Liigu sisu juurde

Dieedi saate vähendada: kui kõhulihased on toonuses, toetavad nad mao, takistades selle venimist. Õige dieet: hiljem esitame teile dieedi, et tähistada abs, mida peate järgima tähte, kui soovite oma eesmärke saavutada lühikese aja jooksul. Kere tõstmine.

Suurendage koormust järk-järgult.

kaalulangus edmond ok

Kõhulihased on vastupidavad, kuid veidi laisad. Mida see tähendab? Vaatleme konkreetset näidet.

Söö rohkem kvaliteetkaloreid

Näiteks tegite eile 50 krõmpsutamist ja see oli teie füüsilise vormi jaoks optimaalne koormus. Ja täna otsustasid nad, et seda on liiga vähe, sattusid maitsesse ja tegid kordust korraga. Ärge eeldage, et teil on kohe kõhulihased - teie kõhulihased ei tööta rohkem kui peaks. Nad annavad lihtsalt osa koormusest naabruses asuvatele lihastele - kätele, jalgadele, seljale. Seetõttu on ajakirjanduse katkematu pumpamine kasutu harjutus: see muudab selle veelgi hullemaks.

Meenuta oma selga. Pressi korralik pumpamine kodus on pool võitu. Samuti on vaja anda seljalihastele sobiv koormus. Vastasel juhul tõmbavad "tugevamad" lihased nõrgematest üle, põhjustades seeläbi kehahoia häireid. Kas vajate seda? Seepärast lisage kompleksi mitu harjutust selja jaoks - ja sa oled õnnelik.

Nahaalune kõhurasv meeldib. Kuidas vabaneda kõhust nahaalusest rasvast treenimisega

Andke lihastele puhkust. Lihased taastatakse keskmiselt 48 tunni jooksul. Seetõttu peate seda tegema mitte sagedamini kui üks kord iga kolme päeva tagant.

See ei kehti baari kohta - see on suurepärane ja väga tõhus harjutus, mida saate teha vähemalt iga päev.

mis toitu poletada rasva kiiresti

Unusta nõlvad. Eri suundade koormusega kallutamine pole parim viis kõhulihaste korralikuks ülespumpamiseks kodus. Täpsemalt võib ilmuda ajakirjandus, kaob ainult talje. Ja see juhtub üsna kiiresti - vaid paari kuu pärast. Seega, kui teie vöökoht on kallis, valige muud harjutused. Kasutage kaalu.

kiire kaalulangusvalu maos

Kui kõhuharjutused slimming laulud tavapäraseks, lisage oma kehakaalule hantel või kang - ja siis ilmuvad soovitud kuubikud veelgi kiiremini.

Teine oluline nüanss on valida treeningprogramm selliselt, et see sisaldaks erinevate harjutuste komplekti. Hea, et iga harjutust sooritatakse vähemalt korda - nii saate arendada vastupidavust ja saada soovitud leevendust.

Kuid te ei tohiks selle kogusega üle kuumeneda - parem on, kui kompleks sisaldab 5 harjutust, igas 20 kordust, kui üks saja korduse kohta. Mida me saame, kui kodus ajakirjandust pumpame? Peamine kasum on muidugi reljeef, kuubikud ja triibud õigetes kohtades.

Kuid kõhuharjutused on kasulikud enama jaoks. Siin on veel mõned boonused, mida regulaarsed treeningud teile toovad: Kõhulihaste harjutusi saab kasutada hommikuste harjutustena. Teie keha ärkab kohe, toniseerib ja saab erksuse laengu, millest piisab kogu tööpäevaks. Dieedi saate vähendada: kui kõhulihased on toonuses, toetavad nad mao, takistades selle venimist. See omakorda vähendab loomulikult isu. Ja edaspidi on täiskõhutunde saamiseks vaja vähem toitu.

Mõlemad eelised ja säästud! Saali jaoks ei pea raha kulutama - kui teete kõik õigesti, pole see mõju hullem kui treeneriga treenides.

Peamine on kõigepealt uurida, kuidas ajakirjandust kodus üles pumbata, ja seda kõike praktikas rakendada. Kuidas kodus kõhulihaseid üles ehitada: videoõpetused Sõnadest tegudeni. Me ei tüüta teid arusaamatute harjutuste kirjeldustega.

Account Options

Pakume teile lihtsalt mitmeid tapja komplekse, mis kindlasti muudavad teie kõhulihased maksimaalseks. Esimene lahe kompleks pärineb Hollywoodi treenerilt Janet Jenkinsilt.

Paarkümmend minutit kestev treening - ja kõik on suunatud ainult ajakirjandusele. Me garanteerime: teie lihased põlevad ja keha muutub võimalikult lühikese aja jooksul!

Kompleks on lühem neile, kellel on pidevalt kiire. Treener räägib ja näitab üksikasjalikult, kuidas kodus kõhulihaseid üles pumbata - tuleb lihtsalt korrata.

Kuidas kuu jooksul kõhulihaseid skoorida

Ainult 11 minutit - ja tulemus on üle kiituse: Kõhu kõige problemaatilisem osa on põhi, nii et ärge unustage perioodiliselt kompleksi läbi viia ajakirjanduse alumises osas. Leidsime teile suurepärase võimaluse: Ja lõpuks neile, kes soovivad mitte ainult kuubikuid üles pumbata, vaid ka lõtvunud kõhtu pingutada - Anna Tsukuri väljakutseplank. Tehke iga päev väike üheksaminutiline kompleks - ja teie ajakirjandus tänab teid kindlasti: Nüüd teate, kuidas kodus kõhulihaseid pumbata, nii et see raisatud aja pärast piinavalt ei valutaks.

Soovitame teil ümberkujundamine alustada kohe! Juhised pressi pumpamiseks ja mao eemaldamiseks. Lähenedes suve ja soojale ning puhkuseperioodile unistavad paljud tüdrukud ja kutid figuuri pinguldamisest ja keharasvast vabanemisest.

poletage rasva bum off bum

Trossipuu hakkimine Igatsed jõusaalis pead pööravat keha: lihaseline, harrastav ja määratletud. Räsitud kõhulihased on osa sellest kogu kehaehitusest. Muidugi on jõusaalis põrandal pingutamine kohustuslik, kui kavatsete lihaseid kasvatada, kuid see, mida sööte, on sama oluline - kui mitte rohkem. Õigete treeningpõhimõtete, harjutuste ja makrotoitainete tasakaalu abil saate saavutada oma eesmärke rebitud kõhulihaste ja lihaste kasvu osas.

Rakendus nagu MyPlate on suurepärane vahend, mis aitab teil jälgida oma igapäevast toitumis- ja treeningkava. Söö rohkem kvaliteetkaloreid Lihaste kasvatamine nõuab kalorite ülejääki, kuid see ei tähenda, et saaksite ohtralt jäätist ja hot doge ahmida.

Vaid — kalorit rohkem kui regulaarselt põletate, aitab teil lisada lihaseid, mitte rasva. Päevase kalorite põletamise määra määramiseks kasutage veebikalkulaatorit, mis võtab arvesse teie vanust, sugu ja aktiivsustaset.

Kalorite lisamisel ärge kasutage kõrge kalorsusega rämpsu nagu suhkrud, rafineeritud süsivesikud ja küllastunud rasv. Jalgratas: lamada põrandal, käed pea taga. Proovige kuidas poletada alumine abs rasva suunata oma vasak küünarnukk parema põlve suunas, kui viite selle rinna poole, et see vastaks õlale.

Minge vaheldumisi külgedele, liigutades oma pagasiruumi ja sundides oma kaldu nii, et nad üritaksid tõsta ja teie küünarnukid puudutaksid teie põlvi.

Staatiline raud: lamage matil nägu allapoole ja toetage kogu oma raskust käsivartel ja jalgade pallidel. Teie pagasiruum peaks olema sirge, proovige oma tagumikku mitte tõsta. Hoidke selles asendis 45 sekundit, tõmmates kogu aeg oma kõhuga. Külg küljelt plank: See harjutus on eelmise variant, mis sobib suurepäraselt viltuste töötlemiseks. Staatilise planguga samas asendis kandke oma raskusi lahustamine kohurasva poletamiseks ja jalgade pallidel.

Kõhulihased võivad olla kõige raskem lihasrühm märgistada ja toonida, kuid enamik inimesi soovib seda näidata. Kui mõtlete ka sellele, kuidas tahvelarvuti või kuuspakksee artikkel sobib teile ideaalselt, kuna avastame, kuidas harjutuste ja spetsiaalse dieedi abil kiiresti kõhulihaseid seada. Võtta teadmiseks!

Paigalseismise asemel peaksite oma puusi edasi-tagasi liigutama, puudutades iga kordusega matti, enne kui uuesti oma kere tõstate ja teisele poole suundute. Raud Spiderman: viimane harjutus sobib ideaalselt kõigi kõhupiirkonna lihaste, samuti käte ja tuharate tööks.

Nahaalune rasv - mis see on?

Alustage kõrgel planguasendis, toetuge peopesadele ja jalgade pallidele. Nüüd peate oma parema jala üles tõstma ja proovima, et see puudutaks vasakut küünarnukki. Korda sama vasaku jala ja vahelduvate külgedega. Iga harjutus peaks kestma 45 sekundit.

Treeningu ja treeningu vahel saate puhata 15 sekundit.

Sobivus 2021, Mai

Kui olete esimese sarja lõpetanud, korrake seda uuesti. Dieet abs tähistamiseks Lõpuks ütleme teile, et rasvade põletamiseks pole midagi sellist järgige head dieeti mis võimaldab teil kergete kõhulihastega olla. Hea abs-skooridieedi kavandamiseks järgige neid näpunäiteid: Eemaldage söögikordadest suhkrud. Ärge lisage suhkrut üheski menüüs ega lisage seda toodet kohvile. Unustage rafineeritud süsivesikud ja halva rasva rikkad toidud kiirtoit, rämpstoit, praetud jne Sööge viis korda päevas, ärge jätke ühtegi vahele ja pöörake erilist tähelepanu hommikusöögile.

Kasutage päeva esimest menüüd, et süüa rohkem kaloreid, kuna teil on terve päev aega neid vaikselt põletada.

Kuidas kõhulihaseid kiiresti sisse valida

Selle asemel proovige öösel süüa vähem kaloreid. Joo palju vett, sest kaks liitrit vett päevas vähemalt aitab teil olla täis ja väljutada toksiine kehast. Vaadake seda iganädalast dieeti rasvade kaotamiseks, kui soovite oma dieeti lõpule viia, et märkida kõhulihased ja saavutada parimad tulemused võimalikult lühikese aja jooksul.

Kui soovite lugeda rohkem artikleid, mis on sarnased Kuidas valida abs, soovitame teil sisestada meie Fitness kategooria.