Liigu sisu juurde

Kuid see, mis nende halvima tervisliku teravilja nimekirjas tõi, oli 15 grammi roosuhkrut ja melassi, mida nad ühe portsjoni kohta lisasid - liiga palju teile või teie väikesele. Suhkruteravilja söömine on üks meie oma 45 halvimat hommikusöögiharjumust teie vöökohale.

Kuid kas teadsite, et teatud teraviljad on teile sama kasulikud? Toidukaubad Kui olete innukas Söö seda, mitte seda!

Kelloggi Smart Start originaalsed antioksüdandid

Ja seda seetõttu, et paljudes nendes hommikusöögitoitudes on palju suhkrut ja vähe teile kasulikke toitaineid, nagu tervislikke rasvu, kiudaineid ja valke, mis aitavad meid päevaks edasi lükata, olles rahulolevad ja pingestatud. Kuid mitte kõiki dieedirikkujaid pole lihtne välja tuua. Võtame näiteks tervislikud teraviljad.

  1. Fat burner za jeni
  2. Многие поколения назад мудрые оптимизаторы осознали, что октопаук, задумавший или совершивший убийство, необратимо изменяется психологически и препятствует мирному функционированию колонии.
  3. Но сейчас Николь была в госпитале, к ней цветовыми полосами обращалась Синий Доктор.
  4. Kaalulangus kaes ja jalgades

Turundajad hakkasid kinni pidama sellest, et inimesed tahtsid hommikusööki, milles oleks vähe suhkrut ja palju toitaineid. Kuigi arvate, et see tähendaks, et ettevõtted valmistaksid vähese suhkrusisaldusega täisteraviljatooteid, ei juhtunud see täpselt. Tervislikest teraviljadest sai üks pikas nimekirjas toidud tervisega halodega.

kaalulangus veeteraapiaga

Kuna on nii raske öelda, millised terakarbid teile tegelikult head on - ja millised pole midagi muud kui turundustrikk, et teie parema dieedi püüdlust ära kasutada, otsisime toidukaupade hulgast kõige eksitavaid teravilju poeriiulid.

Olge ettevaatlik nende salajased dieedikatastroofide pärast ja ärge unustage, et oma hommikusöögi suhtes tähelepanelik olemine ei peatu ainult teraviljakäigus. Võidake need magustoidulaadsed hommikusöögid, et saaksite oma eesmärke täita, valides parimad hommikusöögitoidud kehakaalu langetamiseks.

honey kaalulanguse ulevaated

Söö seda! Nõuanne: Teraviljakäiku rännates veenduge, et teie karbis oleks vähemalt 3 grammi kiudaineid ja vähem kui 10 grammi suhkrut. Piirates 10 grammi magusat kraami ühe portsjoni kohta, piisab magusaisu rahuldamiseks, ilma et kaalulangetus squats veresuhkru tase oleks nii suur, et enne lõunat kannatate suhkrukrahhi all.

Kiudainerikkad toidud aeglustavad teie keha suhkrute seedimist, et vältida veresuhkru energiat tühjendavat hüppelist kasvu.

20 halvimat tervislikku teravilja - Toidukaubad

Ja ärge unustage koostisosade loendit alati koorima. Esimese koostisosana tuleks nimetada täistera - mitte suhkrut - ja veenduda, et selles pole kunstlikke lõhna- säilitus- värvaine- või osaliselt hüdrogeenitud õlisid. See Kelloggi kasti kaaperdab väite 'antioksüdandid' - need on taimsed ühendid, mis mopivad põletikulinevähki põhjustavad vabad radikaalid - see muudab teravilja tervislikumaks kui see on.

atomic fire starter fat burner

Tegelikult sisaldab nende karp andestamatut 14 grammi suhkrut portsjoni kohta, samuti kunstlikke maitse- värv- ja potentsiaalselt kantserogeeni sisaldavaid BHT-sid. Lisa Moskovitzi, RD, CDN sõnul on 'BHT endiselt väga vastuoluline ja selle kohta, kas see on kehale kahjulik või kantserogeenne, on vähe uuringuid,' lisas ta, 'siiski soovitatakse vältida suurte koguste tarbimist.

Starbucksi villitud Mocha Frappuccino kohvijook

Cracklini kaerakliidel on ka tohutu palmi- ja sojaõliõli, mis paneb selle kasti põletikuliseks oomega-6 ja küllastunud rasvad. Seal näete, et teraviljatükid ei ole valmistatud isegi täisteratoodetest, vaid jahude segudest millest enamik on lisatud suhkrule väiksemas koguses.

Selle peale lisab Quaker ka õlist saadud kunstlikke värvaineid, kollaseid 5 ja 6. Hoolimata täistera valtsitud kaera- nisu- pruuni riisi- ja maisihelvestest on kausis ainult 4 grammi kiudaineid. Lisaks pärineb enamik neist 7 grammist valkudest vadakuvalgu kontsentraat mitte mandlid või pekanipähklid.

See kolmik on tavaliselt kood riisi tükikesteks, mida suhkur ja rasv hoiavad kokku, nagu nendes Honey aka maisisiirupi ja karamellivärvi cracklin oat bran kehakaalu langus. Pidage meeles, et klastrid on siirupite ja õlidega koos hoitava kaera kood. Selle asemel võtke üks järgmistest parimad sahvriklambrid : Kashi 7 täistera helbed. Päris ebatervislik, eks?

  • Kaalulangus voi
  • Биология светит, кормит и строит.
  • Kahju ja koht
  • Они с Элли еще не закончили приготовления.

Cracklin oat bran kehakaalu langus päris. Need on põhimõtteliselt sama asi - sama koostisosade loetelu, peaaegu identne toitumisalane teave - vaid üks kaubamärgiga muudetakse tervislikumaks. See ei ole.

Smuckeri maasikamoos 1 spl. Kohta: 50 kalorit, 0 rasva, 13 g süsivesikuid 12 g suhkrut0 valku Selles klassikalises želees ei ole koostisosades ühte, vaid kolme erinevat tüüpi suhkrut: kõrge fruktoosisisaldusega maisisiirup, maisisiirup ja suhkur.

See teravili on üks väheseid järelejäänud kaste, mis sisaldavad arteri ummistavat transrasva, osaliselt hüdrogeenitud sojaõli. Noh, see teravili annab kalorit puhast süsivesikut, millest 11 on suhkrud.

kick start fat burning metabolism

Toitained võivad teid täita, suurendada ainevahetust ja aidata teil rasva põletada. Kahjuks pärineb valdav osa selles teraviljas sisalduvast 13 grammist valgust sojavalguisolaadist, mis on tõenäoliselt saadud geneetiliselt muundatud pestitsiididega koormatud sojaubadest.

kuidas teha keha rasva poletusmasinat

Veel üks põhjus selgeks juhtimiseks? Kellogg maiustab teravilja sukraloosiga, an kunstlik magusaine see ei sulge teie näljahormoone nagu tõeline suhkrupurk.

See peaks olema raske läbipääs.

kaalulangus fresno

Kui soovite oma süsteemi toita, proovige seda teha ilma kõrgelt töödeldud toite, nagu sojavalgu isolaat, modifitseeritud maisitärklis, akaatsiakummi ja potentsiaalselt kantserogeeni sisaldav säilitusaine BHT. Need kaerajahu ruudud on täis teile sobimatuid kollaseid 5 ja 6 koostisosi, samuti karamellivärvi - keemiliselt saadud lisaaine, mis sisaldab tavaliselt fosfori kunstlikku vormi, mis on näidanud meie luudest kaltsiumi leostumist.

Oh ja P. Kreeka jogurt on hommikusöökide seas tõusev täht selle vahel, et see sisaldab palju lihaseid ehitavaid valke ja on täis soolestikku ravivaid probiootikume.

24 ebatervislikumat süsivesikut, mida saate osta toidupoest - Toidukaubad

Lihtsalt ärge laske sellel kastil haaramisel oma otsust langetada. Kellogg's kasutab rasvata jogurtipulbrit, mis on kuumtöödeldud ja seega ei sisalda probiootikume ja viskab sisse põletikuliste suhkrute, kunstlike maitseainete ja kunstlike värvainete segu, mis lööb teie soolestiku tervise rajalt välja. See oli nende kunstlike värvainete lisamine - kollane 5, kollane 6, punane 40 ja sinine 1.

Nii punane 40 kui ka kaks kollast on Cracklin oat bran kehakaalu langus toiduainetest keelatud uuringute kohta, mis on õlist saadud värvaineid seostanud laste allergiate, migreeni, peavalude, käitumisprobleemide ja hüperaktiivsusega.

Kuid see, mis nende halvima tervisliku teravilja nimekirjas tõi, oli 15 grammi roosuhkrut ja melassi, mida nad ühe portsjoni kohta lisasid - liiga palju teile või teie väikesele.

See marja oli meie nimekirjas viimasel kohal puuviljad, mis on järjestatud suhkrusisalduse järgi sest magusat kraami on nii vähe. Kahjuks tähendab see tavaliselt seda, et tootjad cracklin oat bran kehakaalu langus kibeda maitse kompenseerimiseks rohkem suhkrut, nagu näete 17 grammi suhkru, glütserooli, maisisiirupi, mee ja melassi puhul.

Puuviljad on tervislikud, kuid kuivatatud puuviljad peaksid süüa mõõdukalt sest need ei täida teid nii palju kui veega täidetud värsked puuviljad ja suhkrusisaldus on suurem. Kõik need karbid sisaldavad 10 või enam grammi suhkrut võrreldes kiudainetega portsjoni kohta, mis on suurem kui eksperdi soovitatud.

Kui soovite tervislikke rosinakliisid, vaadake kaskaadi talu orgaanilisi rosinakliisid, milles on 6 grammi kiudaineid ja ainult 13 grammi suhkrut ühe tassi portsjoni kohta, või Erewhoni rosinakliisid, milles on 6 grammi kiudaineid ja 10 grammi suhkrut ühe tassi portsjoni kohta.