Liigu sisu juurde

Mis lihased leitud abs jagatud kõõluste insertsioone? Mina pole isiklikult kuulnud. Teos sisaldab ka teisi hormoone. Komplektid ja kordused Kõhuõõne jaoks tehke töökomplekti ja viige iga komplekt ebaõnnestumiseni. Kõige keerulisemad piirkonnad on naistel puusad ja tuharad, meestel rasvavoldid vöö külgedel.. Mis mu point on?

Samal teemal

Pidage meeles, et kõike seda ei garanteeri, et kaotad kõht rasva. See on teie geneetika, vanuse ja hormoonide seas ka teiste teguritega, mida me alati ei kontrolli. Ab müt nr 2: Ab lihased erinevad teistest keha lihastest Kas teete oma abs erinevalt teistest keha lihastest? Tähendus teeb tonni kordusi ja neid iga päev töötab?

Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal?? - Teraviljad May

Kui nii, siis sa ei ole üksi. Liiga sageli inimesed töötavad oma abs iga päev ilma puhata, lootes põletada rasva maha rohkem kasutada. See tähendab jõutreenimist 2 kuni 3 korda nädalas, puhkepaika ja mitmesuguseid harjutusi, et sihtida erinevaid abs absmente.

Proovige dünaamilisi liigutusi, mis keskenduvad tuumikvõimsusele ja mis sisaldavad teie stabilisaatori lihaseid ; lihaseid, mida te kogu päeva jooksul kasutate oma keha hoidmiseks. Üks neist on lauategevus. Selleks liigutage, asuge käepideme asendisse ja hoidke seda nii kaua kui võimalik, hoides oma kõht pingul ja keha sirgelt.

Seda saab teha oma käes küünarnukkidel, mis on keerukamad või varbad. Veel üks suurepärane liikumine, mis põleb kõiki kõhu lihaskiude, on vertikaalne kriis: Asetage kas abs poleb rasva oma jalad üles sirge või kergelt painutatud ja pange oma jalataldadele üle laed.

Kujutage ette, et hoiate oma jalgadele habras, nagu näiteks veega täidetud prillide salve. Tõstke "salve" otse lae suunas, kuni teie puusad põrandast välja.

See on väga väike, kuid väga intensiivne liikumine. Tehke aeglaselt ja lõpetage komplekti reps. Treeningu trikk teie abs on mõistmine, et jõutreening on oluline, et hoida oma tuum tugev, kuid ab harjutused ei ole maagiline.

Ab-harjutuste integreerimine täielikuks rutiiniks on ainus viis imeline kuue pakkide maailm. Ja isegi kui te seda seal ei tee, ärge muretsege. Enamikul meist pole ilmselt geneetiline meik täiesti lamedale abseriti naistele.

Tehke plank: Sa ei saa keskenduda ainult kõhulihastele, vaid ka seljalihastele - seljale!

kas abs poleb rasva

Plangupraktika on kasulik mõlemale. Sisestage kätel ja varvastel lamamisasend, tõstke kere ja reied maast lahti. Veenduge, et küünarnukid oleksid õlgadega joondatud. Selle õigeks saamiseks hoidke tagumik ja kõht kokku. Kõhu kõverdused: Ülemine kõht on lihtne, alakõhu treenimine on keeruline.

Kuidas teie põhilihased koos töötavad?

See harjutus sarnaneb üsna tavaliste krõbinatega, kuid jalad on õhus. Alustage kätel külgedel, peopesad allapoole. Tõstke põlved kõrgel puusade kohale, kasutades keha kõhupiirkonna lihaseid. Selle asemel, et liigutada pead põlvede suunas, liiguta põlvi pea poole.

Lükake põlved lühikeseks ajaks võimalikult pea lähedale ja laske siis tagasi põrandale.

Mis on probleemne rasv

Jalgrattasõit: Lisaks ülemistele ja alakõhulihastele on see harjutus suunatud ka seljale ja külgedele. Lama pehmel pinnal nagu joogamadrats ja pedaal õhus nagu jalgratas. Tõstke vaheldumisi üks õlg vastassuunalise põlve poole ja vastupidi. Harjutage kindlasti mõlemalt poolt ühtlaselt. Alustage kahest 12 kordusega komplektist.

Alustage kaaludega. Kui teie eesmärk on kuus pakk abs, siis vajate ka tugevaid rinna- õla- ja seljalihaseid. Liikumist vajab kogu keha, mitte ainult kõhupiirkond. Lõika küttepuud: Vabade raskuste või meditsiiniliste pallide abil põlvitage ühel põlvel. Tõstke hantlid mõlema käega jala õla kohale. Langetage hantlid teisele puusale, hoidke seda ja tõstke uuesti üles. Lihaste paksus muudab need nähtavaks, kui nende kohal on isegi pisut rohkem rasva kui siis, kui lihased on õhukesed.

Atleetvõimlemine

Kaalutud abs-harjutuste puhul tuleb arvestada sellega, et need võivad talje pakseneda, mistõttu ma ei soovita neid enamiku naiste jaoks. Vasikate sümmeetria on väga oluline, kuna see mõjutab oluliselt jala üldist arengut. Gastrocnemiuse mõlemad pead peaksid olema võrdselt arenenud, ahenevad allapoole tallaosa ja pahkluu sisse.

Suuruse järgi peaksid vasikad olema sama suured kui käsivarred. Kui soovite oma treeningutel keskenduda gastrocnemiusele, valige seisev vasikaharjutus eriti raskete raskuste korral. Oma talla esiletõstmiseks vali lisaks juba sooritatavatele seisvatele liigutustele ka mitu istuvat liigutust.

Kõigi abs-harjutuste ajal peate keskenduma ainult selgroo painutamisele, hoides puusad ja põlved fikseeritud, kergelt painutatud asendis.

Parim viis selleks on abs-harjutuste tegemisel puusade kõverdamine üles ja alla naba suunas.

  • Eemaldage rasva bbq
  • 20 lb kaalulangus nagu
  • Naiste treeningjuhend Ultimate No Fluff, 6. osa: Abs ja vasikad - Atleetvõimlemine
  • Millised on moned rasva poletavad toidud

Puusade liikumatuna hoidmine paneb liigese liikumise pigem puusadesse kui lülisammasse ja sihib puusa paindumisi abstsessi asemel. Vasikate lihaste paremaks isoleerimiseks treeningute ajal veenduge, et teete täielikku liikumisulatust - kukutate kontsad laskumisel nii kaugele kui võimalik ja tõstate oma varbad üles nii kõrgele kui võimalik tippkontraktsiooni ajal.

Hoidke oma põlved fikseeritud, kergelt kõverdatud asendis, et fookus jalgadelt maha võtta ja asetada see ainult vasika lihastele. Prioriteetide seadmine Kui soovite tähtsustada abstsi või vasikaid, soovitan pühendada kogu treening ainult sellele kehaosale. Tehke sellel kehaosal täispikk treening 30—45 minutit ja treenige seda 2—3 korda nädalas, vähemalt ühe puhkepäeva vahel treeningute vahel. Lisaks vali oma teistes treeningutes harjutused, mis töötavad sünergiliselt soovitud lihasgruppi.

Näiteks kui soovite oma abs-d rohkem lüüa, valige vabade raskuste liigutamine ja istudes istuv koht, et värvata abs oma stabilisaatoriteks. Vasikate rohkem löömiseks lisage jõudu suurendavaid liigutusi, nagu surupressid, puhastage ja pressid, surnud tõstukid ja kükid.

Minge raskeks, minge raskeks Mõelge sellele: teie vasikad on kergesti harjunud oma kehakaalu iga päev iseseisvalt tõstma, nii et kaks korda suurem kehakaal pole palju vastupanu. Sest kurat, iga kolmas jõusaalihunt kujutab ette, et ta on mingisugune treener. Lubage naerda.

kas abs poleb rasva

Ja ole ise ka natukene targem ja ära kingi igale ettejuhtuvale enda raha ära. Aga see selleks. Millest ma tegelikult tahtsin rääkida on see, et miks seda juuksekarva nii lõhki on vaja ajada? See on muidugi tore, et väga popiks on saanud kõikide kulturismis võistlejate menüüd ja üleüldse võetakse palju eeskuju kulturismiga tegelevate inimeste elustiilist ja nende instagrami kontod on saanud justkui piibliks, mida iga endast lugupidav inimene peab nüüd piinlikult jälgima.

Tundub, et selles ei olegi nagu midagi halba, kui harju keskmine inimene endale motivatsiooni juurde saab, aga ometigi on aetud viimasel ajal see juuksekarv kuidagi nii lõhki.

Mis toimub nagu? Ma lähen juuksurisse ja minu käest küsitakse, miks kartulit süüa ei või kui peenikeseks tahad saada, aga tatart võib?

[cool down]💦Oblique Abs 30 Days ABS Challenge

Kes kurat üldse ütles, et kartulit süüa ei või? Kartul annab keskelt läbi g kohta 77kcal ja tatar kcal.

kas abs poleb rasva

Kui mina peenikeseks tahaks saada, siis ma vitsutaks kartulit kahe suupoolega. Miks leiba süüa ei tohi, kui kaalu kaotada tahad? Esiteks, üleüldse, sa ei taha kaotada kaalu, vaid sa tahad kaotad pekki!

kas abs poleb rasva

Kes ütles jälle, et leiba süüa ei tohi? Mina pole isiklikult kuulnud. Paksuks ei tee sind mitte leiva söömine, vaid see jäme vorstiviil ja see majonees, mis sinna leivale maanduvad. Kas ma peaksin valima banaani asemel õuna? Kas tatar on parem kui riis? Kas kana on parem kui sealiha? Kuule… halloo? Kas oled näinud mõnda inimest, kes on söönud ennast paksuks kartulist, leivast, tatrast või no banaanist?

Kui oled, siis ole hea ja tule näita mulle ka. Küll aga ma tean inimesi, kes on ennast jämedaks söönud vorstist ja saiast. Mis mu point on?

  1. Viis tegevust, millest peaksid enne trenni hoiduma
  2. Absoluutsete Lihaste Täielik Juhend | Sobivus
  3. Kaalulangus kukkuda vaguni
  4. Tõde "Fat Burning Zone" kohta
  5. Kuidas saada 6 pakk abs lühikese aja jooksul: 11 sammu (fotoga) - Vihjeid -
  6. Kas abs üks on lihas? - Harjutus

Point on see, et enne, kui sa hakkad valima, millised narmad su elutoa kardinatele tulevad, siis ehita kõigepealt see maja valmis. Mida sa muretsed, mis värvi su söögitoa salvrätikud tulevad, kui sul pole veel maja seinadki püsti.

See on huinjaa!