumaks. Söö rasvavaba valku. Valgurikkad dieedid on kaalulangetamiseks hädavajalikud. Paljud uuringud on näidanud, et valgurikka dieedi järgijad tarbivad vähem kaloreid ja tunnevad end rohkem rahul vähem näljasena kui enne dieedi alustamist.

Valgurikkad toidud hõlmavad järgmist: Lahja liha nagu kalkun ja kanarind Kala, nagu tuunikala Rasvavabad piimatooted, näiteks kooritud piim, kodujuust teatud tüüpi kodujuust või madala rasvasisaldusega jogurt Sojatooted nagu tofu Kaunviljadest meeldivad punased oad ja läätsed Lihtsate süsivesikute asemel eelistatakse kompleksseid süsivesikuid. Lihtsate ja keeruliste süsivesikute vahel on palju erinevusi. Lihtsad süsivesikud, nagu saias, vahustatud gaseeritud jookides ja küpsistes, on lihtsa keemilise struktuuriga ning keha seedib neid väga kiiresti ja lihtsalt; Liigsed lihtsad süsivesikud kogunevad rasvana.

Komplekssetel süsivesikutel, nagu maguskartulil, pruunil riisil ja suvikõrvitsal, on keerulisem keemiline struktuur, keha omastab need pikema aja jooksul; seetõttu tunnete end kauem täisväärtuslikumana ja vähendate süsivesikute võimalust bmr keha rasva kadu koguneda. Niisiis, vali lihtsad süsivesikud keerukate süsivesikute asemel: Valige saia asemel täisteraleib Valige täistera pasta tavalise pasta asemel Valige valge riisi asemel pruun riis Valige köögiviljad nagu brokkoli tärklise asemel nagu kartul Valige suhkru, gaseeritud jookide ja kommide asemel pähklid pähklid, nagu mandlid, kastanid jneoad ja köögiviljad.

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Miks sportlased ja aktiivsed täiskasvanud võitlevad Ainevahetuskahjustused, näljutamisrežiim ja kehakaalu langus on vastastikku asendatavad terminid, mida kasutatakse aeglustatud ainevahetuse kirjeldamiseks.

Valige tervislike rasvade asemel ebatervislikud. Kõik rasvad pole halvad. Tegelikult on kahte tüüpi "tervislikke" ja kahte "ebatervislikku" rasva. Kasutage dieedil tervislikke rasvu, et püsida kehakaalu langetamise ajal tervena. Monoküllastumata rasvad ja polüküllastumata rasvad peetakse tervislikuks ja seda saab lisada igapäevasesse dieeti.

Metabolismi alused

Monoküllastumata rasvade näited on avokaadod, pähklid, oliivid ja kõrvitsaseemned. Polüküllastumata rasvade hulka kuuluvad lõhes ja linaseemnes leiduvad oomega-3 rasvhapped.

bmr keha rasva kadu kaalulangus app bet raha

Vältima küllastunud rasv ja transrasvad. Need rasvad pole mitte ainult ebatervislikud, sest suurendavad kolesterooli hulka veres, suurendades seeläbi südame-veresoonkonna haiguste riski, kuid neil pole ka toiteväärtust.

Kaalut alla võtmine võib tunduda uure eemärgina, kuid tegelikult aate 2 kuu jookul 14 kg kaalut alla võtta aboluutelt, kui ööte targalt ja lülitate treeningu oma iga Sisu Nõuanne Kaalust alla võtmine võib tunduda suure eesmärgina, kuid tegelikult saate 2 kuu jooksul 14 kg kaalust alla võtta absoluutselt, kui sööte targalt ja lülitate treeningu oma igapäevarutiini.

Neid rasvu tuleks vältida, eriti dieedi ajal. Sööge tasakaalustatult. Isegi kui teil on tervislik toitumine, võite ühte tüüpi toitu üle süüa ja eirata teiste toitude kasulikkust tervisele. Kui soovite kaalust alla võtta, hoidke tasakaalustatud toitu, süües palju värskeid puu- ja köögivilju, täisteratooteid, kaunvilju ja seemneid, kala ja tailiha.

Püüdke vältida rasvaseid toite, töödeldud toite, kiirtoite, rämpstoitu, komme ja küpsetisi. Atkini madala süsivesikusisaldusega dieedid soovitavad meil piirata oma tegelikke süsivesikuid ja lisada rohkesti valku, isegi mõnda rasva.

Neid dieete järgivatel inimestel soovitatakse süüa madala glükeemilise indeksiga GI toite.

bmr keha rasva kadu kuidas poletada rasva lihtne viis

Atkinsi dieedi näide on see, et võite süüa võileibu liha ja köögiviljaga, kuid mitte leiba. Järgige South Beachi dieeti.

bmr keha rasva kadu soojustehnoloogia rasva kadu

Kuigi South Beachi dieedil on üsna sarnane Atkinsi dieediga, on sellel kaks suurt erinevust: Keelake täielikult "ebatervislikud" rasvad, kuid ergutage tervislikke rasvu; Süsivesikud ei kuulu komplekti.

Ainus viis edasiliikumiseks on minna kaugemale; mis võtab rohkem aega. Lõpuks, kui soovite edasiminekut jätkata, hakkab teil aeg otsa saama. Traditsiooniline kardio tapab teie immuunsussüsteemi. Pikamaajooksjate murranguline uuring näitas, et pärast treeningut halvenes veres vere seisund.

Samuti leidsid nad, et pikaajaline jooksmine häiris vere vedeldaja ja paksendaja tasakaalu, tõstes muid tegureid, sealhulgas hüübimistaset - mõlemad südameprobleemide tunnused.

Traditsiooniline kardio tapab teie liigesed.

Video: One year of keto | My 62-pound transformation! 2021, Mai

Kellelgi pole täiuslikku sümmeetriat oma luude, kõõluste, sidemete, painduvuse, liikumisulatuse, tugevuse jne osas. Kui teete korduvalt korduvalt sama asja sörkjooks ikka ja jälle, paneb katendi nurrumine halbades kohtades stressi. Keha pidev löömine südame traditsioonilistest vormidest põhjustab tõsiseid vigastusi seljas, põlvedes, pahkluudes ja kõikjal nende vahel.

Traditsiooniline kardio tapab teie keha koostise. Kardio ei tee teie lihaste ja rasva suhte parandamiseks midagi. Tegelikult kaotab enamik maratonijooksjaid lihaseid.

Account Options

Vaadake erinevust eliitmaratonijooksja ja eliitprinteri füüsikute vahel. Millist füüsist soovite? Siis treenige nagu sprinter. Ta teeb sprinti.

Enamik maratoonaritest läheb nälgimisrežiimi; keha muutub kataboolseks ja põletab lihaseid kütuse saamiseks. Parimal juhul on kardiokoer, mis algab pirnikujulisena ja lõpeb väiksema paariga. Pole minu idee edenemisest. Kehakaalu versus rasva kaotamine Üks põhipunkt, mis tuleb juba alguses välja tuua, on see, et kõhnunud lihaste või isegi lihaste suurenemise säilitamise ajal on kaalukaotuse ja rasva kaotamise bmr keha rasva kadu suur erinevus.

Kiiresti kaalu langetamiseks on palju viise. Üks neist on minna haarama sahasaega ja lõikama käe õla pealt maha. Seal sa lähed, skaala langes 15 naela.

Kas olete nüüd õnnelik, et skaala jõudis selle kindla numbri alla? Muidugi pole rahul. Kaotasite igasugused asjad, mida vajate. Noh, see juhtub tavaliselt siis, kui keegi proovib päevadel vormis saada. Olen kindel, et see on tingitud sellest, et oleme kaotanud vaieldava kunsti, kõvasti tööd teinud ja kannatlikud. Kõigi tänapäevase tehnoloogiaga saab meil eile kõike. Alustage väikeste muudatuste tegemisel oma kaloritoodangus.

Kui me tekitame metaboolse kahju ja kuidas seda parandada

Hoidke süsivesikuid oma toidus ja ärge ületage südame seansse. Iga teie tehtud muudatuse või liigutuse korral vastab teie keha meelelahutusega sarnasele tegevusele. Kalorsaagide lõikamine ei pea korraga koos täiendava kardioga ühendama. Teie ainevahetus ei ole teie sõber, kes teeb liiga palju liiga vara. Andke oma kehale võimalus kohaneda vähendatud kaloritoodetega, ilma et peaksite suurendama füüsilist koormust.

Süsivesikud on samuti olulised, et hoida ainevahetust kõrgendatud rasvapõletava hormooni leptiin aktiveerimisel. Energiatarbimise parandamiseks on näidatud suurenenud leptiinitaset. Karbamiidide vähendamine ja kõrvaldamine vähendab leptini taset ja vähendab nende funktsiooni. Hormooni funktsioonieriti testosterooni puhul on oluline piisav rasvasisaldus. Testosteroon aitab suurendada meie ainevahetust ja rasvade põletamise bmr keha rasva kadu.

Meie dieedist pärit rasva eemaldamine võib põhjustada keha funktsiooni halvenemist ja suurendab rasvasisaldust. Tervisliku ainevahetuse võtted Ole kannatlik. Üks mitte rohkem kui 2 £ rasva kadu nädalas.

  1. Kuidas sa tead?
  2. Intervalliga kardio eelised Südame tapab?
  3. Спросила Николь через несколько секунд.
  4. Но когда, наконец, Патрик вышел к подножию пандуса, октопауков там не оказалось.
  5. Kui me tekitame metaboolse kahju ja kuidas seda parandada
  6. Ричарда представили смотрителю зоопарка, который на тележке доставил их в помещение, располагавшееся лишь в сотне метров от входа.
  7. Eemaldage mu rasv

Kasutage korraga ühte muudatust ja lubage oma kehal kohaneda. Süsivesikud on olulised metabolismi suurenemisel. Neid võib vähendada, kuid mitte kõrvaldada.

Rasvade tarbimine on oluline hormoonide funktsiooni testosterooni ja põletamise rasva jaoks. Mõõdukas rasvasisaldus takistab näljastumist ja soodustab ainevahetust. Kui võistlusvõistluse võistlusel kaalutaksekasutage samu meetodeid vastupidiseks, et terve kaalu uuesti sisse lülitada, kuid ärge pakkige seda. Säilitage tervislikku kehakaalu võistlushooajal ja välistades seda ka aktiivsetele täiskasvanutele.

See hoiab teie ainevahetust käimas nagu kella.