Liigu sisu juurde

Siin on näide selle programmi tavapärasest söömisest päevasel päeval: See on vaid soovitus. Hankige tugeva vastupidavusega spinnirattaga, andke 10 kuni 15 sekundiks kõikvõimalikku jõudu ja seejärel taastuge sekundiks. Kui teete nende treeningute ajal piisavalt palju tööd, näete mõningaid edusamme, mis teie arvates ei olnud jõusaalis kiiretel aegadel võimalikud. Kükitage kogu aeg alla, vähemalt paralleelselt. Tehke 3 ringi, puhake voorude vahel minutit.

Kas ma peaksin tõsiselt tõstma või tegema vooluringe?

Kui vaheldumisi vaheldumisi on madal ja kõrge kordus, võite tulemuste järgmisele tasemele viia. Sponsor: Supersettid ei vaja tutvustamist. Nii kulturistid kui ka algajad tõstjad on neid aastakümneid kasutanud, et säästa jõusaalis aega ning suurendada treeningu intensiivsust, lihaste juurdekasvu ja rasva kadu.

BEFORE YOU SQUAT, understand the ANATOMY behind it!

Supersettid on ülitõhus treeningtehnika igale spordisaalile, sõltumata nende põhieesmärgist. Kõik nõustuvad sellega.

Kummalised liftid

Nagu iga treeningu või tehnika puhul, kui aga teete seda liiga kaua samamoodi, muutuvad teie suurus, tugevus ja rasvapõletus platooliseks. Supersette kuvatakse paljudes minu programmides, nii siin kulturismis kui ka minu liikmeskonna saidil JimStoppani. Üks minu lemmikloomingutest on superset "raske-kerge". Ma tutvustasin neid sidumisi esmakordselt oma programmis Super Shredded 8.

Koolitus Selles artiklis käsitleme kordusvahemikke, mida saate kasutada lihaste hüpertroofia suurus suurendamiseks, võimsuse suurendamiseks sõltuvalt jõu tootmisest ja kiirusest vahemaa ajas ja maksimaalse tugevuse suurendamiseks maksimaalne kaal, mida saate tõsta üks kordus. Lisaks küsitlesin majasiseste DIAKADI spetsialistide ja teiste spordiklubi spetsialistide teadlikke arvamusi nagu on välja toodud nende avaldatud töödes iga treeningu eesmärgi kohta. Selles artiklis käsitleme kordusvahemikke, mida saate kasutada lihaste hüpertroofia suurus suurendamiseks, võimsuse suurendamiseks sõltuvalt jõu tootmisest ja kiirusest vahemaa ajas ja maksimaalse tugevuse suurendamiseks maksimaalne kaal, mida saate tõsta üks kordus.

Supersettide kõrgete ja madalate kordustega vaheldumisi viies oma intensiivsuse järgmisele tasemele ja hakates mõne nädala pärast nägema lihaseid ja rasva kadu, võib platoo olla neetud! Asendussuvandid Üldiselt on superkomplekt sirgjooneline tehnika: kaks harjutust tehakse selja tagant, ilma et nende vahel puhkaks.

1 kg kaalulangus 1 nadal nrf tehnoloogia kaalulangus

Pärast teist sidumisharjutust puhake, seejärel korrake protsessi. Nagu Joe Weider rohkem kui 50 aastat tagasi on dokumenteerinud, hõlmab tõeline supersetti harjutusi lihasgruppide vastandamiseks; näiteks rindkere ja seljaosa, biitseps ja triitseps, nelik ja nöörid.

Rind: Hantli Flye Pressi Kombo

Kui kaks harjutust treenivad sama lihasrühma, nimetatakse seda tehniliselt liitkomplektiks, kuid see on praegu semantika. Tänapäeval nimetatakse seda superseadmaks igal ajal, kui kaks harjutust tehakse selja taha, sõltumata sellest, milliseid lihaseid nad treenivad. Ma tõstan selle üles, kuna minu raske valguse tehnika, nagu allpool näidatud, kasutab sama kereosa supersette.

Erinevus raske ja valguse korral Raske-kerge superseadmes täidate ühte kahest harjutusest suhteliselt suure raskuse ja madala korduvusega ning teist suhteliselt kerge raskusega ja suurte kordustega.

rafineerimistehaste29 kaalulangus 72 paeva kaalulangus

Programmeerisin selle nii, kuna lihased reageerivad mõlemale protokollile hästi - nii lihaste suurendamise kui ka rasva kadu silmas pidades. Spetsiaalselt rasvakaotusega, kui teete palju kordusi, teete rohkem tööd, mille tagajärjel põletatakse treeningu ajal rohkem kaloreid. Kui proovite muutuda saledamaks, peaksite oma treeningutesse kindlasti lisama mõned kergemad, kõrgema reputatsiooniga komplektid.

tervislik toitumis- ja kaalulangus apolloni toitumise rasva poleti

Rasva kadu maksimeerimiseks peate pärast puhkamist ka pärast treeningut kaloreid kõrgel hoidma. Seal tulevad mängu rasked, madala reputatsiooniga komplektid. Raske treenimine suurendab nn treeningujärgset liigset hapniku tarbimist ehk EPOC-i ehk järelpõletust, mille käigus võtate puhkeolekus lihaste taastamiseks rohkem hapnikku ja põletate omakorda rohkem kaloreid.

Mida suurem on EPOC, seda rohkem kaloreid põletate.

meeste rasva poletamine sudame loogisagedus kas kaera abi kaalulangus

Pro JYM, 4 naela. Iga kahe nädala tagant muutub raskekaal raskemaks ja kordused madalamaks ning kõrgemate kordustega kergekaal muutub kergemaks. Teil toimub siin samaaegselt kahte tüüpi periodiseerimist: lineaarne periodiseerimine rasketel harjutustel, kus kaal muutub järk-järgult raskemaks ja reprodutseerimise arv väheneb, ja fat-toiduainete loetelu poletamine - lineaarne vastupidine - kergetel harjutustel.

Kordade edenemine programmi kaudu on järgmine: 1.

Naised vajavad tugevus rongi rasva kadu

Nädal: kordust raskeks treenimiseks, kordust kergeks treenimiseks 3. Nädal: kordust raskeks treenimiseks, kordust kergeks treenimiseks Nädal kordust raskeks treenimiseks, kordust kergeks treenimiseks Nädal kordust raskeks treenimiseks, kordust kergeks treenimiseks Nagu näete, lähete viimase nelja nädala jooksul kõigis oma sama kehaosaga supersettides nii raskelt kui ka väga kergelt, samas kui esimese nelja nädala jooksul püsivad kordused rohkem mõõdukas vahemikus, mitte korge rep squats rasva kadu sukeldudes alla seitsme või kõrgemal kui Kaheksa nädala jooksul puutuvad teie lihased kokku kõigi raskuste ja mõõtevahemikega.

Nii saavutatakse täiuslik tasakaal treeningute ajal kalorite põletamise maksimeerimise ja pärast seda EPOC-i segamise vahel. Supersettide kombineerimine eelväljundiga Veel üks tehnika, mida mulle meeldib superkomplektidesse lisada, on eelväsimus, kus treenite enne ühendi mitme liigese liigutamist isoleerimise ühe liigesega treenimist.

Eelväsimus on suurepärane tehnika lihaste ehitamiseks ja selle kasutamine superseadmes suurendab veelgi rasva kadu, kiirendades keha ainevahetust. Enamikus minu programmidest treenitakse iga lihasgruppi mitme harjutusega. See hõlmab kahte lihasrühma supersetti - kokku neli harjutust. Raske valguse tehnika lisamisel teete esimese supeti koos ühendi liigutusega, millele järgneb eraldusharjutus. Teine ülemkomplekt täidab eelsüütesüsteemi kohaletoimetamise korralduse.

Heavy-light superset treeningu näidis Allpool on toodud rindkere, selja, jalgade ja triitsepsi supersettide paarid.

17 kiiret treeningut, mida teha, kui jõusaal on täis - lihased ja vormisolek

Lisasin iga kehaosa kohta kaks supersetti, et näidata teise harjutuste paari eelsõitu. Samuti esitasin mitmekesisuse näitamiseks näiteid erinevatest repliikidest.

Näiteks 1. Tricepsi korral on loetletud kolm harjutust, nii et see ei tööta päris nii hästi, kuid saate siiski paarida kolmest käigust kaks ütleme näiteks triitsepsi alla surutud ja lamava hantli triitsepsi pikenduse ja teha kolmanda kaabelköis pea kohal laiendus omaette.

Olümpia tantselõikamine

Vasikate puhul asetage kaks loetletud harjutust seisva ja istuva vasika tõste asemele. Mis puutub raskesse oskusse, taielik toitumine rasvapoleti virna otsetee suuruse jaoks teete sa iga kord iga lihasrühma kõigi harjutuste korral samu kordusi.

poletage rasva jalgratas juhuslik kaalulangus ja raputamine

Kui soovite tõesti tugeva valguse efekti, saate segada ja sobitada nädalase programmi ajal kasutatud peamised repliikide vahemikud:, ja Näiteks võivad teie rinna supersettid 1. Põhimõte on see, et superkomplektid ei tohiks kunagi igavaks muutuda. Muutke harjutusi, raskusi ja rep-vahemikke korge rep squats rasva kadu hoidke neid lihaskasvu tulemas!

kaalulangus ja asoospermia valentine kaalulangus winnipeg

Kas soovite piiramatut juurdepääsu kõigile minu programmidele ja lõputut sellise sisu pakkumist? Külastage veebisaiti JimStoppani.