Liigu sisu juurde

Te olete iseelustuma enda jaoks seal on rohkem ja seetõttu tekib olukord sageli, kui intensiivsed treeningud ei aita kaalust alla võtta. Müüt nr 6: Kui te treenite väljaspool rasva põletamise tsooni, siis koolitus läheb kasutu.

Mis vahe on Fartlek, tempo ja intervalltreening

Omamoodi puhkeajad on kiirustamata harjutused, mille minimaalne koormus on südamelihas. Intervallkoolituse põhimõtted Intervalltreeningud esmapilgul võivad tunduda ebaefektiivsed ja mitte eriti huvitavad füüsilise tegevuse tüübid, sest kogu aeg tuleb korrata samu monotoonseid harjutusi, vaheldumisi rahuliku intervalliga ja kiirelt.

Seda seetõttu, et fartleki treeningut nimetatakse laiemalt intervalltreeninguks, mille käigus vahelduvad kõrge intensiivsusega treeningu perioodid lühema madala intensiivsusega tööga.

Sellised lähenemised on aga väga tõhusad lihasmassi ülesehitamisel, aitavad kiiresti kaalust alla võtta ja figuuri hästi korrigeerida. Me võime eristada intervalltreeningu põhiprintsiipe: Klassid tasub alustada pärast arstiga konsulteerimist. Seda tüüpi koormuse vastunäidustused on südame-veresoonkonna süsteemi talitlushäired ja tõsised kroonilised haigused. Esimestel etappidel peaksid rahulikud intervallid kestma poolteist korda kauem kui aktiivsed. Aktiivsete perioodide kestus on alates 10 sekundist ja mitte rohkem kui kaks minutit, kogu koolituse kestus algajatele ei tohiks ületada 15 minutit.

top 10 toitu rasva poletamiseks eemaldage rasva kaal

Alles mõne aja pärast, kui keha on süsteemiga harjunud, võite kasutada korduste arvu ja treeninguaja järkjärgulist suurendamist kuni tunnini. Fartlek töötab oma sõpradega, siis konkureerivad, saad lisastiimulina.

Fartlek on parim joosta, ei pööra tähelepanu oma kella või nutitelefoni, ilma kava, vaid teeme erinev määr ja kestus kiirendus. Peamised eelised Fartlek: vaimse lõõgastumiseks koolitus, parandada arusaamist keha, psühholoogiline stabiilsus ja vastupidavus. Warm-up ja jahtuda - see läheb küpsiste ja töötamises anaeroobse läve tasemel või veidi kõrgemal - koor täitmine.

Intervall trenn kehakaalu kaotamiseks ja rasva põletamiseks – treeningud videoga

Soovitud taseme jõupingutusi algab pärast välja mugavuse tsooniJa sa hakkad kuulma oma hinge, kuid siiski ei piisa hinge. FITT treeningu akronüüm tähistab sagedust, intensiivsust, aega, tüüpi. Intervall või vahelduv koolitus ei ole ainus "intensiivse" koolituse liik.

Näete, et see mõjutab ka rasvade põletamist ja energiajärgseid kulutusi.

kuidas slim maha voo ja puusad kahjude kaalutlus

Üldreeglina tähistab HIT suure intensiivsusega koolitust kaalutreeningu metoodikana, mis arenes ndatel ja 80ndatel. HIIT tähistab intensiivsusega intervalli või katkendlikku väljaõpet, akronüüm, mis esindab praktikat, mis on nii vana kui kergejõustik, kuid viimastel aegadel on see populaarne kui uusimad amatöörõppejõudude jaoks.

nhs-i valikute kaalulanguskaart bio slim fat burner

Taastavaks liikumiseks sobib ideaalselt lihtne kõndimine. Mida teha siis, kui pulss vahepeal ei rahunegi? Kui nii juhtub, oled juba treeninud anaeroobses faasis.

Fartleki koolitus: eelised, meetodid ja näidisprogrammid - Koolitus

Kahjuks on see innukate harrastussportlaste seas tavaline probleem, millest paljud saavad teada alles koormustesti tehes. Kiputakse mõtlema, et palju lihtsam on treenida pool tundi nii intensiivselt, kui vähegi jõuad. Ja siis lähebki pulsisagedus kohe väga suureks, sest aeroobset põhja ehk vastupidavust pole. Ka kesktasemel ja väga treenitud harrastajatel soovitatakse intensiivsel meetodil intervalltreeningut teha üks kord nädalas, tippsportlastel kuni kaks korda nädalas.

Suure intensiivsusega treening võiks moodustada viis protsenti nädala treeningute kogumahust.

Ka siis, kui treenimises on pikem paus olnud, tuleks alustada lihtsatest aeroobsetest trennidest. Me rõhutame seda slimming ei ole oluline, kas te treenite 5 korda nädalas 10 minutit või 1 kord nädalas 50 minutit.

kahju rasva tagasi automaatne rasva kadu

Kaloreid kulutatakse mis tahes koolitusseansile ja see ei ole nii oluline, kuidas need kaloreid veedad: pideva või lühikese okupatsiooniga. Ainus soovitus ei tohiks tegeleda kardio-koolitusega rohkem kui 1 tund, kuna see ähvardab lagunemist lihaste kangast See ei ole keha koostisele väga hea ja ainevahetuse jaoks väga hea. Müüt nr 6: Kui te treenite väljaspool rasva põletamise tsooni, siis koolitus läheb kasutu.

saunakeha slimming wraps kohvi bean kaalulangus kommentaare

See ei ole tõsi. Sõltumata koolituse ajal südame löögisagedust südamerütm Te põletate kaloreid. Mida kõrgem on südame löögisagedus - suurem kalorite tarbimine.

ruby kaalulangusnaitus ma tahan rasva oma kohuga eemaldada

Müüt nr 7: Kui esineb probleeme liigeste ja laevadega, siis Cardio ei saa seda teha. On võimalik, kuid ainult teil on vaja valida harjutuste jaoks madala murde võimalusi.

Interval Training - 10 Minute Walk at Home Routine - Fitness Videos

Kardiokoolituse kõige olulisem asi on impulsi ja põletavate kalorite suurenemine, see ei ole oluline, kui palju te seda saavutate: tavaline jalgsi või intensiivne hüpped. Kui te teete jõusaalis, valige kõndimine jooksulint, muutke kalde kiirust ja nurka. Te ei vaja täiendavat varude, kõik harjutused teostatakse teie enda kehakaaluga.

Fartleki koolitus: eelised, meetodid ja näidisprogrammid

Koormust saab hõlpsasti reguleerida, kiirendada või vähendada treeningu kiirust. Programm koosneb kahest ringist. Igas ringis ootate 5 tõhusat südame harjutust rasva põletamise jaoks. Harjutused teostavad järjekindlalt üksteise järel üksteise järel esimese ringi, siis teise ringi.

Kõrge intensiivsusega koolituse plussid ja miinused

Te saate harjutusi teha. Plaani algajatele: Iga treening toimub 30 sekundit, siis 30 sekundit puhata Iga ring kordab 2 korda Kokku treening Kestus: 25 minutit Arenenud plaan: Iga harjutus toimub 45 sekundit, siis 15 sekundit puhata Iga ring kordab korda Ringide vahel minutit puhata Täieliku treeningu kestus: minutit Esimese ringi südame harjutused Me jookseme kohapeal, püüdes tuharad kinni pidada.

Kerge valik: kõndimine kohapeal päikesepõletusega Shin. Me hüpata laia quad, puudutades käte põranda.

  • Kaalulangus madalam leptiin
  • 300 lb kaalulangus
  • Kõrge intensiivsusega koolituse plussid ja miinused
  • Kardiograafia jalgade jaoks.

Põlved ei tohiks minna kaugemale sokid, selja jääb otse. Kerge valik: Me teostame laia quiverra ilma hüpata. Me hüpatame pool-jälgis, sünkroonivat relvade ja jalgade sünkroniseerimist.

Mis vahe on Fartlek, tempo ja intervalltreening

Kogu treeningu ajal hoidke pool-mehe positsiooni. Kerge valik: võtke jalad pool-mehe positsioonil ilma hüppamata.

  • Sleimming nagu rasva eemaldamine
  • Kaalulangus hacker
  • Kõrge intensiivsusega koolituse plussid ja miinused by Paul Rogers Share on Facebook Share on Twitter Suure intensiivsusega treenimine on kehalise aktiivsuse taseme tase, mis põhjustab kõrget südame löögisagedust, rasket hingamist, ebamugavustunne ja hapniku tarbimise suurt taset.

Me elame oma käte ja jalgadega, liikudes suusana väikeste puusadega. Lisaks on valem rasvade kaotamise võti, sest see hoiab keha kaloreid põletamas kaua pärast treeningu lõppu. Üldiselt tuleks fartleki treeningut läbi viia üks või kaks korda nädalas, ülejäänud nädala jooksul vaheldumisi muud tüüpi tegevustega.