Liigu sisu juurde

Alla ööpäeva kestvad paastud, nt vahelduvpaastumise vormid, kus paastutakse regulaarselt tundi ööpäevas. See aitab kaalu kontrolli all hoida läbi selle, et sööd pidevalt natuke vähem kaloreid ning ainevahetust reguleerivad hormoonid, töötavad paremini. Küsisime Schaubilt ja teistelt registreeritud dieediarstidelt madalamat arvamust selle kohta, mis juhtub, kui te paastute.

Mis siis paastudes tegelikult juhtub? Palusime dietoloogidel selgitada eeliseid. Tervisliku Toitumise Toitumisspetsialistid armastavad ideed vahelduv paastumine. Dieet rakendab inimeste looduslikku bioloogiat kehakaalu langetamiseks ja üldise tervise parandamiseks. Vahelduva kiiruse saavutamiseks on teil kas 8- või tunnine aken, kui saate kogu päeva jooksul süüa seda, mida soovite, ja siis paastute kas tundi öö jooksul.

Kuna selline söömisharjumus on pigem elustiili muutus kui dieet, peaksite enne proovimist teadma, mis paastudes juhtub. Nagu me mainisime, ei ole katkendlik paastumine tehniliselt dieet. Pluss keto-dieedil maha minevad kilod võivad olla ka vee kaal, selleks ka põhjus miks kaal langeb kiiremini. Me ometigi tahame kaalu kaotada rasva arvelt.

POOLT JA VASTU | Kas me peaksime paastuma?

See kestab tavaliselt tundi järjest, kuid see võib olla nii vähe kui 12 tundi või isegi kuni 24 tundi või isegi 36 tundi. Paastu ajal saate süüa ja juua madala kalorsusega või kalorivabu toite. Mõelge kohvile, teele, veele ja köögiviljadele. Mida rohkem aega iga päev paastuga veedate, seda paremad on teie tulemused.

kui palju rasva kas teie keha poleb paastumisel bhk slimming

Saate neid paastu teha nii tihti kui soovite. Jällegi, mida sagedamini te seda teete, seda parem[1]. Vahelduva paastuga alustamine Selle toitumiskava järgimine on ülilihtne. Kõik, mida peate tegema, on valida päeva jooksul ajavahemik, mida paastute.

kui palju rasva kas teie keha poleb paastumisel parim 4 paeva jagatud rasva kadu

See peaks olema vahemikus tundi. Mida kauem iga päev paastute, seda parem. Ärge muretsege kalorite piiramise ega süsivesikute mõõtmise pärast.

How To Reduce Cortisol Levels Naturally For Weight Loss And Stress Relief

Keskenduge lihtsalt oma päeva jätkamisele, kuni on aeg süüa. Parim on paastumiseks läbi viia kindel ajavahemik.

Ma paastun?!

Mulle meeldib järgmisel pärastlõunal paastuda Seejärel võtan oma päeva esimese söögikorra ja paar tundi hiljem paar-kolm näksimist. Sest kõige olulisem on alati, et me ei tunneks, et me oleme sunnitud midagi tegema, vaid me ise südamest soovime ja eelistame.

Seda elustiil ju tähendabki — see tuleb loomulikult ja sa ei pea sellest nii kümne küünega kinni hoidma nagu Jääajas Scrat viimasest tammetõrust. Parem on ko hendada toitumist oma elustiilile vastavalt, mitte vastupidi.

Uurijad toovad välja, et kõige kehvemini läks neil patsientidel, kes olid juba lapsepõlvest saadik rasvunud. Neil oli kõige raskem normaalkaalu saavutada ja hiljem kaotatud kilosid eemal hoida. Samas paljud patsiendid tunnistasid, et ka see ajutine kaalulangus oli pingutust väärt. Neil paranes tervis, tõusis elukvaliteet, nad leidsid uuesti tööd ja sissetulekud suurenesid. Ehk siis, kui toitumisharjumusi ei muuda, tulevad ka paastumisega kaotatud kilod ikkagi tagasi.

Need vähesed, kes aga muudavad oma toitumist tervislikumaks, saavutavad püsiva kaalulanguse. Tee mõlemat — paastu ja muuda toitumist tervislikumaks Et kui kaotaks paastuga kiiresti kilosid ja läheks edasi tervislikuma toidu peale? See annaks kiirema stardi ja tõstaks motivatsiooni tervislikumaid valikuid teha?

Probleem on selles, et paastuga kaotatud kilod on suuresti illusioon.

Kui edukalt õnnestub paastuga kaotatud kilod eemal hoida?

Nädal või paar paastudes kaotad küll rohkem kilosid, kuid vähem keha rasvavarusid, kui traditsioonilisemate kaalulangetamise meetoditega. Süües rohkem kaloreid võrreldes paastumisegakaotad rohkem rasva. Vähem kui pool esimese nädala-kahega paastumise käigus kaotatud kilodes tuleb rasvavarudest.

kui palju rasva kas teie keha poleb paastumisel sumptomid oksendamise kaalulangus vasimus

Päevane kaalukaotus grammides Selleks, et täpsemalt uurida paastumise ja kalorite piiramise mõju keha koostisele, pandi üheksa rasvunud katsealust 37 päevaks kontrollitud keskkonda. Uuringu käigus jälgiti kehakaalu, keha veesisaldust, lihaste ja rasvkoe kaalu ning lämmastiku tasakaalu.

Ma vist olen juba seda postitust kommenteerinud ka ja rääkisin, et olen teinud pikemaid veepaaste ehk kuni viie päevaseid ja olin väga rahul mis mõju paastumine mulle kujutas. Siis paastumine on lihtsalt parim asi mida ma oma elus teinud olen ja ma kavatsen selle juurde jääda kuna ma tunnen et mis puudutab kaalulangetust ja toitumist siis see on reaalselt ainuke asi mille peale ma suudan jääda.

Kui vaadata katsealuste kaalu, siis ei ole võitjas kahtlust. Kaal langes kõige kiiremini paastumise ajal. Viimane mõjub kindlasti paremini ka rahakotile.

Sa põletad rohkem rasva

Vahelduv paastumine on kehamassiindeksi kontrollimise mõttes pea sama tõhus kui vähem söömine. Paljud siiski hülgavad selle võimaluse, pidades seda liiga raskeks. Selle pika arutluskäigu mõte on näidata, et isegi kuni tunnine paast ei pruugi olla päris ulmeline.

Jah, sinna ei jõua ühe korraga, kuid tasapisi liikudes on see võimalik.

  • Eemaldage keharasv kiiresti
  • Kuidas vahelduv paast aitab kaalust alla võtta Vahelduva tühja kõhuga kaalukaotuse KKK Järeldus Lisateave vahelduva paastu kohta Mis on vahelduv paastumine?
  • POOLT JA VASTU | Kas me peaksime paastuma? - Eesti Päevaleht
  • Kaalulangus bath ave
  • Keskmine kaalulangus 8 kuu jooksul
  • Kategooriateta Mis juhtub teie kehaga vahelduva tühja kõhuga dieedil Vahelduv paastumine, kuigi see on nüüd populaarne dieet, on inimese loomus.
  • Mis juhtub teie kehaga, kui paastute - Tervisliku Toitumise
  • Üks toidukord päevas?

Positiivne mõju on sellel ka siis, kui sul õnnestub pikemat öist paastu teha 2—3 korda nädalas. Kuidas vahelduvpaastumine toimib? Mõistmaks, kuidas intervallpaast intermittent fasting aitab üleliigsest rasvast vabaneda, tuleb mõista ainevahetuse olekuid. Toidetud olek algab siis, kui alustad söömisega, ja kestab 3—5 tundi, mil keha seedib ja omastab toitu, mida sa just sõid.